Ja ik ook een keer met een pak sneeuw van Almelo naar Dokkumquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:06 schreef Coco het volgende:
Midden in de strenge winter van Eindhoven - Leeuwarden met de trein genot.
Hij heeft weer aandacht nodig. Niet geven jongens, dan blijft hij bezig.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:06 schreef Scrummie het volgende:
@:onlogisch is aanwezig jongens, pas op.
Zit jij op tinder?quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik had ooit een tinder date in Leeuwarden.
Nooit. Weer.
Hallo makker. Waar hedde gij het over???quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:09 schreef El-Stinho het volgende:
@:Onlogisch Blijf eens met je gore worstenvingers van de knopjes af.
Hij bedoelt dat je moet stoppen met posten.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo makker. Waar hedde gij het over???
Zat.quote:
Ik swipe geen mannen maar voor jou, scrummie en maxi zou ik een uitzondering makenquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Waarom heb je @:scrummie naar links geswiped?
Maak je niet druk ouwe reus.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:10 schreef El-Stinho het volgende:
Is het net een warm bad als ik binnenkom en wordt de sfeer meteen weer verziekt.
Hee Stinho.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:10 schreef El-Stinho het volgende:
Is het net een warm bad als ik binnenkom en wordt de sfeer meteen weer verziekt.
Hahahaha, ouwe reus. Had je veel matches dan?quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zat.
Ik doe niet meer aan die onzin, ik ging op een gegeven moment vrouwen afkeuren om de achterlijkste redenen (te dikke wenkbrauw, vreemde naam, dat soort dingen). Toen wist ik genoeg; dit is niets voor mij.
Maak maar een nieuwe.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:11 schreef maxi-mus het volgende:
Ik blijf Vertessen een vlees noch vis speler vinden. Is er overigens geen oefenpotjestopic, ik kan niets vinden via google?
Ja hoor, maar ik kan me ook niet voorstellen dat er mensen zijn zonder veel matches.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:12 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hahahaha, ouwe reus. Had je veel matches dan?
Ik had laatst een match die zei ; Ik zou je alleen doen als ik dronken was.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja hoor, maar ik kan me ook niet voorstellen dat er mensen zijn zonder veel matches.
De gemiddelde man haalt met moeite 50 als ik de verhalen op internet mag geloven, dus ja. Vrouwen eerder het tienvoudigequote:Op woensdag 14 juli 2021 20:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja hoor, maar ik kan me ook niet voorstellen dat er mensen zijn zonder veel matches.
quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik had laatst een match die zei ; Ik zou je alleen doen als ik dronken was.
Prima toch, dat gaat al verder dan de laatste 9 jaar voor jequote:Op woensdag 14 juli 2021 20:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan stuur je haar zaterdagavond een berichtje toch??quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Prima toch, dat gaat al verder dan de laatste 9 jaar voor je.
Ik zag dat ze uit Friesland kwam (dus bedankte ik).quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan stuur je haar zaterdagavond een berichtje toch??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |