Spreek je al beetje Italiaans dan?quote:Op maandag 5 juli 2021 18:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben er op mijn 16e voor het eerst geweest met schoolreis, was meteen verliefd
Het woordje 'Pizza' zal je vast ook niet ontgaan zijnquote:Op maandag 5 juli 2021 18:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Si. Ciao Bella.
Tot zover mijn kennis van de Italiaanse taal
Daar moet wel wat aan gedaan worden dan,quote:Op maandag 5 juli 2021 18:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Si. Ciao Bella.
Tot zover mijn kennis van de Italiaanse taal
Pizza is niet Italiaans manquote:Op maandag 5 juli 2021 18:27 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Het woordje 'Pizza' zal je vast ook niet ontgaan zijn
Dat pik je zo op als je er woont. Na een jaartje spreek je prima Italiaans.quote:Op maandag 5 juli 2021 18:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar moet wel wat aan gedaan worden dan,
Tsjechië it is!quote:Op maandag 5 juli 2021 18:29 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Had ze nog opgeslagen voor de zekerheid.
Ligt aan het dagelijkse budgetquote:Op maandag 5 juli 2021 18:33 schreef FlippingCoin het volgende:
Wie wil er met mij op roadtrip naar papenveer?
Wat kost dat?quote:Op maandag 5 juli 2021 18:33 schreef FlippingCoin het volgende:
Wie wil er met mij op roadtrip naar papenveer?
Jawel toch?quote:
Pizza komt oorspronkelijk uit Somalië en is toen naar Napels gebracht ten tijden van de overheersing, vandaar dat Napels de dag van vandaag nog steeds een en al armoede is en de laatste derde wereldstad van Europa. Tevens zijn de Napolitanen ook gewoon Somaliërs.quote:Op maandag 5 juli 2021 18:35 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Jawel toch?
Alleen hebben de Amerikanen het culinair toegeëigend
Waarom is er dan zoiets als New York Pizza?quote:Op maandag 5 juli 2021 18:35 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Jawel toch?
Alleen hebben de Amerikanen het culinair toegeëigend
Niet alles wat de vrouw van phoenyxgod zegt is waarquote:Op maandag 5 juli 2021 18:37 schreef pferdfahrer het volgende:
Piz
[..]
Pizza komt oorspronkelijk uit Somalië en is toen naar Napels gebracht ten tijden van de overheersing, vandaar dat Napels de dag van vandaag nog steeds een en al armoede is en de laatste derde wereldstad van Europa. Tevens zijn de Napolitanen ook gewoon Somaliërs.
Pizza Hawaii moet je in Italië niet bestellen hoor, gegarandeerd dat er schaamhaar of spuug op zit. Net zoals de chocolade pizza's van nu, achterlijke ideeën allemaal.quote:Op maandag 5 juli 2021 18:39 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Niet alles wat de vrouw van phoenyxgod zegt is waar
Pizza Hawaii is een Italiaans recept de rest is onzin.
Pizza Hawaii is de trots van Italiëquote:Op maandag 5 juli 2021 18:40 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Pizza Hawaii moet je in Italië niet bestellen hoor, gegarandeerd dat er schaamhaar of spuug op zit. Net zoals de chocolade pizza's van nu, achterlijke ideeën allemaal.
Ja dat zeg ik net, culturele culinaire toeëigening.quote:Op maandag 5 juli 2021 18:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom is er dan zoiets als New York Pizza?
Gecombineerd met kip is dat wel lekker. Perzik moet wel in kleine blokjes gesneden zijn en moet goed afkoelen anders verbrand je echtquote:Op maandag 5 juli 2021 18:41 schreef datismijnmening het volgende:
Wat vinden jullie van een Pizza Perzik??
quote:Op maandag 5 juli 2021 18:41 schreef datismijnmening het volgende:
Wat vinden jullie van een Pizza Perzik??
quote:
Toch al gauw 500 euro per dagdeelquote:
@Aiciu is gewoon een toffe Habibo.quote:Op maandag 5 juli 2021 18:42 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Dat is die vrachtwagen homo @:aiciu al
Plausibel.quote:Op maandag 5 juli 2021 18:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Tov
[..]
Toch al gauw 500 euro per dagdeel
Schandalig ik eet nooit meer pizzaquote:Op maandag 5 juli 2021 18:42 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik net, culturele culinaire toeëigening.
Cancel de pizza!!!
Behalve als je in Italië zit, dan mag je weer wel.quote:Op maandag 5 juli 2021 18:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Schandalig ik eet nooit meer pizza![]()
Nee moet morgen gewoon werkenquote:
Hijheeft twee andere vrienden gevraag voor Portugal Spanje roadtrip zei die in streamquote:Op maandag 5 juli 2021 18:53 schreef Sodeknetters het volgende:
De roadtrip is hierbij afgeblazen begrijp ik?
Maar 100 euro per dag op vakantie is te duurquote:Op maandag 5 juli 2021 19:54 schreef Disruptr het volgende:
Pizza, 2 patat, kip.
"Ik heb een foto van mijzelf hoe ik er vroeger uitzag als motivatie om af te vallen"
Vorige week op 1 dag spareribs in de middag en 's avonds een kipbucket, hamburger en panini kip.
Mwoah.
Oh, de ambitie stijgt. Ik wacht met spanning op de vlog.quote:Op maandag 5 juli 2021 19:11 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Hijheeft twee andere vrienden gevraag voor Portugal Spanje roadtrip zei die in stream
Met drie pizza’s is er weinig te piramiden vrees ik.quote:Op maandag 5 juli 2021 19:58 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ja zeg, als je bij een toko genaamd "Pizza Piramide" bestelt verwacht je toch ook wel iets met die vorm.
De pizzapiramide is Brads alternatief voor de Schijf van Vijf.quote:Op maandag 5 juli 2021 19:58 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ja zeg, als je bij een toko genaamd "Pizza Piramide" bestelt verwacht je toch ook wel iets met die vorm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |