quote:Op maandag 12 juli 2021 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Engeland gaat nooit meer iets winnen.Denk het ook niet, al zit er genoeg talent bij Engeland aan te komen, maar dan moet je ze wel opstellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Ja, met doden.quote:Op maandag 12 juli 2021 00:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gaan er zware rellen zijn in Londen?
Geen reden om ze niet 15 minuten eerder in te brengen. Sancho en Rashford zou je toch wel een strafschop laten kunnen nemen.quote:Op maandag 12 juli 2021 00:05 schreef NLGooner het volgende:
De speciaal ingebrachte penaltynemers hebben trouwens wel het verschil gemaakt. Misschien niet handig om jongere onervaren gasten op zo'n moment in te brengen
Ik ben er wel blij mee, dat Football is coming home kwam me m'n neus uit, in combi met de laffe tactiekquote:
Dat wordt een legendarische speech.quote:
Zullen altijd wel choken daar.quote:Op maandag 12 juli 2021 00:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Denk het ook niet, al zit er genoeg talent bij Engeland aan te komen, maar dan moet je ze wel opstellen
Snoeks gaat nu met pensioen toch?quote:Op maandag 12 juli 2021 00:09 schreef Ambrosius het volgende:
Na 3 uur weet je nog niet wie het is? Ik ben blij dat ik niet naar Snoeks heb geluisterd zeg.
Arno heeft verteld dat hij nog één Eredivisiejaar doet. WK2022 is te ver, daarom kreeg hij vandaag de finale.quote:Op maandag 12 juli 2021 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Snoeks gaat nu met pensioen toch?
Het zijn de Fransen niet. Ik denk dus van niet.quote:Op maandag 12 juli 2021 00:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gaan er zware rellen zijn in Londen?
En ze kunnen er ook nog eentje in de reguliere speeltijd inknallen, zo'n Sterling was ook een onzichtbaar. En dan had je Sakha er ook nog af kunnen halen want die was echt verschrikkelijkquote:Op maandag 12 juli 2021 00:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Geen reden om ze niet 15 minuten eerder in te brengen. Sancho en Rashford zou je toch wel een strafschop laten kunnen nemen.
Je zag het...quote:Op maandag 12 juli 2021 00:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Geen reden om ze niet 15 minuten eerder in te brengen. Sancho en Rashford zou je toch wel een strafschop laten kunnen nemen.
Goddank.quote:Op maandag 12 juli 2021 00:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Arno heeft verteld dat hij nog één Eredivisiejaar doet. WK2022 is te ver, daarom kreeg hij vandaag de finale.
Die gemiste penalties van Engeland waren dramatisch slecht.quote:Op maandag 12 juli 2021 00:05 schreef TheVulture het volgende:
Lekker voor je Southgate, twee man die nog amper een bal hebben geraakt en waarvan 1 een tiener een pingel laten nemen, om over Sakha maar te zwijgen, die raakte zijn hele invalbeurt nog geen bal goed. En dan Henderson wisselen
Dat zou wel genot zijnquote:
Als je Engeland wegdenkt was het een prima EK.quote:Op maandag 12 juli 2021 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik geef dit EK een 8,5/10 qua amusementswaarde.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |