Nou ja, ik gunde het Itali ook meer. Speelden de afgelopen 3 weken leuker voetjebal.quote:Op maandag 12 juli 2021 00:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mooi tijdstip. @:Muskusboktor57 en ik genieten hiervan.
RIEMEN VAST!quote:Op maandag 12 juli 2021 00:02 schreef Zipportal het volgende:
Erg jammer dat Marcel Maijer geen misdaadournalist is.
Het zijn geen Feyenoorders?quote:Op maandag 12 juli 2021 00:02 schreef TweedeKlum het volgende:
Wij wachten op de gratis herinrichting van Londen.
Die blonde met dat blikje cola tussen d'r borsten.quote:Op zondag 11 juli 2021 23:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Date met een FOK!ster naar keuze
(of FOK!ker)
Geef hem graag het laatste zetje.quote:Op maandag 12 juli 2021 00:02 schreef Zipportal het volgende:
Erg jammer dat Marcel Maijer geen misdaadournalist is.
Die uurban is wel over. Announce hem terug.quote:Op maandag 12 juli 2021 00:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zijn er al beelden van de pleinen in Londen? @:caland
Wie is jouw speler van het toernooi?quote:Op maandag 12 juli 2021 00:04 schreef El-Stinho het volgende:
Wat een prchtig resultaat.
Het irritante klote Engeland is zelfvoldaan, arrogant en verheven. Altijd dat misplaatste borst vooruit. Terwijl.. je koopt voetbalideen, Itali bedenkt ze. En dat ondanks je geldpers.
Dit, wat een laf Engeland met zoveel aanvallend talent op de bankquote:Op maandag 12 juli 2021 00:04 schreef El-Stinho het volgende:
Wat een prchtig resultaat.
Het irritante klote Engeland is zelfvoldaan, arrogant en verheven. Altijd dat misplaatste borst vooruit. Terwijl.. je koopt voetbalideen, Itali bedenkt ze. En dat ondanks je geldpers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Echt he, het bloed kan niet eens even goed gaan stromen zo laat brengt hij ze erin icm jong...quote:Op maandag 12 juli 2021 00:05 schreef NLGooner het volgende:
De speciaal ingebrachte penaltynemers hebben trouwens wel het verschil gemaakt. Misschien niet handig om jongere onervaren gasten op zo'n moment in te brengen
It's a lottery mate 🤡quote:Op maandag 12 juli 2021 00:05 schreef TheVulture het volgende:
Lekker voor je Southgate, twee man die nog amper een bal hebben geraakt en waarvan 1 een tiener een pingel laten nemen, om over Sakha maar te zwijgen, die raakte zijn hele invalbeurt nog geen bal goed. En dan Henderson wisselen
Ze waren ook nog eens niet blank, zullen wel aardige racistische berichten weer krijgen :-(quote:Op maandag 12 juli 2021 00:05 schreef NLGooner het volgende:
De speciaal ingebrachte penaltynemers hebben trouwens wel het verschil gemaakt. Misschien niet handig om jongere onervaren gasten op zo'n moment in te brengen
Jorginho, allround.quote:Op maandag 12 juli 2021 00:05 schreef superniger het volgende:
[..]
Wie is jouw speler van het toernooi?
quote:Op maandag 12 juli 2021 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Engeland gaat nooit meer iets winnen.Van Gaal brengt ons die cupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 12 juli 2021 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Engeland gaat nooit meer iets winnen.Denk het ook niet, al zit er genoeg talent bij Engeland aan te komen, maar dan moet je ze wel opstellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Ja, met doden.quote:Op maandag 12 juli 2021 00:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gaan er zware rellen zijn in Londen?
Geen reden om ze niet 15 minuten eerder in te brengen. Sancho en Rashford zou je toch wel een strafschop laten kunnen nemen.quote:Op maandag 12 juli 2021 00:05 schreef NLGooner het volgende:
Ik ben er wel blij mee, dat Football is coming home kwam me m'n neus uit, in combi met de laffe tactiekquote:
Dat wordt een legendarische speech.quote:
Zullen altijd wel choken daar.quote:Op maandag 12 juli 2021 00:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Denk het ook niet, al zit er genoeg talent bij Engeland aan te komen, maar dan moet je ze wel opstellen
Snoeks gaat nu met pensioen toch?quote:Op maandag 12 juli 2021 00:09 schreef Ambrosius het volgende:
Na 3 uur weet je nog niet wie het is? Ik ben blij dat ik niet naar Snoeks heb geluisterd zeg.
Arno heeft verteld dat hij nog n Eredivisiejaar doet. WK2022 is te ver, daarom kreeg hij vandaag de finale.quote:Op maandag 12 juli 2021 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Snoeks gaat nu met pensioen toch?
Het zijn de Fransen niet. Ik denk dus van niet.quote:Op maandag 12 juli 2021 00:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gaan er zware rellen zijn in Londen?
En ze kunnen er ook nog eentje in de reguliere speeltijd inknallen, zo'n Sterling was ook een onzichtbaar. En dan had je Sakha er ook nog af kunnen halen want die was echt verschrikkelijkquote:Op maandag 12 juli 2021 00:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Geen reden om ze niet 15 minuten eerder in te brengen. Sancho en Rashford zou je toch wel een strafschop laten kunnen nemen.
Je zag het...quote:Op maandag 12 juli 2021 00:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Geen reden om ze niet 15 minuten eerder in te brengen. Sancho en Rashford zou je toch wel een strafschop laten kunnen nemen.
Goddank.quote:Op maandag 12 juli 2021 00:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Arno heeft verteld dat hij nog n Eredivisiejaar doet. WK2022 is te ver, daarom kreeg hij vandaag de finale.
Die gemiste penalties van Engeland waren dramatisch slecht.quote:Op maandag 12 juli 2021 00:05 schreef TheVulture het volgende:
Lekker voor je Southgate, twee man die nog amper een bal hebben geraakt en waarvan 1 een tiener een pingel laten nemen, om over Sakha maar te zwijgen, die raakte zijn hele invalbeurt nog geen bal goed. En dan Henderson wisselen
Dat zou wel genot zijnquote:
Als je Engeland wegdenkt was het een prima EK.quote:Op maandag 12 juli 2021 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik geef dit EK een 8,5/10 qua amusementswaarde.
Amusementswaarde op het veld of in deze reeks?quote:Op maandag 12 juli 2021 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik geef dit EK een 8,5/10 qua amusementswaarde.
Dat is het teken van ZIEDENDquote:
Dat ze nu een traumaatje hebben draagt wel bij aan mijn waardering.quote:Op maandag 12 juli 2021 00:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als je Engeland wegdenkt was het een prima EK.
Zeker als je nog geen minuut hebt gespeeldquote:Op maandag 12 juli 2021 00:12 schreef RipCity het volgende:
Die act met medaille afdoen slaat ook nergens op
Vroeger floot een scheids bij zo'n loopje al voor je de bal kon raken. Spelbederf ...quote:Op maandag 12 juli 2021 00:11 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Die gemiste penalties van Engeland waren dramatisch slecht.
Ik heb nog liever dat iemand in een keer doorloopt en' m genadeloos hard mispoeiert dan die twijfelloopjes en trainingsballetjes.
Dat vooruitzicht maakt een hoop goed!quote:Op maandag 12 juli 2021 00:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Arno heeft verteld dat hij nog n Eredivisiejaar doet. WK2022 is te ver, daarom kreeg hij vandaag de finale.
Vond het anders een van de meest vermakelijke EK's in tijden.quote:Op maandag 12 juli 2021 00:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik geef dit EK Finale wel een dikke 8/10 maar heel het toernooi een kleine 6/10
Mwoah, laat ze 'm maar nemen hoor, 75% gaat misquote:Op maandag 12 juli 2021 00:12 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Vroeger floot een scheids bij zo'n loopje al voor je de bal kon raken. Spelbederf ...
Prestaties van mijn land hebben er wat vanaf geknabbeld. Zonder meegerekend: 7,5/10quote:Op maandag 12 juli 2021 00:13 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Vond het anders een van de meest vermakelijke EK's in tijden.
Yup, zes keer thuis spelen, een gunstig speelschema en het dan toch verklotenquote:Op maandag 12 juli 2021 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ze nu een traumaatje hebben draagt wel bij aan mijn waardering.
Sinds de magische dag van twee weken terug is het niet meer ''echt'' leuk geworden, maar me nog prima vermaakt overall.quote:Op maandag 12 juli 2021 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ze nu een traumaatje hebben draagt wel bij aan mijn waardering.
Nee wij hebben een groots toernooi van ONS elftal gehad zeker.quote:Op maandag 12 juli 2021 00:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Prestaties van mijn land hebben er wat vanaf geknabbeld. Zonder meegerekend: 7,5/10
In wezen geef je daarmee nog een keer toe dat je je een loser voelt.quote:Op maandag 12 juli 2021 00:12 schreef RipCity het volgende:
Grootse spelers doen succesvolle panenka's, bij kleine spelers zie je bij de eerste aanloop al dat ze eigenlijk zonder clue zitten.quote:Op maandag 12 juli 2021 00:12 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Vroeger floot een scheids bij zo'n loopje al voor je de bal kon raken. Spelbederf ...
Ach opzich hoort een gastland die het verneukt in de finale (of halve) ook wel een beetje bij een EK.quote:Op maandag 12 juli 2021 00:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, zes keer thuis spelen, een gunstig speelschema en het dan toch verkloten
Meedoen met twee teams (Engeland en Wales).quote:Op maandag 12 juli 2021 00:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, zes keer thuis spelen, een gunstig speelschema en het dan toch verkloten
Songfestival is geen sport.quote:Op maandag 12 juli 2021 00:15 schreef Guanabana het volgende:
Songfestival, dit, het is wel prijs voor de Italianen.
nog nooit won een land ESF en EK in hetzelfde jaar.quote:Op maandag 12 juli 2021 00:15 schreef Guanabana het volgende:
Songfestival, dit, het is wel prijs voor de Italianen.
Wel veel potjes waar het aan elkaar gewaagd was, dat maakt een hoop goed.quote:Op maandag 12 juli 2021 00:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sinds de magische dag van twee weken terug is het niet meer ''echt'' leuk geworden, maar me nog prima vermaakt overall.
Oh graag.quote:Op maandag 12 juli 2021 00:18 schreef Scorpie het volgende:
Lekker hoor, zoveel mogelijk jankende Engelsen met een trauma.
Geen idee, geen minuut van gezienquote:Op maandag 12 juli 2021 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat voor cijfer geven jullie de verslaggeving van de NOS?
Tja ik weet ook nog hoe ik me voelde in 2000 en vooral 2010quote:Op maandag 12 juli 2021 00:18 schreef Scorpie het volgende:
Lekker hoor, zoveel mogelijk jankende Engelsen met een trauma.
Ja extra mooi dat die zakkenwassers niet hebben gewonnenquote:Op maandag 12 juli 2021 00:12 schreef thedeedster het volgende:
Direct die medailles afdoen… is dat wr zo’n BLM-dingetje?
Een 8.quote:Op maandag 12 juli 2021 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zweden v Oekrane blijft zonde dat dat na 68 minuten opeens stil viel. Dat was best een tof duel, maar daarna alleen maar tijdrekken en schwalbes.quote:Op maandag 12 juli 2021 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel veel potjes waar het aan elkaar gewaagd was, dat maakt een hoop goed.
In 2010 ben ik jankend naar huis gefietst na het laatste fluitsignaalquote:Op maandag 12 juli 2021 00:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tja ik weet ook nog hoe ik me voelde in 2000 en vooral 2010
Bonucci riep dat toch net?quote:
altijd degelijk.. een 8quote:Op maandag 12 juli 2021 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wel kuttijden: maar 1 weekend (begint op maandag) en wedstrijden zijn 11-14-17-20 uur NL tijdquote:
zijn inmiddels beschimmeld denk ikquote:Op maandag 12 juli 2021 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zijn die hapjes nou puur decoratief of kan je het ook echt eten?
Waarom was dat?quote:Op maandag 12 juli 2021 00:12 schreef RipCity het volgende:
2010 was ik eigenlijk vrij snel kwijt.quote:Op maandag 12 juli 2021 00:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
In 2010 ben ik jankend naar huis gefietst na het laatste fluitsignaal
Kan ik wel geloven. Als Belg had ik minder gevoelens tijdens Spanje - Nederland. Maar in dit toernooi had ik ook al een traantje bij het verlies van Belgi tegen Italiquote:Op maandag 12 juli 2021 00:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
In 2010 ben ik jankend naar huis gefietst na het laatste fluitsignaal
EN Schotland.quote:Op maandag 12 juli 2021 00:16 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Meedoen met twee teams (Engeland en Wales).
om 11 uurquote:Op maandag 12 juli 2021 00:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel kuttijden: maar 1 weekend (begint op maandag) en wedstrijden zijn 11-14-17-20 uur NL tijd
Die is ook nog vers jaquote:Op maandag 12 juli 2021 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
2010 was ik eigenlijk vrij snel kwijt.
Ajax-Spurs had ik een stuk langer last van.
Ze wonnen ook al het groot dictee der Italiaanse taal. Nu hebben ze de treble wel binnen.quote:Op maandag 12 juli 2021 00:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
1. Nog nooit won een land een EK terwijl ze er niet bij waren op het WK voordien
2. Nog Nooit won hetzelfde land Eurosong festival en het EK in hetzelfde jaar .
Ik was toen in shock, half uur lang. Heb toen niet gejankt overigens.quote:Op maandag 12 juli 2021 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De hele dag erna eigenlijk vernaggeld. Hielp niet mee dat er een middelmaat-Feyenoordfan de hele dag aan je kop liep te jengelen.quote:Op maandag 12 juli 2021 00:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik was toen in shock, half uur lang. Heb toen niet gejankt overigens.
Belgi maakt hun status nooit waarquote:Op maandag 12 juli 2021 00:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kan ik wel geloven. Als Belg had ik minder gevoelens tijdens Spanje - Nederland. Maar in dit toernooi had ik ook al een traantje bij het verlies van Belgi tegen Itali
Ja ik werd toen vooral misselijkquote:Op maandag 12 juli 2021 00:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 juli 2021 00:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel kuttijden: maar 1 weekend (begint op maandag) en wedstrijden zijn 11-14-17-20 uur NL tijd
Iedereen was in shock want iedereen stond op het punt om nog lekker lang te lallen en te feesten en te zuipen. En toen moest iedereen ineens richting huis.quote:Op maandag 12 juli 2021 00:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, erg matig. Met een beetje geluk met de zaak Nederland kijken, maar dat is het wel.quote:
Omdat ze het weekend niet pakken hebben ze 8 wedstrijden om 11 uur, naast de al gebruikelijke vroege tijd van 14 uur.quote:
Lijkt me juist niks mis mee. Nachtvoetbal altijd leuker.quote:Op maandag 12 juli 2021 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
WK 2026 zullen ook wel kuttijden worden dan zeker.
Dan zal er wel 1 potje diep in de nacht worden. Met een beetje pech zelfs 5 of 6 potjes per dag icm 48 teams.quote:Op maandag 12 juli 2021 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Leuk toch man, kunnen de kinderen ook meekijken. De meest aardige Ek wedstrijden waren om 21:00quote:
Maar dan ben jij ook een kantoorslaaf.quote:Op maandag 12 juli 2021 00:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lijkt me juist niks mis mee. Nachtvoetbal altijd leuker.
Mooie afsluiter van de avond.quote:Op maandag 12 juli 2021 00:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het allerbelangrijkste is dat Eriksen nog leeft
in de VS toch?quote:Op maandag 12 juli 2021 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat zien we dan wel weer.quote:Op maandag 12 juli 2021 00:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar dan ben jij ook een kantoorslaaf.
Zelden zo gelachen, bij dat laatste dan.quote:Op maandag 12 juli 2021 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of de wekker zetten om 02:00 in de nacht. Dan weer gaan slapen om vervolgens weer brak op het werk te komenquote:Op maandag 12 juli 2021 00:28 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
in de VS toch?
Lekker voetbal kijken voor je gaat werken
Ligt eraan wat je ritme is.quote:Op maandag 12 juli 2021 00:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lijkt me juist niks mis mee. Nachtvoetbal altijd leuker.
Dat lijkt me wat overkill, het toernooi zal dan wel gewoon langer duren lijkt me. En dan gewoon een rustdag meer tussen de wedstrijd in voor elk team tov de situatie nu.quote:Op maandag 12 juli 2021 00:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan zal er wel 1 potje diep in de nacht worden. Met een beetje pech zelfs 5 of 6 potjes per dag icm 48 teams.
Ik kan ze geen ongelijk geven.quote:Op maandag 12 juli 2021 00:30 schreef Ronald-Koeman het volgende:
De eerste zure excuses beginnen te komen op de BBC... "Jorginho had rood moeten hebben"![]()
moeten we weer naar dat aidsclub uit Rotterdam kijkenquote:Op maandag 12 juli 2021 00:30 schreef PSVCL het volgende:
Was een prima EK![]()
Nu is het weer tijd voor het echte werk, de eredivisie
was geen roodquote:Op maandag 12 juli 2021 00:30 schreef Ronald-Koeman het volgende:
De eerste zure excuses beginnen te komen op de BBC... "Jorginho had rood moeten hebben"![]()
twitter is ook genot als je op referee zoektquote:Op maandag 12 juli 2021 00:30 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Jullie beginnen alweer bijna tegen die Turken, jeetje.quote:Op maandag 12 juli 2021 00:30 schreef PSVCL het volgende:
Was een prima EK![]()
Nu is het weer tijd voor het echte werk, de eredivisie
Doe maar wedstrijden na 12 uur snachtsquote:Op maandag 12 juli 2021 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zag het. En op een of andere manier klagen ze niet over de strafschop in de halve finale.quote:Op maandag 12 juli 2021 00:30 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Die sla ik altijd over tenzij ze tegen PSV/Ajax spelenquote:Op maandag 12 juli 2021 00:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
moeten we weer naar dat aidsclub uit Rotterdam kijken
Japan - Ivoorkust om drie uur 's nachtsquote:Op maandag 12 juli 2021 00:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Doe maar wedstrijden na 12 uur snachts
Wordt toch niks ben ik bangquote:Op maandag 12 juli 2021 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jullie beginnen alweer bijna tegen die Turken, jeetje.
Van der Vaart net ook, die vond dit wel rood maar ik kon me van die andere twee rode kaarten eerder rin het toernooi herinneren dat ie rood toen overdreven vondquote:Op maandag 12 juli 2021 00:30 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Volgens mij is er niks meer over bij die Turken, en PSV heeft al wat prima aankopen gedaan.quote:Op maandag 12 juli 2021 00:32 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Wordt toch niks ben ik bang
Veel te vroeg
Galatasaray heeft toch ook allemaal problemen met de selectie? Dat mag geen excuus zijn.quote:Op maandag 12 juli 2021 00:32 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Wordt toch niks ben ik bang
Veel te vroeg
Van der Vaart heeft een matig toernooi achter de rug.quote:Op maandag 12 juli 2021 00:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Van der Vaart net ook, die vond dit wel rood maar ik kon me van die andere twee rode kaarten eerder rin het toernooi herinneren dat ie rood toen overdreven vondRare gast
Die mag samen met Willem Vissers wel een paar jaar op vakantie naar Madagaskar of zo.quote:Op maandag 12 juli 2021 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van der Vaart heeft een matig toernooi achter de rug.
Lekker zeiken over een scheids uit NL.quote:Op maandag 12 juli 2021 00:30 schreef Ronald-Koeman het volgende:
quote:Op maandag 12 juli 2021 00:35 schreef 3rr0r het volgende:
Penaltynemers gekozen op basis van wat hij zag op de trainingen, zegt Southgate
Je eerste statistiek klopt al niet. Nederland was niet op het WK 1986, maar won wel het EK 1988.quote:Op maandag 12 juli 2021 00:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
1. Nog nooit won een land een EK terwijl ze er niet bij waren op het WK voordien
2. Nog Nooit won hetzelfde land Eurosong festival en het EK in hetzelfde jaar .
Ohja ik gokte er gewoon opquote:Op maandag 12 juli 2021 00:36 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Je eerste statistiek klopt al niet. Nederland was niet op het WK 1986, maar won wel het EK 1988.
Door Belgiquote:Op maandag 12 juli 2021 00:36 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Je eerste statistiek klopt al niet. Nederland was niet op het WK 1986, maar won wel het EK 1988.
Oh, misschien niet meer doen als je leuke feitjes wil plaatsen. Griekenland was er namelijk ook niet bij in 2002.quote:
Walgelijk volkquote:
Kon je op wachten natuurlijk, stelletje idioten. Altijd bizar om te zien wat een ontiegelijk dom volk er toch rond loopt op deze wereldquote:
Het is zelfs een soort ding:quote:Op maandag 12 juli 2021 00:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Oh, misschien niet meer doen als je leuke feitjes wil plaatsen. Griekenland was er namelijk ook niet bij in 2002.
Engelsenquote:
Misschien wint Luxemburg volgend jaar welquote:Op maandag 12 juli 2021 00:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het is zelfs een soort ding:
Nederland niet in 1986 maar wel winnen in 1988
Griekenland niet in 2002 maar wel winnen in 2004
Itali niet in 2018 maar wel winnen in 2022
Dat waren er een klap meer hoor.quote:Op maandag 12 juli 2021 00:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Net op het journaal gehoord dat er een 100tal supporters erin geslaagd zijn zonder ticket de wedstrijd te volgen
Klopt, net in mijn glazen bol gekeken: Ze versloegen San Marino met 2-1quote:Op maandag 12 juli 2021 00:44 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Misschien wint Luxemburg volgend jaar wel
Glazen bol genotquote:Op maandag 12 juli 2021 00:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Itali niet in 2018 maar wel winnen in 2022
Oh moest 2021 zijnquote:
Wat een walgelijk tuig.quote:Op maandag 12 juli 2021 00:47 schreef Tyr80 het volgende:
Kom nog niet heel veel ergs over rellen tegen op twitter of mis ik een #?
Hoewel:
[ twitter ]
Ik geloof hier helemaal geen reet van, gewoon weer in scene gezet.quote:Op maandag 12 juli 2021 00:47 schreef Tyr80 het volgende:
Kom nog niet heel veel ergs over rellen tegen op twitter of mis ik een #?
Hoewel:
[ twitter ]
quote:Op zondag 11 juli 2021 23:56 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 van forum EK 2021 van 09-05-2021 t/m 11-07-2021
nr / aantal posts / gebruiker
001 3602 Coco
002 2486 3rr0r
003 2383 maxi-mus
004 2126 Oriente
005 2068 Mexicanobakker
006 1765 -XOR-
007 1702 Zipportal
008 1580 R-woud93
009 1535 Poepz0r
010 1372 GGMM
011 1300 Zorro
012 1287 Bolasie
013 1086 De_Kraam
014 1081 MC-M
015 1045 TweedeKlum
016 1028 Neef_Wuppie
017 0991 Frozen-assassin
018 0946 Caland
019 0866 Kriegel
020 0820 capuchon_jongen
021 0814 JR-Style-93
022 0806 Lenny_Leonard
023 0769 WheeledWarrior
024 0756 WAvanBuren
025 0720 Dr_Flash
026 0708 Nober
027 0646 T3hTommay
028 0642 Stoorzendert
029 0625 fetX
030 0623 Treehut362
031 0582 Van_Poppel
032 0568 Tagliano
033 0564 TLC
034 0556 hhh38
034 0556 Dj_Day-V
036 0547 Slobeend
037 0537 Perrin
038 0531 Lothiriel
039 0512 leolinedance
040 0500 Paul
041 0498 onlogisch
042 0495 SamCooke
043 0494 GurneyIsBestOke
044 0485 RipCity
045 0476 PowerLoungen
046 0473 Scrummie
047 0443 Gehrman
048 0438 dvdfreak
049 0437 Muskusboktor57
050 0430 El-StinhoEen mooie 39e plaats.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stemmingmakerij.quote:
netjes in de top 20. Best tevreden.quote:
Moet jij wetenquote:Op maandag 12 juli 2021 01:03 schreef Hathor het volgende:
Ik heb echt letterlijk de hele avond met een stel Engelsen zitten chatten op Discord tijdens de wedstrijd, en er is geen onvertogen woord gezegd over de spelers die penalty's misten, maar op social media word heel Engeland inmiddels weggezet als een stel losgeslagen racisten.![]()
Ja leuk dat filmpje van zo'n BLM activist, maar hoe weet ik dat dit iets met dit EK te maken heeft?quote:
Ah dus omdat jij hebt gesproken met vijf normale Engelsen zijn al die racistische teksten op social media ineens verzonnen ofzo.quote:Op maandag 12 juli 2021 01:03 schreef Hathor het volgende:
Ik heb echt letterlijk de hele avond met een stel Engelsen zitten chatten op Discord tijdens de wedstrijd, en er is geen onvertogen woord gezegd over de spelers die penalty's misten, maar op social media word heel Engeland inmiddels weggezet als een stel losgeslagen racisten.![]()
Oh er zullen er ook wel een stuk of 5 echte tussen hebben gezeten, maar ik ga niet mee in dat drammerige BLM gezever dat heel Engeland ineens racistisch is. Dat past mij net iets te goed in het straatje van de rellennegers.quote:Op maandag 12 juli 2021 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah dus omdat jij hebt gesproken met vijf normale Engelsen zijn al die racistische teksten op social media ineens verzonnen ofzo.
Niet hl Engeland is racistisch, maar er zijn toch al genoeg racistische teksten de revue gepasseerd vanavond. Waarom zou je dat ontkennen omdat jij toevallig een paar normale Engelsen kent?quote:Op maandag 12 juli 2021 01:20 schreef Hathor het volgende:
[..]
Oh er zullen er ook wel een stuk of 5 echte tussen hebben gezeten, maar ik ga niet mee in dat drammerige BLM gezever dat heel Engeland ineens racistisch is. Dat past mij net iets te goed in het straatje van de rellennegers.
En waarom zou je stemming gaan lopen maken over een handvol racistische tweets?quote:Op maandag 12 juli 2021 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet hl Engeland is racistisch, maar er zijn toch al genoeg racistische teksten de revue gepasseerd vanavond. Waarom zou je dat ontkennen omdat jij toevallig een paar normale Engelsen kent?
Omdat het mensonterend dom gedrag is.quote:Op maandag 12 juli 2021 01:26 schreef Hathor het volgende:
[..]
En waarom zou je stemming gaan lopen maken over een handvol racistische tweets?
Tsja, er zijn altijd wel een paar idioten, net zoals er aasgieren zijn die dit veel groter willen maken dan het is.quote:Op maandag 12 juli 2021 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat het mensonterend dom gedrag is.
Ik heb jaren in Engeland gewoond. Neem maar van mij aan dat racisme daar cht een probleem is. Zker onder de voetbalfans.quote:Op maandag 12 juli 2021 01:03 schreef Hathor het volgende:
Weet je zeker dat je niet bent blijven hangen in de 80's met je mindset toen het inderdaad een issue was?quote:Op maandag 12 juli 2021 01:36 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik heb jaren in Engeland gewoond. Neem maar van mij aan dat racisme daar cht een probleem is. Zker onder de voetbalfans.
Ik ben pas 4,5 jaar terug. Dus ja, dat weet ik wel zeker.quote:Op maandag 12 juli 2021 01:38 schreef Hathor het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet bent blijven hangen in de 80's met je mindset toen het inderdaad een issue was?
Ja, dat soort mensen leven nou eenmaal in een land. Is in Nederland niet andersquote:Op maandag 12 juli 2021 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat het mensonterend dom gedrag is.
quote:Op maandag 12 juli 2021 02:33 schreef KingRoland het volgende:
Lekker voor Engeland
dit gaat ze nooit meer lukken, erg lucky met die makkelijke route naar de finale totdat ze eindelijk tegen een groot land speelden.
Dat 12/1 voor Italie'21 wel een verdacht gunstige quotering was had hij niet over nagedacht?quote:
Southgate: 'We hadden geoefend en ze deden het goed op de training'quote:Op maandag 12 juli 2021 06:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lol, wat een bizarre keuze qua penaltynemers.
Mensen pingels laten nemen die het Hele toernooi nog niks goed gedaan hebben. Geen ervaring. Saka geloof ik zelfs nog nooit een pingel genomen op het hoogste niveau.quote:Op maandag 12 juli 2021 06:45 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Southgate: 'We hadden geoefend en ze deden het goed op de training'
Tsja.
Eerlijk gezegd dacht ik: dit zou Frank de Boer ook bedacht kunnen hebben.quote:Op maandag 12 juli 2021 06:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen pingels laten nemen die het Hele toernooi nog niks goed gedaan hebben. Geen ervaring. Saka geloof ik zelfs nog nooit een pingel genomen op het hoogste niveau.
Nee joh. Ik hoop voor Southgate dat hij slechts een debiel is.
En ze speelden prima tegen Itali. Alleen jammer van die vreselijke Engelse supporters.quote:Op maandag 12 juli 2021 02:33 schreef KingRoland het volgende:
Lekker voor Engeland
dit gaat ze nooit meer lukken, erg lucky met die makkelijke route naar de finale totdat ze eindelijk tegen een groot land speelden.
Door het achterlijke gedrag van De FA en de media hebben ze dit alleen maar groter gemaakt de afgelopen jaren.quote:Op maandag 12 juli 2021 06:54 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd dacht ik: dit zou Frank de Boer ook bedacht kunnen hebben.
Wel weer typerend dat in een ontzettend 'woke' land als Engeland die spelers meteen weer overspoeld worden met racisme. Woke is een sausje..de mentaliteit van dat paupervolk is reddeloos verloren denk ik.
[ twitter ]
quote:Op maandag 12 juli 2021 07:29 schreef Vjenne12345 het volgende:
Zijn er nog beelden van teleurgestelde Engelse tokkies?
De negers moesten het doen want deugen.quote:Op maandag 12 juli 2021 01:03 schreef Hathor het volgende:
Ow ja.. whataboutismquote:Op maandag 12 juli 2021 06:30 schreef KingRoland het volgende:
In China zijn ze nog racistischer dan Engeland dus laten we niet doen alsof mensen daar echt geilen op racisme.
Kom op zeg. Verder keur ik het ook niet goed wat er is gebeurd, maar als je het vergelijkt met andere landen in het oosten van de wereld dan is er niks aan de hand in Engeland.
Ik vind niet dat er sprake is van groter maken. Het is gewoon een groot probleem. Ze krijgen honderden zo niet duizenden berichten van allerlei racisten in hun inbox. Dat moet je niet bagatelliseren. Dit moet je aan de kaak stellen en bestraffen.quote:Op maandag 12 juli 2021 07:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Door het achterlijke gedrag van De FA en de media hebben ze dit alleen maar groter gemaakt de afgelopen jaren.
Sky voorop.
Moet je die wedstrijd maar winnen.quote:Op maandag 12 juli 2021 08:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vind niet dat er sprake is van groter maken. Het is gewoon een groot probleem. Ze krijgen honderden zo niet duizenden berichten van allerlei racisten in hun inbox. Dat moet je niet bagatelliseren. Dit moet je aan de kaak stellen en bestraffen.
Dus je vindt het normaal?quote:
Eensquote:Op maandag 12 juli 2021 08:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vind niet dat er sprake is van groter maken. Het is gewoon een groot probleem. Ze krijgen honderden zo niet duizenden berichten van allerlei racisten in hun inbox. Dat moet je niet bagatelliseren. Dit moet je aan de kaak stellen en bestraffen.
Maguire had ook nog nooit een pingel in een wedstrijd genomen hoorde ik. Zat er prima in.quote:Op maandag 12 juli 2021 06:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen pingels laten nemen die het Hele toernooi nog niks goed gedaan hebben. Geen ervaring. Saka geloof ik zelfs nog nooit een pingel genomen op het hoogste niveau.
Nee joh. Ik hoop voor Southgate dat hij slechts een debiel is.
Je keurt het rascisme dus niet af. Wauw.quote:Op maandag 12 juli 2021 08:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Je afreageren is heel normaal. De wijze waarop dan weer niet altijd.
Dat je het niet categorisch afkeurt zegt wel veel over jou.quote:Op maandag 12 juli 2021 08:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij zou het goed doen als ouder en beschermheer van probleemjeugd.quote:Op maandag 12 juli 2021 08:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee racisme zit in iedereen.quote:Op maandag 12 juli 2021 09:08 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat je het niet categorisch afkeurt zegt wel veel over jou.
Nee, niet waar. Maar als je je als blanke in een groep agressieve blanke racisten bevindt, doe je toch met ze mee. Uit zelfbescherming. Als er klappen vallen, wil je uiteindeijk toch bij de groep zitten die de klappen uitdeelt. Je wil niet dat de groep zich ook nog eens tegen jou gaat keren.quote:
Daar trappen zelfs die mensen toch niet in?quote:Op maandag 12 juli 2021 09:27 schreef TheVulture het volgende:
Wat je zou moeten doen als politie tegen dit soort racistische drek met trollaccounts: een fake-account opstarten voor een of ander bedrijf waarbij je prijzen uitdeelt en die lui van die rascistische comments in een persoonlijk bericht benaderen dat ze gewonnen hebben en of ze hun naam en adres toesturen zodat de "prijs" verzonden kan worden. Dan heb je ze en kun je ze ook gewoon vervolgen voor racistische uitingen
Ik sluit het niet uit, IQ zal niet hoger zijn dan 80quote:Op maandag 12 juli 2021 09:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar trappen zelfs die mensen toch niet in?
Maar er is toch vast wel een makkelijkere manier voor de politie om de gegevens van die mensen te achterhalen.quote:Op maandag 12 juli 2021 09:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik sluit het niet uit, IQ zal niet hoger zijn dan 80
quote:
Gistermiddag werd in Leicester met flesjes gegooid, dus heel Engeland stond door hooligans in de fikquote:Op maandag 12 juli 2021 10:37 schreef Zorro het volgende:
Er wonen ruim 55 miljoen mensen in Engeland.
Enkele tientallen gedragen zich als een idioot.
Conclusie: Heel het land is racistisch.
Juist
Deden ze op de training ook zo'n debiele aanloop?quote:Op maandag 12 juli 2021 06:45 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Southgate: 'We hadden geoefend en ze deden het goed op de training'
Tsja.
Je snapt me niet.quote:Op maandag 12 juli 2021 08:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk dat dat weinig met voetbal te maken heeft. Dure klokkies zijn sowieso wel gewild onder criminelen.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
Lando Norris is op Wembley overvallen en beroofd.
Wat een volk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |