quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:51 schreef Meke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Ja ik had het inmiddels al opgezochtquote:Op donderdag 22 juli 2021 22:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
De Schans (van) Lammen. Schans was een verdedigingswerk of een fort, Lammen in dit geval weet ik niet waar het vandaan komt, kan er ook niet zo snel iets over vinden. Misschien gewoon de naam van de bouwer of zo.
quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Ik weet zeker dat ik wel ergens eens iets heb gelezen over de herkomst van die naam, maar ik weet niet meer waar of wat het was.quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2021 19:59 schreef Arizona het volgende:
Ik realiseer me nu dat ik morgen het antwoord op alles ben
Zeker op zo'n dag als vandaag, dat je om acht uur 's ochtends hier kijkt om te zien wat er zoal is en dat alles al onder 'afgelopen' staat. En ja ok, openingsceremonie vanmiddag, maar toch.quote:
Dit ja. Stomquote:
Oh, alles al klaar.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 08:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zeker op zo'n dag als vandaag, dat je om acht uur 's ochtends hier kijkt om te zien wat er zoal is en dat alles al onder 'afgelopen' staat. En ja ok, openingsceremonie vanmiddag, maar toch.
Verjaardagsvaccinatie!quote:Op vrijdag 23 juli 2021 08:51 schreef Arizona het volgende:
Straks tweede Pfizershotjr halenen vanmiddag komt er familie langs, lekker in de tuin
![]()
ja! En ik overweeg een ratel mee te nemenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 08:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Verjaardagsvaccinatie!![]()
Ga je met een feesthoedje op door de vaccinatiestraat?
Oh wow, dan is het nu wel een uitgesproken kans! Zou je ook op de bonnefooi willen/kunnen gaan?quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:46 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nou ja ... ik wil verdomd graag naar Zweden emigreren. Altijd al mijn droom geweest. Eerst zag ik op korte termijn niet echt een mogelijkheid, maar nu met de belachelijke huizenprijzen in Nederland hebben wij zo langzamerhand een niet normale overwaarde op de woning. De woningen in Zweden zijn relatief goedkoop, dus zouden gewoon met de overwaarde kunnen kopen en dan gewoon hypotheekvrij wonen
quote:Ik ben in Nederland echt behoorlijk passief, terwijl ik op vakantie altijd belachelijk actief ben en hoe raar het ook klinkt, veel meer mijzelf lijk te zijn. Ik kom tot rust als ik ergens in the middle of nowhere in de natuur ben en dat mis ik hier gewoon heel erg.
Het voordeel van onregelmatig werken vond ik dat je niet perse gebonden was aan avonden/weekenden om bepaalde plekken te bezoeken, maar dit ook doordeweeks kon en op rustige(re) momenten. Het kan lekker zijn om na een slaap/nachtdienst even een frisse neus oid te halen.quote:Vind ik niet raar hoor, in Nederland heb je dat gewoon minder.
[quote]
Als ik nu hiervoor zou solliciteren en aangenomen zou worden zit ik wel in Zweden alleen denk ik dat je met zo'n baan alsnog relatief weinig tijd hebt voor je gezien (en om tot rust te komen in de natuur).
Maar zou het wel kunnen qua opleiding? Weet niet helemaal hoe dat zit.quote:Het is ook net niet mijn vakgebied ... Vacature is voor radiodiagnostisch laborant en ik ben radiotherapeutisch laborant (behandelen kankerpatiënten).
Kan niet alles hebben ...... weet ik ook wel, maar laaastiiig.
Sweet, dat wordt daar een groot feest straks.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
ja! En ik overweeg een ratel mee te nemen
Ja ik word wakker en zie meteen op Twitter dat de roeiers door zijn en er een OR was enzoquote:Op vrijdag 23 juli 2021 08:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zeker op zo'n dag als vandaag, dat je om acht uur 's ochtends hier kijkt om te zien wat er zoal is en dat alles al onder 'afgelopen' staat. En ja ok, openingsceremonie vanmiddag, maar toch.
Ik denk dat ik er uiteindelijk nog steeds weinig van zal meemaken maar ik heb toch maar een jaar-abbo Discovery+ genomen.quote:
Deze bewaar ikquote:Op vrijdag 23 juli 2021 10:59 schreef H_T het volgende:
Jaaaaa Partyzona![]()
![]()
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!
De staat Arizona is nog geen 3 @Arizona's oud.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:09 schreef Redefine het volgende:
Gefeliciteerd voor het zoveel jarig bestaan van de staat @:Arizona![]()
![]()
Dat is nog eens een mooi verjaardagscadeauquote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:23 schreef Arizona het volgende:
Nou de tweede Pfizer zit, ik zit in de wachtruimte!
Heeft de medewerker nog opgemerkt dat je vandaag jarig bent?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:23 schreef Arizona het volgende:
Nou de tweede Pfizer zit, ik zit in de wachtruimte!
Ik kreeg wel felicitatiesquote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heeft de medewerker nog opgemerkt dat je vandaag jarig bent?krijg je nu ook een ijsje?
Viel het ze zelf op dat je jarig bent of zei je dat heel subtiel?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kreeg wel felicitatiesmaar geen ijs. Niet eens koffie
Alsof we niet genoeg belasting betalen dat er een kopje koffie af zou kunnenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kreeg wel felicitatiesmaar geen ijs. Niet eens koffie
Heel subtiel ja.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Viel het ze zelf op dat je jarig bent of zei je dat heel subtiel?
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 08:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ga je met een feesthoedje op door de vaccinatiestraat?
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
ja! En ik overweeg een ratel mee te nemen
Strani houdt zich weer eens bezig met de vrouwdekkingquote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:44 schreef Strani het volgende:
Football Manager gaat vrouwenvoetbal toevoegen. Kan ik eindelijk met Lieke Martens spelen.
(Ja dat kon met FIFA al, weet ik, maar die wetenschap werkt niet in combinatie met m'n viezeoudemannetjesgrapje)
Heb je goed gekeken of het wel echt de namen zijn en niet berichten als 'ga terug naar Holland' en 'Van der Poel is van ons"?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Alsof we niet genoeg belasting betalen dat er een kopje koffie af zou kunnen![]()
Ik heb sinds gisteren dubbel 5G. Ik kreeg een kaart met handgeschreven namen van de vrijwilligers die mij prikten erop
Ik beweeg tussen de liniesquote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Strani houdt zich weer eens bezig met de vrouwdekking
Ik heb EVENEPOEL IS EEN BROKKENPILOOT MET EEN DIKKE NEK op de muur van het bijkomkamertje gekalkt.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb je goed gekeken of het wel echt de namen zijn en niet berichten als 'ga terug naar Holland' en 'Van der Poel is van ons"?
Heel goed, dat zal ze lerenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb EVENEPOEL IS EEN BROKKENPILOOT MET EEN DIKKE NEK op de muur van het bijkomkamertje gekalkt.
Het mens vroeg zelf: Wat is je geboortedatum! Dus daar kwam weinig subtiliteit bij kijken!quote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Viel het ze zelf op dat je jarig bent of zei je dat heel subtiel?
quote:
"Uw geboortedatum, mevrouw?"quote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het mens vroeg zelf: Wat is je geboortedatum! Dus daar kwam weinig subtiliteit bij kijken!
Dat laatste komt waarschijnlijk door dit soort berichtenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het mens vroeg zelf: Wat is je geboortedatum! Dus daar kwam weinig subtiliteit bij kijken!
En:
[..]![]()
Er was deze keer wel een vrij lange wachtrij want er was een moeder die dacht dat haar kind ook wel zo zonder afspraak even geprikt kon worden, nog even voor de vakantie. Maar dat gebeurde dus niet, kind komt op de wachtlijst en als er aan het eind van de dag nog wat over is mag hij komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mensen zien dat en gaan ervan uit dat het dan overal wel kan.
Of ze horen het van de buurvrouw die er vergeet bij te zeggen dat dit maar op een paar locaties is oid.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Die gehoorbescherming is geen overbodige tip.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:50 schreef Greys het volgende:
Gefeliciteerd Arizona!
Ben hier even weinig want er gebeurt iets te veel in m'n leven momenteel (komt goed) maar hebben jullie dit al gehoord? WAT IS DIT.Gebruik gehoorbescherming. De reacties.
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat laatste komt waarschijnlijk door dit soort berichtenMja, denk ik ook. Maar dan zou ik zelf altijd even bellen met de GGD voordat ik zomaar naar een locatie toe ging. Onze locatie is heel klein, er zijn maar 4 prikhokjes bijvoorbeeld en die medewerker zei dat ze 0 tot 6 vaccins per dag maar overhielden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mensen zien dat en gaan ervan uit dat het dan overal wel kan.
Of ze horen het van de buurvrouw die er vergeet bij te zeggen dat dit maar op een paar locaties is oid.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Ik zou dat ook doen, maar dat veel andere mensen zouden doen wat ik zou doen is een illusie die ik al best lang niet meer heb.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mja, denk ik ook. Maar dan zou ik zelf altijd even bellen met de GGD voordat ik zomaar naar een locatie toe ging. Onze locatie is heel klein, er zijn maar 4 prikhokjes bijvoorbeeld en die medewerker zei dat ze 0 tot 6 vaccins per dag maar overhielden.
HÓE kan dit een officieel VEVO ding zijn.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die gehoorbescherming is geen overbodige tip.![]()
![]()
Ik denk dat ik het wel vijf seconden in totaal heb volgehouden en daar ben ik eigenlijk al een beetje trots op.
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:08 schreef Greys het volgende:
[..]
HÓE kan dit een officieel VEVO ding zijn.
Misschien heeft ze een oom bij een platenlabel die met VEVO samenwerkt of zo.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:08 schreef Greys het volgende:
[..]
HÓE kan dit een officieel VEVO ding zijn.
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:50 schreef Greys het volgende:
Gefeliciteerd Arizona!
Ben hier even weinig want er gebeurt iets te veel in m'n leven momenteel (komt goed) maar hebben jullie dit al gehoord? WAT IS DIT.Gebruik gehoorbescherming. De reacties.
Nee joh, ben jij ook al veel te oud voor.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:27 schreef Em31 het volgende:
Hoop dat ik ooit nog meemaak dat Nederland de OS mag organiseren
Nou lekker danquote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee joh, ben jij ook al veel te oud voor.
quote:
Dat wel, maar Songfestival heeft me ook wel veel vertrouwen gegeven dat Nederland dat wel kan.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou wel stress zijn zeg. Met het ESF vond ik het al heel wat dat heel Europa nou naar ons zou kijken maar met de Olympische Spelen is dat nog 100 keer zo heftig, inclusief kritiek.
Wel een shitshow voor Tsjechië op de OS door die ene antixvax arts, meerdere positieve gevallen daar ook al.quote:Corona verpest het voor Tsjechische beachvolleyvrouwen
Nog meer afhakers vanwege corona: Barbora Hermannova en Marketa Slukova moeten passen voor het beachvolleybaltoernooi bij de vrouwen vanwege een positieve test van de laatste. Ook Ondrej Perusic, lid van de mannenploeg, testte positief, maar hij hoopt na zijn quarantaine nog aan te kunnen sluiten voor de 2e groepsmatch. De tegenstanders van de Tsjechische vouwen (Duitsland, Japan en Zwitserland) krijgen automatisch een zege toegekend.
We moeten straks blij zijn als er überhaupt nog "normale" landen het willen organiseren.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:27 schreef Em31 het volgende:
Hoop dat ik ooit nog meemaak dat Nederland de OS mag organiseren
Ja, of zoals dat onzalige plan rond dat race evenement een tijd terug. Gewoon de colonnes van de teams over het strand naar de locatie laten rijden, dwars door beschermde broedgebieden heen waar normaal zelfs voetgangers niet mogen komen.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:31 schreef Strani het volgende:
Ik vraag me wel af hoe het in Nederland zou werken qua infrastructuur, met alle file's die we hebben. Ik vrees dan dat men de OS zou misbruiken om overal meer asfalt neer te pleuren ten koste van alles.
Daar dacht ik net ook aan inderdaad, dat schandaal. Ik denk dat je dat soort dingen dan in veelvoud zou zien.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, of zoals dat onzalige plan rond dat race evenement een tijd terug. Gewoon de colonnes van de teams over het strand naar de locatie laten rijden, dwars door beschermde broedgebieden heen waar normaal zelfs voetgangers niet mogen komen.
Nee, joh, iedereen kan gewoon met de speciale OS-treinen die dan rijdenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:31 schreef Strani het volgende:
Ik vraag me wel af hoe het in Nederland zou werken qua infrastructuur, met alle file's die we hebben. Ik vrees dan dat men de OS zou misbruiken om overal meer asfalt neer te pleuren ten koste van alles.
Ah ja de immer corrupte F1 is dat.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, of zoals dat onzalige plan rond dat race evenement een tijd terug. Gewoon de colonnes van de teams over het strand naar de locatie laten rijden, dwars door beschermde broedgebieden heen waar normaal zelfs voetgangers niet mogen komen.
Ik denk dat ze dan een rijbaan exclusief voor IOC leden etc openhouden. Dat was bij het EK in 2000 ook zo, maar van voor de UEFA.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:31 schreef Strani het volgende:
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:43 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nee, joh, iedereen kan gewoon met de speciale OS-treinen die dan rijden
Goeie kans ja, en voor de OS zijn dat heel wat meer mensen dan voor het EK. En dan zit je nog met de atleten en hun entourage.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dan een rijbaan exclusief voor IOC leden etc openhouden. Dat was bij het EK in 2000 ook zo, maar van voor de UEFA.
De hele show, Opa, My number one, Alcohol is Free etc.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:30 schreef Strani het volgende:
We moeten dan wel een Griekse DJ regelen voor de landenparade, voor wat hoort wat.
Verschrikkelijk. Ook onhandig is dat die in hetzelfde vliegtuig als een aantal Nederlanders zaten.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Wel een shitshow voor Tsjechië op de OS door die ene antixvax arts, meerdere positieve gevallen daar ook al.
@ijs_beer jij bent toch mod van de Olympische Spelen? Kan jij Japan even bellen dat ze opnieuw beginnen?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
Weet je een keer wanneer de openingsceremonie is, ben je ook thuis wanneer het is, komen er allerlei bestellingen precies vanaf de aanvang achter elkaar aan. Alles gemist tot nu toe, ook al stond de tv aan.
Oh, met de koningin, James Bond en Mr Beanquote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:32 schreef Em31 het volgende:
Die opening- en sluitingsceremonie in Londen was toen echt fantastischwat een show
En Always Look on the Bright Side of Lifequote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:05 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Oh, met de koningin, James Bond en Mr Bean
En de Spice Girls bij de sluiting
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |