quote:Op maandag 5 juli 2021 18:41 schreef datismijnmening het volgende:
Wat vinden jullie van een Pizza Perzik??
quote:
Toch al gauw 500 euro per dagdeelquote:
@Aiciu is gewoon een toffe Habibo.quote:Op maandag 5 juli 2021 18:42 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Dat is die vrachtwagen homo @:aiciu al
Plausibel.quote:Op maandag 5 juli 2021 18:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Tov
[..]
Toch al gauw 500 euro per dagdeel
Schandalig ik eet nooit meer pizzaquote:Op maandag 5 juli 2021 18:42 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik net, culturele culinaire toeëigening.
Cancel de pizza!!!
Behalve als je in Italië zit, dan mag je weer wel.quote:Op maandag 5 juli 2021 18:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Schandalig ik eet nooit meer pizza![]()
Nee moet morgen gewoon werkenquote:
Hijheeft twee andere vrienden gevraag voor Portugal Spanje roadtrip zei die in streamquote:Op maandag 5 juli 2021 18:53 schreef Sodeknetters het volgende:
De roadtrip is hierbij afgeblazen begrijp ik?
Maar 100 euro per dag op vakantie is te duurquote:Op maandag 5 juli 2021 19:54 schreef Disruptr het volgende:
Pizza, 2 patat, kip.
"Ik heb een foto van mijzelf hoe ik er vroeger uitzag als motivatie om af te vallen"
Vorige week op 1 dag spareribs in de middag en 's avonds een kipbucket, hamburger en panini kip.
Mwoah.
Oh, de ambitie stijgt. Ik wacht met spanning op de vlog.quote:Op maandag 5 juli 2021 19:11 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Hijheeft twee andere vrienden gevraag voor Portugal Spanje roadtrip zei die in stream
Met drie pizza’s is er weinig te piramiden vrees ik.quote:Op maandag 5 juli 2021 19:58 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ja zeg, als je bij een toko genaamd "Pizza Piramide" bestelt verwacht je toch ook wel iets met die vorm.
De pizzapiramide is Brads alternatief voor de Schijf van Vijf.quote:Op maandag 5 juli 2021 19:58 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ja zeg, als je bij een toko genaamd "Pizza Piramide" bestelt verwacht je toch ook wel iets met die vorm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |