en mind you, cum laude afgestudeerdquote:
quote:Op zondag 11 juli 2021 23:59 schreef PowerLoungen het volgende:
Is er al een RT stream online voor de rellen ?
Staan die Italianen ook bekend om. Altijd jonge doelmannen.quote:Op zondag 11 juli 2021 23:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Italie durft het wel een jonge doelman en nu is Donarumma de held wij nemen liever bejaarde keepers mee ipv van Bijlow.
Die liet mij zitten bij het duo modden.quote:Op zondag 11 juli 2021 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat je @:bluedisplay niet ziet zitten
Ik begreep daar inderdaad weinig van... voor die gasten is het dan extra beroerd als je mist. Iedereen weet waarvoor je in het veld bent gekomen.quote:Op zondag 11 juli 2021 23:58 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Lekker koud op het veld en dan onder hoogspanning een strafschop moeten nemen
Dagjesvolkquote:Op zondag 11 juli 2021 23:59 schreef Kriegel het volgende:
Dude, ik zat verkeerd te tellen ofzo en dacht dat er na Saka nog een Italiaan moest scoren, vanwege die ene die via Pickford en de paal eruit ging. Of dat het gelijk stond en ze om-en-om gingen.
Opeens afgelopen.
Mooi tijdstip. @Muskusboktor57 en ik genieten hiervan.quote:Op maandag 12 juli 2021 00:00 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik begreep daar inderdaad weinig van... voor die gasten is het dan extra beroerd als je mist. Iedereen weet waarvoor je in het veld bent gekomen.
Marcel wil zeggen dat de Engelsen het een stuk beter deden?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |