Helaas voor braddie is, als we naar het verleden kijken, het moment dat hij gaat ragequitten steeds dichterbij aan het komen.quote:Op maandag 5 juli 2021 17:07 schreef spinazieruiker het volgende:
Kleine correctie: Gemiddelde aantal kijkers van alle video's sinds het begin van dit kanaal ligt nu rond de 1580 views.
Door de groei van het aantal abonnees zal dit nog wel toenemen. En natuurlijk blijven oudere filmpjes ook nog bekeken worden waardoor dit gemiddelde sowieso blijft groeien.
Voor studie was er nog wel een reden om er te wonen, maar we zijn nu wel aan het kijken naar andere huizen.quote:Op maandag 5 juli 2021 17:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zelfs ik als links deugneus lijkt me Amsterdam echt geen fijne stad om te wonen
Niemand dus, we moeten ergens een grens trekken...quote:Op maandag 5 juli 2021 17:12 schreef spinazieruiker het volgende:
Als je kan autorijden kan je autorijden
Waar ben je aan het kijken dan?quote:Op maandag 5 juli 2021 17:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Voor studie was er nog wel een reden om er te wonen, maar we zijn nu wel aan het kijken naar andere huizen.
De boel glijdt met het jaar verder af namelijk.
Utrecht dan.quote:Op maandag 5 juli 2021 17:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Amsterdam is wel echt waardeloos autorijden.
Erg random wel. Florence is wel mooie stad, maar denk kneiterduur om te wonenquote:Op maandag 5 juli 2021 17:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Budapest, Florence/Toscane, Friesland.
Florence, mooie stad en omgeving.quote:Op maandag 5 juli 2021 17:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Budapest, Florence/Toscane, Friesland.
Valt genoeg te neuken in Leeuwarden als je jong bent met al die sociale studies daar. Ik weet niet of het nog zo is, maar dat is mijn ervaring.quote:Op maandag 5 juli 2021 17:58 schreef pferdfahrer het volgende:
Friesland zou ik zelf alleen bezoeken nadat er een nuclear wasteland van is gemaakt.
Amsterdam heeft prachtige architectuur en musea. Verder weinig bijzonders wat je elders niet hebt.quote:Op maandag 5 juli 2021 17:55 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik kom er niet zo vaak meer, maar ik vind A'dam wel geinig en dat zeg ik als rotterdammer.
Heel random.quote:Op maandag 5 juli 2021 17:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Erg random wel. Florence is wel mooie stad, maar denk kneiterduur om te wonen
Wel 'ns van de ziekte van Hedel gehoord?quote:Op maandag 5 juli 2021 18:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Amsterdam heeft prachtige architectuur en musea. Verder weinig bijzonders wat je elders niet hebt.
Ben alleen als kind in Florence geweest maar kan me nog wel herinneren dat dat een van de mooiere plekjes in Italie is ja. Snel terugquote:Op maandag 5 juli 2021 18:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heel random.Gewoon plaatsen waar we graag komen.
Amsterdam is eigenlijk ook kneiterduur om wonen.
Heb jij dat?quote:Op maandag 5 juli 2021 18:04 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Wel 'ns van de ziekte van Hedel gehoord?
Dit keer is alles anders.quote:Op maandag 5 juli 2021 17:50 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Helaas voor braddie is, als we naar het verleden kijken, het moment dat hij gaat ragequitten steeds dichterbij aan het komen.
Ben er op mijn 16e voor het eerst geweest met schoolreis, was meteen verliefdquote:Op maandag 5 juli 2021 18:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben alleen als kind in Florence geweest maar kan me nog wel herinneren dat dat een van de mooiere plekjes in Italie is ja. Snel terug
Kan het me voorstellen ja. Sowieso is Italie top om met vakantie naar toe te gaanquote:Op maandag 5 juli 2021 18:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben er op mijn 16e voor het eerst geweest met schoolreis, was meteen verliefd
quote:Op maandag 5 juli 2021 17:33 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Dat jaar ga je niet eens halen joh
Drommelsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |