Weer livequote:Op maandag 5 juli 2021 20:56 schreef MissionPhailed het volgende:
Wordt vanavond toch weer 60 euro aan donaties gehaald?
Vooralsnog volgt dit allemaal weer keurig de cyclus.quote:Op maandag 5 juli 2021 20:56 schreef MissionPhailed het volgende:
Wordt vanavond toch weer 60 euro aan donaties gehaald?
Zo gaat dit dus al jaren, hebben jullie er nooit genoeg van?quote:Op maandag 5 juli 2021 21:01 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Vooralsnog volgt dit allemaal weer keurig de cyclus.
- Braad gaat steeds meer streamen want geld/eten
- Wie worden er ook aangetrokken door de streams? Stalkers en trolls
- Stalkers en trolls doen hun ding, Braad stopt weer met streamen of flikkert het hele kanaal weg
Klinkt eerder als de bestelling van een klein gezin, dat het nog lekker blijft na zoveelquote:Op maandag 5 juli 2021 20:15 schreef HermieHermann het volgende:
''ik stop de stream zodat ik even een pizzaatje kan bestellen''
''welkom bij mijn review van een pizza, bucketmenu met friet, extra friet en een cola''
goed bezig hoor braddie, die pizza was misschien te weinig geweest
Sorry, ik rook veel.quote:
er is maar een shirt en dat is CAMP VLNT of zoquote:Op maandag 5 juli 2021 21:04 schreef praadje het volgende:
Wel slim om een licht t'shirt aan te trekken ivm zijn roos.
Nee, is nu onderdeel van de Nederlandse cultuur en een traditie geworden. Over een eeuw verkleden mensen zich in een fatsuit en wachten op een in traditioneel thuisbezorgerstenue gestoken goedheiligman die pizza komt brengen, en er zal dan debat zijn over de oorsprong, betekenis en politieke correctheid van het schouwspel. Wij echter weten van de hoed en de rand.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:02 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Zo gaat dit dus al jaren, hebben jullie er nooit genoeg van?
Tesla's zijn er ook in schaal 1:18.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:03 schreef Moonlight het volgende:
Hij denkt echt dat die dure auto's kan aanschaffen
Als dat de toekomst is, dan zie ik wereld liever vergaan.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:05 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Nee, is nu onderdeel van de Nederlandse cultuur en een traditie geworden. Over een eeuw verkleden mensen zich in een fatsuit en wachten op een in traditioneel thuisbezorgerstenue gestoken goedheiligman die pizza komt brengen, en er zal dan debat zijn over de oorsprong, betekenis en politieke correctheid van het schouwspel. Wij echter weten van de hoed en de rand.
En moet er dan ook nationaal excuses worden aangeboden en moet er dan ook een herstelbetaling gedoneerd worden?quote:Op maandag 5 juli 2021 21:05 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Nee, is nu onderdeel van de Nederlandse cultuur en een traditie geworden. Over een eeuw verkleden mensen zich in een fatsuit en wachten op een in traditioneel thuisbezorgerstenue gestoken goedheiligman die pizza komt brengen, en er zal dan debat zijn over de oorsprong, betekenis en politieke correctheid van het schouwspel. Wij echter weten van de hoed en de rand.
Dat is het algoritme van YouTube.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:07 schreef Boze_Eend het volgende:
waarom heb ik video openstaan over gezond eten en afvallen en tegelijkertijd de brad
en dat zware ademen is echt niet gezond hij klinkt alsof hij bek af is
Hierinquote:Op maandag 5 juli 2021 21:09 schreef Boze_Eend het volgende:
ik wil hem graag een testrit in een minicooper zien maken
ja dat wel habibo vanmorgen nog thuisbezorgdquote:Op maandag 5 juli 2021 21:11 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Dat is het algoritme van YouTube.
Krijg je plotseling ook veel reclames over pizza's en fastfood toevallig?
Zonde. Camp vlnt is toch een beetje zijn trademark geworden.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:04 schreef praadje het volgende:
Wel slim om een licht t'shirt aan te trekken ivm zijn roos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |