Kan je gewoon normaal doen?quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:55 schreef Scrummie het volgende:
Zet even een raam open.
Hier zeggen we;
Gooi da raam eem lös onmeunige bakkei daj dr bint
Als ik aan de macht komt worden dat soort mensen gedeporteerd.quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:55 schreef Scrummie het volgende:
Zet even een raam open.
Hier zeggen we;
Wat is een bakkei?quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:55 schreef Scrummie het volgende:
Zet even een raam open.
Hier zeggen we;
Over 4 minuten tegen PAOK godenquote:Op woensdag 14 juli 2021 19:56 schreef maxi-mus het volgende:
Oh PSV moet volgende week al tegen Gala natuurlijk. Zal morgen wel even een topic maken.
Terecht hoor, maar wat doe je met mensen die een andere taal spreken?quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als ik aan de macht komt worden dat soort mensen gedeporteerd.
ABN leren anders ook deporteren.quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Terecht hoor, maar wat doe je met mensen die een andere taal spreken?
Fries wordt de officiële taal!quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Terecht hoor, maar wat doe je met mensen die een andere taal spreken?
Jij overleeft de eerste schifting ook niet.quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahahahahaahahahahahahaha![]()
Oke Bolke (of hoe heet die gozer)
Mijn Fries is idd erg matig.quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij overleeft de eerste schifting ook niet.
Ik kan het een beetje verstaan inmiddels.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mijn Fries is idd erg matig.
In neije deij
Goede poging.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mijn Fries is idd erg matig.
In neije deij
Toch wel leuk eigenlijk. Door je werk?quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik kan het een beetje verstaan inmiddels.
Ah ja, weet ik het. Volgens mij komt dat uit een liedje van Twarres of De Kast.quote:
Keurig, mijn Fries is op schrift niet zo goed als dat van jou.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:01 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik kin ek wol in lyts bietsje Frysk hjer.
De kast ja. Twarres is o.a. wer bisto?quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Toch wel leuk eigenlijk. Door je werk?
[..]
Ah ja, weet ik het. Volgens mij komt dat uit een liedje van Twarres of De Kast.
Oja, god, lang geledenquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De kast ja. Twarres is o.a. wer bisto?
Dat nummer komt uit 2000 volgens mij dus dat klopt wel aardig ja.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oja, god, lang geleden
Van Twarres weet ik nog dat het echt groot was toen ik op de middelbare school zat. Toch alweer zo'n 20 jaar geleden.
Ik merk dat ik wel echt klaar was met het EK, weer zin in clubvoetbal.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:01 schreef maxi-mus het volgende:
Wel weer zin in die voorrondepotjes, laat het maar weer beginnen. PSV - Gala is wel een lekker potje en Feyenoord tegen een stel mongolen is altijd een leuke rubriek.
Idem ja.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik merk dat ik wel echt klaar was met het EK, weer zin in clubvoetbal.
@:El-Stinho
Ex-vriendinnetjesquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Toch wel leuk eigenlijk. Door je werk?
[..]
Ik had een Fries dinnetje op mijn 17e, nabij Dokkum. Dus dan weet je het welquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Keurig, mijn Fries is op schrift niet zo goed als dat van jou.
Absoluut. Ben deze dagen alweer druk met inlezen.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik merk dat ik wel echt klaar was met het EK, weer zin in clubvoetbal.
@:El-Stinho
Ze bedroog je met haar bloedeigen neef?quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:05 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik had een Fries dinnetje op mijn 17e, nabij Dokkum. Dus dan weet je het wel
Ik had ooit een tinder date in Leeuwarden.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:05 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik typ altijd in het Nederlands terug als iemand Fries typt.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:05 schreef Oriente het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik typ altijd in het Nederlands terug als iemand Fries typt.
Toen was jij 2 gok ik zo.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat nummer komt uit 2000 volgens mij dus dat klopt wel aardig ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |