Nee ik zit nog in oudere serie, ben van begin af aan begonnen en zelfs de animatie gezien.quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Picard hoop ik? DIscovery is teveel drama, alhoewel dat jou misschien toch wel aanspreekt.
StarTrekquote:Op donderdag 29 juli 2021 10:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik was ook laat, of later. Dus ook in 1 ruk zitten kijken samen met zoon en daarna Better Call Saul.
O en ik doe steeds Star Trek tussendoor, daar begon ik 3 jaar terug pas mee, of was het 2 jaar?
Als je de autoritscene gezien hebt met die vrouw (dinnetje van Jimmy), of die schoenen van Mike aan hoogspanningskabel, tag me ffquote:
doe ik!quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:49 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Als je de autoritscene gezien hebt met die vrouw (dinnetje van Jimmy), of die schoenen van Mike aan hoogspanningskabel, tag me ffWil horen wat je ervan vond. Ik moet het expres vaag houden om het leuk te houden voor je.
Oke, zuurkool en vis........... ik laat het aan mij voorbij gaan.quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als je al geen vis lust zou ik er niet aan beginnen.
Mijn paplepel was meer Battlestar Galactica, mijn broer was Star Wars en Star Trek is eigenlijk nooit aan bod gekomen tot iemand hier op Fok een samenkijk topic opende. allereerste aflevering ooit toen gezien.quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
StarTrekheb ik met de paplepel ingegoten gekregen. Als klein meiske van 4 al met mijn vader de herhalingen van classic gekeken.
lever ookquote:Op donderdag 29 juli 2021 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, zuurkool en vis........... ik laat het aan mij voorbij gaan.
Better Call Saul was ook goed én leuk...quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik was ook laat, of later. Dus ook in 1 ruk zitten kijken samen met zoon en daarna Better Call Saul.
We gaan binnenkort verder, hij kan even niet meer films en series aan momenteel, het werd teveel![]()
Dus ff alleen een serie volgen, Tudors ben ik gaan kijken, ben ik daar niet ook laat mee?
O en ik doe steeds Star Trek tussendoor, daar begon ik 3 jaar terug pas mee, of was het 2 jaar?
Ja daar ben ik ook geen fannn van.quote:
was? Ze zijn nu seizoen 6 aan het filmen, het is nog niet voorbijquote:Op donderdag 29 juli 2021 10:52 schreef FANNN het volgende:
[..]
Better Call Saul was ook goed én leuk...
wij zitten nu bij Penoza, dat zijn 5 seizoenen en 48 afleveringen. Dus dat duurt nog wel effe
Oh dat weet ik niet... ik weet ook niet waar en welk seizoen ben ik hoor... ik snap die hele TV niet trouwensquote:Op donderdag 29 juli 2021 10:56 schreef drakin het volgende:
[..]
was? Ze zijn nu seizoen 6 aan het filmen, het is nog niet voorbij
Wel met vertraging, want de hoofdrolspeler zakte ineens in elkaar, dus die moet wel eerst beter worden![]()
Geen idee hoe dat nu gaat eigenlijk, hoop wel dat ie opknapt
Niet gaan is weggegooid geldquote:Op donderdag 29 juli 2021 11:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heeft zich om laten praten door MCH, min of meer.
ah.... da's dus Kut!quote:
Anyways.. Vaak is het op de Waddeneilanden net ff iets ander weer is mijn ervaringquote:Op donderdag 29 juli 2021 11:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
1/3 was weggegooid geld, rest retour van annuleringsverzekering.
Dat vind ik dan wel weer lekkerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |