Ik mag je moeder welquote:Op donderdag 29 juli 2021 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn moeder vond dat ook altijd zo lekker, en dan deed ze dat op brood.
Net als met rodekoolprak
Ik ben pas bij het begin van seizoen 2 van BCS. Waar Jimmy die briljante reclame heeft gemaakt waar de partners niet blij mee zijn en hij snapt het maar nietquote:Op donderdag 29 juli 2021 10:33 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik zie hem wel eens in andere series, in upon once a time bijv waar hij een nogal slaafse volgeling speelt, niet echt een meesterlijke rol. Maar in BB en BCS speelt hij de sterren van de hemel.
Heb je dat stukje al gezien van die schoenen op de hoogspanningskabel dat Mike gedaan heeft? Dat is nou typisch BB, waar je telkens een vliegtuigcrash zonder uitleg in de intro's van elke aflevering ziet. Je denkt steeds van WTF totdat het plot ervan zich ontvouwt.![]()
Of dat exit bordje dat in closeup wordt genomen, heel erg dubbelzinnig en geniaal geregisseerd. (tenminste je ziet hem pas als je al wat verder in BCS bent). Of waar die vrouw in de auto de casus van Meta Verde (?) in haar hoofd probeert te stampen, ook een meesterlijke scene.
Ik dacht de hele tijd dat je met BB Big Brother bedoelde maar daar doet ie niet aan meequote:Op donderdag 29 juli 2021 10:33 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik zie hem wel eens in andere series, in upon once a tale bijv waar hij een nogal slaafse volgeling speelt, niet echt een meesterlijke rol. Maar in BB en BCS speelt hij de sterren van de hemel.
Heb je dat stukje al gezien van die schoenen op de hoogspanningskabel dat Mike gedaan heeft? Dat is nou typisch BB, waar je telkens een vliegtuigcrash zonder uitleg in de intro's van elke aflevering ziet. Je denkt steeds van WTF totdat het plot ervan zich ontvouwt.![]()
Of dat exit bordje dat in closeup wordt genomen, heel erg dubbelzinnig en geniaal geregisseerd. (tenminste je ziet hem pas als je al wat verder in BCS bent). Of waar die vrouw in de auto de casus van Meta Verde (?) in haar hoofd probeert te stampen, ook een meesterlijke scene.
kikkerbilletjesquote:
dan zou ik de zuurkool opzij schuiven en alleen ananas eten. Ik snap niet hoe iemand het weg krijgt.quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik krijg het ook niet naar binnen hoor, moest toen de kids klein waren wel eten want het was bij mij wat de potschaft
Ik deed er heul veul ananas bij door
Bakken met kaas maakt alles beter.quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zonder, tot voor je bericht nooit over kaas nagedacht. Misschien de volgende keer alhoewel erzonder al prima smaakt.
quote:
ja het stinkt ook nogquote:Op donderdag 29 juli 2021 10:34 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik hou er wel van.Ook van gebakken zuurkool. Enige is alleen dat dat aardig meurt bij het bakken.
Met een vorkquote:Op donderdag 29 juli 2021 10:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
dan zou ik de zuurkool opzij schuiven en alleen ananas eten. Ik snap niet hoe iemand het weg krijgt.
Jaaaaaaaaaaaaaa! Mees-ter-lijk. 1e scene zonder doe broek en ik dacht, WTF? WIl ik hier wel naar kijken, is dit wel leuk? Kende hem alleen als de niet zo snuggere vader van Malcolm. Maar aan einde van aflevering voorgoed verslaafd. Hoe komen ze erop? Om hem te filmen in zijn onderbroek en dat te tonen als 1e fragment.quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ben pas bij het begin van seizoen 2 van BCS. Waar Jimmy die briljante reclame heeft gemaakt waar de partners niet blij mee zijn en hij snapt het maar niet![]()
Gus...oh man...van een glimlach en the guy next door tot een fullblown psychopath in 3 seconden. Hoé doet ie dat!
Ja die kleine hints he! Ik zat naar een YouTube te kijken over alle verborgen easter eggs. Ik had er een hoop niet eens gezien.
Zoals in een van die laatste afleveringen van BB dat Walter zijn ene tonnetje met geld door de woestijn aan het rollen is en dan zie je in de voorgrond zijn broek die in de allereerste aflevering in seizoen 1 weggevlogen was
Dan zou ik zéker kijkenquote:Op donderdag 29 juli 2021 10:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik dacht de hele tijd dat je met BB Big Brother bedoelde maar daar doet ie niet aan mee
Samen met de pilot van Lost is dit de meest meesterlijke pilot ever!quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:40 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaa! Mees-ter-lijk. 1e scene zonder doe broek en ik dacht, WTF? WIl ik hier wel naar kijken, is dit wel leuk? Kende hem alleen als de niet zo snuggere vader van Malcolm. Maar aan einde van aflevering voorgoed verslaafd. Hoe komen ze erop? Om hem te filmen in zijn onderbroek en dat te tonen als 1e fragment.
Ja maar wel lekker. En ruikt beter dan schimmelkaas. Alhoewel je dat misschien wilt weerspreken?quote:
oH Breaking Bad!quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dan zou ik zéker kijken![]()
Breaking Bad dus. Ik heb de serie ietwat laat ontdekt.
Voordeel is wel dat ik alles in één keer kon kijken en niet hoefde te smachten naar een volgende seizoen.
Daar heb ik nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 29 juli 2021 10:41 schreef drakin het volgende:
Zuurkool met Surströmming is helemaal heerlijk
quote:
Ik was ook laat, of later. Dus ook in 1 ruk zitten kijken samen met zoon en daarna Better Call Saul.quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dan zou ik zéker kijken![]()
Breaking Bad dus. Ik heb de serie ietwat laat ontdekt.
Voordeel is wel dat ik alles in één keer kon kijken en niet hoefde te smachten naar een volgende seizoen.
Hank: Wait? It is you? W.W.? Hehehehequote:Op donderdag 29 juli 2021 10:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
Samen met de pilot van Lost is dit de meest meesterlijke pilot ever!
Awwww...en Hank. Ik doe nu steeds zijn lachje
![]()
Damn. Geweldige serie.
Zoek er geen filmpjes van op want dat zijn allemaal opgeblazen filmpjes over hoe erg het is. stoere jongetjes die niks weten.quote:
Als je al geen vis lust zou ik er niet aan beginnen.quote:
Picard hoop ik? DIscovery is teveel drama, alhoewel dat jou misschien toch wel aanspreekt.quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik was ook laat, of later. Dus ook in 1 ruk zitten kijken samen met zoon en daarna Better Call Saul.
We gaan binnenkort verder, hij kan even niet meer films en series aan momenteel, het werd teveel![]()
Dus ff alleen een serie volgen, Tudors ben ik gaan kijken, ben ik daar niet ook laat mee?
O en ik doe steeds Star Trek tussendoor, daar begon ik 3 jaar terug pas mee, of was het 2 jaar?
jaaaaquote:Op donderdag 29 juli 2021 10:45 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hank: Wait? It is you? W.W.? Hehehehe
Walter met zenuwachtig lachje: You got me! hehehe
En dan uiteindelijk dat gezicht wanneer Hank eindelijk doorheeft hoe alles in elkaar zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |