Niet geklikt.quote:Op woensdag 14 juli 2021 12:31 schreef onlogisch het volgende:
Wat we eigenlijk allang wisten wordt andermaal bevestigd. De grootste mongolen winnen altijd
@:GGMM
@:Caland
@:Lenny_Leonard
@:AFCNiels
@:Kingroland
@:El-stinho
niet gelezenquote:Op woensdag 14 juli 2021 12:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet geklikt.
Ik heb hier uitzicht op een fruitschaal die beneden staat en ik zag dat er nog maar één banaan was, dus ik ben direct in actie gekomen. Die is van mij!
@:kingroland
Alvast een like uitgedeeld (geen idee of je klikt)quote:Op woensdag 14 juli 2021 12:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik alsnog klik lees je mijn post dan alsnog?
quote:Op woensdag 14 juli 2021 12:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet geklikt.
Ik heb hier uitzicht op een fruitschaal die beneden staat en ik zag dat er nog maar één banaan was, dus ik ben direct in actie gekomen. Die is van mij!
Toevallig, ik heb ook net een banaan opquote:Op woensdag 14 juli 2021 12:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet geklikt.
Niet geklikt maar gefeliciteerd.quote:Op woensdag 14 juli 2021 12:31 schreef onlogisch het volgende:
Wat we eigenlijk allang wisten wordt andermaal bevestigd. De grootste mongolen winnen altijd
@:GGMM
@:Caland
@:Lenny_Leonard
@:AFCNiels
@:Kingroland
@:El-stinho
in inquote:Op woensdag 14 juli 2021 13:03 schreef Scrummie het volgende:
Berghuis moet maandag beginnen in Amsterdam in las ik bij de krant van Valentijn.
Het is alweer een tijdje geleden dat ik je met een banaan gezien heb dus vooruit dan maarquote:Op woensdag 14 juli 2021 12:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet geklikt.
Met of zonder schil? (die kiwi)quote:Op woensdag 14 juli 2021 13:44 schreef tong80 het volgende:
Ik eet twee bananen, twee sinaasappels en één kiwi per dag.
p.s. Appels lust ik niet en zit te veel suiker in.
Zonder vrucht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |