Goddank.quote:Op maandag 12 juli 2021 00:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Arno heeft verteld dat hij nog één Eredivisiejaar doet. WK2022 is te ver, daarom kreeg hij vandaag de finale.
Die gemiste penalties van Engeland waren dramatisch slecht.quote:Op maandag 12 juli 2021 00:05 schreef TheVulture het volgende:
Lekker voor je Southgate, twee man die nog amper een bal hebben geraakt en waarvan 1 een tiener een pingel laten nemen, om over Sakha maar te zwijgen, die raakte zijn hele invalbeurt nog geen bal goed. En dan Henderson wisselen
Dat zou wel genot zijnquote:
Als je Engeland wegdenkt was het een prima EK.quote:Op maandag 12 juli 2021 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik geef dit EK een 8,5/10 qua amusementswaarde.
Amusementswaarde op het veld of in deze reeks?quote:Op maandag 12 juli 2021 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik geef dit EK een 8,5/10 qua amusementswaarde.
Dat is het teken van ZIEDENDquote:
Dat ze nu een traumaatje hebben draagt wel bij aan mijn waardering.quote:Op maandag 12 juli 2021 00:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als je Engeland wegdenkt was het een prima EK.
Zeker als je nog geen minuut hebt gespeeldquote:Op maandag 12 juli 2021 00:12 schreef RipCity het volgende:
Die act met medaille afdoen slaat ook nergens op
Vroeger floot een scheids bij zo'n loopje al voor je de bal kon raken. Spelbederf ...quote:Op maandag 12 juli 2021 00:11 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Die gemiste penalties van Engeland waren dramatisch slecht.
Ik heb nog liever dat iemand in een keer doorloopt en' m genadeloos hard mispoeiert dan die twijfelloopjes en trainingsballetjes.
Dat vooruitzicht maakt een hoop goed!quote:Op maandag 12 juli 2021 00:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Arno heeft verteld dat hij nog één Eredivisiejaar doet. WK2022 is te ver, daarom kreeg hij vandaag de finale.
Vond het anders een van de meest vermakelijke EK's in tijden.quote:Op maandag 12 juli 2021 00:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik geef dit EK Finale wel een dikke 8/10 maar heel het toernooi een kleine 6/10
Mwoah, laat ze 'm maar nemen hoor, 75% gaat misquote:Op maandag 12 juli 2021 00:12 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Vroeger floot een scheids bij zo'n loopje al voor je de bal kon raken. Spelbederf ...
Prestaties van mijn land hebben er wat vanaf geknabbeld. Zonder meegerekend: 7,5/10quote:Op maandag 12 juli 2021 00:13 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Vond het anders een van de meest vermakelijke EK's in tijden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |