Spreek je al beetje Italiaans dan?quote:Op maandag 5 juli 2021 18:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben er op mijn 16e voor het eerst geweest met schoolreis, was meteen verliefd
Het woordje 'Pizza' zal je vast ook niet ontgaan zijnquote:Op maandag 5 juli 2021 18:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Si. Ciao Bella.
Tot zover mijn kennis van de Italiaanse taal
Daar moet wel wat aan gedaan worden dan,quote:Op maandag 5 juli 2021 18:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Si. Ciao Bella.
Tot zover mijn kennis van de Italiaanse taal
Pizza is niet Italiaans manquote:Op maandag 5 juli 2021 18:27 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Het woordje 'Pizza' zal je vast ook niet ontgaan zijn
Dat pik je zo op als je er woont. Na een jaartje spreek je prima Italiaans.quote:Op maandag 5 juli 2021 18:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar moet wel wat aan gedaan worden dan,
Tsjechië it is!quote:Op maandag 5 juli 2021 18:29 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Had ze nog opgeslagen voor de zekerheid.
Ligt aan het dagelijkse budgetquote:Op maandag 5 juli 2021 18:33 schreef FlippingCoin het volgende:
Wie wil er met mij op roadtrip naar papenveer?
Wat kost dat?quote:Op maandag 5 juli 2021 18:33 schreef FlippingCoin het volgende:
Wie wil er met mij op roadtrip naar papenveer?
Jawel toch?quote:
Pizza komt oorspronkelijk uit Somalië en is toen naar Napels gebracht ten tijden van de overheersing, vandaar dat Napels de dag van vandaag nog steeds een en al armoede is en de laatste derde wereldstad van Europa. Tevens zijn de Napolitanen ook gewoon Somaliërs.quote:Op maandag 5 juli 2021 18:35 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Jawel toch?
Alleen hebben de Amerikanen het culinair toegeëigend
Waarom is er dan zoiets als New York Pizza?quote:Op maandag 5 juli 2021 18:35 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Jawel toch?
Alleen hebben de Amerikanen het culinair toegeëigend
Niet alles wat de vrouw van phoenyxgod zegt is waarquote:Op maandag 5 juli 2021 18:37 schreef pferdfahrer het volgende:
Piz
[..]
Pizza komt oorspronkelijk uit Somalië en is toen naar Napels gebracht ten tijden van de overheersing, vandaar dat Napels de dag van vandaag nog steeds een en al armoede is en de laatste derde wereldstad van Europa. Tevens zijn de Napolitanen ook gewoon Somaliërs.
Pizza Hawaii moet je in Italië niet bestellen hoor, gegarandeerd dat er schaamhaar of spuug op zit. Net zoals de chocolade pizza's van nu, achterlijke ideeën allemaal.quote:Op maandag 5 juli 2021 18:39 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Niet alles wat de vrouw van phoenyxgod zegt is waar
Pizza Hawaii is een Italiaans recept de rest is onzin.
Pizza Hawaii is de trots van Italiëquote:Op maandag 5 juli 2021 18:40 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Pizza Hawaii moet je in Italië niet bestellen hoor, gegarandeerd dat er schaamhaar of spuug op zit. Net zoals de chocolade pizza's van nu, achterlijke ideeën allemaal.
Ja dat zeg ik net, culturele culinaire toeëigening.quote:Op maandag 5 juli 2021 18:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom is er dan zoiets als New York Pizza?
Gecombineerd met kip is dat wel lekker. Perzik moet wel in kleine blokjes gesneden zijn en moet goed afkoelen anders verbrand je echtquote:Op maandag 5 juli 2021 18:41 schreef datismijnmening het volgende:
Wat vinden jullie van een Pizza Perzik??
quote:Op maandag 5 juli 2021 18:41 schreef datismijnmening het volgende:
Wat vinden jullie van een Pizza Perzik??
quote:
Toch al gauw 500 euro per dagdeelquote:
@Aiciu is gewoon een toffe Habibo.quote:Op maandag 5 juli 2021 18:42 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Dat is die vrachtwagen homo @:aiciu al
Plausibel.quote:Op maandag 5 juli 2021 18:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Tov
[..]
Toch al gauw 500 euro per dagdeel
Schandalig ik eet nooit meer pizzaquote:Op maandag 5 juli 2021 18:42 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik net, culturele culinaire toeëigening.
Cancel de pizza!!!
Behalve als je in Italië zit, dan mag je weer wel.quote:Op maandag 5 juli 2021 18:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Schandalig ik eet nooit meer pizza![]()
Nee moet morgen gewoon werkenquote:
Hijheeft twee andere vrienden gevraag voor Portugal Spanje roadtrip zei die in streamquote:Op maandag 5 juli 2021 18:53 schreef Sodeknetters het volgende:
De roadtrip is hierbij afgeblazen begrijp ik?
Maar 100 euro per dag op vakantie is te duurquote:Op maandag 5 juli 2021 19:54 schreef Disruptr het volgende:
Pizza, 2 patat, kip.
"Ik heb een foto van mijzelf hoe ik er vroeger uitzag als motivatie om af te vallen"
Vorige week op 1 dag spareribs in de middag en 's avonds een kipbucket, hamburger en panini kip.
Mwoah.
Oh, de ambitie stijgt. Ik wacht met spanning op de vlog.quote:Op maandag 5 juli 2021 19:11 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Hijheeft twee andere vrienden gevraag voor Portugal Spanje roadtrip zei die in stream
Met drie pizza’s is er weinig te piramiden vrees ik.quote:Op maandag 5 juli 2021 19:58 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ja zeg, als je bij een toko genaamd "Pizza Piramide" bestelt verwacht je toch ook wel iets met die vorm.
De pizzapiramide is Brads alternatief voor de Schijf van Vijf.quote:Op maandag 5 juli 2021 19:58 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ja zeg, als je bij een toko genaamd "Pizza Piramide" bestelt verwacht je toch ook wel iets met die vorm.
En het vet dat door de bodem druipt.quote:Op maandag 5 juli 2021 20:07 schreef pferdfahrer het volgende:
Ik heb nog nooit een pizza shoarma gegeten die niet slap was, dat komt door het gewicht.
Nu al zin in beelden van Brad die de péage niet kan betalen.quote:Op maandag 5 juli 2021 19:11 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Hijheeft twee andere vrienden gevraag voor Portugal Spanje roadtrip zei die in stream
Die stopt z'n bankpas erin en denkt dat de poortjes wel open gaanquote:Op maandag 5 juli 2021 20:12 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Nu al zin in beelden van Brad die de péage niet kan betalen.
zonet had hij nog geen geld...quote:Op maandag 5 juli 2021 20:15 schreef HermieHermann het volgende:
''ik stop de stream zodat ik even een pizzaatje kan bestellen''
''welkom bij mijn review van een pizza, bucketmenu met friet, extra friet en een cola''
goed bezig hoor braddie, die pizza was misschien te weinig geweest
Meeste restaurants hanteren een minimumbedrag. Vaak is dat 10 euro maar vaker 15 of zelfs 20 of meer.quote:Op maandag 5 juli 2021 20:15 schreef HermieHermann het volgende:
''welkom bij mijn review van een pizza, bucketmenu met friet, extra friet en een cola''
Hij neemt zo'n pasje waarmee je op krediet tol kunt betalen en annuleert vervolgens zijn rekening.quote:Op maandag 5 juli 2021 20:12 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Nu al zin in beelden van Brad die de péage niet kan betalen.
bij pizzeria piramidequote:Op maandag 5 juli 2021 20:23 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Meeste restaurants hanteren een minimumbedrag. Vaak is dat 10 euro maar vaker 15 of zelfs 20 of meer.
Je kunt simpelweg voor één persoon niet alleen een pizza bestellen met iets kleins erbij. Dan komen ze niet.
Als Braddie een huisgenoot had was hij nu allang 85 kilo.
Slap gereedschap onder een afdakjequote:Op maandag 5 juli 2021 20:07 schreef pferdfahrer het volgende:
Ik heb nog nooit een pizza shoarma gegeten die niet slap was, dat komt door het gewicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar hoort pizza precies thuis?quote:Op maandag 5 juli 2021 19:58 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Lichamelijke behoeftenquote:Op maandag 5 juli 2021 20:28 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Waar hoort pizza precies thuis?
[ afbeelding ]
Van naamsbekendheid en views op andere kanalen kun je geen falafel kopenquote:Op maandag 5 juli 2021 17:41 schreef bamibij het volgende:
[..]
En er staan nog veel oudere filmpjes geplaatst door derden online, ook goed voor de naamsbekendheid.
Vrienden kijken net zo vervangbaar voor hem als pizza. Beter twee of drie goede vrienden waar je op kunt bouwen en die je niet laten vallen dan een hele verzameling vage kennissen waar je net niets aan hebt. Ik zou het hem van harte gunnen om deze zomer een mooi avontuur te beleven met een paar maten.quote:Op maandag 5 juli 2021 20:30 schreef Boze_Eend het volgende:
bij bradge erkenning en waardering want hij maak ter food review van
zelfs zijn vrienden laten hem in de steek en willen niet met hem op trip
hij wil likes op die videos
In dat geval mag je je bakfiets in de fietsflat parkeren om met de trein naar Schiphol, Lowlands of Vlieland te gaan.quote:Op maandag 5 juli 2021 17:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat mag. Maar ik woon binnen de ring
Ja, dan zou de wereld wellicht voor hem open gaan. Ik gun hem dat ook.quote:Op maandag 5 juli 2021 20:34 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Vrienden kijken net zo vervangbaar voor hem als pizza. Beter twee of drie goede vrienden waar je op kunt bouwen en die je niet laten vallen dan een hele verzameling vage kennissen waar je net niets aan hebt. Ik zou het hem van harte gunnen om deze zomer een mooi avontuur te beleven met een paar maten.
maar heeft hij echt vrienden of gewoon allemaal kenissen?quote:Op maandag 5 juli 2021 20:34 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Vrienden kijken net zo vervangbaar voor hem als pizza. Beter twee of drie goede vrienden waar je op kunt bouwen en die je niet laten vallen dan een hele verzameling vage kennissen waar je net niets aan hebt. Ik zou het hem van harte gunnen om deze zomer een mooi avontuur te beleven met een paar maten.
Het zijn meer lotgenoten die Braad ditchen zodra ze hem niet meer nodig hebben als chauffeur.quote:Op maandag 5 juli 2021 20:37 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
maar heeft hij echt vrienden of gewoon allemaal kenissen?
'dacht ik al want hij lijkt heel veel vrienden te hebben en dat lijkt mij onmogelijk zoveel heeft de gemiddelde mens niet eensquote:Op maandag 5 juli 2021 20:42 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Het zijn meer lotgenoten die Braad ditchen zodra ze hem niet meer nodig hebben als chauffeur.
Kweenie hij noemt ze vrienden maar vaak is ie alleen goed als chauffeur of voor de drankjesquote:Op maandag 5 juli 2021 20:37 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
maar heeft hij echt vrienden of gewoon allemaal kenissen?
hij bokst zich wel omhoog nu dadelijk is hij een soort logan paulquote:Op maandag 5 juli 2021 20:45 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Kweenie hij noemt ze vrienden maar vaak is ie alleen goed als chauffeur of voor de drankjes
Zou veel geld sponsoren als die besluit keihard te gaan trainen voor het boksen en Logan Paul knockout slaanquote:Op maandag 5 juli 2021 20:45 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
hij bokst zich wel omhoog nu dadelijk is hij een soort logan paul
hij heeft nog hongerquote:Op maandag 5 juli 2021 20:56 schreef MissionPhailed het volgende:
Wordt vanavond toch weer 60 euro aan donaties gehaald?
Weer livequote:Op maandag 5 juli 2021 20:56 schreef MissionPhailed het volgende:
Vooralsnog volgt dit allemaal weer keurig de cyclus.quote:Op maandag 5 juli 2021 20:56 schreef MissionPhailed het volgende:
Zo gaat dit dus al jaren, hebben jullie er nooit genoeg van?quote:Op maandag 5 juli 2021 21:01 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Vooralsnog volgt dit allemaal weer keurig de cyclus.
- Braad gaat steeds meer streamen want geld/eten
- Wie worden er ook aangetrokken door de streams? Stalkers en trolls
- Stalkers en trolls doen hun ding, Braad stopt weer met streamen of flikkert het hele kanaal weg
Klinkt eerder als de bestelling van een klein gezin, dat het nog lekker blijft na zoveelquote:Op maandag 5 juli 2021 20:15 schreef HermieHermann het volgende:
Sorry, ik rook veel.quote:
er is maar een shirt en dat is CAMP VLNT of zoquote:Op maandag 5 juli 2021 21:04 schreef praadje het volgende:
Wel slim om een licht t'shirt aan te trekken ivm zijn roos.
Nee, is nu onderdeel van de Nederlandse cultuur en een traditie geworden. Over een eeuw verkleden mensen zich in een fatsuit en wachten op een in traditioneel thuisbezorgerstenue gestoken goedheiligman die pizza komt brengen, en er zal dan debat zijn over de oorsprong, betekenis en politieke correctheid van het schouwspel. Wij echter weten van de hoed en de rand.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:02 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Zo gaat dit dus al jaren, hebben jullie er nooit genoeg van?
Tesla's zijn er ook in schaal 1:18.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:03 schreef Moonlight het volgende:
Hij denkt echt dat die dure auto's kan aanschaffen
Als dat de toekomst is, dan zie ik wereld liever vergaan.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:05 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Nee, is nu onderdeel van de Nederlandse cultuur en een traditie geworden. Over een eeuw verkleden mensen zich in een fatsuit en wachten op een in traditioneel thuisbezorgerstenue gestoken goedheiligman die pizza komt brengen, en er zal dan debat zijn over de oorsprong, betekenis en politieke correctheid van het schouwspel. Wij echter weten van de hoed en de rand.
En moet er dan ook nationaal excuses worden aangeboden en moet er dan ook een herstelbetaling gedoneerd worden?quote:Op maandag 5 juli 2021 21:05 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Nee, is nu onderdeel van de Nederlandse cultuur en een traditie geworden. Over een eeuw verkleden mensen zich in een fatsuit en wachten op een in traditioneel thuisbezorgerstenue gestoken goedheiligman die pizza komt brengen, en er zal dan debat zijn over de oorsprong, betekenis en politieke correctheid van het schouwspel. Wij echter weten van de hoed en de rand.
Dat is het algoritme van YouTube.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:07 schreef Boze_Eend het volgende:
waarom heb ik video openstaan over gezond eten en afvallen en tegelijkertijd de brad
en dat zware ademen is echt niet gezond hij klinkt alsof hij bek af is
Hierinquote:Op maandag 5 juli 2021 21:09 schreef Boze_Eend het volgende:
ik wil hem graag een testrit in een minicooper zien maken
ja dat wel habibo vanmorgen nog thuisbezorgdquote:Op maandag 5 juli 2021 21:11 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Dat is het algoritme van YouTube.
Krijg je plotseling ook veel reclames over pizza's en fastfood toevallig?
Zonde. Camp vlnt is toch een beetje zijn trademark geworden.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:04 schreef praadje het volgende:
Wel slim om een licht t'shirt aan te trekken ivm zijn roos.
zonder Camp VLNT is het niet hetzelfdequote:Op maandag 5 juli 2021 21:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zonde. Camp vlnt is toch een beetje zijn trademark geworden.
ja maar hij klinkt gewoon zoals ik klink als ik sportquote:Op maandag 5 juli 2021 21:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat verwacht je als er 50 kilo extra op je longen ligt.
hij wil het dus met youtube maken en straks gaat het hem ook nog lukkenquote:Op maandag 5 juli 2021 21:15 schreef datismijnmening het volgende:
Lol het hebben over situaties die veranderen![]()
![]()
Iedereen en zijn moeder weet dat hij over een jaar 25 kilo is aangekomen en nog steeds in de wajong zit.
Zelfs als ik sport met mijn astma en COPD hijg ik nog niet zo. Verontrustend.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:15 schreef Boze_Eend het volgende:
ja maar hij klinkt gewoon zoals ik klink als ik sport
Zou ie in een zweefvlieger passen?quote:Op maandag 5 juli 2021 21:15 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dan heb je dus serieus een schoenlepel nodig om hem er in te krijgen.
maar bij hoeveel kilo overgewicht krijg je echt problemen zeg maar?quote:Op maandag 5 juli 2021 21:17 schreef praadje het volgende:
[..]
Zelfs als ik sport met mijn astma en COPD hijg ik nog niet zo. Verontrustend.
Nee. Echt niet. Kisten hebben een maximum cockpitgewicht.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:17 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Zou ie in een zweefvlieger passen?
20 kilo geledenquote:Op maandag 5 juli 2021 21:18 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
maar bij hoeveel kilo overgewicht krijg je echt problemen zeg maar?
Ja. Dit gaat echt gebeuren. Échtquote:Op maandag 5 juli 2021 19:11 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Nou ja, vanaf het moment dat je obese bent ga je al klachten krijgen. Dus bij morbide obesitas is het levensgevaarlijk. Morbide betekent dodelijk (Latijnse benaming)quote:Op maandag 5 juli 2021 21:18 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
maar bij hoeveel kilo overgewicht krijg je echt problemen zeg maar?
En heeft dat dan te maken met dat de constructie er werkelijk van beschadigd kan raken (ze zijn immers zo licht mogelijk gebouwd) of omdat hij niet meer veilig bestuurbaar is met een passagier van 150+ kilo?quote:Op maandag 5 juli 2021 21:18 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nee. Echt niet. Kisten hebben een maximum cockpitgewicht.
oh hij is denk ik wel morbide toch?quote:Op maandag 5 juli 2021 21:21 schreef praadje het volgende:
[..]
Nou ja, vanaf het moment dat je obese bent ga je al klachten krijgen. Dus bij morbide obesitas is het levensgevaarlijk. Morbide betekent dodelijk (Latijnse benaming)
Hij is morbide obese. Zeker en vast. Zou leuk zijn om hem te zien koken van zijn donaties, gezonde en leuke content.quote:
Dat laatste. Vliegtuigen hebben een weight and balance tabel.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:23 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
En heeft dat dan te maken met dat de constructie er werkelijk van beschadigd kan raken (ze zijn immers zo licht mogelijk gebouwd) of omdat hij niet meer veilig bestuurbaar is met een passagier van 150+ kilo?
denk dat iedereen wil zien hoeveel dikker hij kan wordenquote:Op maandag 5 juli 2021 21:28 schreef praadje het volgende:
[..]
Hij is morbide obese. Zeker en vast. Zou leuk zijn om hem te zien koken van zijn donaties, gezonde en leuke content.
Interessant!quote:Op maandag 5 juli 2021 21:28 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat laatste. Vliegtuigen hebben een weight and balance tabel.
Dat houdt in dat ze aan de voorkant altijd iets zwaarder moeten zijn dan aan de achterkant. Zodat in geval van overtrekken de neus altijd naar beneden zal willen waardoor je weer in een vliegstand komt.
Daar zit naast een minimum gewicht, ook een maximum aan.
Ik zou liever zien dat hij op een gezond gewicht komt en iets van zijn leven kan maken.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:30 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
denk dat iedereen wil zien hoeveel dikker hij kan worden
Dit dus. En dan leuke content over zijn ruzie met de potten en pannen om een maaltijd in elkaar te flansen. Denk dat dat best leuk is om te zien.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:30 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik zou liever zien dat hij op een gezond gewicht komt en iets van zijn leven kan maken.
En even voor de duidelijkheid, ik kijk ook uit ramptoerisme hoor. Maar dan wel met in mijn achterhoofd, jongen toch. Ze nemen je allemaal in de zeik, laat zien dat ze het mis hebben. Het is net als kijken naar een ongeluk, je wil niet kijken en je doet het toch.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:33 schreef praadje het volgende:
[..]
Dit dus. En dan leuke content over zijn ruzie met de potten en pannen om een maaltijd in elkaar te flansen. Denk dat dat best leuk is om te zien.
het gaat fout als je hoort hoe die ademd jezus...quote:Op maandag 5 juli 2021 21:35 schreef praadje het volgende:
[..]
En even voor de duidelijkheid, ik kijk ook uit ramptoerisme hoor. Maar dan wel met in mijn achterhoofd, jongen toch. Ze nemen je allemaal in de zeik, laat zien dat ze het mis hebben. Het is net als kijken naar een ongeluk, je wil niet kijken en je doet het toch.
Dat is het ook. Ramptoerisme.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:35 schreef praadje het volgende:
[..]
En even voor de duidelijkheid, ik kijk ook uit ramptoerisme hoor. Maar dan wel met in mijn achterhoofd, jongen toch. Ze nemen je allemaal in de zeik, laat zien dat ze het mis hebben. Het is net als kijken naar een ongeluk, je wil niet kijken en je doet het toch.
ik mis hem welquote:Op maandag 5 juli 2021 21:46 schreef Rozevla het volgende:
Haha lachen
Gaat nog steeds over die vette pad.
Ik denk nog steeds dat hij helemaal moet stoppen met vloggen/streamen etc. Het is iets waar hij helemaal niet mee om kan gaan.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:33 schreef praadje het volgende:
[..]
Dit dus. En dan leuke content over zijn ruzie met de potten en pannen om een maaltijd in elkaar te flansen. Denk dat dat best leuk is om te zien.
Veel inwoners in dat land, een kijkersgroep die erop wacht aangeboord te worden. Ik adviseer meeleesbraddie om ook een jurk aan te trekken en muziek vanuit zijn bed te spelen, omgeven door andere mannen in jurken.quote:
Dan mogen de donaties ook wel fors omhoog. Ze moeten allemaal wel eten natuurlijk.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:52 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Veel inwoners in dat land, een kijkersgroep die erop wacht aangeboord te worden. Ik adviseer meeleesbraddie om ook een jurk aan te trekken en muziek vanuit zijn bed te spelen, omgeven door andere mannen in jurken.
quote:Op maandag 5 juli 2021 22:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dan mogen de donaties ook wel fors omhoog. Ze moeten allemaal wel eten natuurlijk.
Die vent heeft net een vette pizza, patat en kip achter de kiezen. Ik denk dat nog een keer eten zelfs voor hem teveel wordt.quote:Op maandag 5 juli 2021 22:29 schreef Duveldrinker het volgende:
Ik verwacht nog wel een nachtelijke foodreview. Ff wat donaties bij elkaar pingelen en hij kan weer bestellen.
Dat is voor hem een licht ontbijtje.quote:Op maandag 5 juli 2021 22:35 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Die vent heeft net een vette pizza, patat en kip achter de kiezen. Ik denk dat nog een keer eten zelfs voor hem teveel wordt.
Dat hij "er niet mee om kan gaan" is ook waarom hij "succes" heeft.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:48 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat hij helemaal moet stoppen met vloggen/streamen etc. Het is iets waar hij helemaal niet mee om kan gaan.
Daarnaast komt de ommekeer pas als hij gezond gaat leven voor zichzelf, niet om zich beter voor te doen in een vlog.
Nu ga ik weer ramptoerist spelen en grappen maken over de Bradge
Wat heeft deze meneer een lieve lachquote:
Nou ja, het begint met momenten wel echt een beetje obsessief te wordenquote:Op maandag 5 juli 2021 22:40 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Als je wilt dat er naar je geluisterd wordt, neem dan een hond.
De één kijkt de video's van Braddie, een ander is fan van Feyenoord, niks om je voor te schamenquote:Op maandag 5 juli 2021 21:35 schreef praadje het volgende:
[..]
hij gooit zijn hele leven gewoon online denk dat mensen dat interesseertquote:Op maandag 5 juli 2021 22:39 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Dat hij "er niet mee om kan gaan" is ook waarom hij "succes" heeft.
Als hij niet kan stoppen, laat hem er dan in elk geval wat vruchten van plukken in de vorm van (ook positieve) aandacht en een zakcentje. Zeker zo lang er geen echte baan is.
Kanaalverwijdering is het stomste dat hij nu kan doen. Dan hebben de trollen hun zin. Ze zullen hem blijven lastigvallen en alle content bewerken en heruploaden. Waarna hij toch wel weer opnieuw zal beginnen met een nieuw kanaal maar dan zonder reclameinkomsten en zonder het archief van het vorig kanaal dat zijn kanaal kan helpen groeien.
hij is liefquote:Op maandag 5 juli 2021 22:41 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Wat heeft deze meneer een lieve lach
Wel jammer dat hij zijn tanden niet laat zien. Zou daar iets aan mankeren?
als jij nog drie minuten te leven had wat zou je dan doen?quote:Op maandag 5 juli 2021 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, het begint met momenten wel echt een beetje obsessief te worden
quote:Op maandag 5 juli 2021 21:23 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
En heeft dat dan te maken met dat de constructie er werkelijk van beschadigd kan raken (ze zijn immers zo licht mogelijk gebouwd) of omdat hij niet meer veilig bestuurbaar is met een passagier van 150+ kilo?
Dus als Het Marc een vliegbrevet heeft moet het kunnen?quote:Op maandag 5 juli 2021 21:28 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat laatste. Vliegtuigen hebben een weight and balance tabel.
Dat houdt in dat ze aan de voorkant altijd iets zwaarder moeten zijn dan aan de achterkant. Zodat in geval van overtrekken de neus altijd naar beneden zal willen waardoor je weer in een vliegstand komt.
Wat een serieuze vraag zo ineensquote:Op maandag 5 juli 2021 22:44 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
als jij nog drie minuten te leven had wat zou je dan doen?
ja dan niet habibo probeer ik ook eens wat nieuws is dat ook niet welkomquote:
quote:Op maandag 5 juli 2021 22:46 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ja dan niet habibo probeer ik ook eens wat nieuws is dat ook niet welkom
dan praten we over braddie
Hangt van het gewicht van Het Marc af.quote:Op maandag 5 juli 2021 22:45 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
[..]
Dus als Het Marc een vliegbrevet heeft moet het kunnen?
als ik nog drie minuten had zou ik mijn ex bellen en zeggen dat ik spijt had van bepaalde dingen maar dat ik van haar hou.quote:
morbide obesitas hahatjesquote:Op maandag 5 juli 2021 22:47 schreef Fok-it het volgende:
Zit wel een klein verschil tussen Braddie en morbide gespreksonderwerpen
Waarom zou je je familie niet bellen?quote:Op maandag 5 juli 2021 22:48 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
als ik nog drie minuten had zou ik mijn ex bellen en zeggen dat ik spijt had van bepaalde dingen maar dat ik van haar hou.
kijk ik weet precies wat ik moet doen habibo ik zou ook nog gauw een goeie vriend bellen en hem nog bedanken voor alles.
en als ik nog kan misschien reep chocolade wegwerken snap je? maar als je niet kan antwoorden is het ook niet zo belangrijk kan je net zo goed over bradge praten habibo
Ik zou dit nummer opzetten en hopen dat ik nog 6 seconden extra krijg:quote:Op maandag 5 juli 2021 22:44 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Maar dan zijn de laatste stemmen die je gehoord hebt niet van diegene die je het dierbaarst zijn geweestquote:Op maandag 5 juli 2021 22:50 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
omdat die weten dat ik van ze heb gehouden en ik het langst bij hun ben geweest
geen slechte keus habibquote:Op maandag 5 juli 2021 22:50 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Ik zou dit nummer opzetten en hopen dat ik nog 6 seconden extra krijg:
familie heb je allang in het hart gesloten en zij jou dat hoeft niet meer denk ik dat zijn stemmen die ik zo ook voor de geest kan halenquote:Op maandag 5 juli 2021 22:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dan zijn de laatste stemmen die je gehoord hebt niet van diegene die je het dierbaarst zijn geweest
Of die moeten minder dierbaar zijn dan je ex of je vriend natuurlijk
quote:Op maandag 5 juli 2021 19:11 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Prima materiaal om je daarop voor te bereiden dit:quote:
Als ik 3 minuten naar die kutherrie moest luisteren zou ik na 1 minuut voor de trein springenquote:Op maandag 5 juli 2021 22:50 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Ik zou dit nummer opzetten en hopen dat ik nog 6 seconden extra krijg:
Ik had gedacht dat jij ook een Abidder was, habibo.quote:Op maandag 5 juli 2021 22:56 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Als ik 3 minuten naar die kutherrie moest luisteren zou ik na 1 minuut voor de trein springen
Ik geef je nog een laatste kans. Als je nu excuses aanbiedt laat ik het gaanquote:Op maandag 5 juli 2021 22:40 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Waar in italie ben je nu?quote:Op maandag 5 juli 2021 22:57 schreef Tlaloc het volgende:
@:datismijnmening is Florence in één dag te doen of is twee dagen wel aan te raden? Ga er volgende week heen, nu in Italië.
Ik bijt nog liever mijn tanden kapot op een stuk chocoladequote:Op maandag 5 juli 2021 22:57 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat jij ook een Abidder was, habibo.
kijk uit met je tanden habiboquote:Op maandag 5 juli 2021 22:59 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Ik bijt nog liever mijn tanden kapot op een stuk chocolade
Zou sigaretje opsteken, biertje openmaken en achterover leunenquote:Op maandag 5 juli 2021 22:44 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Of een Google Home Speaker.quote:Op maandag 5 juli 2021 22:40 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Lekker hoorquote:
quote:Op maandag 5 juli 2021 22:59 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Ik bijt nog liever mijn tanden kapot op een stuk chocolade
Nee, schijnt ook best moeilijk te zijn als NLerquote:Op maandag 5 juli 2021 23:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Al een Italiaanse aan de haak geslagen?
Ik bedoel om de hoogtepunten van de stad te kunnen zien.quote:Op maandag 5 juli 2021 23:08 schreef spinazieruiker het volgende:
Vanaf Comomeer naar Firenze is in één dag is goed te doen.
Mits je genoeg brandstof in je auto hebt moet het zelfs op één tank kunnen.
Besef wel dat je voor een lekkere spaghetti beter naar een steegje in Frankrijk kunt gaan.quote:Op maandag 5 juli 2021 23:08 schreef spinazieruiker het volgende:
Vanaf Comomeer naar Firenze is in één dag is goed te doen.
Mits je genoeg brandstof in je auto hebt moet het zelfs op één tank kunnen.
Je kan al hele dag doorbrengen in Uffiziquote:Op maandag 5 juli 2021 23:10 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Ik bedoel om de hoogtepunten van de stad te kunnen zien.
quote:Op maandag 5 juli 2021 23:11 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Besef wel dat je voor een lekkere spaghetti beter naar een steegje in Frankrijk kunt gaan.
Een dag is vaak veel te kort om de hoogtepunten van een stad te kunnen zien. Geldt ook voor de meeste Nederlandse steden. Je kunt misschien de typische plekken bezoeken waar de meeste toeristen zich ophouden maar dat geeft je nog geen goede indruk van een stad.quote:Op maandag 5 juli 2021 23:10 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Ik bedoel om de hoogtepunten van de stad te kunnen zien.
Ja, worden twee dagen denk ik.quote:Op maandag 5 juli 2021 23:17 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Een dag is vaak veel te kort om de hoogtepunten van een stad te kunnen zien. Geldt ook voor de meeste Nederlandse steden. Je kunt misschien de typische plekken bezoeken waar de meeste toeristen zich ophouden maar dat geeft je nog geen goede indruk van een stad.
Een stad als Florence heeft genoeg te bieden om een dag prima te vermaken. Heb je meer tijd dan zou ik wat langer blijven. En anders later nog eens terugkomen.
Leuk! Het is één van de steden in Italië waar ik nog nooit ben geweest, mede vanwege het massatoerisme. Wat de drukte betreft is dit jaar nog een mooi moment om er naar toe te gaan.quote:
Ja ik wil dolgraag de hoogtepunten van Hilversum, Kortenhoef, Loosdrecht en Vreeland waarvan al 15x dezelfde video is gemaakt graag een keer in het echt aanschouwenquote:Gaan jullie nog op vakantie eigenlijk? Roadtrip Hilversum?
Of gewoon buiten het hoogseizoen gaan. Heb je wel vaker slechter weerquote:Op maandag 5 juli 2021 23:33 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Leuk! Het is één van de steden in Italië waar ik nog nooit ben geweest, mede vanwege het massatoerisme. Wat de drukte betreft is dit jaar nog een mooi moment om er naar toe te gaan.
[..]
Ja ik wil dolgraag de hoogtepunten van Hilversum, Kortenhoef, Loosdrecht en Vreeland waarvan al 15x dezelfde video is gemaakt graag een keer in het echt aanschouwen
Heb je het nu over Florence of over het Gooi?quote:Op maandag 5 juli 2021 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of gewoon buiten het hoogseizoen gaan. Heb je wel vaker slechter weer
Je zal maar echt gebonden zijn aan hetzelfde kutommetje elke keer weer. Waardeloos.quote:Op maandag 5 juli 2021 23:33 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Leuk! Het is één van de steden in Italië waar ik nog nooit ben geweest, mede vanwege het massatoerisme. Wat de drukte betreft is dit jaar nog een mooi moment om er naar toe te gaan.
[..]
Ja ik wil dolgraag de hoogtepunten van Hilversum, Kortenhoef, Loosdrecht en Vreeland waarvan al 15x dezelfde video is gemaakt graag een keer in het echt aanschouwen
quote:Op maandag 5 juli 2021 23:38 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Heb je het nu over Florence of over het Gooi?![]()
Mijn ervaring met steden als Rome en Venetië is dat het loont om na wat verplichte bezoekjes aan wat toeristische uithangborden de wat rustiger straatjes en pleintjes op te zoeken. Kun je veel beter de sfeer van de stad proeven. Een hapje of drankje wordt dan ook betaalbaar.
Of Sienaquote:Op maandag 5 juli 2021 23:45 schreef spinazieruiker het volgende:
Een stad hoeft niet super bekend te zijn om een leuke tijd te hebben met mooie bezienswaardigheden. Ik heb op vakanties in Italië dagen rondgeslenterd in bergdorpjes en meer genoten van kerken, musea en pleinen dan bijvoorbeeld de keren dat ik in Venetië was.
Voor een dagje naar een Toscaanse stad zou ik misschien eerder naar Lucca gaan dan naar Firenze.
Sienna is ook leuk en veel rustiger dan Florencequote:Op maandag 5 juli 2021 23:45 schreef spinazieruiker het volgende:
Een stad hoeft niet super bekend te zijn om een leuke tijd te hebben met mooie bezienswaardigheden. Ik heb op vakanties in Italië dagen rondgeslenterd in bergdorpjes en meer genoten van kerken, musea en pleinen dan bijvoorbeeld de keren dat ik in Venetië was.
Voor een dagje naar een Toscaanse stad zou ik misschien eerder naar Lucca gaan dan naar Firenze.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op maandag 5 juli 2021 23:49 schreef Fok-it het volgende:
Of PisaKun je een foto maken zodat het lijkt alsof je die toren om duwtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 juli 2021 23:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kun je een foto maken zodat het lijkt alsof je die toren om duwt
Ik moet zeggen dat Praag een toffe stad isquote:Op maandag 5 juli 2021 23:50 schreef spinazieruiker het volgende:
Wie het massatoerisme wil vermijden kan beter naar Tsjechië gaan
Praaggodquote:Op maandag 5 juli 2021 23:52 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat Praag een toffe stad is
Stukje extra motivering om van je luie reet af te komen. Als je met een uitkering prima kunt leven en op vakantie kan gaan, waarom dan voor minimumloon werken?quote:Op maandag 5 juli 2021 23:39 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Je zal maar echt gebonden zijn aan hetzelfde kutommetje elke keer weer. Waardeloos.
Is het ookquote:Op maandag 5 juli 2021 23:52 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat Praag een toffe stad is
Kijk een kennerquote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:09 schreef Fok-it het volgende:
Vond Budapest minder dan Praag tbh. Maar dat badhuis in Budapest is wel onwijs tof om een dagje te vertoeven
Verder nog niet echt veel oostelijker geweestquote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:11 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Kijk een kennerheerlijk groot en lekker een middagje ontspannen.
Tallinn was om erg mooi.
Dat zou in theorie prima kunnen werken, in de praktijk maakt het echter weinig uit en pakken ze toch wel als ze willen pakken. Je geeft ze daar alleen maar meer stokken mee.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:01 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Stukje extra motivering om van je luie reet af te komen. Als je met een uitkering prima kunt leven en op vakantie kan gaan, waarom dan voor minimumloon werken?
@Dvenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verder nog niet echt veel oostelijker geweest![]()
Ja Bulgarije, maar Sunny Beach telt niet mee. En Sofia is echt een grafstad
Ik was inderdaad 16quote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:15 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
@:Dven
Sunny Beach, was je 16 ofzo?Wel lekker goedkoop.
650 Kč is 25 euroquote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:16 schreef spinazieruiker het volgende:
@:Meeleesbraddie Er komen dit jaar nog track days aan op het circuit van Brno. Misschien leuk voor je road trip!
https://www.automotodrombrno.cz/en/car-track-daysi/
Zou leuk zijn voor de ervaring als ze je dan een auto meegeven waar één wiel niet van is vastgemaakt, of dat er met aftanken iets niet goed is gegaan.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:18 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
650 Kč is 25 euro
Daarvoor mag je 25 minuten de baan op. Koopje!
Meegeven?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:20 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Zou leuk zijn voor de ervaring als ze je dan een auto meegeven waar één wiel niet van is vastgemaakt, of dat er met aftanken iets niet goed is gegaan.
Jaaahaaaa had je research moeten doen
Dat zal vast spectaculair worden ja, zo'n 1.4 16vquote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:22 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Meegeven?
Het is de bedoeling dat je zelf je auto meeneemt.
Dus even de Clio flink de sporen geven!
Of hij kan daar in de buurt een andere leuke auto huren maar dan moeten er wel wat donaties komen schat ik.
Dan is met de Opel Astra door een Duits winkelcentrum crossen toch een stuk leuker.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:29 schreef spinazieruiker het volgende:
Als fan van racegames moet dit toch tot de verbeelding spreken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag in de Antwerpen vlog dat hij tijdens een weekendje Antwerpen graag naar Frankrijk rijdt.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:14 schreef Tlaloc het volgende:
Wat zou Braddie eigenlijk in Tsjechië willen doen? Hij heeft nergens geld voor en kan amper 100m lopen.
Roemenië voor een bezoekje aan de Dacia fabriekquote:Op dinsdag 6 juli 2021 07:18 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Ik zag in de Antwerpen vlog dat hij tijdens een weekendje Antwerpen graag naar Frankrijk rijdt.
Misschien wil hij op vakantie naar Tsjechië om naar Slowakije te tijden
Met zoveel kilo downforce in die auto kunnen die wielen niet eens de kans krijgen om te spinnen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:25 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Dat zal vast spectaculair worden ja, zo'n 1.4 16v
Goedemorgen rozevla hahahaatjes!quote:Op dinsdag 6 juli 2021 07:26 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Met zoveel kilo downforce in die auto kunnen die wielen niet eens de kans krijgen om te spinnen.
vergeet de kip nietquote:Op dinsdag 6 juli 2021 07:40 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Een XXXL shoarma Pizza gaat er wel in nu met 2 patatjes en een coke zero
Niet gekeken maar de knust dit in de buurt komt:quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:06 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Gisteren 6 uur en 10 minuten aan livestreams. Wie heeft er notulen gemaakt?
O dacht dat je zou stoppen, modusquote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:33 schreef Solotovski het volgende:
weer wat gemist zie ik![]()
hadden z'n 'vrienden' hem er alleen bij betrokken omdat ze dronken waren? hahaha
hou lekker je smoel johquote:
Hij gaat zich dus fulltime met YouTube bezighouden, zodat hij een excuus heeft om geen echte baan te zoeken.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:31 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Niet gekeken maar de knust dit in de buurt komt:
- Braad wil meer autovlogs dus gaat meer proefritten plannen.
- krijgt aangeboden om auto’s van zijn trollsquad te reviewen
- fikt een paar vrienden af want eurotrip gaat niet door
- wil alsnog wel naar Tsjechië zonder geld
- laatste livestream tot 2k subs
- wordt weer eten besteld
Fixedquote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:00 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Hij gaat zich dus fulltime met YouTube bezighouden, zodat hij een excuus heeft om geen echte baan te zoeken binnenkort kan rondkomen van vloggen en een garage kan ombouwen naar een studio voor muzikanten die online willen streamen
Zeker nu het zo lekker gaat met donaties en gratis eten is er natuurlijk vanavond gewoon weer een livestream.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:31 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Niet gekeken maar de knust dit in de buurt komt:
- Braad wil meer autovlogs dus gaat meer proefritten plannen.
- krijgt aangeboden om auto’s van zijn trollsquad te reviewen
- fikt een paar vrienden af want eurotrip gaat niet door
- wil alsnog wel naar Tsjechië zonder geld
- laatste livestream tot 2k subs
- wordt weer eten besteld
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 06:39 schreef Makrelis het volgende:
Slordige PhotoShop trouwens aan de rechterkant. Merk je niks van in bed.
Dima? Deze wel geefbaar voor jou? Je komt het land nog niet eens in. Dat houden ze graag zo.
godverdommequote:Op dinsdag 6 juli 2021 07:26 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Met zoveel kilo downforce in die auto kunnen die wielen niet eens de kans krijgen om te spinnen.
https://www.tiktok.com/@TheBradgeTVquote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:52 schreef spinazieruiker het volgende:
Op Tiktok is geen account meer te vinden met de naam TheBradgeTV. Alleen nog een paar andere fake account met weinig volgers. Heeft het rapporteren van de bedrieger geholpen?
Ah toch nog. Die komt bij mij niet naar voren als ik op de naam zoek.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:06 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
https://www.tiktok.com/@:thebradgetv
Deze is het toch? Die views en donaties.Tamelijk schofterig om zo geld te verdienen.
Omdat je hem gerapporteerd hebt waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:08 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Ah toch nog. Die komt bij mij niet naar voren als ik op de naam zoek.
Zou kunnenquote:
volgens mij moet je bij het rapporteren het originele tiktok account vermelden waar filmpjes van worden gejat maar omdat Braddie die weigert te maken valt er weinig te doenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:52 schreef spinazieruiker het volgende:
Op Tiktok is geen account meer te vinden met de naam TheBradgeTV. Alleen nog een paar andere fake account met weinig volgers. Heeft het rapporteren van de bedrieger geholpen?
6 uur streamen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:06 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Gisteren 6 uur en 10 minuten aan livestreams. Wie heeft er notulen gemaakt?
12k followers, 122k likes?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:06 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
https://www.tiktok.com/@:thebradgetv
Deze is het toch? Die views en donaties.Tamelijk schofterig om zo geld te verdienen.
en kip uit de frituurquote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:43 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Een pizza met dubbel friet/patat.
Waarom koop hij ook altijd blikjes drinken erbij, of doet iedereen dat altijd? Als ik misschien niet aan het bedrag kom maar anders...
verbaasd het je? hij duwt ook 3 pizzas in zijn nek op een avond (terwijl hij ze voor ontbijt en lunch zou gebruiken)quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:46 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Oh zo ver was ik nog niet, maar fucking hey...
hij heeft alleen water en koffie in huis en bij zo'n hoogstaande maaltijd hoort natuurlijk een blikje colaquote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:43 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Waarom koop hij ook altijd blikjes drinken erbij, of doet iedereen dat altijd? Als ik misschien niet aan het bedrag kom maar anders...
Eigenlijk niet natuurlijk, hoe dikker de pens hoe meer je moet eten natuurlijk om je vol te laten voelen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:47 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
verbaasd het je? hij duwt ook 3 pizzas in zijn nek op een avond (terwijl hij ze voor ontbijt en lunch zou gebruiken)
https://www.dailymail.co.(...)-drink-lockdown.htmlquote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:48 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
hij heeft alleen water en koffie in huis en bij zo'n hoogstaande maaltijd hoort natuurlijk een blikje cola
https://www.tiktok.com/@o(...)=6957372607114315270quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:52 schreef spinazieruiker het volgende:
maar habibo is dat niet juist waarom hij zo dik is? als hij gewoon niet zichzelf steeds vol zou duwen zou het minder zijn?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:55 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Eigenlijk niet natuurlijk, hoe dikker de pens hoe meer je moet eten natuurlijk om je vol te laten voelen.
ik klik en het eerste wat ik zie is weer die vieze gore ongewassen dikke kopquote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:36 schreef Sander166 het volgende:
[..]
https://www.tiktok.com/@:(...)=6957372607114315270
Dit filmpje heeft hij zelf opgenomen voor TikTok?![]()
Klopt maar hij is de inloggegevens van dat account kwijtquote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:36 schreef Sander166 het volgende:
[..]
https://www.tiktok.com/@:(...)=6957372607114315270
Dit filmpje heeft hij zelf opgenomen voor TikTok?![]()
Alsof braddie ooit verder gaat komen dan ponypark slagharen/Antwerpenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:47 schreef spinazieruiker het volgende:
@:Meeleesbraddie Vergeet niet tijdens je roadtrip naar Tsjechië het circuit van Brno te bezoeken.
https://www.automotodrombrno.cz/en/car-track-daysi/
Op 27 juli en 12 en 26 augustus zijn er trackdays. Voor 25 euro mag je 25 minuten lang de baan op met de Clio.
Dat moet mooie en unieke content opleveren
welkom terug habiboquote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:07 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Alsof braddie ooit verder gaat komen dan ponypark slagharen/Antwerpen
Zo rolt deze Tesla miljonair. Flessen drinken uit de supermarkt zijn voor plebsquote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:43 schreef Verbruikersnaam het volgende:
HOE IK mIjN TweE FriKANDElBrOODJes eeTquote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:27 schreef spinazieruiker het volgende:
Net twee frikandelbroodjes bij de Lidl gekocht die ik nu ga oppeuzelen als lunch
hij heeft gewoon zware botten.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:39 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
maar habibo is dat niet juist waarom hij zo dik is? als hij gewoon niet zichzelf steeds vol zou duwen zou het minder zijn?
Ik weet zeker dat hij in Tsjechië gaat aankomenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:07 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Alsof braddie ooit verder gaat komen dan ponypark slagharen/Antwerpen
I see what you did therequote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:28 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat hij in Tsjechië gaat aankomen
haha ik besef me nu pas jij bent spinazieruikerquote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:28 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat hij in Tsjechië gaat aankomen
Eet smakelijk. Jij lijkt me er ook wel één die warm loopt voor een saucijzenbroodje.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:27 schreef spinazieruiker het volgende:
Net twee frikandelbroodjes bij de Lidl gekocht die ik nu ga oppeuzelen als lunch
Hangt er ernstig vanaf. De meeste saucijzenbroodjes vind ik veel te vet en melig. Die van de IKEA zijn goed te doen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:36 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Eet smakelijk. Jij lijkt me er ook wel één die warm loopt voor een saucijzenbroodje.
Bradge had ooit een filmpje waarin hij spinazie klaarmaakte en hij de geur erg kon waarderen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:33 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
haha ik besef me nu pas jij bent spinazieruiker
maar bradge is fastfoodeter
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:47 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Hangt er ernstig vanaf. De meeste saucijzenbroodjes vind ik veel te vet en melig. Die van de IKEA zijn goed te doen.Doe je er dan ook nog een sausje bij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Appletje-Ez houdt van soep
Shine sight on the eternal darkness of the shadow people!
Je woont toch thuis als ik het goed begrepen heb? Eet je dan niet samen met de andere gezinsleden?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 16:00 schreef Boze_Eend het volgende:
habibo's heb wat advies nodig voor af te vallen
ik zit te denken dat ik gewoon gezond eten ga koken voor 3-4 dagen vooruit maar weet niet welke maaltijden zich daar goed voor lenen die gezond zijn
zat te denken aan chili con carne maar verder weet ik het niet
gaat niet om """gezond""" (mss minder simpele suikers), gaat om minder calorieën eten dan je nodig hebt/meer calorieën verbrandenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 16:00 schreef Boze_Eend het volgende:
ik zit te denken dat ik gewoon gezond eten ga koken voor 3-4 dagen vooruit maar weet niet welke maaltijden zich daar goed voor lenen die gezond zijn
nee dat is heel veel Duitse potquote:Op dinsdag 6 juli 2021 16:05 schreef praadje het volgende:
[..]
Je woont toch thuis als ik het goed begrepen heb? Eet je dan niet samen met de andere gezinsleden?
quote:
Wat heb je gegeten? en nu je zo vroeg bent neem je later nog een keer avondeten?quote:
wow in 1 adem met dima genoemd worden wat een eerquote:Op dinsdag 6 juli 2021 16:33 schreef Catkiller het volgende:
Wow het is 2NutZ, naast Dima de meest succesvolle user ooit in deze SC.
Hahaatjesquote:
Geen probleem, als je over een paar uurtjes honger krijgt kun je alsnog een pizzaatje of drie bestellen toch?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 16:21 schreef praadje het volgende:
Ik was een beetje in de war met de tijd. Heb dus net al mijn avondeten op.
Je wordt dik van teveel binnen krijgen en te weinig verbranden. Al eet je 30 big macs kan je nog afvallen. Kijk naar wat je over de rest van de dag eet en maak daar aanpassingen inquote:Op dinsdag 6 juli 2021 16:14 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
nee dat is heel veel Duitse potik haat dat en soms is het pools maar daar wordt ik juist dik van
te veel koolhydratenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 16:00 schreef Boze_Eend het volgende:
dit is echt de absolute basis van iedere diëetaanpassing iddquote:Op dinsdag 6 juli 2021 16:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je wordt dik van teveel binnen krijgen en te weinig verbranden. Al eet je 30 big macs kan je nog afvallen. Kijk naar wat je over de rest van de dag eet en maak daar aanpassingen in
Bonen zijn wel supergezond en voedzaamquote:
Het is redelijk makkelijk, redelijk voedzaam eten.quote:
Niet de hele week eten inderdaad, maar dat geldt voor een hoopquote:Op dinsdag 6 juli 2021 16:58 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Het is redelijk makkelijk, redelijk voedzaam eten.
Toch moet je er mee uitkijken want er zitten nog steeds suikers en koolhydraten in.
Maar dit heb je volgens mij al eens gevraagd hier en toen heb ik je een paar linkjes gestuurd, heb je daar niks gevonden?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 17:01 schreef Boze_Eend het volgende:
wil gewoon iets maken dat ik paar dagen achter elkaar eet zodat ik niet altijd hoef te koken ik ben blij en dan ga ik verkeerde dingen eten
ik ben geen kok of zo ik zoek gewoon iets goedkoops en makkelijks dat ik kan invriezen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 17:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dit heb je volgens mij al eens gevraagd hier en toen heb ik je een paar linkjes gestuurd, heb je daar niks gevonden?
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 16:33 schreef Catkiller het volgende:
Wow het is 2NutZ, naast Dima de meest succesvolle user ooit in deze SC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |