gaat niet om """gezond""" (mss minder simpele suikers), gaat om minder calorieën eten dan je nodig hebt/meer calorieën verbrandenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 16:00 schreef Boze_Eend het volgende:
habibo's heb wat advies nodig voor af te vallen
ik zit te denken dat ik gewoon gezond eten ga koken voor 3-4 dagen vooruit maar weet niet welke maaltijden zich daar goed voor lenen die gezond zijn
zat te denken aan chili con carne maar verder weet ik het niet
nee dat is heel veel Duitse potquote:Op dinsdag 6 juli 2021 16:05 schreef praadje het volgende:
[..]
Je woont toch thuis als ik het goed begrepen heb? Eet je dan niet samen met de andere gezinsleden?
quote:
Wat heb je gegeten? en nu je zo vroeg bent neem je later nog een keer avondeten?quote:
wow in 1 adem met dima genoemd worden wat een eerquote:Op dinsdag 6 juli 2021 16:33 schreef Catkiller het volgende:
Wow het is 2NutZ, naast Dima de meest succesvolle user ooit in deze SC.
Hahaatjesquote:
Geen probleem, als je over een paar uurtjes honger krijgt kun je alsnog een pizzaatje of drie bestellen toch?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 16:21 schreef praadje het volgende:
Ik was een beetje in de war met de tijd. Heb dus net al mijn avondeten op.
Je wordt dik van teveel binnen krijgen en te weinig verbranden. Al eet je 30 big macs kan je nog afvallen. Kijk naar wat je over de rest van de dag eet en maak daar aanpassingen inquote:Op dinsdag 6 juli 2021 16:14 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
nee dat is heel veel Duitse potik haat dat en soms is het pools maar daar wordt ik juist dik van
te veel koolhydratenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 16:00 schreef Boze_Eend het volgende:
habibo's heb wat advies nodig voor af te vallen
ik zit te denken dat ik gewoon gezond eten ga koken voor 3-4 dagen vooruit maar weet niet welke maaltijden zich daar goed voor lenen die gezond zijn
zat te denken aan chili con carne maar verder weet ik het niet
dit is echt de absolute basis van iedere diëetaanpassing iddquote:Op dinsdag 6 juli 2021 16:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je wordt dik van teveel binnen krijgen en te weinig verbranden. Al eet je 30 big macs kan je nog afvallen. Kijk naar wat je over de rest van de dag eet en maak daar aanpassingen in
Bonen zijn wel supergezond en voedzaamquote:
Het is redelijk makkelijk, redelijk voedzaam eten.quote:
Niet de hele week eten inderdaad, maar dat geldt voor een hoopquote:Op dinsdag 6 juli 2021 16:58 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Het is redelijk makkelijk, redelijk voedzaam eten.
Toch moet je er mee uitkijken want er zitten nog steeds suikers en koolhydraten in.
Maar dit heb je volgens mij al eens gevraagd hier en toen heb ik je een paar linkjes gestuurd, heb je daar niks gevonden?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 17:01 schreef Boze_Eend het volgende:
wil gewoon iets maken dat ik paar dagen achter elkaar eet zodat ik niet altijd hoef te koken ik ben blij en dan ga ik verkeerde dingen eten
ik ben geen kok of zo ik zoek gewoon iets goedkoops en makkelijks dat ik kan invriezen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 17:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dit heb je volgens mij al eens gevraagd hier en toen heb ik je een paar linkjes gestuurd, heb je daar niks gevonden?
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 16:33 schreef Catkiller het volgende:
Wow het is 2NutZ, naast Dima de meest succesvolle user ooit in deze SC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |