Haha, leuk idee, doen we niets mee.quote:Op maandag 12 juli 2021 18:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Of we kunnen Europees gewoon eens normaal doen. De nummer 2 heeft vanaf volgend seizoen een redelijk gunstige route richting de CL bijvoorbeeld.
Wat toch wel ernstig jammer is.quote:Op maandag 12 juli 2021 17:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Erg origineel ook.
Helaas wel waar natuurlijk, de kans dat wij serieus met Ajax gaan concurreren om de titel komend seizoen is letterlijk 0.
lijkt mij ook wel reëel jaquote:Op maandag 12 juli 2021 18:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Of we kunnen Europees gewoon eens normaal doen. De nummer 2 heeft vanaf volgend seizoen een redelijk gunstige route richting de CL bijvoorbeeld.
en je vindt het nog steeds leuk?quote:Op maandag 12 juli 2021 18:23 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik kom al 40 jaar bij Feyenoord, normaal is een term die niet bij ons bekend is.
quote:Op maandag 12 juli 2021 17:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Erg origineel ook.
Helaas wel waar natuurlijk, de kans dat wij serieus met Ajax gaan concurreren om de titel komend seizoen is letterlijk 0.
Juist de clubs uit die landen zijn niet meer wat het geweest is. Laatste EL-poules verslaan we ook op onderling resultaat CSKA en FC Porto bijvoorbeeld en dat is wel het type tegenstander wat je daar tegenkomt.quote:Op maandag 12 juli 2021 18:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Afgelopen 2 seizoenen ook al, alleen PSV kwam niet voorbij Basel en AZ niet voorbij Dinamo Kiev. Daar zullen altijd Portugese, Russische, Belgische, Oekraïense en Turkse top teams in spelen dus echt simpel wordt het niet, maar wel haalbaar met een beetje geluk
Eens. Maar de kans dat we verrassend 2e worden is een stuk groter dan gelijk die hele voorronde doorkomen als je eenmaal daar staat. Zo ver zie ik ons volgend jaar sowieso nog niet zijn.quote:Op maandag 12 juli 2021 18:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Juist de clubs uit die landen zijn niet meer wat het geweest is. Laatste EL-poules verslaan we ook op onderling resultaat CSKA en FC Porto bijvoorbeeld en dat is wel het type tegenstander wat je daar tegenkomt.
Denk in ieder geval dat tweede worden en je plaatsen via die route realistischer is dan nu al boven Ajax eindigen.
Hij is niet meer welkom bij ons, dat is duidelijk. Feyenoord wil hem nu ergens stallen bij een club die een deel van de 650K salaris overneemt, maar zelfs op het derde niveau van Engeland is er weinig interesse. Oxford waar hij vorig seizoen speelde geeft bijvoorbeeld salarissen van rond de 100K en die willen hem niet meer.quote:Op maandag 12 juli 2021 18:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Heeft Stam nu al eens eindelijk Kelly al weer opgehaald?
Of zitten we nog met die gozer opgescheept?
Het derde ticket voor Europees voetbal halen zou al heel mooi zijn.quote:Op maandag 12 juli 2021 18:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eens. Maar de kans dat we verrassend 2e worden is een stuk groter dan gelijk die hele voorronde doorkomen als je eenmaal daar staat. Zo ver zie ik ons volgend jaar sowieso nog niet zijn.
Laat ze eerst maar weer eens top 3 eindigen en uit geldnood raken.
De spaarzame hoogtepunten máken het leuk.quote:
Dit blijft zo'n bizarre beslissingquote:Op maandag 12 juli 2021 18:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij is niet meer welkom bij ons, dat is duidelijk. Feyenoord wil hem nu ergens stallen bij een club die een deel van de 650K salaris overneemt, maar zelfs op het derde niveau van Engeland is er weinig interesse. Oxford waar hij vorig seizoen speelde geeft bijvoorbeeld salarissen van rond de 100K en die willen hem niet meer.
Gelukkig hebben we ook van Kelly nog maar maximaal een jaartje last.quote:Op maandag 12 juli 2021 19:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit blijft zo'n bizarre beslissing
Nog erger dan Narsingh en daar zijn we gelukkig ook al vanaf
Twee miljoen betaald en uiteindelijk maar één wedstrijd (dramatisch) gespeeld. Tja. Als je bedenkt wat voor salarisgeld we aan de contracten van Troost hebben betaald is het echt schrikken. Berghuis, Jorg, Narsingh, Fer, Toornstra en Kelly hebben gerust 15 miljoen salaris gekost en zijn in transferwaarde er flink op achteruit gegaan.quote:Op maandag 12 juli 2021 19:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit blijft zo'n bizarre beslissing
Nog erger dan Narsingh en daar zijn we gelukkig ook al vanaf
Zou al blij zijn als we dit jaar niet niet afgaan in die andere CL. En op termijn met enige regelmaat de groepsfase EL overleven.quote:Op maandag 12 juli 2021 18:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Leedvermaak is ook vermaak en Rotterdammers zijn daar vrij goed in.quote:
sommige mensen blijven een beetje in dat pubergedrag hangen, het is een businessdeal en hij gaat er op alle vlakken op vooruitquote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:09 schreef Pleun2011 het volgende:
Statement
Ik ben niet boos op Berghuis.
Want:
-Het is zijn leven
'Hij was nooit een echte Feyenoorder maar gewoon een broodvoetballer
-Waar hebben we het over..voetbal. Is er niks belangrijkers om boos over te worden?
Wat ben je toch geweldigquote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
sommige mensen blijven een beetje in dat pubergedrag hangen, het is een businessdeal en hij gaat er op alle vlakken op vooruit
ik weet nog dat ik erg boos was op wijnaldum en fer
nee dankjequote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat ben je toch geweldig![]()
Waren we allemaal maar een beetje zoals Typisch.
Jaren 80 met Vanenburg en Koeman naar PSV, was ik ook niet blij mee maar het is meer de confrontatie met de onmacht van je eigen club dan dat die spelers uiteindelijk vertrekken voor een beter salaris want dat vind ik niet meer dan logisch.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
sommige mensen blijven een beetje in dat pubergedrag hangen, het is een businessdeal en hij gaat er op alle vlakken op vooruit
mijn pa koopt door die periode niks van Philipsquote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jaren 80 met Vanenburg en Koeman naar PSV, was ik ook niet blij mee maar het is meer de confrontatie met de onmacht van je eigen club dan dat die spelers uiteindelijk vertrekken voor een beter salaris want dat vind ik niet meer dan logisch.
Eens. Op Wijnaldum en Fer was ik ook niet boos overigens.. Feyenoord had toen de poen nodig en sportief en financieel zagen die spelers het kennelijk als een vooruitgang. Dat is hun keuze.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Uiteraard. Een Ajax speler is per definitie meer waard.quote:Op maandag 12 juli 2021 14:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Er schijnt in de Berghuis-transfer een doorverkooppercentage te zitten. Dat zou wel mooi zijn want ik zie Ajax er ook wel voor aan dat ze hem puur als handelswaar gekocht hebben omdat ie zo goedkoop was. Zou me niks verbazen als ie over een jaar weer voor een miljoen of 10-15 verpatst wordt.
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:09 schreef Pleun2011 het volgende:
Statement
Ik ben niet boos op Berghuis.
Want:
-Het is zijn leven
'Hij was nooit een echte Feyenoorder maar gewoon een broodvoetballer
-Waar hebben we het over..voetbal. Is er niks belangrijkers om boos over te worden?
En in dit geval is het nog veel meer dan salaris. Het geeft hem ook CL voetbal en daarmee een kans op een buitenlandse top-transfer als hij het daar laat zien.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jaren 80 met Vanenburg en Koeman naar PSV, was ik ook niet blij mee maar het is meer de confrontatie met de onmacht van je eigen club dan dat die spelers uiteindelijk vertrekken voor een beter salaris want dat vind ik niet meer dan logisch.
Ik was ook niet boos op Wijnaldum en Fer, maar toen wist je hoe diep de club in de problemen zat en was het wel naar een "concurrent" maar niet de aartsrivaal.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |