Ja echt he .. Ik heb het ooit een keer bewust geprobeerd ... en weggegooidquote:Op donderdag 29 juli 2021 17:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb per ongeluk 0,0 wijn gekocht GADVERDAMME
Ja dat is een fles waterquote:Op donderdag 29 juli 2021 17:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt he .. Ik heb het ooit een keer bewust geprobeerd ... en weggegooid
Dat zie je hier ook, vooral op het stationsplein. Daar heb ik ook geen trek in.quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar ik nu woon is het een soort van broedplaats van gasten die je alles aan willen smeren. Ik heb er oog voor en zie ze postten. Kranten, handtekeningen voor homo's komen ze echt agressief op je af rennen. Tief op
Het is soms echt agressief dat ik er van schrikquote:Op donderdag 29 juli 2021 17:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat zie je hier ook, vooral op het stationsplein. Daar heb ik ook geen trek in.
Hier weinig las van gelukkig .. Maar dan nog zou ik nee zeggenquote:Op donderdag 29 juli 2021 17:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is soms echt agressief dat ik er van schrik
Ik werd besprongen met een gast met een hoepel wat ik van homo's vond. Ik schrok me de tering van die gast. Ik zou haast een hekel aan homo's krijgenquote:Op donderdag 29 juli 2021 17:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier weinig las van gelukkig .. Maar dan nog zou ik nee zeggen
quote:
Ook eens geprobeerd. Echt goor.quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoepel op zei je ?quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik werd besprongen met een gast met een hoepel wat ik van homo's vond. Ik schrok me de tering van die gast. Ik zou haast een hekel aan homo's krijgen
Hahaha .........Ze staan er regelmatig ik loop een (regen)boogje omquote:
Ik vorige bewust een gekocht. Smaakt echt nergens naar. Een beetje water met zijn leek het wel. En nog ¤5,00 ook.quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 29 juli 2021 18:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vorige bewust een gekocht. Smaakt echt nergens naar. Een beetje water met zijn leek het wel. En nog ¤5,00 ook.
Hoi Dot. Heb gelezen wat er gebeurd is. Sterkte en hopelijk gaat het snel weer beter met je.quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vorige bewust een gekocht. Smaakt echt nergens naar. Een beetje water met zijn leek het wel. En nog ¤5,00 ook.
Hey Sode. Dank je 😘quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:50 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hoi Dot. Heb gelezen wat er gebeurd is. Sterkte en hopelijk gaat het snel weer beter met je.
Wat leukquote:
Gewoon lekker koud water ... kost niksquote:Op donderdag 29 juli 2021 18:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee helemaal niet leuk.... pijn in mijn buikquote:
Pruimenquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:38 schreef FANNN het volgende:
[..]
Nee helemaal niet leuk.... pijn in mijn buik
Roosvicee laxo halen. Dat helpt meestal wel.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:38 schreef FANNN het volgende:
[..]
Nee helemaal niet leuk.... pijn in mijn buik
O das niet leuk. Heb je daar niets voor?quote:
Hiero of in de kroeg?quote:
Kroeg natuurlijk!quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:40 schreef FANNN het volgende:
[..]
Hiero of in de kroeg?![]()
moet je wel 1,5 mtr bewaren... gezellig
ja staat op het boodschappen lijstjequote:
Hoe is het? Doet je hart weer normaal?quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O das niet leuk. Heb je daar niets voor?
ah.. oké.... nou doen dan zou ik zeggen... strakst mag het misschien niet meerquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:41 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Kroeg natuurlijk!
En 40 + dus allemaal gevaccineerd
Dank je voor het vragen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe is het? Doet je hart weer normaal?
Kom gewoon lekker ook dan.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:42 schreef FANNN het volgende:
[..]
ah.. oké.... nou doen dan zou ik zeggen... strakst mag het misschien niet meer
Mooi zoquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je voor het vragen.
Stuk beter dan gisteren. Af en toe nog een roffeltje. Was wel 1,5 kilo lichter vanmorgen. Je had gelijk.
Hopelijk wel 😉quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi zo
Het duurt even voor die laatste restjes ook weg zijn ja. Komt vanzelf
Nee manquote:
Pffff doe eens een samenvatting?quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:43 schreef Soury het volgende:
Gummy beertjeshttps://www.amazon.com/review/R2JGNJ5ZPJT4YC
niet gevaccineerd ... dus ... daaromquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:47 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Waarom zou je verstandig zijn?
Ja doei je post zelf bagger.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:48 schreef FANNN het volgende:
[..]
Pffff doe eens een samenvatting?
Ik krijg een heel verhaal te zien.........
Ik post nooit baggerquote:
Je moet het lezen je moet die yt zien. Hahahahahaquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:50 schreef FANNN het volgende:
[..]
Ik post nooit bagger![]()
oké soms wel.... misschien.. maar dat mag
Nee joh.... ik hou maar 2 uur vol ofzo...quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:51 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Maken we wel een veilig plekkie voor je
Ik volg je al niet meerquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Je moet het lezen je moet die yt zien. Hahahahaha
Ja 10 km verderopquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:51 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Maken we wel een veilig plekkie voor je
ja zoietsquote:
Dat dwing je zelf users afquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:53 schreef FANNN het volgende:
[..]
Ik volg je al niet meerik zag helemaal geen YT
hmmmmm denk het wel... maar wel een beetje saaiiiiiiiiiiiiiquote:
huh.... niemand is verplicht om te klikken toch..quote:
Ok als jij wat post een YT of een lang verhaal dan ben je wat teleurgesteld als mensen het niet klikken of lezenquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:55 schreef FANNN het volgende:
[..]
hmmmmm denk het wel... maar wel een beetje saaiiiiiiiiiiiii
Nou je dwingt wel degelijk.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:58 schreef FANNN het volgende:
IK DWINGEN JULLIE TOCH NIET????????
Of wel?
oh... nou ja vaak lezen of klikken ze niet.. nou ja jammer dan...quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok als jij wat post een YT of een lang verhaal dan ben je wat teleurgesteld als mensen het niet klikken of lezen
Ja een een knuppel en handboeienquote:
Ik heb het niet over de SC. Je komt wel dwingend over in NWSquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:00 schreef FANNN het volgende:
[..]
oh... nou ja vaak lezen of klikken ze niet.. nou ja jammer dan...
ik denk dat iedereen wel een iets post waar geen reactie op komt toch?
En andersdoe je 3 mariootjesquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:00 schreef FANNN het volgende:
[..]
oh... nou ja vaak lezen of klikken ze niet.. nou ja jammer dan...
ik denk dat iedereen wel een iets post waar geen reactie op komt toch?
quote:
oh... is dat zo...? doe eens een link?quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de SC. Je komt wel dwingend over in NWS
Thanksquote:
wat zijn 3 mariootjes???quote:
Duidelijk dat je mario nog niet goed kentquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:04 schreef FANNN het volgende:
[..]
wat zijn 3 mariootjes???
man man man... ofzo???
Als je gehuurde fietsjes maar niet wegwaaien.quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Thanks![]()
Mijn hoofd kan hier fijn leeg waaien.
Die was toch al leeg??quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Thanks![]()
Nee dat weet je zelf best welquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:03 schreef FANNN het volgende:
[..]
oh... is dat zo...? doe eens een link?
Hey vakantieganger. Zoveel wind?quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Thanks![]()
Nee dat klopt ook wel...quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Duidelijk dat je mario nog niet goed kent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |