Aardig? Ik vond hem aardig gemeen tegen de Engelsenquote:
Aso volk daar sowiesoquote:Op woensdag 7 juli 2021 21:34 schreef AgnesGru het volgende:
Alleen al omdat de aanwezige Engelsen door het volkslied van Denemarken gingen fluiten, hoop ik dat Denemarken met dikke cijfers wint.
De dag is nog niet omquote:
Mijn support voor de IJslanders gaat geen land ooit meer overtreffenquote:Op woensdag 7 juli 2021 21:33 schreef GeorgeM het volgende:
Ik ben zó voor Denemarken! Nog meer dan voor IJsland toen
Ja de Poolse was blijkbaar vorige week al opgepaktquote:Op woensdag 7 juli 2021 21:36 schreef Momo het volgende:
Ik lees nu dat beide verdachten van de Peter R. schietpartij figuren waren die al constant in aanraking waren gekomen met politie....
Nou dan kunnen we wel raden dat de advocaten het op een moeilijke jeugd gaan gooien als ze voor de rechter komen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 21:36 schreef Momo het volgende:
Ik lees nu dat beide verdachten van de Peter R. schietpartij figuren waren die al constant in aanraking waren gekomen met politie....
Eentje was vorige week (ofzo?) nog aangehouden vanwege bedreigingquote:Op woensdag 7 juli 2021 21:36 schreef Momo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |