Ik weet ook niet hoe, het kwam ineens tot me.quote:
Gefeliciteerdquote:Op maandag 26 juli 2021 22:55 schreef ijs_beer het volgende:
Overigens zit ik vandaag 10 jaar op FOK.
Een fántastische prestatie!quote:Op maandag 26 juli 2021 22:55 schreef ijs_beer het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 26 juli 2021 22:55 schreef ijs_beer het volgende:
Het is ONGEKENDquote:
Ha, newb!quote:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 26 juli 2021 22:55 schreef ijs_beer het volgende:
Het doet wat met je he, zo'n forum.quote:Op maandag 26 juli 2021 22:59 schreef H_T het volgende:
Ik heb inmiddels meer dan de helft van mijn leven hier een account. Ik weet niet wat ik daar van moet vinden
Moet je daar iets van vinden?quote:Op maandag 26 juli 2021 22:59 schreef H_T het volgende:
Ik heb inmiddels meer dan de helft van mijn leven hier een account. Ik weet niet wat ik daar van moet vinden
Welkom in het razend drukke OO.quote:Op maandag 26 juli 2021 22:55 schreef ijs_beer het volgende:
Goed punt. Ik leg het naast me neer en richt me weer op de filmquote:
En terecht! Letterlijk tientallen posts per jaar daar!quote:
Ik nog nooit volgens mijquote:Op maandag 26 juli 2021 23:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oja daar heb ik ook nog wel eens gepost
Dit is idd wel redelijk cruciaal ja.quote:Op maandag 26 juli 2021 23:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Gewoon blijven ademhalen, dan word jij ook vanzelf oud
Ik vind hem als prins altijd maar tegenvallen, eerlijk gezegd.quote:
Ja dan is het ineens zo'n slap figuurquote:Op maandag 26 juli 2021 23:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik vind hem als prins altijd maar tegenvallen, eerlijk gezegd.
Er zijn wel vrij veel subfora overleden helaas. Vroeger las ik ook nog geregeld mee op KAA of C&H bijvoorbeeld.quote:Op maandag 26 juli 2021 23:14 schreef Koen66 het volgende:
vroegah kwam ik ook nog wel eens in de ABO SC, maar dat hele subforum is dood
De makers vonden het niet eens de moeite om zijn naam als prins in de film te vermelden, dus je bent niet de enigequote:Op maandag 26 juli 2021 23:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik vind hem als prins altijd maar tegenvallen, eerlijk gezegd.
quote:Op maandag 26 juli 2021 23:20 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ja dan is het ineens zo'n slap figuur
Blijkbaar.quote:Op maandag 26 juli 2021 23:22 schreef H_T het volgende:
[..]
De makers vonden het niet eens de moeite om zijn naam als prins in de film te vermelden, dus je bent niet de enige
C&H ?quote:Op maandag 26 juli 2021 23:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er zijn wel vrij veel subfora overleden helaas. Vroeger las ik ook nog geregeld mee op KAA of C&H bijvoorbeeld.
Adam dacht ik, maar hoe kom ik daar dan bijquote:Op maandag 26 juli 2021 23:22 schreef H_T het volgende:
[..]
De makers vonden het niet eens de moeite om zijn naam als prins in de film te vermelden, dus je bent niet de enige
Klopt, maar dat is de lore er omheen. In de originele film komt de naam niet voorquote:Op maandag 26 juli 2021 23:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Adam dacht ik, maar hoe kom ik daar dan bij
En die zaten idd ook niet in de originele Beauty and the Beast.quote:Op maandag 26 juli 2021 23:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is de lore er omheen. In de originele film komt de naam niet voor
Heeft de Ewoks ook nooit tegengehouden
Zonde eigenlijk.quote:Op maandag 26 juli 2021 23:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er zijn wel vrij veel subfora overleden helaas. Vroeger las ik ook nog geregeld mee op KAA of C&H bijvoorbeeld.
Betekent dit dat we eigenlijk van een eisbär moeten spreken?quote:Op maandag 26 juli 2021 23:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
1713 was natuurlijk het jaar van de Vrede van Utrecht, waarmee een einde kwam aan de Spaanse successieoorlog, met een hele lading landverschuivingen tot gevolg (niet van de aardbevingsoort, maar van landen die naar andere landen gaan en zo)
De zuidelijke Nederlanden gingen naar Oostenrijk, Engeland mocht Gibraltar houden, flinke veranderingen in Amerika.
Te veel om op te noemen.
Ik zie de link niet.quote:Op maandag 26 juli 2021 23:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Betekent dit dat we eigenlijk van een eisbär moeten spreken?
Zuidelijke Nederlanden > Oostenrijk > Duitstalig > Eisbärquote:
Ik krijg ineens het idee dat je het over onze ijs_beer hebt en niet zo zeer over dat liedje, klopt dat?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 00:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Zuidelijke Nederlanden > Oostenrijk > Duitstalig > Eisbär
Onze ijs_beer is wel de link tussen de zuidelijke Nederlanden en een Duitstalig lied over een ijsbeer ;Yquote:Op dinsdag 27 juli 2021 00:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik krijg ineens het idee dat je het over onze ijs_beer hebt en niet zo zeer over dat liedje, klopt dat?
Ik zou in dat geval denken (meer gokken misschien) dat we nog steeds gewoon ijs_beer mogen zeggen. Niet wetend waar hij precies geboren is gok ik dat dit niet in het gebied van de zuidelijke Nederlanden zoals ze toen waren is.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 00:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Onze ijs_beer is wel de link tussen de zuidelijke Nederlanden en een Duitstalig lied over een ijsbeer ;Y
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 07:52 schreef Redefine het volgende:
Nederlandse door naar de finale bij de Kano slalom
Wat ziet dat er (excusez le mot) FAKKING moeilijk uit zeg.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 07:52 schreef Redefine het volgende:
Dat is het ook. Twee minuten lang doodgaanquote:Op dinsdag 27 juli 2021 08:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat ziet dat er (excusez le mot) FAKKING moeilijk uit zeg.
nice, er zijn er toch nog over die geen corona hebben of al uitgeschakeld zijnquote:Op dinsdag 27 juli 2021 07:52 schreef Redefine het volgende:
Eerst haar daadwerkelijk in de finale zien. Die persco van de sportmeneren geeft me nou niet direct veel vertrouwen dat dit coronadebacle binnen teamNL ook maar enigszins onder controle is.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 08:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nice, er zijn er toch nog over die geen corona hebben of al uitgeschakeld zijn
Medaille gaat het net niet worden voor de Nederlandse vrouwen zoquote:Op dinsdag 27 juli 2021 08:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dominantie van de Zwitserse vrouwen bij het mountain biken.
Dat zijn we intussen wel gewend.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 08:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Medaille gaat het net niet worden voor de Nederlandse vrouwen zo
Was ook niet echt verwacht toch?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 08:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Medaille gaat het net niet worden voor de Nederlandse vrouwen zo
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 09:47 schreef Strani het volgende:
Een hele goede morgen!
NL gaat lekker met het handbal zie ik
quote:Anna van der Breggen is op het circuit Fuji Speedway door Japanse officials van de fiets getrokken toen zij samen met Annemiek van Vleuten een laatste training voor de olympische tijdrit wilde doen. Van der Breggen kwam hierdoor ten val, maar kon vrijwel direct weer opstaan. Er is niks ernstigs met haar gebeurd.
Een paar bejaarde Japanners moesten oversteken.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:21 schreef Strani het volgende:
Als er net op dat moment toevallig ook een F1-race of iets dergelijks op het punt van beginnen stond, begrijp ik de zorg van de officials enigszins. Anders minder.
Oh slecht eten? Ik geloof nooit meer mensen die mij proberen te overtuigen van hoe lekker sushi isquote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:21 schreef Redefine het volgende:
Het zijn echt bizarre spelen. Elke keer gebeurd er wel weer iets wat te gek voor woorden is.
Nog even los van het slechte eten en journalisten die Corona hebben die in het Corona hotel van de kamer worden getrokken om bloed af te geven...
Na jouw reactie even gekeken. Maar al die mensen dit aangrijpen om te laten zien waarom ze tegen de maatregelen zijnquote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:02 schreef Yesse het volgende:
Ik maakte net de fout om in de reacties op de Tweets van Jeroen Elshoff te kijken. Ik ben blij dat de vaccinatiecijfers laten zien dat het een luide minderheid betreft..
[ twitter ]
De situatie bij Jeroen is overigens wel bizar natuurlijk.
Ze krijgen dan ook geen sushiquote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh slecht eten? Ik geloof nooit meer mensen die mij proberen te overtuigen van hoe lekker sushi is
Ik mag toch echt hopen dat ze met alles wat de komende maanden besloten moet gaan worden niet naar Twitter kijken. Compleet los van de realiteit.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:02 schreef Yesse het volgende:
Ik maakte net de fout om in de reacties op de Tweets van Jeroen Elshoff te kijken. Ik ben blij dat de vaccinatiecijfers laten zien dat het een luide minderheid betreft..
[ twitter ]
Waarom klikte ik op de link naar Twitter.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:02 schreef Yesse het volgende:
[ twitter ]
quote:
En dan ook nog sorry zeggen, geen respect voor de SC OP die Japanners.quote:Waarschijnlijk had de official niet in de gaten dat de Nederlandse vrouwen deelnemers aan de olympische tijdrit zijn. De Japanners boden vervolgens tientallen malen hun excuses aan de Nederlandse aan.
https://www.wielerflits.n(...)iets-werd-getrokken/
Veel lijken ook te denken dat die quarantaine daar nogal vrijblijvend is. "Ik zou gewoon weggaan", "ga gewoon dat hotel uit" ed komen ook veel voor in die reacties.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:02 schreef Yesse het volgende:
[ twitter ]
Ja, die hebben niet door dat Nederland heel vrij is met de coronamaatregelen. In Nederland kun je hooguit een boete krijgen als je je niet aan quarantaine houdt. In landen als Australië wordt je gewoon in een hotel gestopt op eigen kosten.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Veel lijken ook te denken dat die quarantaine daar nogal vrijblijvend is. "Ik zou gewoon weggaan", "ga gewoon dat hotel uit" ed komen ook veel voor in die reacties.
Ik had de Belg net op tijd gevonden om hem nog weggeslingerd te zien worden.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:59 schreef Redefine het volgende:
Voor België staat nu (Je me) Casse op de judomat.
Dat zou inderdaad wel een stuk schelen. Al wordt jongens ook nog vaak genoeg gebruikt.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:04 schreef Strani het volgende:
Het valt me eigenlijk best op hoe vaak vrouwelijke sporters het over 'meisje' hebben wanneer ze over een andere vrouwelijke sporter praten. Lijkt me best goed als ze daarin zelf het goede voorbeeld zouden geven zodat mannen volwassen vrouwen ook geen 'meisje' meer noemen.
In Zwitserland 6000 tot 1000 Franc boete als je de grens oversteekt terwijl je besmet bent.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:00 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja, die hebben niet door dat Nederland heel vrij is met de coronamaatregelen. In Nederland kun je hooguit een boete krijgen als je je niet aan quarantaine houdt. In landen als Australië wordt je gewoon in een hotel gestopt op eigen kosten.
Ja zeker.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad wel een stuk schelen. Al wordt jongens ook nog vaak genoeg gebruikt.
Het heeft eigenlijk vooral met de intonatie en context te maken. Derksen die bijvoorbeeld het altijd over 'Meisje Miedema' heeft. Dat is eigenlijk altijd denigrerend bedoeld.
quote:Explosie bij chemiebedrijf Bayer in Leverkusen, grote rookwolken in omgeving
De Duitse stad Leverkusen, ten noorden van Keulen, is opgeschrikt door een explosie bij chemiebedrijf Bayer. De autoriteiten waarschuwen voor "extreem gevaar" en vragen mensen hun ramen en deuren te sluiten.
https://nos.nl/artikel/23(...)okwolken-in-omgeving
Maak je geen zorgen. Rudi Völler is tegenwoordig technisch manager bij Bayer Leverkusen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
Blij dat ik daar niet in de buurt woon, ik wil niet weten wat er zoal in die rook zit, maar zo'n waarschuwing zal niet voor niks zijn.
Meisje is als (onzijdig) verkleinwoord sowieso een beetje vreemde eend in de geslachtsaanduidingenbijt. Maar het is in principe wel 1 op 1 gelijk niveau als jongen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja zeker.
Ik zat ook nog aan die vergelijking met jongens te denken maar da's ook misschien niet helemaal terecht. Meisje heeft toch nog een wat andere associatie (je zou kunnen zeggen dat meid meer gelijkstaat aan jongen, hoewel ik het bij meid weer raar vind als een man het gebruikt; mannen moeten wat mij betreft gewoon altijd 'vrouw' zeggen).
quote:
In Nederland zeker, volgens mij zitten er hier bijna alleen nog extreemrechtse complotgekkies op Twitter. En dat wordt dan ook een soort echokamer, ze denken echt dat zij het 'echte' volk zijn omdat ze alleen maar hun eigen mening vertegenwoordigd zien. Helaas wordt dat wel degelijk ook meegenomen in de besluitvorming, vandaar dat een Mark Rutte echt werkelijk niks durft te zeggen waaruit enigszins vertrouwen blijkt in klimaatwetenschap oid.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik mag toch echt hopen dat ze met alles wat de komende maanden besloten moet gaan worden niet naar Twitter kijken. Compleet los van de realiteit.
Ik zeg ook vaak meid of meisje ook als het om leeftijdsgenoten gaat en dat zijn dan to h echt al vrouwen. Maar op de een of andere manier heb ik de associatie bij vrouwen dat ze een stuk ouder zijn dan ik.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja zeker.
Ik zat ook nog aan die vergelijking met jongens te denken maar da's ook misschien niet helemaal terecht. Meisje heeft toch nog een wat andere associatie (je zou kunnen zeggen dat meid meer gelijkstaat aan jongen, hoewel ik het bij meid weer raar vind als een man het gebruikt; mannen moeten wat mij betreft gewoon altijd 'vrouw' zeggen).
Haha, is dit echt? Dat laatste shot is echt perfect.quote:
Nederlanders blijven Nederlandersquote:Op meerdere plekken in Nederland ondergelopen campings door zware regenbuien
https://nos.nl/artikel/23(...)oor-zware-regenbuien
De hevige regenbuien die gisteravond en vannacht over Nederland trokken hebben veel kampeerders natte voeten bezorgd. Op tal van plaatsen liepen campings onder water.
Ook de gasten op camping De Zonnehoeve in Oudenhoorn kregen het voor de kiezen. Een regenbui legde de camping voor een groot deel blank. "Je probeert met trekkers de boel droog te krijgen, maar het blijft hier nat en verzadigd", vertelt campinggast Ton tegen regionale omroep Rijnmond. "Tot aan het wiel, zo hoog stond het", wijst hij naar de plek des onheils. "Ook de aardappels onder de camper zijn nat geworden", zegt zijn vrouw Anja.
Gefeliciteerd met je tweede!quote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:17 schreef Yesse het volgende:
YOU GUYS de tweede prik zit er inhet was een stuk rustiger hier al loopt het nog steeds lekker door.
Echt zo vreselijk irritant. Er is een klein deel leuk op Twitter, de rest zijn klagers/idioten en daarnaast veel journalisten. Die laatsten denken daardoor blijkbaar dat het afspiegeling is van de samenleving of als ze een keer wat likes krijgen dat iedereen zo denkt. Het wordt gewoon soms letterlijk op tv gezegd dat men iets vond op Twitter. De ophef daar vliegt zelfs de Tweede Kamer in.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:07 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
In Nederland zeker, volgens mij zitten er hier bijna alleen nog extreemrechtse complotgekkies op Twitter. En dat wordt dan ook een soort echokamer, ze denken echt dat zij het 'echte' volk zijn omdat ze alleen maar hun eigen mening vertegenwoordigd zien. Helaas wordt dat wel degelijk ook meegenomen in de besluitvorming, vandaar dat een Mark Rutte echt werkelijk niks durft te zeggen waaruit enigszins vertrouwen blijkt in klimaatwetenschap oid.
Je hoeft alleen maar naar de trending topics te kijken om te weten hoe de vlag erbij hangt op het Nederlandse twitter. Elke dag Zwarte Piet, Sylvana, Quinsy Gario, en dan nog een of ander woke onderwerp waarbij het rechtse geluid zogenaamd wordt gecanceld. Dat hele wokeness is een probleem dat is gecreëerd door ultrarechts om maar over elk beetje links geluid meteen te kunnen klagen. Ja, er zijn mensen die te ver doorschieten in hun morele superioriteit... maar lang niet zoveel als twitter ons doet geloven.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Echt zo vreselijk irritant. Er is een klein deel leuk op Twitter, de rest zijn klagers/idioten en daarnaast veel journalisten. Die laatsten denken daardoor blijkbaar dat het afspiegeling is van de samenleving of als ze een keer wat likes krijgen dat iedereen zo denkt. Het wordt gewoon soms letterlijk op tv gezegd dat men iets vond op Twitter. De ophef daar vliegt zelfs de Tweede Kamer in.![]()
Ik hoop echt heel erg dat er snel een punt komt dat gewoon hardop door alles en iedereen wordt gezegd dat het geen klap boeit wat daar gebeurt. 90% vaccinatiebereidheid en 90% van de aandacht is een jaar naar die 10% gegaan.
Ja, ehm, ik heb dit misschien in de eerste twee dagen al compleet zitten bingenquote:Op maandag 26 juli 2021 23:18 schreef H_T het volgende:
@:Hamlapjes Op Disney+ zie ik nu ook een serie over de verhalen achter verschillende attracties. Ga ik nu niet kijken, maar misschien is het wat voor jou
Ach, zoveel afleveringen zijn het nietquote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:56 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ja, ehm, ik heb dit misschien in de eerste twee dagen al compleet zitten bingen
Malle meid.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:37 schreef Meke het volgende:
Ik vind het woord 'meid' echt stomMeiden gaat dan nog wel
Maar meisje vind ik echt een beter alternatief in enkelvoud. En ik vind het privé ook prima om meisje genoemd te worden, ik voel me nog steeds geen vrouw hoor
Tenzij het me uitkomt
![]()
In professionele setting vind ik het echter inderdaad niet oké. Als ik daar een presentatie geef hoef ik niet te horen 'goed gedaan meisje'. Maar komt denk ik ook wel door het ingebouwde verkleinwoord, want 'meid' voelt écht anders. Ik vind meisje en jongen gelijk aan elkaar.
Ik heb niet per se heel veel nieuwe informatie gehoord, maar ik kan altijd genieten van Imagineers die praten over attractiesquote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Ach, zoveel afleveringen zijn het nietIs het de moeite?
Ik heb daar gisteren ook even in zitten bladeren.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:22 schreef BillDauterive het volgende:
Ik lees nu het topic over die in elkaar geslagen Frédérique in NWS. Het is niet verbazingwekkend, maar anti-trans propaganda wordt daar gewoon niet verwijderd.
Ik begrijp niet waarom sommige mods mod mogen blijvenDoor dit soort subfora heeft FOK! een slechte naam, terwijl er genoeg leuke subfora zijn.
De FOK! bazen moeten gewoon een keer schoon schip maken. Een eerste goede stap zou zijn om **** geen mod meer te laten zijn.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb daar gisteren ook even in zitten bladeren.
Snel weer weggegaan me realiserend waarom ik ook alweer niet meer in NWS kwam.
Ik denk niet dat dit ooit nog gaat veranderen, dan kunnen ze FOK helemaal opdoeken. Ze hebben die users nog nodig ook.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De FOK! bazen moeten gewoon een keer schoon schip maken. Een eerste goede stap zou zijn om - geen mod meer te laten zijn.
Ik merk dat ik me erg opwind. Niet om die domme posts die ze daar maken, maar wel dat dit soort posts mogen blijven staan.
Gelukkig laten de cijfers wel een positief beeld zien. Vandaag worden de cijfers weer geüpdate dus we zullen inmiddels wel over de 20 miljoen prikken heen zijn. En dan heb je ook nog een aantal mensen die Janssen hebben gehad (mijn zwager en zijn vriendin bijv. vanwege hun vakantie). Er zijn al zo'n 8 miljoen volledig gevaccineerden dus dat gaat de goede kant opquote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je tweede!![]()
Ik merkte zondag ook al dat het duidelijk rustiger was (nog rustiger, want de eerste keer was het ook al niet druk).
Ik vrees alleen wel een beetje dat het zo rustig is omdat half Nederland lekker ongevaccineerd op vakantie is.
Ik dacht altijd dat het aan mij lag maar fijn hier te lezen dat jullie je ook opwinden over posts. Ik denk altijd: waarom maak ik me zo druk om iets wat op internet staat?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:38 schreef Momo het volgende:
Ik realiseer ook dat ik mij opwindt als ik dat soort topics lees. En dan reageer ik toch, en dan zie je meteen dat het geen zin heeft.
Okee jij mag datquote:
quote:
Ik vind het sowieso gek dat het meteen over trans gaatquote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:22 schreef BillDauterive het volgende:
Ik lees nu het topic over die in elkaar geslagen Frédérique in NWS. Het is niet verbazingwekkend, maar anti-trans propaganda wordt daar gewoon niet verwijderd.
Ik begrijp niet waarom sommige mods mod mogen blijvenDoor dit soort subfora heeft FOK! een slechte naam, terwijl er genoeg leuke subfora zijn.
edit: ik ga er gewoon maar een keer op in. Mijn post zal wel verwijderd worden, maar goed, dat zien we dan wel.
AD had een quote van haar vader staan dat ze juist niet trans is. Het topic heb ik niet gelezenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso gek dat het meteen over trans gaatEr staat toch nergens überhaupt in de berichtgeving dat ze trans is?
Ik kom daar gewoon niet meer, het is nutteloos en je wordt er alleen maar treurig van. Over het algemeen krijgt ze juist mega veel steun, denk dat het beter is om daar naar te kijken in plaats van NWS in FOK wat ook gewoon een afvoerputje is..quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:50 schreef BillDauterive het volgende:
Iemand wordt in elkaar geslagen omdat ze niet wil zeggen of ze een jongen of een meid is.
Vervolgens gaat het vooral over dat de vader te vredelievend is en wordt het een trans-bash topicIk weet eerlijk gezegd niet eens of die Frederique trans is. Misschien is ze wel een cis meid die geen zin had om te reageren op de agressieve jongens.
En natuurlijk wordt ook meteen de achtergrond van de daders erbij gehaald, ook al is dat ook niet bekend.
Nee dat bedoelde ik ook, ik vind het gek dat die link gelegd wordt. We weten het niet, maar het zou toch ook niet uit moeten makenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:50 schreef H_T het volgende:
[..]
AD had een quote van haar vader staan dat ze juist niet trans is. Het topic heb ik niet gelezen
Je lijkt rede, logica, en verstand te verwachten in een NWS topic.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso gek dat het meteen over trans gaatEr staat toch nergens überhaupt in de berichtgeving dat ze trans is?
Ja oké goed puntquote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je lijkt rede, logica, en verstand te verwachten in een NWS topic.
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stom product, soms meer gaten dan kaas en met gaten kan ik mijn maag niet vullen.
En als het dan nog standaard voor de helft van de prijs was, omdat ook bijna de helft lucht is.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:05 schreef Em31 het volgende:
[..]ja dan kun je net zo goed andere kaas kopen he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Dan moet het wel hele lekkere kaas zijn, als je dezelfde prijs moet betalen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En als het dan nog standaard voor de helft van de prijs was, omdat ook bijna de helft lucht is.
Maar dat is dan ineens niet logisch of zo.
Nee hoor, laat ze zich lekker verslikken in hun gaten.
Hij was traag met zijn blikje voer.quote:Op maandag 26 juli 2021 19:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die miste een plankje toen die vanaf een krabpaal wilde lopen?
Ja deze vond ik ook leukquote:
Wel lekker luchtig. En weinig calorieën!quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:26 schreef Yesse het volgende:
Over transmensen gesproken. Ik heb jullie hulp nodig over wat het handigst is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Welke sport?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:05 schreef blackswangreen het volgende:
Echt heerlijk nu, Nederland-China. 8-2, China wordt helemaal van de mat gespeeld.
Oh dat is dan wel weer jammerquote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:03 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ja, die had ik ook gezien. Maar dat is een oudje die vier jaar geleden ook al langskwam.
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:08 schreef H_T het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank!!Fuck the EBU
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:12 schreef Yesse het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ik denk dat zelf 21 goals maken ook wel redelijk uniek is... gemiddeld 7 per wedstrijd.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:08 schreef BillDauterive het volgende:
Met 8 tegendoelpunten groepswinnaar worden is ook wel uniek.
Een protest van de rest van de crew voor een dag of twee zou wellicht een mooi statement zijn.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:22 schreef BillDauterive het volgende:
edit: ik ga er gewoon maar een keer op in. Mijn post zal wel verwijderd worden, maar goed, dat zien we dan wel.
Met onze 68 mods heb je best veel mensen mee jaquote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Een protest van de rest van de crew voor een dag of twee zou wellicht een mooi statement zijn.
*hint hint
Het is helaas maar al te vaak dat je hier bijzonder dubieuze dingen mag zeggenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:22 schreef BillDauterive het volgende:
Schuldig.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is helaas maar al te vaak dat je hier bijzonder dubieuze dingen mag zeggen
Nou zeg jij weleens dingen die wat dubieus zijn. Maar zodra daar discussie over komt snap jij het altijd wel. Dat is totaal anders dan die usersquote:
Daarover, ik was laatst zo trots op mijn neefje van 5.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:05 schreef Meke het volgende:
Ik ben toch wel extra blij met deze SC waar we lekker massaal verontwaardigd kunnen zijn over dat soort nieuwstopics en iedereen lekker eensgezind en openminded is
Op het moment dat je de wekker hoort en denkt 'waarom haat ik mezelf', denk ik dat je je half gaar voelt.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:19 schreef Em31 het volgende:
Nou ik ga vannacht opstaan voor het roeien, 2 uurtjes in plaats van het een minuut dus ik ben benieuwd hoe gaar ik me ga voelen.
Van de week kon ik mezelf wel voor m'n kop slaan toen ik na het zwemmen niet meer kon slapenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Op het moment dat je de wekker hoort en denkt 'waarom haat ik mezelf', denk ik dat je je half gaar voelt.
Twee uur roeien midden in de nacht lijkt me vrij vermoeiend inderdaad.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:19 schreef Em31 het volgende:
Nou ik ga vannacht opstaan voor het roeien, 2 uurtjes in plaats van het een minuut dus ik ben benieuwd hoe gaar ik me ga voelen.
Haha ja dat is waar. Maar voor mezelf is het vroegste dat ik voor de OS ben opgestaan 8 uur geweest, dat vond ik wel primaquote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
Van de week kon ik mezelf wel voor m'n kop slaan toen ik na het zwemmen niet meer kon slapenmaar goed het is allemaal wel leuk en maar één keer in de vier jaar dusja vooruit
En laatst al 's nachts zwemmen... Maar ja dat soort rare dingen krijg je natuurlijk met mensenvrees.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Twee uur roeien midden in de nacht lijkt me vrij vermoeiend inderdaad.
Voor de OS ben ik volgens mij nog nooit ‘s nachts opgestaan. Wel ooit voor Saudi-Arabië -Nederland op het WK van 1994 en de Elfstedentocht. En nog eens voor Arsenal-PSV toen ik in Australië zat.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ja dat is waar. Maar voor mezelf is het vroegste dat ik voor de OS ben opgestaan 8 uur geweest, dat vond ik wel prima
Je niveau ligt weer hoog deze week.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Twee uur roeien midden in de nacht lijkt me vrij vermoeiend inderdaad.
Ja het valt bij dat soort dingen nog niet de goede kant op. Maar ik ga pas balen als vannacht/morgen een grote flopshow wordt.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:26 schreef Momo het volgende:
Het zit vandaag ook niet echt mee he op de spelen aantal 4de en 5de plaatsen, Basketball eruit nadat ze favoriet Rusland, Voetballers moeten tegen VS volgende ronde.
Voor Saoedi Arabië - Nederland ben ik destijds stiekem wakker gebleven om de wedstrijd in bed te luisteren op de radio. Van m'n ouders mocht ik niet opblijven. Volgens mij was het om 1:30, grappig dat ik dat ook nog weetquote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Voor de OS ben ik volgens mij nog nooit ‘s nachts opgestaan. Wel ooit voor Saudi-Arabië -Nederland op het WK van 1994 en de Elfstedentocht. En nog eens voor Arsenal-PSV toen ik in Australië zat.
Ik hoop morgen wel eindelijk wakker te worden met nieuws over gouden medailles!quote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja het valt bij dat soort dingen nog niet de goede kant op. Maar ik ga pas balen als vannacht/morgen een grote flopshow wordt.
En we wonnen maar nét door een goal van Gaston Taument in de (volgens mij) 87e minuut, 2-1!.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:29 schreef Em31 het volgende:
Saudi-Arabië -Nederland, dat hoor je tegenwoordig ook nooit meer.
Inderdaad jaquote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor Saoedi Arabië - Nederland ben ik destijds stiekem wakker gebleven om de wedstrijd in bed te luisteren op de radio. Van m'n ouders mocht ik niet opblijven. Volgens mij was het om 1:30, grappig dat ik dat ook nog weet
Ja, een keepersfout. Anders waren we gewoon met een gelijkspelletje begonnen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:30 schreef Strani het volgende:
[..]
En we wonnen maar nét door een goal van Gaston Taument in de (volgens mij) 87e minuut, 2-1!.
Dat was een ongekend slechte wedstrijd ja. En daar mocht ik dan toen voor opblijven. Al was dat toen geloof meer dat ik wakker gemaakt mocht worden. En na de wedstrijd weer slapen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:30 schreef Strani het volgende:
[..]
En we wonnen maar nét door een goal van Gaston Taument in de (volgens mij) 87e minuut, 2-1!.
Ook weinig smaak.quote:
Dat hele toernooi speelden ‘we’ nogal matig. Of eigenlijk meer dat we er niet alles uithaalden, ook doordat Dick Advocaat toen nog niet toe was aan het bondscoachschap met een selectie met zo veel grote namen (Bergkamp, Koeman, Rijkaard, Overmars, Jonk, Wouters, enz.).quote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was een ongekend slechte wedstrijd ja. En daar mocht ik dan toen voor opblijven. Al was dat toen geloof meer dat ik wakker gemaakt mocht worden. En na de wedstrijd weer slapen.
Wist niet eens wie dat isquote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik leer net vandaag hier dat Nederland wel eens een wk wedstrijd tegen Saoedi Arabië heeft gespeeld.quote:
De poulefase was niet best nee. Al was die wedstrijd tegen België eigenlijk wel heel goed, maar ja daar ging die bal er gewoon niet inquote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat hele toernooi speelden ‘we’ nogal matig. Of eigenlijk meer dat we er niet alles uithaalden, ook doordat Dick Advocaat toen nog niet toe was aan het bondscoachschap met een selectie met zo veel grote namen (Bergkamp, Koeman, Rijkaard, Overmars, Jonk, Wouters, enz.).
Ongelofelijk jaquote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik leer net vandaag hier dat Nederland wel eens een wk wedstrijd tegen Saoedi Arabië heeft gespeeld.
Laat staan dat ik weet wie er zoal meespeelden.
Dat willen ze helemaal niet, straks verliezen ze weer van ons.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ongelofelijk jamaar die zien we natuurlijk terug als het volgende WK aan Saoedi Arabië wordt toegekend over een paar jaar.
Wandelen, fietsen, sport kijken, een boek lezen, TV Series kijken, gamen, puzzelen, bordspellen doen, schrijven, iets nieuws leren, je huis schoonmaken, je tuin doen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:38 schreef Mandy040986 het volgende:
Ik heb voor het eerst in 7 jaar een week vrij waarbij ik helemaal niets hoef te doen, en nu weet ik niet wat ik moet doen met al die rust.
Zweedse puzzels, afgewisseld met een poging om sprits te bakkenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:38 schreef Mandy040986 het volgende:
Ik heb voor het eerst in 7 jaar een week vrij waarbij ik helemaal niets hoef te doen, en nu weet ik niet wat ik moet doen met al die rust.
Een uitgebreide lijst maken met dingen die je zou kunnen doen, zodat je de volgende keer een beetje voorbereid bent.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:38 schreef Mandy040986 het volgende:
*schrijft op*quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wandelen, fietsen, sport kijken, een boek lezen, TV Series kijken, gamen, puzzelen, bordspellen doen, schrijven, iets nieuws leren, je huis schoonmaken, je tuin doen.
Geen dank voor alle suggesties
*noteert*quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Zweedse puzzels, afgewisseld met een poging om sprits te bakken
Ah ja dat dan kan opeens heel 'verwarrend' zijn. Dat die tijd ook echt vrij is.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:46 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
*schrijft op*![]()
Dit is dus de eerste zomer zonder mijn moeder. Als ik voorheen vrij had, deed ik altijd van alles voor haar, waardoor ik weinig tijd overhield voor mezelf, en nu heb ik zeëen van tijd en dat is zo raar.
Lijstjes lopen bij mij altijd uit de hand.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Een uitgebreide lijst maken met dingen die je zou kunnen doen, zodat je de volgende keer een beetje voorbereid bent.
Ja, echt! Ik merk ook echt dat het lange jaren zijn geweest.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah ja dat dan kan opeens heel 'verwarrend' zijn. Dat die tijd ook echt vrij is.
Dat is juist goed. Stel je voor dat je lijstje net genoeg dingen bevat om één week vakantie mee door te komen, maar over een paar jaar krijg je ineens twee weken vrij.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:48 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Lijstjes lopen bij mij altijd uit de hand.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is juist goed. Stel je voor dat je lijstje net genoeg dingen bevat om één week vakantie mee door te komen, maar over een paar jaar krijg je ineens twee weken vrij.
Dat snap ik wel ja. Hoe gaat het eigenlijk met jou? En met je vader?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:49 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ja, echt! Ik merk ook echt dat het lange jaren zijn geweest.
Ja, eigenlijk wel goed. Met mijn vader ook. Ik was in het begin echt heel erg moe, maar dat is nu ook weg. Net als de stress die hoort bij het hele ziekteproces. Het gaat eigenlijk wel prima.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat snap ik wel ja. Hoe gaat het eigenlijk met jou? En met je vader?
Wel herkenbaar. In het begin heb je nogal zoveel te regelen, wat al stressvol en vermoeiendb is. Maar vooral dat je daarvoor gewoon maar doorging voor je ouders, op een soort automatische piloot. Waardoor je daarna pas de vermoeidheid krijgt.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:58 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel goed. Met mijn vader ook. Ik was in het begin echt heel erg moe, maar dat is nu ook weg. Net als de stress die hoort bij het hele ziekteproces. Het gaat eigenlijk wel prima.Alleen voelt zo’n vakantie een beetje vreemd.
Hoe is het met jou?
Dit verklaart alles.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat willen ze helemaal niet, straks verliezen ze weer van ons.![]()
Daarom zetten ze daar nog steeds zo vol in op aardolie. Hun gedachte is waarschijnlijk "Als we maar zo veel mogelijk fossiele brandstof blijven stoken stijgt de zeespiegel lekker hard en dan ligt Nederland onder water voordat ze ons in ons eigen land kunnen komen verslaan met voetbal."
Wat vervelend van haar enkel. Je raakt dan een stuk mobiliteit kwijt en ik kan me voorstellen dat dat niet fijn is.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wel herkenbaar. In het begin heb je nogal zoveel te regelen, wat al stressvol en vermoeiendb is. Maar vooral dat je daarvoor gewoon maar doorging voor je ouders, op een soort automatische piloot. Waardoor je daarna pas de vermoeidheid krijgt.
Goed om te horen dat het goed gaat, vooral ook met je vader![]()
Met mij prima, in algemene zin, wat betreft het verliezen van mijn vader. Dat is nu 2,5 jaar geleden dus dat is toch wel anders. Het gemis blijft uiteraard altijd. Vooral als ik bij mijn moeder ben. Dat is altijd wel gezellig, maar je mist toch de derde persoon qua gesprekken, humor etc. Waarbij ik met mijn vader weer andere dingen besprak dan met mijn moeder.
Met mijn moeder gaat het op het vlak van het gemis nu op zich wel goed. Maar dat is wel met pieken en dalen. En ze zal ook nooit meer helemaal hetzelfde worden.
Maar vervelende voor haar is nu dat ze een versleten enkel heeft. En daardoor nog nauwelijks kan lopen. Ze gaan nu wel beginnen aan een behandelplan, maar het blijft lastig.
Toch wel gezonde brokken, hè.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 19:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo, makkelijke kleren aan, bak voer voor de neus, deze jongen doet niet veel meer vanavond.
Uiteraard. Gezond, lekker, 100% plantaardig en hoog in de peper.quote:
Kwaliteitsbrok.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 19:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Uiteraard. Gezond, lekker, 100% plantaardig en hoog in de peper.
Daar bij jou? Geen idee, want ik ben daar niet.quote:
het is zo stil in de SCquote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daar bij jou? Geen idee, want ik ben daar niet.
Ja, dat gebeurt wel eens.quote:
meestal is er dan ''iets'', Jitsi, of terugkijken oidquote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, dat gebeurt wel eens.
Zelf zit ik een beetje moe te zijn en naar muziek te luisteren.
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:25 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb net ook een momentje gehad dat ik mijn moeder 'mis'. De pruimenboom doet het goed en normaal haal ik daar pruimen uit, komt zij even buiten kijken en neemt ze een volle zak mee. Nu lukt het haar niet meer om naar buiten te gaan. Voor mij is het maar een kleine moeite om de zak met pruimen mee naar binnen te nemen en een nieuwe te pakken, maar toch is het jammer dat je zo tastbaar kan zien dat ze het afgelopen jaar achteruit is gegaan. Ze kan nog wel een zak op tafel legen en de pruimen sorteren, dat is toch nog iets!
Hopelijk vind je nog een mooie invulling van je week vrij, MandyHet weer helpt helaas niet mee.
Sterkte Mendiequote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:08 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]![]()
Dat gaat goed komen hoor.![]()
Ik moet alleen echt wennen aan tijd voor mezelf alleen.
Achteruitgang zien bij iemand van wie je houdt is moeilijk. Probeer toch de lichtpuntjes eruit halen.![]()
Ik vergeleek het bij mijn moeder altijd met een mok die in stukken is gevallen, als ik het moeilijk had. Je kunt de stukken aan elkaar lijmen, weer in elkaar zetten, maar helemaal repareren zoals het was lukt nooit meer. De schade blijft zichtbaar. Maar ondanks de barsten, is het niet kapot. Een gebarsten mok, is nog steeds een prima mok. Het kost alleen meer moeite om uit te drinken.
Sorry mensen, dit was even een Boeddha momentje van mijn kant.
Succesquote:
Dat terugkijken is geloof ik alleen op zaterdagen soms, al laat ik me daar meestal ook nog door verrassen. Dat gejitsi wordt iig nog aangekondigd, dan kan ik ten minste zorgen dat ik hier weg ben.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
meestal is er dan ''iets'', Jitsi, of terugkijken oid
oja, Jitsi wil ik ook nog een x doenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat terugkijken is geloof ik alleen op zaterdagen soms, al laat ik me daar meestal ook nog door verrassen. Dat gejitsi wordt iig nog aangekondigd, dan kan ik ten minste zorgen dat ik hier weg ben.
Dat valt in de categorie eerst pepers snijden, neem ik aan?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:12 schreef H_T het volgende:
Tijgerbalsem op de schouders smeren en naar de wc gaan had ik beter in omgekeerde volgorde kunnen doen
Ik niet. Ik wil hier niet eens zijn als het bezig is.quote:
Beetje dat idee ja. De schade valt overigens mee doordat ik bijna op tijd bedacht dat ik natuurlijk ook nog een linkerhand heb. Het is meer een milde constante herinnering dan echt ongemakquote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat valt in de categorie eerst pepers snijden, neem ik aan?
Maar even serieus, geen idee waarom daardoor de SC stiller zou moeten zijn. Er doen meestal maximaal vijf of zes mensen mee, waaronder ook wel een paar die amper in de SC posten.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat terugkijken is geloof ik alleen op zaterdagen soms, al laat ik me daar meestal ook nog door verrassen. Dat gejitsi wordt iig nog aangekondigd, dan kan ik ten minste zorgen dat ik hier weg ben.
Ik heb niet veel van de uitslagen van de USA dames gezien, maar wat ik wel zag werd ik niet echt nerveus van.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:14 schreef Koen66 het volgende:
Hmmm het vrouwen voetbalelftal tegen de USA is ook niet zo best
Mwah, ik heb het verschil ook wel gemerktquote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar even serieus, geen idee waarom daardoor de SC stiller zou moeten zijn. Er doen meestal maximaal vijf of zes mensen mee, waaronder ook wel een paar die amper in de SC posten.
Maar als iedereen tijdens een Jitsi uit de SC wegblijft omdat er een Jitsi is, ja, dán wordt het hier wel stil
In welke zin dan?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Mwah, ik heb het verschil ook wel gemerkt
Sowieso, esf is meer dan de sc. En Jitsi vind ik een mooie community-activiteit.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar even serieus, geen idee waarom daardoor de SC stiller zou moeten zijn. Er doen meestal maximaal vijf of zes mensen mee, waaronder ook wel een paar die amper in de SC posten.
Maar als iedereen tijdens een Jitsi uit de SC wegblijft omdat er een Jitsi is, ja, dán wordt het hier wel stil
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:18 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Sowieso, esf is meer dan de sc. En Jitsi vind ik een mooie community-activiteit.Maar het is dan altijd wel wat rustiger.
Wat echt gek is want ik denk dat @Redefine en ik de enigen zijn die bijna altijd naar de Jitsi's komen die anders in de avond ook meer posten. Hoewel dat ook niet elke avond is. Ik heb echt de indruk dat het vooral stiller is wegens mensen die wegblijven omdat er een Jitsi is en het dan 'toch wel stil zal zijn'.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:18 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Maarrr het is dan altijd wel wat rustiger.
meets, wat is dat voor ietsquote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:20 schreef Strani het volgende:
[..]Zeker!
En als er een 'gewone' meet is waar ik dan om geografische redenen niet bij kan zijn, dan vind ik het ook alleen maar leuk voor jullie dat jullie een leuke dag hebben.
Het is niet alleen dat het stiller is, maar ook dat het (misschien nu minder, maar in het verleden regelmatig) nog wel eens flink wilde doorvloeien hiernaartoe, waardoor je ineens hier flarden kreeg van gesprekken die elders plaatsvonden. Of dat een gesprek wat daar al even bezig was hier ineens doorging, maar omdat je daar niet bij was je geen idee hebt waar het over gaat en je ook niet terug kan lezen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:16 schreef Strani het volgende:
[..]
self fulfilling prophecy dit dat.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat echt gek is want ik denk dat @:Redefine en ik de enigen zijn die bijna altijd naar de Jitsi's komen die anders in de avond ook meer posten. Hoewel dat ook niet elke avond is. Ik heb echt de indruk dat het vooral stiller is wegens mensen die wegblijven omdat er een Jitsi is en het dan 'toch wel stil zal zijn'.
self fulfilling prophecyquote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat echt gek is want ik denk dat @:Redefine en ik de enigen zijn die bijna altijd naar de Jitsi's komen die anders in de avond ook meer posten. Hoewel dat ook niet elke avond is. Ik heb echt de indruk dat het vooral stiller is wegens mensen die wegblijven omdat er een Jitsi is en het dan 'toch wel stil zal zijn'.
Gebeurt inderdaad nu zelden. Maar goed, dat had je dus ook met normale meets altijd wel.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het is niet alleen dat het stiller is, maar ook dat het (misschien nu minder, maar in het verleden regelmatig) nog wel eens flink wilde doorvloeien hiernaartoe, waardoor je ineens hier flarden kreeg van gesprekken die elders plaatsvonden. Of dat een gesprek wat daar al even bezig was hier ineens doorging, maar omdat je daar niet bij was je geen idee hebt waar het over gaat en je ook niet terug kan lezen.
Dat soort dingen, dat is gewoon irritant imo, dus blijf ik dan liever gewoon weg voor de zekerheid.
bazengodenallesquote:
ik heb een hele SC kapot zien gaan aan externe chats (Skype in dit geval)quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het is niet alleen dat het stiller is, maar ook dat het (misschien nu minder, maar in het verleden regelmatig) nog wel eens flink wilde doorvloeien hiernaartoe, waardoor je ineens hier flarden kreeg van gesprekken die elders plaatsvonden. Of dat een gesprek wat daar al even bezig was hier ineens doorging, maar omdat je daar niet bij was je geen idee hebt waar het over gaat en je ook niet terug kan lezen.
Dat soort dingen, dat is gewoon irritant imo, dus blijf ik dan liever gewoon weg voor de zekerheid.
Ja, maar die waren maar een of twee keer per jaar. Dit was op een gegeven moment elke week, waarna er zes dagen over werd nagepraat en er dan weer een was etc etc... Dat is nogal een verschil.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Gebeurt inderdaad nu zelden. Maar goed, dat had je dus ook met normale meets altijd wel.
Kan ik me goed voorstellen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb een hele SC kapot zien gaan aan externe chats (Skype in dit geval)
Er werd geskyped en in de SC werd er geouwehoerd over Skype.
Ik ben niet zo van de voice chats dus ik haakte al snel af. Dat deden er meer, hoogtijdagen waren voorbij van die SC
En daar zijn we juist enorm voorzichtig mee, zoals je ziet aan de Discord die (precies zoals beloofd) alleen wordt gebruikt voor noodgevallenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb een hele SC kapot zien gaan aan externe chats (Skype in dit geval)
Er werd geskyped en in de SC werd er geouwehoerd over Skype.
Ik ben niet zo van de voice chats dus ik haakte al snel af. Dat deden er meer, hoogtijdagen waren voorbij van die SC
Op Jitsi-woensdagen leek het vaak wat rustigerquote:
Ik herken me niet in het geschetste beeldquote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, maar die waren maar een of twee keer per jaar. Dit was op een gegeven moment elke week, waarna er zes dagen over werd nagepraat en er dan weer een was etc etc... Dat is nogal een verschil.
ditquote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Op Jitsi-woensdagen leek het vaak wat rustigerIk heb niet zitten tellen of zo en een deel zal confirmation bias zijn, maar tijdens een sessie posten de Jitsi-users wat minder, waardoor er minder posts zijn om op te reageren, waardoor er op die niet-bestaande reacties ook niet gereageerd kan worden. Dan heb je toch een soort sneeuwbaleffect, al valt het aantal Jitsi-users wel mee.
Maar goed, de SC is voor niemand verplicht en dat moet ook zo blijven. Als je een avond wat anders wil doen moet dat gewoon kunnen natuurlijk, ongeacht of dat nou naar de bioscoop gaan is, of Jitsi, of een avond wandelen of weer wat anders. Lekker blijven doen dus als het plezier oplevert
Ironisch dat deze post dan weer een topickill lijkt te zijn.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dit
Maar erover praten creeert weer drukte dus
Doordeweeks is dat gelukkig wel minder ja, dit was vorig jaar. Nu op de avonden zelf weet ik het niet zo omdat ik er dus gewoon niet ben op die avonden en ik ook niet teruglees.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik herken me niet in het geschetste beeld
Maar goed, ik denk dat je ook wel moet erkennen dat dat nu absoluut niet het geval is.
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ironisch dat deze post dan weer een topickill lijkt te zijn.
Dat laatste zou kunnen, en wellicht deden sommigen dat dan ook weer meer dan anderen, dat weet ik niet (ik ga meestal ook direct na de Jitsi slapen). Maar ik denk dat het echt wel vrij veilig is nu, ook op de avonden zelf.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Doordeweeks is dat gelukkig wel minder ja, dit was vorig jaar. Nu op de avonden zelf weet ik het niet zo omdat ik er dus gewoon niet ben op die avonden en ik ook niet teruglees.
En misschien dat het je toen ook niet zo opviel omdat je er zelf vaak bij was. Dan heb je de herkenning van waar het over gaat en dus minder snel door dat je het over iets van elders hebt.
Trusten Mo!quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:38 schreef Momo het volgende:
Zo maar eens naar bedje toe, zet de wekker om 5 uur denk ik![]()
Hopelijk een dag dat alles wel onze kant opvalt
Meh, het zou kunnen, maar voor mij blijven het avonden om weg te blijven.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat laatste zou kunnen, en wellicht deden sommigen dat dan ook weer meer dan anderen, dat weet ik niet (ik ga meestal ook direct na de Jitsi slapen). Maar ik denk dat het echt wel vrij veilig is nu, ook op de avonden zelf.
Oké nou ja, ik denk echt niet dat het nodig is maar als jij je daar prettiger bij voelt dan is dat je goed recht natuurlijk. Zolang je de rest van de tijd maar lekker hier bent, want dat is voor iedereen leukerquote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Meh, het zou kunnen, maar voor mij blijven het avonden om weg te blijven.
Ik kan het me van de laatste weken niet echt herinneren, maar eerder kwam het wel voor. En met meer Jitsi-sessies per jaar dan meets loop je er ook regelmatiger tegenaan, ook als elke Jitsi-sessie minder van die posts uitlokt dan een meet. 25x1 is alsnog meer dan 2x6, dat idee.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat laatste zou kunnen, en wellicht deden sommigen dat dan ook weer meer dan anderen, dat weet ik niet (ik ga meestal ook direct na de Jitsi slapen). Maar ik denk dat het echt wel vrij veilig is nu, ook op de avonden zelf.
truste Mootjequote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:38 schreef Momo het volgende:
Ik hoop dat er eens niemand valtquote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:38 schreef Momo het volgende:
is er uberhaupt al een dag zonder incident geweestquote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik hoop dat er eens niemand valt![]()
Trusten!
Iedereen moet zelf maar even bepalen of ze dat leuker vinden.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké nou ja, ik denk echt niet dat het nodig is maar als jij je daar prettiger bij voelt dan is dat je goed recht natuurlijk. Zolang je de rest van de tijd maar lekker hier bent, want dat is voor iedereen leuker
quote:Op zondag 9 mei 2021 21:57 schreef Strani het volgende:
Ik zou daar wel mee uitkijken trouwens @Em31 , het plaatsen van gifjes waar zo veel romantische spanning van afstraalt.
Vast wel ooit, toch?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is er uberhaupt al een dag zonder incident geweest
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Succes! Bij mijn poging ging de spuitzak aan de zijkant open waardoor ik die mooie vorm kon vergeten
Volgens mij wel, maar ik heb geen tweede poging meer gedaanquote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:58 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]![]()
Maar ze waren wel lekker, de niet spritsvormige sprits? (Spritsen?)
topquote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:55 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Thanks, Koen.![]()
Maar het gaat goed met me hoor.
Oh. Wel een keer doen weer hoor.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar ik heb geen tweede poging meer gedaan
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:02 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Oh. Wel een keer doen weer hoor.![]()
Ik ken trouwens een Sprits en hij heet Frits.
Frits Sprits.
Ja, maar ik moet ook een keer proberen speculaas te maken! En genoeg andere dingen. 'Probleem' is als ik gebak of koekjes maak dat het ook weer allemaal op moet, en vaak ook nog in een redelijk tempo. Eigenlijk is het dus beter voor mij als ik niet bakquote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:02 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Oh. Wel een keer doen weer hoor.![]()
Ik ken trouwens een Sprits en hij heet Frits.
Frits Sprits.
Ja, maar die feitjes zijn er ook alleen maar als er juist wel iets is geweest. Oorlogje hier, aardbevinkje daar, zo nu en dan een kleine genocide, dat soort spul.quote:
Dit heb ik ook.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet ook een keer proberen speculaas te maken! En genoeg andere dingen. 'Probleem' is als ik gebak of koekjes maak dat het ook weer allemaal op moet, en vaak ook nog in een redelijk tempo. Eigenlijk is het dus beter voor mij als ik niet bak
Op 18 april 1930 meldde BBC radio dat er die dag geen nieuws was en werd de rest van het bulletin gevuld met pianomuziek. Telt dat?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, maar die feitjes zijn er ook alleen maar als er juist wel iets is geweest. Oorlogje hier, aardbevinkje daar, zo nu en dan een kleine genocide, dat soort spul.
serieusquote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Op 18 april 1930 meldde BBC radio dat er die dag geen nieuws was en werd de rest van het bulletin gevuld met pianomuziek. Telt dat?
We kunnen het probleem voor de helft oplossen door afwisselend te bakken en dan te delenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:06 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Dit heb ik ook.![]()
Wij moeten nooit samen gaan bakken.
Dat lijkt me wel te tellen als een dag zonder (noemenswaardig) incident.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Op 18 april 1930 meldde BBC radio dat er die dag geen nieuws was en werd de rest van het bulletin gevuld met pianomuziek. Telt dat?
Ik weet niet wat ik moet vinden van het feit dat je dat soort feitjes de voorkeur geeft.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, maar die feitjes zijn er ook alleen maar als er juist wel iets is geweest. Oorlogje hier, aardbevinkje daar, zo nu en dan een kleine genocide, dat soort spul.
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:08 schreef H_T het volgende:
[..]
We kunnen het probleem voor de helft oplossen door afwisselend te bakken en dan te delen
Ik vond geschiedenis ook altijd een stuk interessanter als er geknokt werdquote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:09 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik moet vinden van het feit dat je dat soort feitjes de voorkeur geeft.
Maar met dat soort feitjes heb ik iig wat te melden. Als ik alleen de dagen zonder incident zou opnoemen zou het snel saai worden.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:09 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik moet vinden van het feit dat je dat soort feitjes de voorkeur geeft.
Je krijgt het nog druk deze weekquote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:11 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]![]()
Nu heb ik zin in Spritskoeken en speculaas.
Ik moest iets kiezen en deze was de kleinste die ik zo kon vinden.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:10 schreef Koen66 het volgende:
vanwaar eigenlijk een Minion als UI Mendie?
ik was ff bang dat je lijkt op een minionquote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:13 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik moest iets kiezen en deze was de kleinste die ik zo kon vinden.
Sorry dat het geen spannendere reden is.
Ik kan dit niet bevestigen noch ontkennen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik was ff bang dat je lijkt op een minion
Hij is wel lekker herkenbaar.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:13 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik moest iets kiezen en deze was de kleinste die ik zo kon vinden.
Sorry dat het geen spannendere reden is.
Daar is mijn UI ook zeer geschikt voorquote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hij is wel lekker herkenbaar.
Ben ik erg blij mee, want ik merk vaak dat ik daar op let als ik snel door een topic lees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |