Spreek je al beetje Italiaans dan?quote:Op maandag 5 juli 2021 18:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben er op mijn 16e voor het eerst geweest met schoolreis, was meteen verliefd
Het woordje 'Pizza' zal je vast ook niet ontgaan zijnquote:Op maandag 5 juli 2021 18:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Si. Ciao Bella.
Tot zover mijn kennis van de Italiaanse taal
Daar moet wel wat aan gedaan worden dan,quote:Op maandag 5 juli 2021 18:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Si. Ciao Bella.
Tot zover mijn kennis van de Italiaanse taal
Pizza is niet Italiaans manquote:Op maandag 5 juli 2021 18:27 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Het woordje 'Pizza' zal je vast ook niet ontgaan zijn
Dat pik je zo op als je er woont. Na een jaartje spreek je prima Italiaans.quote:Op maandag 5 juli 2021 18:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar moet wel wat aan gedaan worden dan,
Tsjechië it is!quote:Op maandag 5 juli 2021 18:29 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Had ze nog opgeslagen voor de zekerheid.
Ligt aan het dagelijkse budgetquote:Op maandag 5 juli 2021 18:33 schreef FlippingCoin het volgende:
Wie wil er met mij op roadtrip naar papenveer?
Wat kost dat?quote:Op maandag 5 juli 2021 18:33 schreef FlippingCoin het volgende:
Wie wil er met mij op roadtrip naar papenveer?
Jawel toch?quote:
Pizza komt oorspronkelijk uit Somalië en is toen naar Napels gebracht ten tijden van de overheersing, vandaar dat Napels de dag van vandaag nog steeds een en al armoede is en de laatste derde wereldstad van Europa. Tevens zijn de Napolitanen ook gewoon Somaliërs.quote:Op maandag 5 juli 2021 18:35 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Jawel toch?
Alleen hebben de Amerikanen het culinair toegeëigend
Waarom is er dan zoiets als New York Pizza?quote:Op maandag 5 juli 2021 18:35 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Jawel toch?
Alleen hebben de Amerikanen het culinair toegeëigend
Niet alles wat de vrouw van phoenyxgod zegt is waarquote:Op maandag 5 juli 2021 18:37 schreef pferdfahrer het volgende:
Piz
[..]
Pizza komt oorspronkelijk uit Somalië en is toen naar Napels gebracht ten tijden van de overheersing, vandaar dat Napels de dag van vandaag nog steeds een en al armoede is en de laatste derde wereldstad van Europa. Tevens zijn de Napolitanen ook gewoon Somaliërs.
Pizza Hawaii moet je in Italië niet bestellen hoor, gegarandeerd dat er schaamhaar of spuug op zit. Net zoals de chocolade pizza's van nu, achterlijke ideeën allemaal.quote:Op maandag 5 juli 2021 18:39 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Niet alles wat de vrouw van phoenyxgod zegt is waar
Pizza Hawaii is een Italiaans recept de rest is onzin.
Pizza Hawaii is de trots van Italiëquote:Op maandag 5 juli 2021 18:40 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Pizza Hawaii moet je in Italië niet bestellen hoor, gegarandeerd dat er schaamhaar of spuug op zit. Net zoals de chocolade pizza's van nu, achterlijke ideeën allemaal.
Ja dat zeg ik net, culturele culinaire toeëigening.quote:Op maandag 5 juli 2021 18:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom is er dan zoiets als New York Pizza?
Gecombineerd met kip is dat wel lekker. Perzik moet wel in kleine blokjes gesneden zijn en moet goed afkoelen anders verbrand je echtquote:Op maandag 5 juli 2021 18:41 schreef datismijnmening het volgende:
Wat vinden jullie van een Pizza Perzik??
quote:Op maandag 5 juli 2021 18:41 schreef datismijnmening het volgende:
Wat vinden jullie van een Pizza Perzik??
quote:
Toch al gauw 500 euro per dagdeelquote:
@Aiciu is gewoon een toffe Habibo.quote:Op maandag 5 juli 2021 18:42 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Dat is die vrachtwagen homo @:aiciu al
Plausibel.quote:Op maandag 5 juli 2021 18:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Tov
[..]
Toch al gauw 500 euro per dagdeel
Schandalig ik eet nooit meer pizzaquote:Op maandag 5 juli 2021 18:42 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik net, culturele culinaire toeëigening.
Cancel de pizza!!!
Behalve als je in Italië zit, dan mag je weer wel.quote:Op maandag 5 juli 2021 18:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Schandalig ik eet nooit meer pizza![]()
Nee moet morgen gewoon werkenquote:
Hijheeft twee andere vrienden gevraag voor Portugal Spanje roadtrip zei die in streamquote:Op maandag 5 juli 2021 18:53 schreef Sodeknetters het volgende:
De roadtrip is hierbij afgeblazen begrijp ik?
Maar 100 euro per dag op vakantie is te duurquote:Op maandag 5 juli 2021 19:54 schreef Disruptr het volgende:
Pizza, 2 patat, kip.
"Ik heb een foto van mijzelf hoe ik er vroeger uitzag als motivatie om af te vallen"
Vorige week op 1 dag spareribs in de middag en 's avonds een kipbucket, hamburger en panini kip.
Mwoah.
Oh, de ambitie stijgt. Ik wacht met spanning op de vlog.quote:Op maandag 5 juli 2021 19:11 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Hijheeft twee andere vrienden gevraag voor Portugal Spanje roadtrip zei die in stream
Met drie pizza’s is er weinig te piramiden vrees ik.quote:Op maandag 5 juli 2021 19:58 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ja zeg, als je bij een toko genaamd "Pizza Piramide" bestelt verwacht je toch ook wel iets met die vorm.
De pizzapiramide is Brads alternatief voor de Schijf van Vijf.quote:Op maandag 5 juli 2021 19:58 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ja zeg, als je bij een toko genaamd "Pizza Piramide" bestelt verwacht je toch ook wel iets met die vorm.
En het vet dat door de bodem druipt.quote:Op maandag 5 juli 2021 20:07 schreef pferdfahrer het volgende:
Ik heb nog nooit een pizza shoarma gegeten die niet slap was, dat komt door het gewicht.
Nu al zin in beelden van Brad die de péage niet kan betalen.quote:Op maandag 5 juli 2021 19:11 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Hijheeft twee andere vrienden gevraag voor Portugal Spanje roadtrip zei die in stream
Die stopt z'n bankpas erin en denkt dat de poortjes wel open gaanquote:Op maandag 5 juli 2021 20:12 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Nu al zin in beelden van Brad die de péage niet kan betalen.
zonet had hij nog geen geld...quote:Op maandag 5 juli 2021 20:15 schreef HermieHermann het volgende:
''ik stop de stream zodat ik even een pizzaatje kan bestellen''
''welkom bij mijn review van een pizza, bucketmenu met friet, extra friet en een cola''
goed bezig hoor braddie, die pizza was misschien te weinig geweest
Meeste restaurants hanteren een minimumbedrag. Vaak is dat 10 euro maar vaker 15 of zelfs 20 of meer.quote:Op maandag 5 juli 2021 20:15 schreef HermieHermann het volgende:
''welkom bij mijn review van een pizza, bucketmenu met friet, extra friet en een cola''
Hij neemt zo'n pasje waarmee je op krediet tol kunt betalen en annuleert vervolgens zijn rekening.quote:Op maandag 5 juli 2021 20:12 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Nu al zin in beelden van Brad die de péage niet kan betalen.
bij pizzeria piramidequote:Op maandag 5 juli 2021 20:23 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Meeste restaurants hanteren een minimumbedrag. Vaak is dat 10 euro maar vaker 15 of zelfs 20 of meer.
Je kunt simpelweg voor één persoon niet alleen een pizza bestellen met iets kleins erbij. Dan komen ze niet.
Als Braddie een huisgenoot had was hij nu allang 85 kilo.
Slap gereedschap onder een afdakjequote:Op maandag 5 juli 2021 20:07 schreef pferdfahrer het volgende:
Ik heb nog nooit een pizza shoarma gegeten die niet slap was, dat komt door het gewicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar hoort pizza precies thuis?quote:Op maandag 5 juli 2021 19:58 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Lichamelijke behoeftenquote:Op maandag 5 juli 2021 20:28 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Waar hoort pizza precies thuis?
[ afbeelding ]
Van naamsbekendheid en views op andere kanalen kun je geen falafel kopenquote:Op maandag 5 juli 2021 17:41 schreef bamibij het volgende:
[..]
En er staan nog veel oudere filmpjes geplaatst door derden online, ook goed voor de naamsbekendheid.
Vrienden kijken net zo vervangbaar voor hem als pizza. Beter twee of drie goede vrienden waar je op kunt bouwen en die je niet laten vallen dan een hele verzameling vage kennissen waar je net niets aan hebt. Ik zou het hem van harte gunnen om deze zomer een mooi avontuur te beleven met een paar maten.quote:Op maandag 5 juli 2021 20:30 schreef Boze_Eend het volgende:
bij bradge erkenning en waardering want hij maak ter food review van
zelfs zijn vrienden laten hem in de steek en willen niet met hem op trip
hij wil likes op die videos
In dat geval mag je je bakfiets in de fietsflat parkeren om met de trein naar Schiphol, Lowlands of Vlieland te gaan.quote:Op maandag 5 juli 2021 17:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat mag. Maar ik woon binnen de ring
Ja, dan zou de wereld wellicht voor hem open gaan. Ik gun hem dat ook.quote:Op maandag 5 juli 2021 20:34 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Vrienden kijken net zo vervangbaar voor hem als pizza. Beter twee of drie goede vrienden waar je op kunt bouwen en die je niet laten vallen dan een hele verzameling vage kennissen waar je net niets aan hebt. Ik zou het hem van harte gunnen om deze zomer een mooi avontuur te beleven met een paar maten.
maar heeft hij echt vrienden of gewoon allemaal kenissen?quote:Op maandag 5 juli 2021 20:34 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Vrienden kijken net zo vervangbaar voor hem als pizza. Beter twee of drie goede vrienden waar je op kunt bouwen en die je niet laten vallen dan een hele verzameling vage kennissen waar je net niets aan hebt. Ik zou het hem van harte gunnen om deze zomer een mooi avontuur te beleven met een paar maten.
Het zijn meer lotgenoten die Braad ditchen zodra ze hem niet meer nodig hebben als chauffeur.quote:Op maandag 5 juli 2021 20:37 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
maar heeft hij echt vrienden of gewoon allemaal kenissen?
'dacht ik al want hij lijkt heel veel vrienden te hebben en dat lijkt mij onmogelijk zoveel heeft de gemiddelde mens niet eensquote:Op maandag 5 juli 2021 20:42 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Het zijn meer lotgenoten die Braad ditchen zodra ze hem niet meer nodig hebben als chauffeur.
Kweenie hij noemt ze vrienden maar vaak is ie alleen goed als chauffeur of voor de drankjesquote:Op maandag 5 juli 2021 20:37 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
maar heeft hij echt vrienden of gewoon allemaal kenissen?
hij bokst zich wel omhoog nu dadelijk is hij een soort logan paulquote:Op maandag 5 juli 2021 20:45 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Kweenie hij noemt ze vrienden maar vaak is ie alleen goed als chauffeur of voor de drankjes
Zou veel geld sponsoren als die besluit keihard te gaan trainen voor het boksen en Logan Paul knockout slaanquote:Op maandag 5 juli 2021 20:45 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
hij bokst zich wel omhoog nu dadelijk is hij een soort logan paul
hij heeft nog hongerquote:Op maandag 5 juli 2021 20:56 schreef MissionPhailed het volgende:
Wordt vanavond toch weer 60 euro aan donaties gehaald?
Weer livequote:Op maandag 5 juli 2021 20:56 schreef MissionPhailed het volgende:
Vooralsnog volgt dit allemaal weer keurig de cyclus.quote:Op maandag 5 juli 2021 20:56 schreef MissionPhailed het volgende:
Zo gaat dit dus al jaren, hebben jullie er nooit genoeg van?quote:Op maandag 5 juli 2021 21:01 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Vooralsnog volgt dit allemaal weer keurig de cyclus.
- Braad gaat steeds meer streamen want geld/eten
- Wie worden er ook aangetrokken door de streams? Stalkers en trolls
- Stalkers en trolls doen hun ding, Braad stopt weer met streamen of flikkert het hele kanaal weg
Klinkt eerder als de bestelling van een klein gezin, dat het nog lekker blijft na zoveelquote:Op maandag 5 juli 2021 20:15 schreef HermieHermann het volgende:
Sorry, ik rook veel.quote:
er is maar een shirt en dat is CAMP VLNT of zoquote:Op maandag 5 juli 2021 21:04 schreef praadje het volgende:
Wel slim om een licht t'shirt aan te trekken ivm zijn roos.
Nee, is nu onderdeel van de Nederlandse cultuur en een traditie geworden. Over een eeuw verkleden mensen zich in een fatsuit en wachten op een in traditioneel thuisbezorgerstenue gestoken goedheiligman die pizza komt brengen, en er zal dan debat zijn over de oorsprong, betekenis en politieke correctheid van het schouwspel. Wij echter weten van de hoed en de rand.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:02 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Zo gaat dit dus al jaren, hebben jullie er nooit genoeg van?
Tesla's zijn er ook in schaal 1:18.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:03 schreef Moonlight het volgende:
Hij denkt echt dat die dure auto's kan aanschaffen
Als dat de toekomst is, dan zie ik wereld liever vergaan.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:05 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Nee, is nu onderdeel van de Nederlandse cultuur en een traditie geworden. Over een eeuw verkleden mensen zich in een fatsuit en wachten op een in traditioneel thuisbezorgerstenue gestoken goedheiligman die pizza komt brengen, en er zal dan debat zijn over de oorsprong, betekenis en politieke correctheid van het schouwspel. Wij echter weten van de hoed en de rand.
En moet er dan ook nationaal excuses worden aangeboden en moet er dan ook een herstelbetaling gedoneerd worden?quote:Op maandag 5 juli 2021 21:05 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Nee, is nu onderdeel van de Nederlandse cultuur en een traditie geworden. Over een eeuw verkleden mensen zich in een fatsuit en wachten op een in traditioneel thuisbezorgerstenue gestoken goedheiligman die pizza komt brengen, en er zal dan debat zijn over de oorsprong, betekenis en politieke correctheid van het schouwspel. Wij echter weten van de hoed en de rand.
Dat is het algoritme van YouTube.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:07 schreef Boze_Eend het volgende:
waarom heb ik video openstaan over gezond eten en afvallen en tegelijkertijd de brad
en dat zware ademen is echt niet gezond hij klinkt alsof hij bek af is
Hierinquote:Op maandag 5 juli 2021 21:09 schreef Boze_Eend het volgende:
ik wil hem graag een testrit in een minicooper zien maken
ja dat wel habibo vanmorgen nog thuisbezorgdquote:Op maandag 5 juli 2021 21:11 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Dat is het algoritme van YouTube.
Krijg je plotseling ook veel reclames over pizza's en fastfood toevallig?
Zonde. Camp vlnt is toch een beetje zijn trademark geworden.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:04 schreef praadje het volgende:
Wel slim om een licht t'shirt aan te trekken ivm zijn roos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |