Niet geklikt.quote:Op woensdag 14 juli 2021 12:31 schreef onlogisch het volgende:
Wat we eigenlijk allang wisten wordt andermaal bevestigd. De grootste mongolen winnen altijd
@:GGMM
@:Caland
@:Lenny_Leonard
@:AFCNiels
@:Kingroland
@:El-stinho
niet gelezenquote:Op woensdag 14 juli 2021 12:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet geklikt.
Ik heb hier uitzicht op een fruitschaal die beneden staat en ik zag dat er nog maar één banaan was, dus ik ben direct in actie gekomen. Die is van mij!
@:kingroland
Alvast een like uitgedeeld (geen idee of je klikt)quote:Op woensdag 14 juli 2021 12:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik alsnog klik lees je mijn post dan alsnog?
quote:Op woensdag 14 juli 2021 12:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet geklikt.
Ik heb hier uitzicht op een fruitschaal die beneden staat en ik zag dat er nog maar één banaan was, dus ik ben direct in actie gekomen. Die is van mij!
Toevallig, ik heb ook net een banaan opquote:Op woensdag 14 juli 2021 12:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet geklikt.
Niet geklikt maar gefeliciteerd.quote:Op woensdag 14 juli 2021 12:31 schreef onlogisch het volgende:
Wat we eigenlijk allang wisten wordt andermaal bevestigd. De grootste mongolen winnen altijd
@:GGMM
@:Caland
@:Lenny_Leonard
@:AFCNiels
@:Kingroland
@:El-stinho
in inquote:Op woensdag 14 juli 2021 13:03 schreef Scrummie het volgende:
Berghuis moet maandag beginnen in Amsterdam in las ik bij de krant van Valentijn.
Het is alweer een tijdje geleden dat ik je met een banaan gezien heb dus vooruit dan maarquote:Op woensdag 14 juli 2021 12:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet geklikt.
Met of zonder schil? (die kiwi)quote:Op woensdag 14 juli 2021 13:44 schreef tong80 het volgende:
Ik eet twee bananen, twee sinaasappels en één kiwi per dag.
p.s. Appels lust ik niet en zit te veel suiker in.
Zonder vrucht.quote:
jaquote:Op woensdag 14 juli 2021 15:20 schreef KingRoland het volgende:
Kiwi eet je toch zonder schil of ben ik nou gek
Was hem dan evenquote:Op woensdag 14 juli 2021 15:21 schreef KingRoland het volgende:
Allemaal bacteriën op de schil, alleen God weet waar zo een kiwi is geweest jezus
God beschermt je toch wel?quote:Op woensdag 14 juli 2021 15:21 schreef KingRoland het volgende:
Allemaal bacteriën op de schil, alleen God weet waar zo een kiwi is geweest jezus
Je bent een goed mens.quote:Op woensdag 14 juli 2021 15:36 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Bedankt voor je like @:KingRoland
Wist je dat ik dat gifje zelfs als KingRoland hier heb gebookmarked?
Zo nee, dan weet je het nu.
Tjonge ook dat nogquote:Op woensdag 14 juli 2021 15:36 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Bedankt voor je like @:KingRoland
Wist je dat ik dat gifje zelfs als KingRoland hier heb gebookmarked?
Zo nee, dan weet je het nu.
Walgelijk voor de stadionbezoeker.quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:33 schreef El-Stinho het volgende:
https://www.knvb.nl/nieuw(...)eken-eredivisie-door
@:caland @:Lenny_leonard
orderquote:Op woensdag 14 juli 2021 16:36 schreef GGMM het volgende:
Om de order in het Ajax-topic te herstellen heeft moderator @:lenny_leonard zojuist een modbreak ingezet.
Klap in het gezicht?quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Walgelijk voor de stadionbezoeker.
Wie waren de boefjes?quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:36 schreef GGMM het volgende:
Om de order in het Ajax-topic te herstellen heeft moderator @:lenny_leonard zojuist een modbreak ingezet.
Dat was ook een trolletjequote:Op woensdag 14 juli 2021 16:50 schreef maxi-mus het volgende:
Het gezag van @:ggmm zelf wordt een stuk minder serieus genomen in het Feyenoord topic.
quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was ook een trolletje
Als ik serieus ben nemen mensen me wel serieus (geloof dit alsjeblieft)
Nee, en je waagt het niet!quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja even kijken of er al 11 posts zijn in het Feyenoord-topic
Hahahahahahhaquote:Op woensdag 14 juli 2021 16:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was ook een trolletje
Als ik serieus ben nemen mensen me wel serieus (geloof dit alsjeblieft)
Erg ongezond voor je hart al die caffeïnequote:Op woensdag 14 juli 2021 17:07 schreef GGMM het volgende:
Ik doe nog een bak koffie
Ben weer op het kantoor vandaag, dus dan drink ik minimaal 5 keer koffie.
Gewoon even ter info
caffeïnequote:Op woensdag 14 juli 2021 17:07 schreef Oriente het volgende:
[..]
Erg ongezond voor je hart al die caffeïne
Die ene maaltijdsalade van de AH met zalmquote:Op woensdag 14 juli 2021 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe kip tikka masala.
Oh die is wel lekkerquote:Op woensdag 14 juli 2021 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die ene maaltijdsalade van de AH met zalm
Ik ga even bij mijn moeder eten, nog geen idee wat.quote:Op woensdag 14 juli 2021 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eet je vader niet mee?quote:Op woensdag 14 juli 2021 17:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga even bij mijn moeder eten, nog geen idee wat.
Kipfilet met snijboontjes en aardappelpuree.quote:Op woensdag 14 juli 2021 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat gezelligquote:Op woensdag 14 juli 2021 18:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik dacht van niet want hij is meestal laat thuis maar hij was er wel!
quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:25 schreef Wereldgozer het volgende:
Thuiswerkadvies weer aangescherpt, genot
Volgende zomer nog maar eens proberen
Ik ben tegen racisme.quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:09 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Rijst met broccoli en een rare zwarte saus @:drizzt
Nog even twee maanden doorprikken.quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:25 schreef Wereldgozer het volgende:
Thuiswerkadvies weer aangescherpt, genot
Volgende zomer nog maar eens proberen
Broodjes kip met avocado.quote:Op woensdag 14 juli 2021 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Als nu die ziekenhuisopnames niet extreem oplopen, dan kan tegen die tijd alles wel weer naar normaal met misschien uitzondering van de discotheken zolang dat gedoe met die QR codes enzo nog niet werkt.quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
En dan door met de 5e golf van de epsilon variant, lekker joh
Geen flauw idee.quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:21 schreef Coco het volgende:
Ben laat thuis. Weer overgewerkt.
PSV speelt.
Dus jullie weten wat ik ga eten.
Pizza?quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:21 schreef Coco het volgende:
Ben laat thuis. Weer overgewerkt.
PSV speelt.
Dus jullie weten wat ik ga eten.
Heb je er ook een snack bij?quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:52 schreef Coco het volgende:
Het gaat erin als patat en komt eruit als friet.
Wat zeggen ze in Almelo?quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:52 schreef Oriente het volgende:
[..]
Vroeger was het patat, maar dat kennen ze hier niet.
Raam los.
Losgod. Echt een perfect voorbeeld van regionale spreektaalquote:Op woensdag 14 juli 2021 19:52 schreef Oriente het volgende:
[..]
Vroeger was het patat, maar dat kennen ze hier niet.
Raam los.
Kan je gewoon normaal doen?quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:55 schreef Scrummie het volgende:
Zet even een raam open.
Hier zeggen we;
Gooi da raam eem lös onmeunige bakkei daj dr bint
Als ik aan de macht komt worden dat soort mensen gedeporteerd.quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:55 schreef Scrummie het volgende:
Zet even een raam open.
Hier zeggen we;
Wat is een bakkei?quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:55 schreef Scrummie het volgende:
Zet even een raam open.
Hier zeggen we;
Over 4 minuten tegen PAOK godenquote:Op woensdag 14 juli 2021 19:56 schreef maxi-mus het volgende:
Oh PSV moet volgende week al tegen Gala natuurlijk. Zal morgen wel even een topic maken.
Terecht hoor, maar wat doe je met mensen die een andere taal spreken?quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als ik aan de macht komt worden dat soort mensen gedeporteerd.
ABN leren anders ook deporteren.quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Terecht hoor, maar wat doe je met mensen die een andere taal spreken?
Fries wordt de officiële taal!quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Terecht hoor, maar wat doe je met mensen die een andere taal spreken?
Jij overleeft de eerste schifting ook niet.quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahahahahaahahahahahahaha![]()
Oke Bolke (of hoe heet die gozer)
Mijn Fries is idd erg matig.quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij overleeft de eerste schifting ook niet.
Ik kan het een beetje verstaan inmiddels.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mijn Fries is idd erg matig.
In neije deij
Goede poging.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mijn Fries is idd erg matig.
In neije deij
Toch wel leuk eigenlijk. Door je werk?quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik kan het een beetje verstaan inmiddels.
Ah ja, weet ik het. Volgens mij komt dat uit een liedje van Twarres of De Kast.quote:
Keurig, mijn Fries is op schrift niet zo goed als dat van jou.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:01 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik kin ek wol in lyts bietsje Frysk hjer.
De kast ja. Twarres is o.a. wer bisto?quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Toch wel leuk eigenlijk. Door je werk?
[..]
Ah ja, weet ik het. Volgens mij komt dat uit een liedje van Twarres of De Kast.
Oja, god, lang geledenquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De kast ja. Twarres is o.a. wer bisto?
Dat nummer komt uit 2000 volgens mij dus dat klopt wel aardig ja.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oja, god, lang geleden
Van Twarres weet ik nog dat het echt groot was toen ik op de middelbare school zat. Toch alweer zo'n 20 jaar geleden.
Ik merk dat ik wel echt klaar was met het EK, weer zin in clubvoetbal.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:01 schreef maxi-mus het volgende:
Wel weer zin in die voorrondepotjes, laat het maar weer beginnen. PSV - Gala is wel een lekker potje en Feyenoord tegen een stel mongolen is altijd een leuke rubriek.
Idem ja.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik merk dat ik wel echt klaar was met het EK, weer zin in clubvoetbal.
@:El-Stinho
Ex-vriendinnetjesquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Toch wel leuk eigenlijk. Door je werk?
[..]
Ik had een Fries dinnetje op mijn 17e, nabij Dokkum. Dus dan weet je het welquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Keurig, mijn Fries is op schrift niet zo goed als dat van jou.
Absoluut. Ben deze dagen alweer druk met inlezen.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik merk dat ik wel echt klaar was met het EK, weer zin in clubvoetbal.
@:El-Stinho
Ze bedroog je met haar bloedeigen neef?quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:05 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik had een Fries dinnetje op mijn 17e, nabij Dokkum. Dus dan weet je het wel
Ik had ooit een tinder date in Leeuwarden.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:05 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik typ altijd in het Nederlands terug als iemand Fries typt.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:05 schreef Oriente het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik typ altijd in het Nederlands terug als iemand Fries typt.
Toen was jij 2 gok ik zo.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat nummer komt uit 2000 volgens mij dus dat klopt wel aardig ja.
Ja ik ook een keer met een pak sneeuw van Almelo naar Dokkumquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:06 schreef Coco het volgende:
Midden in de strenge winter van Eindhoven - Leeuwarden met de trein genot.
Hij heeft weer aandacht nodig. Niet geven jongens, dan blijft hij bezig.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:06 schreef Scrummie het volgende:
@:onlogisch is aanwezig jongens, pas op.
Zit jij op tinder?quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik had ooit een tinder date in Leeuwarden.
Nooit. Weer.
Hallo makker. Waar hedde gij het over???quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:09 schreef El-Stinho het volgende:
@:Onlogisch Blijf eens met je gore worstenvingers van de knopjes af.
Hij bedoelt dat je moet stoppen met posten.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo makker. Waar hedde gij het over???
Zat.quote:
Ik swipe geen mannen maar voor jou, scrummie en maxi zou ik een uitzondering makenquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Waarom heb je @:scrummie naar links geswiped?
Maak je niet druk ouwe reus.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:10 schreef El-Stinho het volgende:
Is het net een warm bad als ik binnenkom en wordt de sfeer meteen weer verziekt.
Hee Stinho.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:10 schreef El-Stinho het volgende:
Is het net een warm bad als ik binnenkom en wordt de sfeer meteen weer verziekt.
Hahahaha, ouwe reus. Had je veel matches dan?quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zat.
Ik doe niet meer aan die onzin, ik ging op een gegeven moment vrouwen afkeuren om de achterlijkste redenen (te dikke wenkbrauw, vreemde naam, dat soort dingen). Toen wist ik genoeg; dit is niets voor mij.
Maak maar een nieuwe.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:11 schreef maxi-mus het volgende:
Ik blijf Vertessen een vlees noch vis speler vinden. Is er overigens geen oefenpotjestopic, ik kan niets vinden via google?
Ja hoor, maar ik kan me ook niet voorstellen dat er mensen zijn zonder veel matches.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:12 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hahahaha, ouwe reus. Had je veel matches dan?
Ik had laatst een match die zei ; Ik zou je alleen doen als ik dronken was.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja hoor, maar ik kan me ook niet voorstellen dat er mensen zijn zonder veel matches.
De gemiddelde man haalt met moeite 50 als ik de verhalen op internet mag geloven, dus ja. Vrouwen eerder het tienvoudigequote:Op woensdag 14 juli 2021 20:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja hoor, maar ik kan me ook niet voorstellen dat er mensen zijn zonder veel matches.
quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik had laatst een match die zei ; Ik zou je alleen doen als ik dronken was.
Prima toch, dat gaat al verder dan de laatste 9 jaar voor jequote:Op woensdag 14 juli 2021 20:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan stuur je haar zaterdagavond een berichtje toch??quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Prima toch, dat gaat al verder dan de laatste 9 jaar voor je.
Ik zag dat ze uit Friesland kwam (dus bedankte ik).quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan stuur je haar zaterdagavond een berichtje toch??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zag dat ze uit Friesland kwam (dus bedankte ik).Misschien was het wel gewoon een grapje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aldus onze huismaagd.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Prima toch, dat gaat al verder dan de laatste 9 jaar voor je.
quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zag dat ze uit Friesland kwam (dus bedankte ik).Terecht wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelachen om je spoiler.
Je moeder heeft een raar rood vlak.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet heel bijzonder. Beetje raar rood vlak.
15 toch voor Boadu en 10 voor Stengs?quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:22 schreef maxi-mus het volgende:
Ik moet nog steeds lachen om die Fransjes die 15 miljoen voor slapzak Stengs betalen om daar tegen grote sterke lange negers te gaan spelen.
'Zoveel'. Vergeleken bij die felle woorden die ze binnen de landsgrenzen uiten, zijn het schijnbedragen. De Alkmaarse sekte is onnavolgbaar.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:24 schreef fetX het volgende:
[..]
15 toch voor Boadu en 10 voor Stengs?
Toch altijd bijzonder hoe ook zij zoveel centjes krijgen voor dat soort spelers. Doen ze goed
Edit: Och nee ik lees het net ja.
AD meldt 15 miljoen ook voor Stengs.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:24 schreef fetX het volgende:
[..]
15 toch voor Boadu en 10 voor Stengs?
Toch altijd bijzonder hoe ook zij zoveel centjes krijgen voor dat soort spelers. Doen ze goed
Ik snap wat je bedoelt, maar zoals @maxi-mus ook wel insinueert is 15 miljoen voor Stengs toch wel al een behoorlijk bedrag. Die laat eigenlijk al anderhalf jaar weinig zien. Vind ik oprecht knap.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
'Zoveel'. Vergeleken bij die felle woorden die ze binnen de landsgrenzen uiten, zijn het schijnbedragen. De Alkmaarse sekte is onnavolgbaar.
10 miljoen euro volgens Nice-Matin. Volgens mij is Boadu 15 miljoen euro (Monaco).quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, maar zoals @:maxi-mus ook wel insinueert is 15 miljoen voor Stengs toch wel al een behoorlijk bedrag. Die laat eigenlijk al anderhalf jaar weinig zien. Vind ik oprecht knap.
https://www.ad.nl/nederla(...)en-euro-op~aac3946e/quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
10 miljoen euro volgens Nice-Matin. Volgens mij is Boadu 15 miljoen euro (Monaco).
Maar snap vooral niet wat Nice ermee wil. Galtier, de succescoach van Lille, is daar aangesteld en maakt zelf furore met een 4-4-2.
Zal dan vast met bonussen te maken hebben.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/nederla(...)en-euro-op~aac3946e/
sorry schatquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:54 schreef MC-M het volgende:
Ah, user @:oriente heeft de grapjurk weer aan.
Snel weg hier.
Kijk aan.quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:35 schreef tong80 het volgende:
Zie net dat 95 % van de atletiekfinales op de OS 's middags Nederlandse tijd is.
Dan mis je veel Nederlandse medailles.quote:
van 09-10-2020 tot 27-05-2022quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:59 schreef Coco het volgende:
@:heywoodu kan jij bevestigen dat je abo verlengd is?
Twee, gok ik.quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan mis je veel Nederlandse medailles.
Hou ik het op 4 Eigenlijk 3 want de finale 400 vrouwen is 's nachts.quote:
Maar Lieke Klaver en Lisanne de Witte zijn niet echt grote favorieten voor een medaille op de 400mquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hou ik het op 4 Eigenlijk 3 want de finale 400 vrouwen is 's nachts.
Horden.quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar Lieke Klaver en Lisanne de Witte zijn niet echt grote favorieten voor een medaille op de 400m
Pics?quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar Lieke Klaver en Lisanne de Witte zijn niet echt grote favorieten voor een medaille op de 400m
Ja precies. Ik ga voor één voor Sifan Hassan en misschien één voor Bol. En misschien twee voor Hassan. Maar één 'zeker' en twee keer 'misschien' tel ik als tweequote:
Misschien gaat Daphne ons nog verrassen.quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja precies. Ik ga voor één voor Sifan Hassan en misschien één voor Bol. En misschien twee voor Hassan. Maar één 'zeker' en twee keer 'misschien' tel ik als twee
Bol wint toch altijd of is dat tegen de mindere goden?quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja precies. Ik ga voor één voor Sifan Hassan en misschien één voor Bol. En misschien twee voor Hassan. Maar één 'zeker' en twee keer 'misschien' tel ik als twee
Door de halve finales te halen?quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Misschien gaat Daphne ons nog verrassen.
Die heeft concurrentie van de beste specialisten ooit.quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bol wint toch altijd of is dat tegen de mindere goden?
Tot nu toe legt ze iedereen behalve de nummers één en twee (aller tijden) er op, ze heeft een uitstekende kans op bronsquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bol wint toch altijd of is dat tegen de mindere goden?
Alleen @Danny kan dan bevestiging geven.quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
van 09-10-2020 tot 27-05-2022
Wat een aparte dagen, geen idee of 'ie dan verlengd is, maar vast wel![]()
A boy who is half human and half deer survives in a post-apocalyptic world with other hybrids.quote:
Ja, het klinkt enorm kut inderdaad. En het is ook wel erg wennen. Maar vermakelijk genoeg voor een 7,5. IMDb een 8.1 geloof ik.quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
A boy who is half human and half deer survives in a post-apocalyptic world with other hybrids.
Dat klinkt echt enorm kut maar het is dus toch wel vermakelijk?
Ja dit komt ook van IMDB, ik ga het een kans geven dan.quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, het klinkt enorm kut inderdaad. En het is ook wel erg wennen. Maar vermakelijk genoeg voor een 7,5. IMDb een 8.1 geloof ik.
Kloptquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Alleen @:Danny kan dan bevestiging geven.
Niet teveel van eten hequote:Op woensdag 14 juli 2021 22:47 schreef KingRoland het volgende:
Geen lays 225 gr naturel [ afbeelding ] @:lavenderr
Dat is mij ook een raadsel. Misschien iets minder zout?quote:Op woensdag 14 juli 2021 23:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat doen ze bij light waardoor ze het zo noemen?
Denk ook niet dat het wat voor jou is eigenlijk.quote:Op woensdag 14 juli 2021 23:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuke review, goed geschreven
Op basis van deze review ga ik de serie NIET kijken
minder zoutquote:Op woensdag 14 juli 2021 23:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat doen ze bij light waardoor ze het zo noemen?
Moet je toch zelf wetenquote:Op woensdag 14 juli 2021 23:14 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga later middernacht de Pursuit of Happyness kijken
Maar goed dat Tagliano op DRT zit anders vreesde ik het ergste.quote:Op woensdag 14 juli 2021 23:28 schreef Oriente het volgende:
MED / ASN gesloten
@:GGMM waarom doe je @:Wazaaaaa dit aan?
2/3 van veel is alsnog veel.quote:
Quick mathsquote:Op woensdag 14 juli 2021 23:50 schreef fetX het volgende:
[..]
2/3 van veel is alsnog veel.
Ter info. Misschien heb je er wat aan voor je sollicitatie bij de big 4. @:wereldgozer
Ik mag er nu een half uur doorheen fietsen.quote:Op donderdag 15 juli 2021 07:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Het regent erg hard hier in Tilburg. Beter houden ze die rotzooi gewoon in Limburg. @:lange_lans
quote:
💪🏿💪🏿💪🏿quote:
Maar Tilburg is toch het afvoerputje van Nederland?quote:Op donderdag 15 juli 2021 07:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Het regent erg hard hier in Tilburg. Beter houden ze die rotzooi gewoon in Limburg. @:lange_lans
Graag toch verwerken in de spreadsheet.quote:Op donderdag 15 juli 2021 08:27 schreef Lange_Lans het volgende:
V-v-v-v-vier op een rij!
(Geen primetime)
Ik vond Stranger Things seizoen 3 maar matig, vooral die "komedie" tussen Joyce en Jim. Dat begon heel snel heel irritant te worden.quote:
Ben ik het geheel mee eens.quote:Op donderdag 15 juli 2021 11:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond Stranger Things seizoen 3 maar matig, vooral die "komedie" tussen Joyce en Jim. Dat begon heel snel heel irritant te worden.
Sorry wilde ik toch even kwijt
Gezien. Gereageerd.quote:Op donderdag 15 juli 2021 12:58 schreef maxi-mus het volgende:
@:elan zet zich voor lul in het Feyenoord topic.
Gelachen.quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik word Scrummie zijn holmaatje genoemd. Dit pik ik niet.
Grof volkoren, boeren ham, belegen kaas, gebraden paprika en snipperuitjes plus schijfjes komkommer.quote:
Vanaf 2002.quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:52 schreef Oriente het volgende:
@:Scrummie waarom zie ik dit nu pas eigenlijk
Ik dacht dat jij al 20 jaar meeliep of zo joh
Ohquote:Op donderdag 15 juli 2021 13:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vanaf 2002.
Maar verschillende accounts. Je weet toch dat ik van het anonieme ben.
Ook Scrummie.quote:
Oh.quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ook Scrummie.
Het begon met Scrummie, daarna Scrummie1.0, toen Scrunmie2.1 geloof ik en die heb ik aan laten passen (tegen betaling) naar Scrummie. En dat was het.
Ja, ik had ook voor @Masterminded kunnen gaan maar die was al in gebruik.quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:56 schreef Oriente het volgende:
[..]
Oh.
Daarom ken ik je dus gewoon als Scrummie. Verklaart.
Wat een interessant levensverhaal heb jijquote:Op donderdag 15 juli 2021 13:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ook Scrummie.
Het begon met Scrummie, daarna Scrummie1.0, toen Scrunmie2.1 geloof ik en die heb ik aan laten passen (tegen betaling) naar Scrummie. En dat was het.
Coco98quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, ik had ook voor @:Masterminded kunnen gaan maar die was al in gebruik.
Bedankt maat. Ik kan het jouwe vast niet overtreffen, ik woon namelijk niet boven een snackbarquote:Op donderdag 15 juli 2021 13:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een interessant levensverhaal heb jij
En dat hij dan toch zó slank en gespierd is héquote:Op donderdag 15 juli 2021 13:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bedankt maat. Ik kan het jouwe vast niet overtreffen, ik woon namelijk niet boven een snackbar
Ik ga nu kijken!quote:Op donderdag 15 juli 2021 12:58 schreef maxi-mus het volgende:
@:elan zet zich voor lul in het Feyenoord topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |