Kan je gewoon normaal doen?quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:55 schreef Scrummie het volgende:
Zet even een raam open.
Hier zeggen we;
Gooi da raam eem lös onmeunige bakkei daj dr bint
Als ik aan de macht komt worden dat soort mensen gedeporteerd.quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:55 schreef Scrummie het volgende:
Zet even een raam open.
Hier zeggen we;
Wat is een bakkei?quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:55 schreef Scrummie het volgende:
Zet even een raam open.
Hier zeggen we;
Over 4 minuten tegen PAOK godenquote:Op woensdag 14 juli 2021 19:56 schreef maxi-mus het volgende:
Oh PSV moet volgende week al tegen Gala natuurlijk. Zal morgen wel even een topic maken.
Terecht hoor, maar wat doe je met mensen die een andere taal spreken?quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als ik aan de macht komt worden dat soort mensen gedeporteerd.
ABN leren anders ook deporteren.quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Terecht hoor, maar wat doe je met mensen die een andere taal spreken?
Fries wordt de officiële taal!quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Terecht hoor, maar wat doe je met mensen die een andere taal spreken?
Jij overleeft de eerste schifting ook niet.quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahahahahaahahahahahahaha![]()
Oke Bolke (of hoe heet die gozer)
Mijn Fries is idd erg matig.quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij overleeft de eerste schifting ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |