Nah... zit ik weer op je schopstoel vandaag?quote:
Ga je nog wat leuks doen?quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:09 schreef FANNN het volgende:
[..]
Nah... zit ik weer op je schopstoel vandaag?![]()
of weet je nog iets leuks?
Daar is het wel mooi weer voor.quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag allemaal kitesurfers bij de haven ... dus zou goed kunnen
Heen niet. Terug op handen en voeten wel.quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
In Utrecht? Of vind je dat te ver?
Nee.. niet écht.... Jij?quote:
Quote me morgen maar weerquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:09 schreef FANNN het volgende:
[..]
Nah... zit ik weer op je schopstoel vandaag?![]()
of weet je nog iets leuks?
Dat is waar.quote:
dan ben ik het al vergeten,,,,, dus...quote:
Dit gun ik ze echtquote:
Zou wel een echte blamage voor eigen publiek zijn..quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit gun ik ze echt
T is wel dat het NL punten kost, dus laat ze alsnog maar doorgaan
Is het nog een blamage of een patroon, en mag je het geen blamage meer noemen?quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou wel een echte blamage voor eigen publiek zijn..
Dan was het dus puur geluk dat ze vorig seizoen zover gekomen zijnquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is het nog een blamage of een patroon, en mag je het geen blamage meer noemen?
Ja? Op basis van voetbal, voor zover ze daar al in toe in staat zijnquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan was het dus puur geluk dat ze vorig seizoen zover gekomen zijn
Ik kijk weinig Feyenoord in competitie verband .. hoogstens als ze tegen Ajax spelenquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja? Op basis van voetbal, voor zover ze daar al in toe in staat zijn. hadden ze echt nooit zo ver hoeven komen.
Ik ook zo min mogelijk, maar ze waren echt niet beter dan heerenveen, groningen, utrecht, etc.quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kijk weinig Feyenoord in competitie verband .. hoogstens als ze tegen Ajax spelen
Hockey was ook bar slecht vandaagquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ook zo min mogelijk, maar ze waren echt niet beter dan heerenveen, groningen, utrecht, etc.
Jaquote:
Heb je de film van soundos gezien en ben je nu je reuk en smaakvermogen kwijt?quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Toevallig werd deze net uitgedeeld op de markt.
[ afbeelding ]
Die is wel oké.
Van de mannen alleen de samenvatting .. De vrouwen stonden wel live aan, maar echt kijken .. neequote:Op donderdag 29 juli 2021 20:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja
Heb van beide maar een heel klein stukje kunnen zien helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |