Ja echt he .. Ik heb het ooit een keer bewust geprobeerd ... en weggegooidquote:Op donderdag 29 juli 2021 17:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb per ongeluk 0,0 wijn gekocht GADVERDAMME
Ja dat is een fles waterquote:Op donderdag 29 juli 2021 17:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt he .. Ik heb het ooit een keer bewust geprobeerd ... en weggegooid
Dat zie je hier ook, vooral op het stationsplein. Daar heb ik ook geen trek in.quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar ik nu woon is het een soort van broedplaats van gasten die je alles aan willen smeren. Ik heb er oog voor en zie ze postten. Kranten, handtekeningen voor homo's komen ze echt agressief op je af rennen. Tief op
Het is soms echt agressief dat ik er van schrikquote:Op donderdag 29 juli 2021 17:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat zie je hier ook, vooral op het stationsplein. Daar heb ik ook geen trek in.
Hier weinig las van gelukkig .. Maar dan nog zou ik nee zeggenquote:Op donderdag 29 juli 2021 17:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is soms echt agressief dat ik er van schrik
Ik werd besprongen met een gast met een hoepel wat ik van homo's vond. Ik schrok me de tering van die gast. Ik zou haast een hekel aan homo's krijgenquote:Op donderdag 29 juli 2021 17:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier weinig las van gelukkig .. Maar dan nog zou ik nee zeggen
quote:
Ook eens geprobeerd. Echt goor.quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoepel op zei je ?quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik werd besprongen met een gast met een hoepel wat ik van homo's vond. Ik schrok me de tering van die gast. Ik zou haast een hekel aan homo's krijgen
Hahaha .........Ze staan er regelmatig ik loop een (regen)boogje omquote:
Ik vorige bewust een gekocht. Smaakt echt nergens naar. Een beetje water met zijn leek het wel. En nog ¤5,00 ook.quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 29 juli 2021 18:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vorige bewust een gekocht. Smaakt echt nergens naar. Een beetje water met zijn leek het wel. En nog ¤5,00 ook.
Hoi Dot. Heb gelezen wat er gebeurd is. Sterkte en hopelijk gaat het snel weer beter met je.quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vorige bewust een gekocht. Smaakt echt nergens naar. Een beetje water met zijn leek het wel. En nog ¤5,00 ook.
Hey Sode. Dank je 😘quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:50 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hoi Dot. Heb gelezen wat er gebeurd is. Sterkte en hopelijk gaat het snel weer beter met je.
Wat leukquote:
Gewoon lekker koud water ... kost niksquote:Op donderdag 29 juli 2021 18:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee helemaal niet leuk.... pijn in mijn buikquote:
Pruimenquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:38 schreef FANNN het volgende:
[..]
Nee helemaal niet leuk.... pijn in mijn buik
Roosvicee laxo halen. Dat helpt meestal wel.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:38 schreef FANNN het volgende:
[..]
Nee helemaal niet leuk.... pijn in mijn buik
O das niet leuk. Heb je daar niets voor?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |