Sweet, dat wordt daar een groot feest straks.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
ja! En ik overweeg een ratel mee te nemen
Ja ik word wakker en zie meteen op Twitter dat de roeiers door zijn en er een OR was enzoquote:Op vrijdag 23 juli 2021 08:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zeker op zo'n dag als vandaag, dat je om acht uur 's ochtends hier kijkt om te zien wat er zoal is en dat alles al onder 'afgelopen' staat. En ja ok, openingsceremonie vanmiddag, maar toch.
Ik denk dat ik er uiteindelijk nog steeds weinig van zal meemaken maar ik heb toch maar een jaar-abbo Discovery+ genomen.quote:
Deze bewaar ikquote:Op vrijdag 23 juli 2021 10:59 schreef H_T het volgende:
Jaaaaa Partyzona![]()
![]()
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!
De staat Arizona is nog geen 3 @Arizona's oud.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:09 schreef Redefine het volgende:
Gefeliciteerd voor het zoveel jarig bestaan van de staat @:Arizona![]()
![]()
Dat is nog eens een mooi verjaardagscadeauquote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:23 schreef Arizona het volgende:
Nou de tweede Pfizer zit, ik zit in de wachtruimte!
Heeft de medewerker nog opgemerkt dat je vandaag jarig bent?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:23 schreef Arizona het volgende:
Nou de tweede Pfizer zit, ik zit in de wachtruimte!
Ik kreeg wel felicitatiesquote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heeft de medewerker nog opgemerkt dat je vandaag jarig bent?krijg je nu ook een ijsje?
Viel het ze zelf op dat je jarig bent of zei je dat heel subtiel?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kreeg wel felicitatiesmaar geen ijs. Niet eens koffie
Alsof we niet genoeg belasting betalen dat er een kopje koffie af zou kunnenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kreeg wel felicitatiesmaar geen ijs. Niet eens koffie
Heel subtiel ja.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Viel het ze zelf op dat je jarig bent of zei je dat heel subtiel?
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 08:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ga je met een feesthoedje op door de vaccinatiestraat?
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
ja! En ik overweeg een ratel mee te nemen
Strani houdt zich weer eens bezig met de vrouwdekkingquote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:44 schreef Strani het volgende:
Football Manager gaat vrouwenvoetbal toevoegen. Kan ik eindelijk met Lieke Martens spelen.
(Ja dat kon met FIFA al, weet ik, maar die wetenschap werkt niet in combinatie met m'n viezeoudemannetjesgrapje)
Heb je goed gekeken of het wel echt de namen zijn en niet berichten als 'ga terug naar Holland' en 'Van der Poel is van ons"?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Alsof we niet genoeg belasting betalen dat er een kopje koffie af zou kunnen![]()
Ik heb sinds gisteren dubbel 5G. Ik kreeg een kaart met handgeschreven namen van de vrijwilligers die mij prikten erop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |