conteh bonkehquote:
Van wat ik tot nu toe van die Conteh heb gezien word ik niet echt enthousiast. Ook niet in de oefenpotjes. Al zegt dat niet veel natuurlijk. Heb hogere verwachtingen van Baldé eigenlijk.quote:
Ik denk dat het ook vooral een blind paard is hoor. Maar een snelle dribbelaar is op zich wel handig om in te kunnen brengen tegen de mindere tegenstanders. Als ie niet geblesseerd is.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Van wat ik tot nu toe van die Conteh heb gezien word ik niet echt enthousiast. Ook niet in de oefenpotjes. Al zegt dat niet veel natuurlijk. Heb hogere verwachtingen van Baldé eigenlijk.
spiritueel opvolger van Bilalgodquote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook vooral een blind paard is hoor. Maar een snelle dribbelaar is op zich wel handig om in te kunnen brengen tegen de mindere tegenstanders. Als ie niet geblesseerd is.
Dit inderdaad. Als ik mijn werk goed doe is er niemand die staat te juichen of mij gaat huldigen. Een essentieel verschil. Als je voetbal zo gaat relativeren is iedere vorm van clubvoorkeur onzin. Waarom zou je in dan godsnaam juichen omdat iemand anders een doelpunt maakt in een wedstrijd waaraan jezelf niet deelneemt?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die bedrijfsvergelijkingen zijn zo'n onzin altijd, makkelijk te pareren door te zeggen dat het allemaal om geld draait. Maar bedrijven hebben geen fans (behalve als je een proleet bent die gek is op Apple of Tesla) en clubs wel. Bovendien heeft Berghuis als "werknemer" een redelijk uniek en zeer zichtbaar talent, in het bedrijfsleven is iemand vervangen een stuk makkelijker. Logisch dat hier andere sentimenten bij komen kijken.
Ik dacht altijd dat Bannis een klein ventje was, maar hij is mooi 1.84. Goed dat hij zijn fysiek bij aan het werken is nu en verder is het hopen dat het wat wordt want ik heb niet genoeg beeld van hem eigenlijk.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
schijnt wat in het krachthonk gezeten te hebben
geen idee verder, het is volgens mij wel iets meer een voetballer dan bozenik![]()
misschien wordt het wel weer zo'n spits in de categorie Kazim Kazim, op de gok een 25+er erbij
Mooi zo. Benieuwd wat hier uit gaat rollen de komende jaren. De basis lijkt prima te zijn.quote:Feyenoord heeft scoutingapparaat compleet
Feyenoord heeft Micha Jansen en Tim de Cler aangesteld als scouts voor het eerste elftal. Govert Soeters is daarnaast aangenomen als data scouting scientist. Daarmee heeft de club alle gewenste versterkingen doorgevoerd voor het scoutingapparaat.
Mark Ruijl, coördinator scouting, ziet Jansen, De Cler en Soeters als een welkome toevoeging aan zijn team. ‘We hebben de afgelopen twee maanden hard gewerkt om onze visie uit te rollen en met de komst van Micha, Tim en Govert pakken we actief door. Dat doen we over de hele linie: Micha en Tim gaan zich bezig houden met live scouting, wat de ruggengraat is en blijft van onze spelersanalyse.’
‘Govert heeft als primaire taak om onze scoutingdatabase verder te ontwikkelen en uit te bouwen. Hij zal vooral de beschikbare data gaan vertalen naar praktische toepassingen zodat wij verder kunnen bouwen aan de gerichte en proactieve scoutingsstrategie die we voor ogen hebben.’
Van het drietal is Jansen, die als scout actief was bij Willem II, de enige externe aanwinst. Voormalig Feyenoord 1-speler De Cler werkte de afgelopen jaren als scout bij Feyenoord Academy, en Soeters was als video- en data-analist al bij het eerste elftal betrokken.
Het scoutingapparaat van Feyenoord bestaat inmiddels uit zeven personen: Mark Ruijl, Bjarne Hansen, Chris Akkas, Bernard Schuiteman, Micha Jansen, Tim de Cler en Govert Soeters.
Gewoon ontzettend fijn dat dit eindelijk vanaf de grond opnieuw is opgebouwd want voornamelijk op dit vlak was de club al jaren rot. Je kan wijzen naar TD’s en trainers maar zolang je hoofdscout Beukers is is er toch fundamenteel iets mis, en dat wordt nu eindelijk opgelost.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mooi zo. Benieuwd wat hier uit gaat rollen de komende jaren. De basis lijkt prima te zijn.
Ik weet niet hoeveel scouts PSV bijvoorbeeld heeft, maar 7 klinkt nog wat weinigquote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mooi zo. Benieuwd wat hier uit gaat rollen de komende jaren. De basis lijkt prima te zijn.
Volgens transfermarkt.nl 11 maar daar is de helft jeugdscout van. Als ik het tekstje van hierboven lees valt dat bij ons onder de Academy.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel scouts PSV bijvoorbeeld heeft, maar 7 klinkt nog wat weinig
bij een succesvolle formule kun je er extra mensen aan toevoegenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel scouts PSV bijvoorbeeld heeft, maar 7 klinkt nog wat weinig
Nee, zo bedoelde ik het ook niet hoor. Maar het woordje "compleet" in de kop van dat artikel suggereert gewoon dat het niet meer hoeft te groeienquote:Op woensdag 14 juli 2021 00:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
bij een succesvolle formule kun je er extra mensen aan toevoegen
feyenoord is ook niet in de positie om voor elke grote interessante markt direct wat scouts op de loonlijst te zetten
Beetje football manager spelen, Youtube-compilaties/DVD’s bekijken en af en toe naar een wedstrijdjequote:Op woensdag 14 juli 2021 00:19 schreef aTypisch het volgende:
lijkt me wel een goden baantje, scouten
De T is wat Feyenoord betreft vaak wel goed ingelicht.quote:Op woensdag 14 juli 2021 07:56 schreef Scrummie het volgende:
De T komt nu ook met die Vuskovic en Jababahankhabanks.
Nouja, Berghuis gaat dus dat lever wat centen en salarisbudget op. En er was natuurlijk ook wel een heel klein beetje. En misschien is Berghuis zijn vertrek wel het startsein voor die investeerders om alvast wat beschikbaar te stellen.quote:Op woensdag 14 juli 2021 08:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
De T is wat Feyenoord betreft vaak wel goed ingelicht.
Hopen dat het met beide spelers rond komt.
Al heb ik geen idee hoe Feyenoord dan aan het benodigde budget komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |