Als je geld genoeg hebt en ervan af wil kan je hem ook doneren aan het Feyenoord museum. Dus of hij heeft het geld nodig of hij had hem al niet meer in bezitquote:
Mwa zelfs als je 'geld genoeg' hebt vind ik het nogal wat om zomaar 50K te doneren aan één of ander museum waar je niks mee hebt.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je geld genoeg hebt en ervan af wil kan je hem ook doneren aan het Feyenoord museum. Dus of hij heeft het geld nodig of hij had hem al niet meer in bezit
punt is wel even los van mooi of lelijk dat je zulke horloges bijna niet meer kan dragen in het openbaar zonder het risico overvallen te worden door scooterboys (ik ben tegen racisme)quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je geld genoeg hebt en ervan af wil kan je hem ook doneren aan het Feyenoord museum. Dus of hij heeft het geld nodig of hij had hem al niet meer in bezit
was dit vroeger anders?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
punt is wel even los van mooi of lelijk dat je zulke horloges bijna niet meer kan dragen in het openbaar zonder het risico overvallen te worden door scooterboys (ik ben tegen racisme)
Naam is al wel vaker voorbij gekomen.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:10 schreef Tomatenboer het volgende:
Geen idee hoe betrouwbaar de Daily record is, maar een transfergerucht over een nieuwe centrale verdediger:
Mario Vuskovic
begrijp dat ook nooit zo maar old money whispers, new money shouts is wel vaak van toepassing op die kijk mij eens modequote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
cool
gelukkig houd ik niet van merkjes
Ik zie het als een Senesi transfer, dat mag wel wat kosten.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Klinkt als een interessante transfer.
Lijkt me alleen wel behoorlijk duur voor Feyenoord begrippen.
Dat is ook weer zo. Ik zou hem zelf nooit verkopen maar ik bewaar sowieso bijna allesquote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa zelfs als je 'geld genoeg' hebt vind ik het nogal wat om zomaar 50K te doneren aan één of ander museum waar je niks mee hebt.
Maar als jullie willen dat het een pauper is ook goed
Ziet er uit als een mooie transfer inderdaad. Vraag mij alleen af of Feyenoord zomaar 6 miljoen kan ophoesten. Zo ja dan ben je direct klaar op de transfermarkt uitgezonderd transfervrije of huurspelers, en dat terwijl we in ieder geval voor de breedte nog een buitenspeler en een controlerende middenvelder nodig hebben eigenlijk.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zie het als een Senesi transfer, dat mag wel wat kosten.
Het is wel te hopen dat er zo snel mogelijk iets komt, over een weekje en twee dagen de eerste officiële wedstrijd.
dat zou een leuke transfer zijnquote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:10 schreef Tomatenboer het volgende:
Geen idee hoe betrouwbaar de Daily record is, maar een transfergerucht over een nieuwe centrale verdediger:
Mario Vuskovic
FeyenoordTM zegt al dat het een waardeloze bron is, benieuwd of hij dan al weet dat die transfer niets gaat worden. Lijkt me ook sterk dat we een talent van 19 dat al 6,5m waard is kunnen halen zonder verder te verkopen.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Naam is al wel vaker voorbij gekomen.
Als dit lukt gaat KuipTalk blij zijn in elk geval. Toevalligerwijs tweet hij er ook zojuist over:
[ twitter ]
Nu zeker ook geen Ziggo thuisquote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:44 schreef aTypisch het volgende:
[..]
mijn pa koopt door die periode niks van Philips
Geef jezelf op voor adoptie.quote:
Normaal gesproken niet nee, maar we hebben gekkere dingen meegemaaktquote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ziet er uit als een mooie transfer inderdaad. Vraag mij alleen af of Feyenoord zomaar 6 miljoen kan ophoesten. Zo ja dan ben je direct klaar op de transfermarkt uitgezonderd transfervrije of huurspelers, en dat terwijl we in ieder geval voor de breedte nog een buitenspeler en een controlerende middenvelder nodig hebben eigenlijk.
Over dat potje tegen Dedec of Drita maak ik mij niet zo druk in ieder geval.
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Aha, dus daar komen die arrogante trekjes vandaan.
Naja ik kan mij niet heugen dat we officieel hebben verloren van een club van zo’n laag niveau. Zelfs een Trencin was een veel ‘serieuzere’ tegenstander, en volgens mij zijn we nog nooit uitgeschakeld door amateurs in de beker. Dus nieuw trauma incoming?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Normaal gesproken niet nee, maar we hebben gekkere dingen meegemaakt![]()
Toch zou het wel prettig zijn als er in ieder geval in de verdediging en de aanval een kwaliteitsspeler bij komt. Dan heb je een behoorlijke basis staan. Jahanbaksh lijkt me in ieder geval alvast een goede voor de aanval.
Narcistische persoonlijkheidsstoornis dekt meer de lading maar het een sluit het ander natuurlijk niet uit.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Aha, dus daar komen die arrogante trekjes vandaan.
even gegoogledquote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Narcistische persoonlijkheidsstoornis dekt meer de lading maar het een sluit het ander natuurlijk niet uit.
Eens. Er gebeurt in ieder geval wat in en rondom de club. Andere ideeën bij de coach en andere netwerken/ideeën vanuit de TD.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:25 schreef Elan het volgende:
Mooi trouwens om te zien hoe Slot die trainingen doet. Eindelijk iemand die er moeite in steekt en dingen uitlegt in plaats van met z'n handen in z'n zakken toe te kijken.
Ik las vd week dat Bannis een serieuze bedreiging vormt voor Bozenik. Ik heb Bannis zelden zien voetballen. Zou die er al klaar voor zijn?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Eens. Er gebeurt in ieder geval wat in en rondom de club. Andere ideeën bij de coach en andere netwerken/ideeën vanuit de TD.
Nu nog een cv, een spits en een vervanger voor berghuis
ik ben bang dat we moeten hopen op bozenikgod
schijnt wat in het krachthonk gezeten te hebbenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik las vd week dat Bannis een serieuze bedreiging vormt voor Bozenik. Ik heb Bannis zelden zien voetballen. Zou die er al klaar voor zijn?
Shinji is inderdaad nog steeds actief als voetballer. Zo heel af en toe zie ik hem nog eens een balletje trappen in Japan, en hij kan het nog steeds zeer aardig. Zou voor Feyenoord (in de NL competitie) nog steeds een hele waardevolle speler zijn.quote:Op maandag 12 juli 2021 14:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tijd voor de terugkeer van Ono, nog steeds actief voetballer.
okquote:Op dinsdag 13 juli 2021 15:10 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Shinji is inderdaad nog steeds actief als voetballer. Zo heel af en toe zie ik hem nog eens een balletje trappen in Japan, en hij kan het nog steeds zeer aardig. Zou voor Feyenoord (in de NL competitie) nog steeds een hele waardevolle speler zijn.
Afgaande op zijn (wel redelijke) periode bij Dordt; nee, veel te licht.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik las vd week dat Bannis een serieuze bedreiging vormt voor Bozenik. Ik heb Bannis zelden zien voetballen. Zou die er al klaar voor zijn?
Oh, als je geen grap maakt, ga ik er wel even serieus op in;quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:05 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Allesbehalve..
Maar goed. Heeft weinig zin
Het klopt ook dat hij veel vaker op de bank (of tribune) zit dan dat hij speelt. Hij heeft nog wel eens wat pijntjes. Daarom zei ik ook ''af en toe''. Overigens stond hij een paar dagen geleden op de Emperor's Cup wel gewoon in de basis bij zijn club. En vorige maand ook (scoorde hij nog gewoon). Verder pakt hij af en toe wat minuten mee. Speelt voor een 41-jarige nog best redelijk hoor. En voor de Nederlandse competitie is het een waardevolle speler voor in de breedte. Zolang je 'm maar niet opstelt tegen Ajax of PSV uiteraard, want dat kan echt niet. Rest van de clubs in Nederland stellen toch weinig voor.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh, als je geen grap maakt, ga ik er wel even serieus op in;
Dus ik maak een grapje over Ono, en jij denkt serieus dat Ono nog geschikt is voor Feyenoord. Een 41-jarige oude middenvelder, die in januari 2021 voor 25.000 euro de overstap maakte naar een middenmoter in de Japanse J-league.
Je zegt ook dat je hem heel af en toe een balletje ziet trappen. Dat klopt, want hij trapt überhaupt maar heel af en toe en balletje:
[ afbeelding ]
10 minuten over 3 wedstrijden. Maar je zult vast op het seizoen ervoor doelen waar hij maar liefst 116 minuten speelde. Over 14 wedstrijden.
Ga gewoon weg met je onzin.
Toch gehapt. En dat op fucking Gwailow.
En gewoon vol blijven houden. Genant.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:21 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Het klopt ook dat hij veel vaker op de bank (of tribune) zit dan dat hij speelt. Hij heeft nog wel eens wat pijntjes. Daarom zei ik ook ''af en toe''. Overigens stond hij een paar dagen geleden op de Emperor's Cup wel gewoon in de basis bij zijn club. En vorige maand ook (scoorde hij nog gewoon). Verder pakt hij af en toe wat minuten mee. Speelt voor een 41-jarige nog best redelijk hoor. En voor de Nederlandse competitie is het een waardevolle speler voor in de breedte. Zolang je 'm maar niet opstelt tegen Ajax of PSV uiteraard, want dat kan echt niet. Rest van de clubs in Nederland stellen toch weinig voor.
Sjanant ja Roger Milla is er niks bij!quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En gewoon vol blijven houden. Genant.
Stop met deze actquote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:21 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Het klopt ook dat hij veel vaker op de bank (of tribune) zit dan dat hij speelt. Hij heeft nog wel eens wat pijntjes. Daarom zei ik ook ''af en toe''. Overigens stond hij een paar dagen geleden op de Emperor's Cup wel gewoon in de basis bij zijn club. En vorige maand ook (scoorde hij nog gewoon). Verder pakt hij af en toe wat minuten mee. Speelt voor een 41-jarige nog best redelijk hoor. En voor de Nederlandse competitie is het een waardevolle speler voor in de breedte. Zolang je 'm maar niet opstelt tegen Ajax of PSV uiteraard, want dat kan echt niet. Rest van de clubs in Nederland stellen toch weinig voor.
Stop met deze act.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:21 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Bannis is technisch superieur aan Bozenik. Bozenik heeft nog steeds de dozen om zijn schoenen zitten.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
schijnt wat in het krachthonk gezeten te hebben
geen idee verder, het is volgens mij wel iets meer een voetballer dan bozenik![]()
misschien wordt het wel weer zo'n spits in de categorie Kazim Kazim, op de gok een 25+er erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |