Ik zou dit nummer opzetten en hopen dat ik nog 6 seconden extra krijg:quote:Op maandag 5 juli 2021 22:44 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
als jij nog drie minuten te leven had wat zou je dan doen?
Maar dan zijn de laatste stemmen die je gehoord hebt niet van diegene die je het dierbaarst zijn geweestquote:Op maandag 5 juli 2021 22:50 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
omdat die weten dat ik van ze heb gehouden en ik het langst bij hun ben geweest
geen slechte keus habibquote:Op maandag 5 juli 2021 22:50 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Ik zou dit nummer opzetten en hopen dat ik nog 6 seconden extra krijg:
familie heb je allang in het hart gesloten en zij jou dat hoeft niet meer denk ik dat zijn stemmen die ik zo ook voor de geest kan halenquote:Op maandag 5 juli 2021 22:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dan zijn de laatste stemmen die je gehoord hebt niet van diegene die je het dierbaarst zijn geweest
Of die moeten minder dierbaar zijn dan je ex of je vriend natuurlijk
quote:Op maandag 5 juli 2021 19:11 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Hijheeft twee andere vrienden gevraag voor Portugal Spanje roadtrip zei die in stream
Prima materiaal om je daarop voor te bereiden dit:quote:
Als ik 3 minuten naar die kutherrie moest luisteren zou ik na 1 minuut voor de trein springenquote:Op maandag 5 juli 2021 22:50 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Ik zou dit nummer opzetten en hopen dat ik nog 6 seconden extra krijg:
Ik had gedacht dat jij ook een Abidder was, habibo.quote:Op maandag 5 juli 2021 22:56 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Als ik 3 minuten naar die kutherrie moest luisteren zou ik na 1 minuut voor de trein springen
Ik geef je nog een laatste kans. Als je nu excuses aanbiedt laat ik het gaanquote:Op maandag 5 juli 2021 22:40 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Als je wilt dat er naar je geluisterd wordt, neem dan een hond.
Waar in italie ben je nu?quote:Op maandag 5 juli 2021 22:57 schreef Tlaloc het volgende:
@:datismijnmening is Florence in één dag te doen of is twee dagen wel aan te raden? Ga er volgende week heen, nu in Italië.
Ik bijt nog liever mijn tanden kapot op een stuk chocoladequote:Op maandag 5 juli 2021 22:57 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat jij ook een Abidder was, habibo.
kijk uit met je tanden habiboquote:Op maandag 5 juli 2021 22:59 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Ik bijt nog liever mijn tanden kapot op een stuk chocolade
Zou sigaretje opsteken, biertje openmaken en achterover leunenquote:Op maandag 5 juli 2021 22:44 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
als jij nog drie minuten te leven had wat zou je dan doen?
Of een Google Home Speaker.quote:Op maandag 5 juli 2021 22:40 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Als je wilt dat er naar je geluisterd wordt, neem dan een hond.
Lekker hoorquote:
quote:Op maandag 5 juli 2021 22:59 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Ik bijt nog liever mijn tanden kapot op een stuk chocolade
Nee, schijnt ook best moeilijk te zijn als NLerquote:Op maandag 5 juli 2021 23:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Al een Italiaanse aan de haak geslagen?
Ik bedoel om de hoogtepunten van de stad te kunnen zien.quote:Op maandag 5 juli 2021 23:08 schreef spinazieruiker het volgende:
Vanaf Comomeer naar Firenze is in één dag is goed te doen.
Mits je genoeg brandstof in je auto hebt moet het zelfs op één tank kunnen.
Besef wel dat je voor een lekkere spaghetti beter naar een steegje in Frankrijk kunt gaan.quote:Op maandag 5 juli 2021 23:08 schreef spinazieruiker het volgende:
Vanaf Comomeer naar Firenze is in één dag is goed te doen.
Mits je genoeg brandstof in je auto hebt moet het zelfs op één tank kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |