Ik vond Stranger Things seizoen 3 maar matig, vooral die "komedie" tussen Joyce en Jim. Dat begon heel snel heel irritant te worden.quote:
Ben ik het geheel mee eens.quote:Op donderdag 15 juli 2021 11:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond Stranger Things seizoen 3 maar matig, vooral die "komedie" tussen Joyce en Jim. Dat begon heel snel heel irritant te worden.
Sorry wilde ik toch even kwijt
Gezien. Gereageerd.quote:Op donderdag 15 juli 2021 12:58 schreef maxi-mus het volgende:
@:elan zet zich voor lul in het Feyenoord topic.
Gelachen.quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik word Scrummie zijn holmaatje genoemd. Dit pik ik niet.
Grof volkoren, boeren ham, belegen kaas, gebraden paprika en snipperuitjes plus schijfjes komkommer.quote:
Vanaf 2002.quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:52 schreef Oriente het volgende:
@:Scrummie waarom zie ik dit nu pas eigenlijk
Ik dacht dat jij al 20 jaar meeliep of zo joh
Ohquote:Op donderdag 15 juli 2021 13:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vanaf 2002.
Maar verschillende accounts. Je weet toch dat ik van het anonieme ben.
Ook Scrummie.quote:
Oh.quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ook Scrummie.
Het begon met Scrummie, daarna Scrummie1.0, toen Scrunmie2.1 geloof ik en die heb ik aan laten passen (tegen betaling) naar Scrummie. En dat was het.
Ja, ik had ook voor @Masterminded kunnen gaan maar die was al in gebruik.quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:56 schreef Oriente het volgende:
[..]
Oh.
Daarom ken ik je dus gewoon als Scrummie. Verklaart.
Wat een interessant levensverhaal heb jijquote:Op donderdag 15 juli 2021 13:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ook Scrummie.
Het begon met Scrummie, daarna Scrummie1.0, toen Scrunmie2.1 geloof ik en die heb ik aan laten passen (tegen betaling) naar Scrummie. En dat was het.
Coco98quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, ik had ook voor @:Masterminded kunnen gaan maar die was al in gebruik.
Bedankt maat. Ik kan het jouwe vast niet overtreffen, ik woon namelijk niet boven een snackbarquote:Op donderdag 15 juli 2021 13:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een interessant levensverhaal heb jij
En dat hij dan toch zó slank en gespierd is héquote:Op donderdag 15 juli 2021 13:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bedankt maat. Ik kan het jouwe vast niet overtreffen, ik woon namelijk niet boven een snackbar
Ik ga nu kijken!quote:Op donderdag 15 juli 2021 12:58 schreef maxi-mus het volgende:
@:elan zet zich voor lul in het Feyenoord topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |