quote:21. Ronde 07.02.2021 14:30 U FC Groningen
22. Ronde 14.02.2021 14:30 T Willem II
23. Ronde 21.02.2021 12:15 U FC Twente
24. Ronde 28.02.2021 16:45 U AZ Alkmaar
25. Ronde 06.03.2021 16:30 T VVV-Venlo
26. Ronde 14.03.2021 14:30 U PSV
27. Ronde 20.03.2021 20:00 T FC Emmen
28. Ronde 04.04.2021 16:45 T Fortuna Sittard
29. Ronde 11.04.2021 12:15 U FC Utrecht
30. Ronde 25.04.2021 16:45 T Vitesse
31. Ronde 02.05.2021 12:15 U ADO Den Haag
32. Ronde 09.05.2021 14:30 T AFC Ajax
33. Ronde 13.05.2021 14:30 U Heracles Almelo
34. Ronde 16.05.2021 14:30 T RKC Waalwijk
quote:Op maandag 1 februari 2021 12:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@Bombvis , @fetX , @Caland , @ThePlaneteer , @Erasmus en @Bottendaal weten weer waar ze staan.
Niet op het doekje in ieder geval
Oh ik zeg ook niet dat Senesi niet gaat hoor, dat verwacht ik ook wel een beetje. Maar Arnesen zegt; we willen graag verkopen zodat we wat kunnen doen op de markt.quote:Op maandag 12 juli 2021 12:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Feyenoord in de positie is om alles maar te weigeren. Senesi is nu 24, een uitstekende leeftijd om het wat hogerop te zoeken. Volgens mij heeft hij dit zelf ook al eens aangegeven. Daarbij is de markt met linksbenige centrale verdedigers niet zo heel dik bezet.
Hopelijk blijft hij nog en zijn er wat EK spelers die zich in de kijkert hebben gespeeld en daardoor hoger op lijstjes verschijnen. Wanneer sluit die transferperiode eigenlijk?
Zou sowieso wel fijn zijn als er nog wat vertrekt. Inderdaad of Senesi of Kokcu. Allebei zou ik niet doen al heb je dan wel flink wat geld in het laatje.quote:Op maandag 12 juli 2021 12:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh ik zeg ook niet dat Senesi niet gaat hoor, dat verwacht ik ook wel een beetje. Maar Arnesen zegt; we willen graag verkopen zodat we wat kunnen doen op de markt.
Iemand anders zei net dat Malacia, Kokcu en dus Senesi nog wel zouden gaan. Dat denk ik niet, hooguit 1 van die 3.
Ik denk eigenlijk alleen Senesi nog, alhoewel afgelopen halfjaar misschien heeft gezorgd dat Feyenoord niet meer de gewilde transfersom ontvangtquote:Op maandag 12 juli 2021 12:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh ik zeg ook niet dat Senesi niet gaat hoor, dat verwacht ik ook wel een beetje. Maar Arnesen zegt; we willen graag verkopen zodat we wat kunnen doen op de markt.
Iemand anders zei net dat Malacia, Kokcu en dus Senesi nog wel zouden gaan. Dat denk ik niet, hooguit 1 van die 3.
Fer wordt bij gebrek aan beter gewoon steunpilaar toch?quote:Op maandag 12 juli 2021 12:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Zou sowieso wel fijn zijn als er nog wat vertrekt. Inderdaad of Senesi of Kokcu. Allebei zou ik niet doen al heb je dan wel flink wat geld in het laatje.
Van onderstaande lijst mogen wmb ook nog wel wat vertrekken (uiteraard niet allemaal):
Haps
Burger
Fer
Diemers
Azarkan
Skogen
Vente
Teixeira
Vergeet vast nog wat.
Jorgensenquote:Op maandag 12 juli 2021 12:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Zou sowieso wel fijn zijn als er nog wat vertrekt. Inderdaad of Senesi of Kokcu. Allebei zou ik niet doen al heb je dan wel flink wat geld in het laatje.
Van onderstaande lijst mogen wmb ook nog wel wat vertrekken (uiteraard niet allemaal):
Haps
Burger
Fer
Diemers
Azarkan
Skogen
Vente
Teixeira
Vergeet vast nog wat.
Berghuis kopen.quote:Op maandag 12 juli 2021 12:17 schreef TweedeKlum het volgende:
Maar nu komt er 80 miljoen beschikbaar.![]()
![]()
![]()
Toch?
Van dit lijstje zou ik inzetten op Haps, Diemers (als er nog een nieuwe middenvelder komt), Vente en Teixeiraquote:Op maandag 12 juli 2021 12:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Haps
Burger
Fer
Diemers
Azarkan
Skogen
Vente
Teixeira
Vergeet vast nog wat.
Volgens mij hoorde ik KuipTalk daar laatste vrij enthousiast over.quote:Op maandag 12 juli 2021 12:22 schreef Maastoren het volgende:
Mikos Gouka meldt in de podcast van het AD dat Feyenoord interesse heeft in een centrale verdediger van Hajduk Split, maar dat deze vooralsnog niet haalbaar is. Zou dan gaan om Mario Vuskovic.
Die is wel vaak optimistisch over transfertargets voor m'n gevoelquote:Op maandag 12 juli 2021 12:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgens mij hoorde ik KuipTalk daar laatste vrij enthousiast over.
Er moet voorin ook echt nog wat bij. Wat @fetX zei: Sinisterra is de enige die het verschil kan maken voorin. Bozenik en Linssen kom je (nog) niet heel ver mee.quote:Op maandag 12 juli 2021 12:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Volgens mij moet Feyenoord zich vooral nu nog focussen op het halen van een 6 en een RCV.
Zeker een 6 ontbreekt er inderdaad wel aan, we hebben veel middenvelders maar geen een die echt het ritme van spel kan aangeven/bepalen.quote:Op maandag 12 juli 2021 12:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Volgens mij moet Feyenoord zich vooral nu nog focussen op het halen van een 6 en een RCV.
Toch denk ik dat Linssen nog wel positief kan verrassen dit seizoen. Iets andere speelstijl en misschien wat meer vrijheid kan hem best wel eens laten opbloeien.quote:Op maandag 12 juli 2021 12:36 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Er moet voorin ook echt nog wat bij. Wat @:fetx zei: Sinisterra is de enige die het verschil kan maken voorin. Bozenik en Linssen kom je (nog) niet heel ver mee.
Kan best, maar dan alsnog is het mager voorin. Ook qua back-ups. Moet toch wel echt minimaal een aankoop bij.quote:Op maandag 12 juli 2021 12:43 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Toch denk ik dat Linssen nog wel positief kan verrassen dit seizoen. Iets andere speelstijl en misschien wat meer vrijheid kan hem best wel eens laten opbloeien.
Slot wil toch hoog druk zetten? Dan krijg je die ruimtes niet, hij is best een aardige countervoetballer.quote:Op maandag 12 juli 2021 12:43 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Toch denk ik dat Linssen nog wel positief kan verrassen dit seizoen. Iets andere speelstijl en misschien wat meer vrijheid kan hem best wel eens laten opbloeien.
Waarom is Linssen een aardige countervoetballer? Hij is niet bijzonder snel.quote:Op maandag 12 juli 2021 12:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Slot wil toch hoog druk zetten? Dan krijg je die ruimtes niet, hij is best een aardige countervoetballer.
Deze speelwijze past hem inderdaad beter dan onder Advocaat. Alleen vind ik hem voetballend weinig toevoegen. Sympathieke gozer en een harde werker. Dat dan weer wel.quote:Op maandag 12 juli 2021 12:43 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Goeie timing van loopacties (en hij is zeker niet traag hoor)quote:Op maandag 12 juli 2021 13:00 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Waarom is Linssen een aardige countervoetballer? Hij is niet bijzonder snel.
bij Vitesse wist hij wel z'n momentjes te pakken in dat soort situatiesquote:Op maandag 12 juli 2021 13:00 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Waarom is Linssen een aardige countervoetballer? Hij is niet bijzonder snel.
Kampioen buitenspel staan. Nee, veel inzicht heeft hij niet. Gewoon niet goed genoeg maar we zullen het ermee moeten doen vrees ik.quote:Op maandag 12 juli 2021 13:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Goeie timing van loopacties (en hij is zeker niet traag hoor)
Als je 10x een goeie loopactie maakt waarmee je vrij voor de keeper komt en het is 7x buitenspel heb je alsnog 3 goeie kansenquote:Op maandag 12 juli 2021 13:06 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Kampioen buitenspel staan. Nee, veel inzicht heeft hij niet. Gewoon niet goed genoeg maar we zullen het ermee moeten doen vrees ik.
Het afmaken van kansen was afgelopen seizoen ook nog wel een dingetje bij Linssen.quote:Op maandag 12 juli 2021 13:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je 10x een goeie loopactie maakt waarmee je vrij voor de keeper komt en het is 7x buitenspel heb je alsnog 3 goeie kansen
Klopt. Toch 10 goals en bijna allemaal in de 2e seizoenshelft. Kan echt wel een nuttige speler zijn.quote:Op maandag 12 juli 2021 13:09 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Het afmaken van kansen was afgelopen seizoen ook nog wel een dingetje bij Linssen.
Linssen kan wel goed druk zetten, daar zit denk ik zijn waarde.quote:Op maandag 12 juli 2021 12:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Slot wil toch hoog druk zetten? Dan krijg je die ruimtes niet, hij is best een aardige countervoetballer.
Ik bedoel eigenlijk meer vrijheid in de rol die hij kan vervullen.quote:Op maandag 12 juli 2021 12:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
We hebben genoeg controleurs hoor, alleen het is daar net als in de aanval een kwestie van kwaliteit.quote:Op maandag 12 juli 2021 13:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Linssen kan wel goed druk zetten, daar zit denk ik zijn waarde.
Over een tijdje keert Baldé natuurlijk ook terug die tot zijn blessure positief verraste. Ik vind het voorin allemaal ook te mager maar qua CV’s en CVM’s komen we echt tekort.
In elke linie hebben we eigenlijk nog wel echt een kwalitatieve versterking nodig los van of er nog wat weggaat. Wordt een hele uitdaging, maar 1 goede speler van het budget en salaris wat vrijkomt moet nu toch wel lukken.quote:Op maandag 12 juli 2021 13:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We hebben genoeg controleurs hoor, alleen het is daar net als in de aanval een kwestie van kwaliteit.
Een centrale verdediger is echt nodig qua bezetting, niemand ziet Skogen als serieuze optie
Oneens. In principe ben ik akkoord met Sinisterra - Bozenik - Linssen (wel met enige twijfels) als voorhoede begin dit seizoen, alleen bij een blessure wordt het nijpend. Voor controleur hebben we echt geen basisopties. AEB speelt in die rol maar is 21 en heeft nauwelijks profvoetbalervaring, en Fer is al geen optie meer op die plek. De rest van de middenvelders zijn geen controleurs.quote:Op maandag 12 juli 2021 13:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We hebben genoeg controleurs hoor, alleen het is daar net als in de aanval een kwestie van kwaliteit.
Een centrale verdediger is echt nodig qua bezetting, niemand ziet Skogen als serieuze optie
Toornstra kan er spelen, Burger ook, Fer dus inderdaad (je kan het geen optie meer vinden, het is er wel 1) en El B. En dan heb je Hartjes ook nog op dit moment.quote:Op maandag 12 juli 2021 13:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Oneens. In principe ben ik akkoord met Sinisterra - Bozenik - Linssen (wel met enige twijfels) als voorhoede begin dit seizoen, alleen bij een blessure wordt het nijpend. Voor controleur hebben we echt geen basisopties. AEB speelt in die rol maar is 21 en heeft nauwelijks profvoetbalervaring, en Fer is al geen optie meer op die plek. De rest van de middenvelders zijn geen controleurs.
Fer 10 pace genot.quote:Op maandag 12 juli 2021 13:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Toornstra kan er spelen, Burger ook, Fer dus inderdaad (je kan het geen optie meer vinden, het is er wel 1) en El B. En dan heb je Hartjes ook nog op dit moment.
Het is gewoon geen prioriteit.
Dat komt ook uit het niets zeg. Waarschijnlijk een zelfde soort constructie als destijds met Berghuis die van Watford kwam?quote:
Was bij AZ een uitstekende speler, maar daarna toch niet echt meer iets laten zien? Beetje hetzelfde als bij Berghuis dus.quote:
Alleen zitten er nu 2 seizoenen tussen ipv 1, dus iets meer onzekerheidquote:Op maandag 12 juli 2021 13:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Was bij AZ een uitstekende speler, maar daarna toch niet echt meer iets laten zien? Beetje hetzelfde als bij Berghuis dus.
ja, degene die wel redelijk aan de bak komen in de Premier League gaan vaak niet terug naar NL om bij Feyenoord te ballenquote:Op maandag 12 juli 2021 13:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Was bij AZ een uitstekende speler, maar daarna toch niet echt meer iets laten zien? Beetje hetzelfde als bij Berghuis dus.
Overnemen staat er, dat lijkt me geen huur.quote:Op maandag 12 juli 2021 13:54 schreef fetX het volgende:
Zal wel om huur gaan lijkt me? Met optie tot koop?
Nee.quote:Op maandag 12 juli 2021 13:55 schreef Haringkop het volgende:
Heeft Janahajabaksmsks ook onder Slot gespeeld?
Toen was Slot nog assistent, maar zo zou je het kunnen noemenquote:Op maandag 12 juli 2021 13:55 schreef Haringkop het volgende:
Heeft Janahajabaksmsks ook onder Slot gespeeld?
3 seizoenen.quote:Op maandag 12 juli 2021 13:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Alleen zitten er nu 2 seizoenen tussen ipv 1, dus iets meer onzekerheid
Jeetje, de tijd vliegtquote:Op maandag 12 juli 2021 13:56 schreef Mansjester het volgende:
[..]
3 seizoenen.
Als te tenminste bedoelt hoe lang hij bij Brighton onder contract staat
Wel prettig dat hij hem kent. Zeker voor spelers die uit zo’n situatie komen.quote:Op maandag 12 juli 2021 13:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Toen was Slot nog assistent, maar zo zou je het kunnen noemen
Hoofddoekjes ipv petjes?quote:Op maandag 12 juli 2021 13:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Prima
Ook commercieel een interessante speler.
Kan ook juist blind maken voor de zwaktes die een speler later ontwikkeld heeft of gewoon algeheel uit vorm raken. Bijvoorbeeld als Koeman weer trainer van ons zou worden en Guidetti terug zou halen (extreem voorbeeldquote:Op maandag 12 juli 2021 13:57 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Wel prettig dat hij hem kent. Zeker voor spelers die uit zo’n situatie komen.
Dat zegt inderdaad niet altijd iets. Al haalt hij 80% het niveau van bij AZ is het al een waardevolle toevoeging. Van dit soort spelers of relatief onbekende talenten zal Feyenoord het toch moeten hebben.quote:Op maandag 12 juli 2021 13:58 schreef Maastoren het volgende:
Afgelopen seizoen meer gele kaarten dan goals/assists in de PL. Maargoed, dat zegt niets natuurlijk.
Oja, Guidetti.quote:Op maandag 12 juli 2021 13:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kan ook juist blind maken voor de zwaktes die een speler later ontwikkeld heeft of gewoon algeheel uit vorm raken. Bijvoorbeeld als Koeman weer trainer van ons zou worden en Guidetti terug zou halen (extreem voorbeeld)
Maar laten we uitgaan van het positieve
zal dan ook wel een traject ingaan van 'langzaam brengen'quote:Op maandag 12 juli 2021 13:57 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Wel prettig dat hij hem kent. Zeker voor spelers die uit zo’n situatie komen.
Stukje optrainen.quote:Op maandag 12 juli 2021 14:01 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zal dan ook wel een traject ingaan van 'langzaam brengen'
als het uberhaupt echt nieuws is
Twijfelen aan Feyenoord "It's happening 🤝" TMquote:Op maandag 12 juli 2021 14:01 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Op zich heeft Jahanbaksh afgelopen seizoen misschien wel het beste van de 3 gehad, dat scheelt ietsquote:Op maandag 12 juli 2021 14:01 schreef aTypisch het volgende:
[..]
25 zelfs...quote:Op maandag 12 juli 2021 13:59 schreef Haringkop het volgende:
Hij had vergelijkbare stats als Berghuis destijds, ging voor 20 mio weg
Iran is een groot land en hij een grote ster daar dus dat zal ongetwijfeld een boost geven aan de shirtverkoop.quote:
het is helaas ook geen land waar je effe langs kunt gaanquote:Op maandag 12 juli 2021 14:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Iran is een groot land en hij een grote ster daar dus dat zal ongetwijfeld een boost geven aan de shirtverkoop.
Al weet ik niet of je daar financieel heel veel wijzer van gaat worden als club
Tijd voor de terugkeer van Ono, nog steeds actief voetballer.quote:Op maandag 12 juli 2021 14:06 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het is helaas ook geen land waar je effe langs kunt gaan
met een goede japanner of chinees kun je er ook wat wedstrijden spelen
Serieus ?quote:Op maandag 12 juli 2021 14:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tijd voor de terugkeer van Ono, nog steeds actief voetballer.
Dit zou onder Sjaak niet eens zo onrealistisch zijnquote:Op maandag 12 juli 2021 14:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Instuctions unclear, Goochannejhad gekocht
Lijkt mij zeer onrealistisch, Sjaak laat zich immers niet in de maling nemen.quote:Op maandag 12 juli 2021 14:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit zou onder Sjaak niet eens zo onrealistisch zijn
groetjes de taapquote:Op maandag 12 juli 2021 14:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lijkt mij zeer onrealistisch, Sjaak laat zich immers niet in de maling nemen.
quote:Op maandag 12 juli 2021 14:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lijkt mij zeer onrealistisch, Sjaak laat zich immers niet in de maling nemen.
Berghuis is 29quote:Op maandag 12 juli 2021 14:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Er schijnt in de Berghuis-transfer een doorverkooppercentage te zitten. Dat zou wel mooi zijn want ik zie Ajax er ook wel voor aan dat ze hem puur als handelswaar gekocht hebben omdat ie zo goedkoop was. Zou me niks verbazen als ie over een jaar weer voor een miljoen of 10-15 verpatst wordt.
quote:Op maandag 12 juli 2021 14:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Instuctions unclear, Goochannejhad gekocht
Ja wel eens, maar alleen voor het merk Ajax krijg je tegenwoordig al een miljoen of 10 dus wie weetquote:Op maandag 12 juli 2021 14:33 schreef GGMM het volgende:
Ja die gaat toch niet na een jaar voor 15 miljoen weg dan moet hij mislukken en er had nu voor 4 miljoen al geen hond interesse voor hem
Al heeft dat verder weinig met zijn leeftijd te maken realiseer ik me nu
Maar ze zijn ook niet allemaal mislukt. Daarnaast heeft hij een hoop talentvolle jeugdspelers vastgelegd. Dat is in het verleden ook anders geweest.quote:Op maandag 12 juli 2021 14:59 schreef Mansjester het volgende:
Is inmiddels ook wel belangrijk voor Arnesen dat een aankoop gaat renderen. Ondanks het beperkte budget is geen enkele van de 10 spelers die hij heeft gehaald geslaagd.
Grappig dat dat bij Vitesse dan toch veel minder het geval was. Zijn ze bij Feyenoord niet gewoon te traag met inspelen dan?quote:Op maandag 12 juli 2021 13:06 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Kampioen buitenspel staan. Nee, veel inzicht heeft hij niet. Gewoon niet goed genoeg maar we zullen het ermee moeten doen vrees ik.
Op het moment dat je de spelers aan de selectie toevoegt heeft hij ook geen invloed meer op hun presteren natuurlijk. Bij een speler als Diemers betwijfel ik het, maar het is ook mogelijk dat het er eerst niet uitkomt en onder een nieuwe trainer wel. Bij die 10 zitten weinig spelers die ik al volledig heb afgeschreven.quote:Op maandag 12 juli 2021 14:59 schreef Mansjester het volgende:
Is inmiddels ook wel belangrijk voor Arnesen dat een aankoop gaat renderen. Ondanks het beperkte budget is geen enkele van de 10 spelers die hij heeft gehaald geslaagd.
Bozenik is tot nu toe wel een echte miskoop gebleken, en die was nog behoorlijk duur ook.quote:Op maandag 12 juli 2021 15:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Op het moment dat je de spelers aan de selectie toevoegt heeft hij ook geen invloed meer op hun presteren natuurlijk. Bij een speler als Diemers betwijfel ik het, maar het is ook mogelijk dat het er eerst niet uitkomt en onder een nieuwe trainer wel. Bij die 10 zitten weinig spelers die ik al volledig heb afgeschreven.
Klopt, een deel is al een miskoop gebleken ( Pratto, Spajic, Ozyakup). En een deel heeft nog kans om te slagen ( Balde, Conteh, Texeira, Antonucci). Maar tot op heden lijkt het er eerder op dat die ook niet gaan slagen dan wel.quote:Op maandag 12 juli 2021 15:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Op het moment dat je de spelers aan de selectie toevoegt heeft hij ook geen invloed meer op hun presteren natuurlijk. Bij een speler als Diemers betwijfel ik het, maar het is ook mogelijk dat het er eerst niet uitkomt en onder een nieuwe trainer wel. Bij die 10 zitten weinig spelers die ik al volledig heb afgeschreven.
Misschien wordt ie wel eerste spits en maakt ie er 20 komend seizoen (ik acht de kans niet groot hoor). Hij heeft nog maar weinig wedstrijden gespeeld omdat Advocaat hem bijna meteen afschreef.quote:Op maandag 12 juli 2021 15:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Bozenik is tot nu toe wel een echte miskoop gebleken, en die was nog behoorlijk duur ook.
Mishuur dan. Al vond ik Spajic nog best nuttig.quote:Op maandag 12 juli 2021 15:41 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Klopt, een deel is al een miskoop gebleken ( Pratto, Spajic, Ozyakup).
Tja, Spajic kwamen ze op uit via een chatbox en leek op het oog een prima cv te hebben voor een huurspeler, speelde tot aan de Klassieker ook behoorlijk maar zakte daarna in. Ozyakup was ook een goede huurspeler maar is er maar twee maanden geweest waarin Feyenoord alles won dus hij speelde weinig. Dat zijn geen fouten van Arnesen geweest.quote:Op maandag 12 juli 2021 15:41 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Klopt, een deel is al een miskoop gebleken ( Pratto, Spajic, Ozyakup). En een deel heeft nog kans om te slagen ( Balde, Conteh, Texeira, Antonucci). Maar tot op heden lijkt het er eerder op dat die ook niet gaan slagen dan wel.
Dat was door een blessure toch, niet omdat we zo goed speelden.quote:Op maandag 12 juli 2021 15:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Tja, Spajic kwamen ze op uit via een chatbox en leek op het oog een prima CV te hebben voor een huurspeler, speelde tot aan de Klassieker ook behoorlijk maar zakte daar a in. Ozyakup was ook een goede huurspeler maar is er maar twee maanden geweest waarin Feyenoord alles won dus hij speelde weinig. Dat zijn geen fouten van Arnesen geweest.
Hij was even geblesseerd ja, maar Kökcü en Fer waren die periode erg goed in vorm. Volgens mij zei Advocaat ook iets in de trant dat ie niet het team ging aanpassen zolang we bleven winnen en dat was toen wel zo.quote:Op maandag 12 juli 2021 15:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat was door een blessure toch, niet omdat we zo goed speelden.
Mja, het was dat corona jaar.quote:Op maandag 12 juli 2021 15:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij was even geblesseerd ja, maar Kökcü en Fer waren die periode erg goed in vorm. Volgens mij zei Advocaat ook iets in de trant dat ie niet het team ging aanpassen zolang we bleven winnen en dat was toen wel zo.
Ik snap sowieso niet dat Ajax nog stééds als een concurrent wordt gezien. Als hij nou naar Vitesse of FC Utrecht was gegaan.quote:
goeiequote:Op maandag 12 juli 2021 17:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat Ajax nog stééds als een concurrent wordt gezien. Als hij nou naar Vitesse of FC Utrecht was gegaan.
Gelukkig hoef je niet alles in het leven te snappen.quote:Op maandag 12 juli 2021 17:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat Ajax nog stééds als een concurrent wordt gezien. Als hij nou naar Vitesse of FC Utrecht was gegaan.
Erg origineel ook.quote:
die verkopen bijv een spits voor 25 miljoenquote:Op maandag 12 juli 2021 17:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toch ernstig om te zien waar een club als Club Brugge nu staat in vergelijking met ons helemaal als je kijkt hoe nog niet zo lang geleden spelers als Vormer en Immers daar heen gingen omdat ze bij ons niet goed genoeg waren voor het eerste team.
dat is wat een paar jaar Champions League doetquote:Op maandag 12 juli 2021 17:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toch ernstig om te zien waar een club als Club Brugge nu staat in vergelijking met ons helemaal als je kijkt hoe nog niet zo lang geleden spelers als Vormer en Immers daar heen gingen omdat ze bij ons niet goed genoeg waren voor het eerste team.
Laat aan de andere kant ook mooi zien waar een paar seizoenen goed beleid tot toe zou kunnen leiden. Dat zou voor ons ook kunnen geldenquote:Op maandag 12 juli 2021 17:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat geld komt niet perse door beleid , zij spelen jaarlijks mee in de groepsfase CL wat tientallen miljoenen genereert, dat zou voor ons betekenen Ajax overtreffen kampioen worden om op dat punt te komen. Dat is redelijk optimistisch.quote:Op maandag 12 juli 2021 18:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Laat aan de andere kant ook mooi zien waar een paar seizoenen goed beleid tot toe zou kunnen leiden. Dat zou voor ons ook kunnen gelden
Of we kunnen Europees gewoon eens normaal doen. De nummer 2 heeft vanaf volgend seizoen een redelijk gunstige route richting de CL bijvoorbeeld.quote:Op maandag 12 juli 2021 18:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat geld komt niet perse door beleid , zij spelen jaarlijks mee in de groepsfase CL wat tientallen miljoenen genereert, dat zou voor ons betekenen Ajax overtreffen kampioen worden om op dat punt te komen. Dat is redelijk optimistisch.
Afgelopen 2 seizoenen ook al, alleen PSV kwam niet voorbij Basel en AZ niet voorbij Dinamo Kiev. Daar zullen altijd Portugese, Russische, Belgische, Oekraïense en Turkse top teams in spelen dus echt simpel wordt het niet, maar wel haalbaar met een beetje gelukquote:Op maandag 12 juli 2021 18:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Of we kunnen Europees gewoon eens normaal doen. De nummer 2 heeft vanaf volgend seizoen een redelijk gunstige route richting de CL bijvoorbeeld.
Ik kom al 40 jaar bij Feyenoord, normaal is een term die niet bij ons bekend is.quote:Op maandag 12 juli 2021 18:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Of we kunnen Europees gewoon eens normaal doen. De nummer 2 heeft vanaf volgend seizoen een redelijk gunstige route richting de CL bijvoorbeeld.
Haha, leuk idee, doen we niets mee.quote:Op maandag 12 juli 2021 18:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat toch wel ernstig jammer is.quote:Op maandag 12 juli 2021 17:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Erg origineel ook.
Helaas wel waar natuurlijk, de kans dat wij serieus met Ajax gaan concurreren om de titel komend seizoen is letterlijk 0.
lijkt mij ook wel reëel jaquote:Op maandag 12 juli 2021 18:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
en je vindt het nog steeds leuk?quote:Op maandag 12 juli 2021 18:23 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik kom al 40 jaar bij Feyenoord, normaal is een term die niet bij ons bekend is.
quote:Op maandag 12 juli 2021 17:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Erg origineel ook.
Helaas wel waar natuurlijk, de kans dat wij serieus met Ajax gaan concurreren om de titel komend seizoen is letterlijk 0.
Juist de clubs uit die landen zijn niet meer wat het geweest is. Laatste EL-poules verslaan we ook op onderling resultaat CSKA en FC Porto bijvoorbeeld en dat is wel het type tegenstander wat je daar tegenkomt.quote:Op maandag 12 juli 2021 18:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Afgelopen 2 seizoenen ook al, alleen PSV kwam niet voorbij Basel en AZ niet voorbij Dinamo Kiev. Daar zullen altijd Portugese, Russische, Belgische, Oekraïense en Turkse top teams in spelen dus echt simpel wordt het niet, maar wel haalbaar met een beetje geluk
Eens. Maar de kans dat we verrassend 2e worden is een stuk groter dan gelijk die hele voorronde doorkomen als je eenmaal daar staat. Zo ver zie ik ons volgend jaar sowieso nog niet zijn.quote:Op maandag 12 juli 2021 18:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Juist de clubs uit die landen zijn niet meer wat het geweest is. Laatste EL-poules verslaan we ook op onderling resultaat CSKA en FC Porto bijvoorbeeld en dat is wel het type tegenstander wat je daar tegenkomt.
Denk in ieder geval dat tweede worden en je plaatsen via die route realistischer is dan nu al boven Ajax eindigen.
Hij is niet meer welkom bij ons, dat is duidelijk. Feyenoord wil hem nu ergens stallen bij een club die een deel van de 650K salaris overneemt, maar zelfs op het derde niveau van Engeland is er weinig interesse. Oxford waar hij vorig seizoen speelde geeft bijvoorbeeld salarissen van rond de 100K en die willen hem niet meer.quote:Op maandag 12 juli 2021 18:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Heeft Stam nu al eens eindelijk Kelly al weer opgehaald?
Of zitten we nog met die gozer opgescheept?
Het derde ticket voor Europees voetbal halen zou al heel mooi zijn.quote:Op maandag 12 juli 2021 18:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eens. Maar de kans dat we verrassend 2e worden is een stuk groter dan gelijk die hele voorronde doorkomen als je eenmaal daar staat. Zo ver zie ik ons volgend jaar sowieso nog niet zijn.
Laat ze eerst maar weer eens top 3 eindigen en uit geldnood raken.
De spaarzame hoogtepunten máken het leuk.quote:
Dit blijft zo'n bizarre beslissingquote:Op maandag 12 juli 2021 18:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij is niet meer welkom bij ons, dat is duidelijk. Feyenoord wil hem nu ergens stallen bij een club die een deel van de 650K salaris overneemt, maar zelfs op het derde niveau van Engeland is er weinig interesse. Oxford waar hij vorig seizoen speelde geeft bijvoorbeeld salarissen van rond de 100K en die willen hem niet meer.
Gelukkig hebben we ook van Kelly nog maar maximaal een jaartje last.quote:Op maandag 12 juli 2021 19:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit blijft zo'n bizarre beslissing
Nog erger dan Narsingh en daar zijn we gelukkig ook al vanaf
Twee miljoen betaald en uiteindelijk maar één wedstrijd (dramatisch) gespeeld. Tja. Als je bedenkt wat voor salarisgeld we aan de contracten van Troost hebben betaald is het echt schrikken. Berghuis, Jorg, Narsingh, Fer, Toornstra en Kelly hebben gerust 15 miljoen salaris gekost en zijn in transferwaarde er flink op achteruit gegaan.quote:Op maandag 12 juli 2021 19:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit blijft zo'n bizarre beslissing
Nog erger dan Narsingh en daar zijn we gelukkig ook al vanaf
Zou al blij zijn als we dit jaar niet niet afgaan in die andere CL. En op termijn met enige regelmaat de groepsfase EL overleven.quote:Op maandag 12 juli 2021 18:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Leedvermaak is ook vermaak en Rotterdammers zijn daar vrij goed in.quote:
sommige mensen blijven een beetje in dat pubergedrag hangen, het is een businessdeal en hij gaat er op alle vlakken op vooruitquote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:09 schreef Pleun2011 het volgende:
Statement
Ik ben niet boos op Berghuis.
Want:
-Het is zijn leven
'Hij was nooit een echte Feyenoorder maar gewoon een broodvoetballer
-Waar hebben we het over..voetbal. Is er niks belangrijkers om boos over te worden?
Wat ben je toch geweldigquote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
sommige mensen blijven een beetje in dat pubergedrag hangen, het is een businessdeal en hij gaat er op alle vlakken op vooruit
ik weet nog dat ik erg boos was op wijnaldum en fer
nee dankjequote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat ben je toch geweldig![]()
Waren we allemaal maar een beetje zoals Typisch.
Jaren 80 met Vanenburg en Koeman naar PSV, was ik ook niet blij mee maar het is meer de confrontatie met de onmacht van je eigen club dan dat die spelers uiteindelijk vertrekken voor een beter salaris want dat vind ik niet meer dan logisch.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
sommige mensen blijven een beetje in dat pubergedrag hangen, het is een businessdeal en hij gaat er op alle vlakken op vooruit
mijn pa koopt door die periode niks van Philipsquote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jaren 80 met Vanenburg en Koeman naar PSV, was ik ook niet blij mee maar het is meer de confrontatie met de onmacht van je eigen club dan dat die spelers uiteindelijk vertrekken voor een beter salaris want dat vind ik niet meer dan logisch.
Eens. Op Wijnaldum en Fer was ik ook niet boos overigens.. Feyenoord had toen de poen nodig en sportief en financieel zagen die spelers het kennelijk als een vooruitgang. Dat is hun keuze.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Uiteraard. Een Ajax speler is per definitie meer waard.quote:Op maandag 12 juli 2021 14:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Er schijnt in de Berghuis-transfer een doorverkooppercentage te zitten. Dat zou wel mooi zijn want ik zie Ajax er ook wel voor aan dat ze hem puur als handelswaar gekocht hebben omdat ie zo goedkoop was. Zou me niks verbazen als ie over een jaar weer voor een miljoen of 10-15 verpatst wordt.
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:09 schreef Pleun2011 het volgende:
Statement
Ik ben niet boos op Berghuis.
Want:
-Het is zijn leven
'Hij was nooit een echte Feyenoorder maar gewoon een broodvoetballer
-Waar hebben we het over..voetbal. Is er niks belangrijkers om boos over te worden?
En in dit geval is het nog veel meer dan salaris. Het geeft hem ook CL voetbal en daarmee een kans op een buitenlandse top-transfer als hij het daar laat zien.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jaren 80 met Vanenburg en Koeman naar PSV, was ik ook niet blij mee maar het is meer de confrontatie met de onmacht van je eigen club dan dat die spelers uiteindelijk vertrekken voor een beter salaris want dat vind ik niet meer dan logisch.
Ik was ook niet boos op Wijnaldum en Fer, maar toen wist je hoe diep de club in de problemen zat en was het wel naar een "concurrent" maar niet de aartsrivaal.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik zie het vooral als de schuld van feyenoord als clubquote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik was ook niet boos op Wijnaldum en Fer, maar toen wist je hoe diep de club in de problemen zat en was het wel naar een "concurrent" maar niet de aartsrivaal.
In dit geval is het Ajax en speelden we een paar jaar terug nog CL, ik voel me echt wel een beetje bedrogen ofzo. Maar fijn dat jij nergens last van hebt
Je bent er maar druk mee. Laat gaan joh.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:48 schreef GGMM het volgende:
[..]![]()
Een stuk volwassener dan die mensen die nu opeens roepen hoe blij ze wel niet zijn om van deze "rotte appel" af te zijn. Hij had namelijk 3 jaar geleden ruzie op de training, ofzo.
Dit, het is altijd makkelijker om naar de speler te wijzen maar er kan niet gesteld worden dat hij niet geleverd heeft in zijn periode bij Feyenoord, de club zelf heeft alleen maar gefaald.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik zie het vooral als de schuld van feyenoord als club
Je kan ook gewoon teleurgesteld in allebei zijn. Dat Feyenoord dit mogelijk maakt is evidentquote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit, het is altijd makkelijker om naar de speler te wijzen maar er kan niet gesteld worden dat hij niet geleverd heeft in zijn periode bij Feyenoord, de club zelf heeft alleen maar gefaald.
Het zit veel structureler inderdaad.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik zie het vooral als de schuld van feyenoord als club
1 van de hoofdredenen waarom deze transfer niet echt goed valt is dat Berghuis het niet na heeft gelaten met z'n hand op het logo te kloppen, zich nogal in te laten met bepaalde supportersgroepen, verkondigen dat hij 'niet een binnenlandse transfer zal maken', etc.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit, het is altijd makkelijker om naar de speler te wijzen maar er kan niet gesteld worden dat hij niet geleverd heeft in zijn periode bij Feyenoord, de club zelf heeft alleen maar gefaald.
Het blijft wel een voetballer hè en die logokussers moet ik altijd om lachen, maar de club moet zorgen voor een topsport klimaat en als je dan ziet hoe het is afgegleden na dat kampioenschap begrijp ik ook nog wel dat hij op een gegeven moment eieren voor z'n geld kiest, ook al was hij dat een half jaar geleden misschien helemaal niet van plan.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
1 van de hoofdredenen waarom deze transfer niet echt goed valt is dat Berghuis het niet na heeft gelaten met z'n hand op het logo te kloppen, zich nogal in te laten met bepaalde supportersgroepen, verkondigen dat hij 'niet een binnenlandse transfer zal maken', etc.
Dat is niet de schuld van Feyenoord, dat ligt toch echt bij Berghuis zelf. Dat de club ook dom is (of geweest) klopt net zo goed natuurlijk, maar dat zorgt niet voor alle reacties.
Dus als je op het logo slaat ben je verplicht de rest van je leven loyaal te zijn aan die club?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
1 van de hoofdredenen waarom deze transfer niet echt goed valt is dat Berghuis het niet na heeft gelaten met z'n hand op het logo te kloppen, zich nogal in te laten met bepaalde supportersgroepen, verkondigen dat hij 'niet een binnenlandse transfer zal maken', etc.
Dat is niet de schuld van Feyenoord, dat ligt toch echt bij Berghuis zelf. Dat de club ook dom is (of geweest) klopt net zo goed natuurlijk, maar dat zorgt niet voor alle reacties.
Dat is ook wel een beetje het dingetje he, volgens mij had iedereen wel begrip voor een stap van Berghuis. Alleen dat het naar Ajax is is net even een brugje te ver voor 95% met de dingen in het achterhoofd die ik net benoem.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het blijft wel een voetballer hè en die logokussers moet ik altijd om lachen, maar de club moet zorgen voor een topsport klimaat en als je dan ziet hoe het is afgegleden na dat kampioenschap begrijp ik ook nog wel dat hij op een gegeven moment eieren voor z'n geld kiest, ook al was hij dat een half jaar geleden misschien helemaal niet van plan.
wow zegquote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, waar lees je dat? Niet in mijn post in elk geval.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Dus als je op het logo slaat ben je verplicht de rest van je leven loyaal te zijn aan die club?
Oh oke.quote:Die binnenlandse transfer is ook uit zijn verband gerukt, dat heeft hij vorig jaar gezegd na Fortuna over geruchten die op dat moment speelden. Hij heeft in dat zelfde interview ook gezegd dat ze in de zomer verder zouden kijken....
Een beetje eerlijk zijn is toch wel prettig. Je hoeft ook niet het logo te kussen.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het blijft wel een voetballer hè en die logokussers moet ik altijd om lachen, maar de club moet zorgen voor een topsport klimaat en als je dan ziet hoe het is afgegleden na dat kampioenschap begrijp ik ook nog wel dat hij op een gegeven moment eieren voor z'n geld kiest, ook al was hij dat een half jaar geleden misschien helemaal niet van plan.
Het was jouw conclusie dat die transfer daarom niet goed zou zijn gevallen. Voor een zwakzinnig gedeelte van de supporters zal dat inderdaad gelden, iedereen die een beetje kan nadenken zal dat in het perspectief van het momentum kunnen plaatsen.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, waar lees je dat? Niet in mijn post in elk geval.
[..]
Oh oke.
Misschien was hij dat op dat moment wel, een gevalletje van voortschrijdend inzicht.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:16 schreef Adames het volgende:
[..]
Een beetje eerlijk zijn is toch wel prettig. Je hoeft ook niet het logo te kussen.
Ziyech is volgens mij ook nooit fan geweest van Ajax, maar het was uit praktische overweging een goede keus. Dat straalde hij uit en was prima.
Lewandowski hetzelfde, die stap naar Bayern werd hem ook lang niet zo kwalijk genomen als kind van de club Gotze.
In het perspectief van het momentum. Prachtigquote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Het was jouw conclusie dat die transfer daarom niet goed zou zijn gevallen. Voor een zwakzinnig gedeelte van de supporters zal dat inderdaad gelden, iedereen die een beetje kan nadenken zal dat in het perspectief van het momentum kunnen plaatsen.
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
In het perspectief van het momentum. Prachtig
Als je werknemer zich 5 jaar voor je heeft ingezet en ergens anders een betere positie kan krijgen met betere voorwaarden, dan ben je een ongelofelijke lul als je dat hem kwalijk neemtquote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:23 schreef fetX het volgende:
Zo gek is het allemaal niet. Als je 5 jaar bij een organisatie werkt en constant roept wat voor geweldig bedrijf het is, leuke werknemers etc. en je ook aangeeft dat je echt niet voor een ander zelfde bedrijf in dat land gaat werken en vervolgens stap je doodleuk over naar de grootste rivaal mag je je toch best in je hemd gezet voelen?
Gaat er met name hoe je daarmee omgaat lijkt me. De een verbrandt shirtjes, de ander hangt een pop op. Dat blijft allemaal kansloos ja.
Niet als je eerst zegt dat je dat dus nooit zou doen. Dat is op z’n minst niet handig te noemen. Dat jij daar niks bij voelt mag allemaal prima, maar het is niet vreemd als mensen zich daar wel enigszins door genaaid voelen.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:30 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Als je werknemer zich 5 jaar voor je heeft ingezet en ergens anders een betere positie kan krijgen met betere voorwaarden, dan ben je een ongelofelijke lul als je dat hem kwalijk neemt
als je dit voorbeeld doortrekt gaat hij ook niet naar een zelfde soort bedrijf, maar naar eentje waar het allemaal wat beter in elkaar zit momenteel
Klopt ook wel, sentiment rond de club is nu wat anders dan 4 jaar geledenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Misschien was hij dat op dat moment wel, een gevalletje van voortschrijdend inzicht.
ik voel daar wel wat bij en had hij hem ook liever naar duitsland zien gaanquote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Niet als je eerst zegt dat je dat dus nooit zou doen. Dat is op z’n minst niet handig te noemen. Dat jij daar niks bij voelt mag allemaal prima, maar het is niet vreemd als mensen zich daar wel enigszins door genaaid voelen.
Dan ben je toch iets meer mens dan ik dachtquote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik voel daar wel wat bij en had hij hem ook liever naar duitsland zien gaan
ik merk dat je dit nodig hebt, daarom steun ik je ook in deze emotionele tijdenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:34 schreef Scrummie het volgende:
Als je alle emotie eruit haalt (of beter gezegd; geen begrip kan opbrengen voor de emotie van anderen) dan is er inderdaad totaal geen probleem. Maar dan ga je, in mijn ogen, ook wat meer richting 'betalende klant' dan supporter.
Geen idee wat je probeert te doen, maar het werkt niet echt.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik merk dat je dit nodig hebt, daarom steun ik je ook in deze emotionele tijden
#jesuisscrummie
tuurlijk johquote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan ben je toch iets meer mens dan ik dacht
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:38 schreef aTypisch het volgende:
berghuis vuile klootzak, nooit meer in rotterdom komen!
quote:
Mwa prima als mensen er een gevoelskwestie van willen maken, maar dan moet je je toch ook kunnen verplaatsen in zijn persoon?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:34 schreef Scrummie het volgende:
Als je alle emotie eruit haalt (of beter gezegd; geen begrip kan opbrengen voor de emotie van anderen) dan is er inderdaad totaal geen probleem. Maar dan ga je, in mijn ogen, ook wat meer richting 'betalende klant' dan supporter.
Die bedrijfsvergelijkingen zijn zo'n onzin altijd, makkelijk te pareren door te zeggen dat het allemaal om geld draait. Maar bedrijven hebben geen fans (behalve als je een proleet bent die gek is op Apple of Tesla) en clubs wel. Bovendien heeft Berghuis als "werknemer" een redelijk uniek en zeer zichtbaar talent, in het bedrijfsleven is iemand vervangen een stuk makkelijker. Logisch dat hier andere sentimenten bij komen kijken.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:23 schreef fetX het volgende:
Zo gek is het allemaal niet. Als je 5 jaar bij een organisatie werkt en constant roept wat voor geweldig bedrijf het is, leuke werknemers etc. en je ook aangeeft dat je echt niet voor een ander zelfde bedrijf in dat land gaat werken en vervolgens stap je doodleuk over naar de grootste rivaal mag je je toch best in je hemd gezet voelen?
Gaat er met name hoe je daarmee omgaat lijkt me. De een verbrandt shirtjes, de ander hangt een pop op. Dat blijft allemaal kansloos ja.
Voetbal is emotie en grappig genoeg worden de meeste voetbalbedrijven ook nog eens bestuurd dmv emotiemanagement.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die bedrijfsvergelijkingen zijn zo'n onzin altijd, makkelijk te pareren door te zeggen dat het allemaal om geld draait. Maar bedrijven hebben geen fans (behalve als je een proleet bent die gek is op Apple of Tesla) en clubs wel. Bovendien heeft Berghuis als "werknemer" een redelijk uniek en zeer zichtbaar talent, in het bedrijfsleven is iemand vervangen een stuk makkelijker. Logisch dat hier andere sentimenten bij komen kijken.
wel meer aan de kant van spelers/trainers/makelaars e.d. lijkt hetquote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voetbal is emotie en grappig genoeg worden de meeste voetbalbedrijven ook nog eens bestuurd dmv emotiemanagement.
Geldt niet alleen voor Feyenoord, het verbaast me keer op keer weer van deze branche waar toch echt wel veel geld in om gaat.
Is dit echt? Want je bent wel echt een kansloze pauper als je dit soort bezit gaat verkopen.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:31 schreef Scrummie het volgende:
Iemand nog een Feyenoord Rolex uit het kampioensjaar? https://www.juwelierburge(...)pion-2016-2017-26213
Aangeboden door Michiel Kramer.
Klopt.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Is dit echt? Want je bent wel echt een kansloze pauper als je dit soort bezit gaat verkopen.
Maar dat is mijn mening.
Of hij hecht nog maar weinig waarde aan zijn Feyenoord-periode, óf hij heeft geld nodig....quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Is dit echt? Want je bent wel echt een kansloze pauper als je dit soort bezit gaat verkopen.
Maar dat is mijn mening.
Even los van de periode, het is de enige landstitel die hij in zijn carrière ooit zal winnen. Überhaupt het enige wat hij met voetbal bereikt heeft wat het noemen waard is.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Of hij hecht nog maar weinig waarde aan zijn Feyenoord-periode, óf hij heeft geld nodig....
Hij hoeft hem ook niet te dragen.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:42 schreef GGMM het volgende:
Of het is er het type niet voor om patserig met een rolex rond te lopen.
Klopt, hij kan hem ook wegdoen.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hij hoeft hem ook niet te dragen.
jammer van die initialen, niet dat ik er iets mee heb hoor horloges maar kan me voorstellen dat er Feyenoorders zijn die dat wel hebbenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:31 schreef Scrummie het volgende:
Iemand nog een Feyenoord Rolex uit het kampioensjaar? https://www.juwelierburge(...)pion-2016-2017-26213
Aangeboden door Michiel Kramer.
Sommige mensen zijn niet zo sentimenteel.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Of inlijsten. Of bij zijn andere voetbalherinneringen leggen.
Er zijn veel opties.
bitcoin mee kopenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Of inlijsten. Of bij zijn andere voetbalherinneringen leggen.
Er zijn veel opties.
Wel een collectors itempje natuurlijk. Maar 50k is zelfs mij wat te gortig.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
jammer van die initialen, niet dat ik er iets mee heb hoor horloges maar kan me voorstellen dat er Feyenoorders zijn die dat wel hebben
Als je geld genoeg hebt en ervan af wil kan je hem ook doneren aan het Feyenoord museum. Dus of hij heeft het geld nodig of hij had hem al niet meer in bezitquote:
Mwa zelfs als je 'geld genoeg' hebt vind ik het nogal wat om zomaar 50K te doneren aan één of ander museum waar je niks mee hebt.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je geld genoeg hebt en ervan af wil kan je hem ook doneren aan het Feyenoord museum. Dus of hij heeft het geld nodig of hij had hem al niet meer in bezit
punt is wel even los van mooi of lelijk dat je zulke horloges bijna niet meer kan dragen in het openbaar zonder het risico overvallen te worden door scooterboys (ik ben tegen racisme)quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je geld genoeg hebt en ervan af wil kan je hem ook doneren aan het Feyenoord museum. Dus of hij heeft het geld nodig of hij had hem al niet meer in bezit
was dit vroeger anders?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
punt is wel even los van mooi of lelijk dat je zulke horloges bijna niet meer kan dragen in het openbaar zonder het risico overvallen te worden door scooterboys (ik ben tegen racisme)
Naam is al wel vaker voorbij gekomen.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:10 schreef Tomatenboer het volgende:
Geen idee hoe betrouwbaar de Daily record is, maar een transfergerucht over een nieuwe centrale verdediger:
Mario Vuskovic
begrijp dat ook nooit zo maar old money whispers, new money shouts is wel vaak van toepassing op die kijk mij eens modequote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
cool
gelukkig houd ik niet van merkjes
Ik zie het als een Senesi transfer, dat mag wel wat kosten.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Klinkt als een interessante transfer.
Lijkt me alleen wel behoorlijk duur voor Feyenoord begrippen.
Dat is ook weer zo. Ik zou hem zelf nooit verkopen maar ik bewaar sowieso bijna allesquote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa zelfs als je 'geld genoeg' hebt vind ik het nogal wat om zomaar 50K te doneren aan één of ander museum waar je niks mee hebt.
Maar als jullie willen dat het een pauper is ook goed
Ziet er uit als een mooie transfer inderdaad. Vraag mij alleen af of Feyenoord zomaar 6 miljoen kan ophoesten. Zo ja dan ben je direct klaar op de transfermarkt uitgezonderd transfervrije of huurspelers, en dat terwijl we in ieder geval voor de breedte nog een buitenspeler en een controlerende middenvelder nodig hebben eigenlijk.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zie het als een Senesi transfer, dat mag wel wat kosten.
Het is wel te hopen dat er zo snel mogelijk iets komt, over een weekje en twee dagen de eerste officiële wedstrijd.
dat zou een leuke transfer zijnquote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:10 schreef Tomatenboer het volgende:
Geen idee hoe betrouwbaar de Daily record is, maar een transfergerucht over een nieuwe centrale verdediger:
Mario Vuskovic
FeyenoordTM zegt al dat het een waardeloze bron is, benieuwd of hij dan al weet dat die transfer niets gaat worden. Lijkt me ook sterk dat we een talent van 19 dat al 6,5m waard is kunnen halen zonder verder te verkopen.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Naam is al wel vaker voorbij gekomen.
Als dit lukt gaat KuipTalk blij zijn in elk geval. Toevalligerwijs tweet hij er ook zojuist over:
[ twitter ]
Nu zeker ook geen Ziggo thuisquote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:44 schreef aTypisch het volgende:
[..]
mijn pa koopt door die periode niks van Philips
Geef jezelf op voor adoptie.quote:
Normaal gesproken niet nee, maar we hebben gekkere dingen meegemaaktquote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ziet er uit als een mooie transfer inderdaad. Vraag mij alleen af of Feyenoord zomaar 6 miljoen kan ophoesten. Zo ja dan ben je direct klaar op de transfermarkt uitgezonderd transfervrije of huurspelers, en dat terwijl we in ieder geval voor de breedte nog een buitenspeler en een controlerende middenvelder nodig hebben eigenlijk.
Over dat potje tegen Dedec of Drita maak ik mij niet zo druk in ieder geval.
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Aha, dus daar komen die arrogante trekjes vandaan.
Naja ik kan mij niet heugen dat we officieel hebben verloren van een club van zo’n laag niveau. Zelfs een Trencin was een veel ‘serieuzere’ tegenstander, en volgens mij zijn we nog nooit uitgeschakeld door amateurs in de beker. Dus nieuw trauma incoming?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Normaal gesproken niet nee, maar we hebben gekkere dingen meegemaakt![]()
Toch zou het wel prettig zijn als er in ieder geval in de verdediging en de aanval een kwaliteitsspeler bij komt. Dan heb je een behoorlijke basis staan. Jahanbaksh lijkt me in ieder geval alvast een goede voor de aanval.
Narcistische persoonlijkheidsstoornis dekt meer de lading maar het een sluit het ander natuurlijk niet uit.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Aha, dus daar komen die arrogante trekjes vandaan.
even gegoogledquote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Narcistische persoonlijkheidsstoornis dekt meer de lading maar het een sluit het ander natuurlijk niet uit.
Eens. Er gebeurt in ieder geval wat in en rondom de club. Andere ideeën bij de coach en andere netwerken/ideeën vanuit de TD.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:25 schreef Elan het volgende:
Mooi trouwens om te zien hoe Slot die trainingen doet. Eindelijk iemand die er moeite in steekt en dingen uitlegt in plaats van met z'n handen in z'n zakken toe te kijken.
Ik las vd week dat Bannis een serieuze bedreiging vormt voor Bozenik. Ik heb Bannis zelden zien voetballen. Zou die er al klaar voor zijn?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Eens. Er gebeurt in ieder geval wat in en rondom de club. Andere ideeën bij de coach en andere netwerken/ideeën vanuit de TD.
Nu nog een cv, een spits en een vervanger voor berghuis
ik ben bang dat we moeten hopen op bozenikgod
schijnt wat in het krachthonk gezeten te hebbenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik las vd week dat Bannis een serieuze bedreiging vormt voor Bozenik. Ik heb Bannis zelden zien voetballen. Zou die er al klaar voor zijn?
Shinji is inderdaad nog steeds actief als voetballer. Zo heel af en toe zie ik hem nog eens een balletje trappen in Japan, en hij kan het nog steeds zeer aardig. Zou voor Feyenoord (in de NL competitie) nog steeds een hele waardevolle speler zijn.quote:Op maandag 12 juli 2021 14:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tijd voor de terugkeer van Ono, nog steeds actief voetballer.
okquote:Op dinsdag 13 juli 2021 15:10 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Shinji is inderdaad nog steeds actief als voetballer. Zo heel af en toe zie ik hem nog eens een balletje trappen in Japan, en hij kan het nog steeds zeer aardig. Zou voor Feyenoord (in de NL competitie) nog steeds een hele waardevolle speler zijn.
Afgaande op zijn (wel redelijke) periode bij Dordt; nee, veel te licht.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik las vd week dat Bannis een serieuze bedreiging vormt voor Bozenik. Ik heb Bannis zelden zien voetballen. Zou die er al klaar voor zijn?
Oh, als je geen grap maakt, ga ik er wel even serieus op in;quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:05 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Allesbehalve..
Maar goed. Heeft weinig zin
Het klopt ook dat hij veel vaker op de bank (of tribune) zit dan dat hij speelt. Hij heeft nog wel eens wat pijntjes. Daarom zei ik ook ''af en toe''. Overigens stond hij een paar dagen geleden op de Emperor's Cup wel gewoon in de basis bij zijn club. En vorige maand ook (scoorde hij nog gewoon). Verder pakt hij af en toe wat minuten mee. Speelt voor een 41-jarige nog best redelijk hoor. En voor de Nederlandse competitie is het een waardevolle speler voor in de breedte. Zolang je 'm maar niet opstelt tegen Ajax of PSV uiteraard, want dat kan echt niet. Rest van de clubs in Nederland stellen toch weinig voor.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh, als je geen grap maakt, ga ik er wel even serieus op in;
Dus ik maak een grapje over Ono, en jij denkt serieus dat Ono nog geschikt is voor Feyenoord. Een 41-jarige oude middenvelder, die in januari 2021 voor 25.000 euro de overstap maakte naar een middenmoter in de Japanse J-league.
Je zegt ook dat je hem heel af en toe een balletje ziet trappen. Dat klopt, want hij trapt überhaupt maar heel af en toe en balletje:
[ afbeelding ]
10 minuten over 3 wedstrijden. Maar je zult vast op het seizoen ervoor doelen waar hij maar liefst 116 minuten speelde. Over 14 wedstrijden.
Ga gewoon weg met je onzin.
Toch gehapt. En dat op fucking Gwailow.
En gewoon vol blijven houden. Genant.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:21 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Het klopt ook dat hij veel vaker op de bank (of tribune) zit dan dat hij speelt. Hij heeft nog wel eens wat pijntjes. Daarom zei ik ook ''af en toe''. Overigens stond hij een paar dagen geleden op de Emperor's Cup wel gewoon in de basis bij zijn club. En vorige maand ook (scoorde hij nog gewoon). Verder pakt hij af en toe wat minuten mee. Speelt voor een 41-jarige nog best redelijk hoor. En voor de Nederlandse competitie is het een waardevolle speler voor in de breedte. Zolang je 'm maar niet opstelt tegen Ajax of PSV uiteraard, want dat kan echt niet. Rest van de clubs in Nederland stellen toch weinig voor.
Sjanant ja Roger Milla is er niks bij!quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En gewoon vol blijven houden. Genant.
Stop met deze actquote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:21 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Het klopt ook dat hij veel vaker op de bank (of tribune) zit dan dat hij speelt. Hij heeft nog wel eens wat pijntjes. Daarom zei ik ook ''af en toe''. Overigens stond hij een paar dagen geleden op de Emperor's Cup wel gewoon in de basis bij zijn club. En vorige maand ook (scoorde hij nog gewoon). Verder pakt hij af en toe wat minuten mee. Speelt voor een 41-jarige nog best redelijk hoor. En voor de Nederlandse competitie is het een waardevolle speler voor in de breedte. Zolang je 'm maar niet opstelt tegen Ajax of PSV uiteraard, want dat kan echt niet. Rest van de clubs in Nederland stellen toch weinig voor.
Stop met deze act.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:21 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Bannis is technisch superieur aan Bozenik. Bozenik heeft nog steeds de dozen om zijn schoenen zitten.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
schijnt wat in het krachthonk gezeten te hebben
geen idee verder, het is volgens mij wel iets meer een voetballer dan bozenik![]()
misschien wordt het wel weer zo'n spits in de categorie Kazim Kazim, op de gok een 25+er erbij
conteh bonkehquote:
Van wat ik tot nu toe van die Conteh heb gezien word ik niet echt enthousiast. Ook niet in de oefenpotjes. Al zegt dat niet veel natuurlijk. Heb hogere verwachtingen van Baldé eigenlijk.quote:
Ik denk dat het ook vooral een blind paard is hoor. Maar een snelle dribbelaar is op zich wel handig om in te kunnen brengen tegen de mindere tegenstanders. Als ie niet geblesseerd is.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Van wat ik tot nu toe van die Conteh heb gezien word ik niet echt enthousiast. Ook niet in de oefenpotjes. Al zegt dat niet veel natuurlijk. Heb hogere verwachtingen van Baldé eigenlijk.
spiritueel opvolger van Bilalgodquote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook vooral een blind paard is hoor. Maar een snelle dribbelaar is op zich wel handig om in te kunnen brengen tegen de mindere tegenstanders. Als ie niet geblesseerd is.
Dit inderdaad. Als ik mijn werk goed doe is er niemand die staat te juichen of mij gaat huldigen. Een essentieel verschil. Als je voetbal zo gaat relativeren is iedere vorm van clubvoorkeur onzin. Waarom zou je in dan godsnaam juichen omdat iemand anders een doelpunt maakt in een wedstrijd waaraan jezelf niet deelneemt?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die bedrijfsvergelijkingen zijn zo'n onzin altijd, makkelijk te pareren door te zeggen dat het allemaal om geld draait. Maar bedrijven hebben geen fans (behalve als je een proleet bent die gek is op Apple of Tesla) en clubs wel. Bovendien heeft Berghuis als "werknemer" een redelijk uniek en zeer zichtbaar talent, in het bedrijfsleven is iemand vervangen een stuk makkelijker. Logisch dat hier andere sentimenten bij komen kijken.
Ik dacht altijd dat Bannis een klein ventje was, maar hij is mooi 1.84. Goed dat hij zijn fysiek bij aan het werken is nu en verder is het hopen dat het wat wordt want ik heb niet genoeg beeld van hem eigenlijk.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
schijnt wat in het krachthonk gezeten te hebben
geen idee verder, het is volgens mij wel iets meer een voetballer dan bozenik![]()
misschien wordt het wel weer zo'n spits in de categorie Kazim Kazim, op de gok een 25+er erbij
Mooi zo. Benieuwd wat hier uit gaat rollen de komende jaren. De basis lijkt prima te zijn.quote:Feyenoord heeft scoutingapparaat compleet
Feyenoord heeft Micha Jansen en Tim de Cler aangesteld als scouts voor het eerste elftal. Govert Soeters is daarnaast aangenomen als data scouting scientist. Daarmee heeft de club alle gewenste versterkingen doorgevoerd voor het scoutingapparaat.
Mark Ruijl, coördinator scouting, ziet Jansen, De Cler en Soeters als een welkome toevoeging aan zijn team. ‘We hebben de afgelopen twee maanden hard gewerkt om onze visie uit te rollen en met de komst van Micha, Tim en Govert pakken we actief door. Dat doen we over de hele linie: Micha en Tim gaan zich bezig houden met live scouting, wat de ruggengraat is en blijft van onze spelersanalyse.’
‘Govert heeft als primaire taak om onze scoutingdatabase verder te ontwikkelen en uit te bouwen. Hij zal vooral de beschikbare data gaan vertalen naar praktische toepassingen zodat wij verder kunnen bouwen aan de gerichte en proactieve scoutingsstrategie die we voor ogen hebben.’
Van het drietal is Jansen, die als scout actief was bij Willem II, de enige externe aanwinst. Voormalig Feyenoord 1-speler De Cler werkte de afgelopen jaren als scout bij Feyenoord Academy, en Soeters was als video- en data-analist al bij het eerste elftal betrokken.
Het scoutingapparaat van Feyenoord bestaat inmiddels uit zeven personen: Mark Ruijl, Bjarne Hansen, Chris Akkas, Bernard Schuiteman, Micha Jansen, Tim de Cler en Govert Soeters.
Gewoon ontzettend fijn dat dit eindelijk vanaf de grond opnieuw is opgebouwd want voornamelijk op dit vlak was de club al jaren rot. Je kan wijzen naar TD’s en trainers maar zolang je hoofdscout Beukers is is er toch fundamenteel iets mis, en dat wordt nu eindelijk opgelost.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mooi zo. Benieuwd wat hier uit gaat rollen de komende jaren. De basis lijkt prima te zijn.
Ik weet niet hoeveel scouts PSV bijvoorbeeld heeft, maar 7 klinkt nog wat weinigquote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mooi zo. Benieuwd wat hier uit gaat rollen de komende jaren. De basis lijkt prima te zijn.
Volgens transfermarkt.nl 11 maar daar is de helft jeugdscout van. Als ik het tekstje van hierboven lees valt dat bij ons onder de Academy.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel scouts PSV bijvoorbeeld heeft, maar 7 klinkt nog wat weinig
bij een succesvolle formule kun je er extra mensen aan toevoegenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel scouts PSV bijvoorbeeld heeft, maar 7 klinkt nog wat weinig
Nee, zo bedoelde ik het ook niet hoor. Maar het woordje "compleet" in de kop van dat artikel suggereert gewoon dat het niet meer hoeft te groeienquote:Op woensdag 14 juli 2021 00:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
bij een succesvolle formule kun je er extra mensen aan toevoegen
feyenoord is ook niet in de positie om voor elke grote interessante markt direct wat scouts op de loonlijst te zetten
Beetje football manager spelen, Youtube-compilaties/DVD’s bekijken en af en toe naar een wedstrijdjequote:Op woensdag 14 juli 2021 00:19 schreef aTypisch het volgende:
lijkt me wel een goden baantje, scouten
De T is wat Feyenoord betreft vaak wel goed ingelicht.quote:Op woensdag 14 juli 2021 07:56 schreef Scrummie het volgende:
De T komt nu ook met die Vuskovic en Jababahankhabanks.
Nouja, Berghuis gaat dus dat lever wat centen en salarisbudget op. En er was natuurlijk ook wel een heel klein beetje. En misschien is Berghuis zijn vertrek wel het startsein voor die investeerders om alvast wat beschikbaar te stellen.quote:Op woensdag 14 juli 2021 08:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
De T is wat Feyenoord betreft vaak wel goed ingelicht.
Hopen dat het met beide spelers rond komt.
Al heb ik geen idee hoe Feyenoord dan aan het benodigde budget komt.
Wat een open deur, luie trainers zijn er niet op dit niveau, wel slechte.quote:Op woensdag 14 juli 2021 10:37 schreef GwaiLow het volgende:
Slot is top. Daar heeft Feyenoord wel een goede aan. Volgens mij net zoals EtH en Peter Bosz 24/7 met voetbal bezig en van alles uitdenken etc.
Haha, dit is echt een open deur ja. Maar als ik in dit topic geen open deur intrap dan ben ik weer een act. Helaas is het nooit goed hierquote:Op woensdag 14 juli 2021 11:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat een open deur, luie trainers zijn er niet op dit niveau, wel slechte.
Misschien zijn je posts niet van bijster hoog niveau.quote:Op woensdag 14 juli 2021 12:17 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha, dit is echt een open deur ja. Maar als ik in dit topic geen open deur intrap dan ben ik weer een act. Helaas is het nooit goed hier![]()
Tja, ik zie hem zo heel af en toe ballen. Ik post alleen maar wat ik gezien heb..quote:Op woensdag 14 juli 2021 12:28 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Misschien zijn je posts niet van bijster hoog niveau.
Met je Ono.
Famous last words.quote:Op woensdag 14 juli 2021 12:56 schreef fetX het volgende:
Zou wel fijn zijn als er deze week in ieder geval 1 aankoop wordt gepresenteerd. En dan het liefst de aanval. Achterin kan tijdelijk worden opgelost door Burger/Fer. Niet ideaal, maar dat moet tegen zo’n zwakke tegenstander wel goed komen.
Ja precies. Zo bedoel ik het ook. Normaal gesprokenquote:Op woensdag 14 juli 2021 13:02 schreef hhh38 het volgende:
Maar het ZOU inderdaad geen probleem moeten zijn
Ono?quote:Op woensdag 14 juli 2021 12:56 schreef fetX het volgende:
Zou wel fijn zijn als er deze week in ieder geval 1 aankoop wordt gepresenteerd. En dan het liefst de aanval. Achterin kan tijdelijk worden opgelost door Burger/Fer. Niet ideaal, maar dat moet tegen zo’n zwakke tegenstander wel goed komen.
Hendriks - Senesi heeft ie nog niet 1 keer gedaan. Dat gaat gewoon Fer/Burger/El B - Senesi worden.quote:Op woensdag 14 juli 2021 14:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ono?
Nee, een centrale verdediger presenteren lijkt mij noodzakelijk. Anders hoop ik dat Slot speelt met Hendriks-Senesi achterin. Twee linkspoten hoeft geen probleem te zijn.
Klopt. Zonde wel. Hendriks wordt bijna alleen maar als linksback gezet, maar daar willen ze het liefst Bjorkan halen als er iemand weggaat. Als back-up voor Senesi lijkt hij ook niet gebruikt te worden gezien de oefenpotjes.quote:Op woensdag 14 juli 2021 14:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hendriks - Senesi heeft ie nog niet 1 keer gedaan. Dat gaat gewoon Fer/Burger/El B - Senesi worden.
Eens, zonde idd.quote:Op woensdag 14 juli 2021 14:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt. Zonde wel. Hendriks wordt bijna alleen maar als linksback gezet, maar daar willen ze het liefst Bjorkan halen als er iemand weggaat. Als back-up voor Senesi lijkt hij ook niet gebruikt te worden gezien de oefenpotjes.
Ik hoop zelf dat ze Bjorkan halen in de winterstop, dan is hij transfervrij. In principe kan je beargumenteren dat de positie het komende halfjaar dubbel bezet is met Malacia en Hendriks. Dan heb ik liever dat het weinige geld uitgegeven wordt voor een positie waar de bezetting schaars is (RCV, CVM).quote:Op woensdag 14 juli 2021 14:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens, zonde idd.
Maar dat van Bjorkan is wel terecht natuurlijk. Liever met een echte linksback als backup (als Haps vertrekt) dan behelpen met Hendriks voor een langere periode.
Verwacht wel dat Hendriks nog wel kansen gaat krijgen, ook als vervanger van Senesi.
Uiteraard, is laatste prioriteit wat mij betreft.quote:Op woensdag 14 juli 2021 14:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik hoop zelf dat ze Bjorkan halen in de winterstop, dan is hij transfervrij. In principe kan je beargumenteren dat de positie het komende halfjaar dubbel bezet is met Malacia en Hendriks. Dan heb ik liever dat het weinige geld uitgegeven wordt voor een positie waar de bezetting schaars is (RCV, CVM).
Voorin moet ook echt wat bij.quote:Op woensdag 14 juli 2021 14:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik hoop zelf dat ze Bjorkan halen in de winterstop, dan is hij transfervrij. In principe kan je beargumenteren dat de positie het komende halfjaar dubbel bezet is met Malacia en Hendriks. Dan heb ik liever dat het weinige geld uitgegeven wordt voor een positie waar de bezetting schaars is (RCV, CVM).
In principe ben ik tevreden als Jahanbaksh wordt overgenomen. Meer hoeft er niet bij.quote:
Ik ben het daar niet echt mee eens, maar ik denk dat het niet haalbaar is om ook nog een spits te halen. Nouja misschien huur.quote:Op woensdag 14 juli 2021 15:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In principe ben ik tevreden als Jahanbaksh wordt overgenomen. Meer hoeft er niet bij.
In kwantiteit zijn we goed bezet op de 6 inderdaad. Dat is het dan ook.quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het halen van een 6 is toch totaal niet aan de orde of mis ik iets? Zijn we naar mijn mening op papier dan ook een stuk beter bezet dan in de spitspositie.
Het halen van een controlerende middenvelder lijkt mij juist enorm relevant. Fer was afgelopen halfjaar echt verschrikkelijk en heeft met name het loopvermogen niet om daar te staan met de speelstijl van Slot. Gokken op AEB zou ik, gezien zijn geringe ervaring op zijn 21e, niet doen. Verder kunnen Toorn en Burger wel in die rol spelen maar die zijn wel wat aanvallender ingesteld. Hartjes is nog erg jong weer. Eigenlijk is er geen enkele ideale optie. Ik zou vooralsnog wel voor de Toorn gaan overigens, maar ik vind een middenveld Kökcü - Til - Toornstra dus wel heel riskant.quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het halen van een 6 is toch totaal niet aan de orde of mis ik iets? Zijn we naar mijn mening op papier dan ook een stuk beter bezet dan in de spitspositie.
Als voor de rest alles binnen is is de 6 pas relevant, in mijn ogen.quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het halen van een controlerende middenvelder lijkt mij juist enorm relevant. Fer was afgelopen halfjaar echt verschrikkelijk en heeft met name het loopvermogen niet om daar te staan met de speelstijl van Slot. Gokken op AEB zou ik, gezien zijn geringe ervaring op zijn 21e, niet doen. Verder kunnen Toorn en Burger wel in die rol spelen maar die zijn wel wat aanvallender ingesteld. Hartjes is nog erg jong weer. Eigenlijk is er geen enkele ideale optie. Ik zou vooralsnog wel voor de Toorn gaan overigens, maar ik vind een middenveld Kökcü - Til - Toornstra dus wel heel riskant.
De spitspositie, tja. Ik zou nu maar gokken op de ontwikkeling van Bozenik en als dat niks wordt in de winter verder kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |