Die ene maaltijdsalade van de AH met zalmquote:Op woensdag 14 juli 2021 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe kip tikka masala.
Oh die is wel lekkerquote:Op woensdag 14 juli 2021 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die ene maaltijdsalade van de AH met zalm
Ik ga even bij mijn moeder eten, nog geen idee wat.quote:Op woensdag 14 juli 2021 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eet je vader niet mee?quote:Op woensdag 14 juli 2021 17:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga even bij mijn moeder eten, nog geen idee wat.
Kipfilet met snijboontjes en aardappelpuree.quote:Op woensdag 14 juli 2021 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat gezelligquote:Op woensdag 14 juli 2021 18:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik dacht van niet want hij is meestal laat thuis maar hij was er wel!
quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:25 schreef Wereldgozer het volgende:
Thuiswerkadvies weer aangescherpt, genot
Volgende zomer nog maar eens proberen
Ik ben tegen racisme.quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:09 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Rijst met broccoli en een rare zwarte saus @:drizzt
Nog even twee maanden doorprikken.quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:25 schreef Wereldgozer het volgende:
Thuiswerkadvies weer aangescherpt, genot
Volgende zomer nog maar eens proberen
Broodjes kip met avocado.quote:Op woensdag 14 juli 2021 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Als nu die ziekenhuisopnames niet extreem oplopen, dan kan tegen die tijd alles wel weer naar normaal met misschien uitzondering van de discotheken zolang dat gedoe met die QR codes enzo nog niet werkt.quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
En dan door met de 5e golf van de epsilon variant, lekker joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |