Dat zou in theorie prima kunnen werken, in de praktijk maakt het echter weinig uit en pakken ze toch wel als ze willen pakken. Je geeft ze daar alleen maar meer stokken mee.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:01 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Stukje extra motivering om van je luie reet af te komen. Als je met een uitkering prima kunt leven en op vakantie kan gaan, waarom dan voor minimumloon werken?
@Dvenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verder nog niet echt veel oostelijker geweest![]()
Ja Bulgarije, maar Sunny Beach telt niet mee. En Sofia is echt een grafstad
Ik was inderdaad 16quote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:15 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
@:Dven
Sunny Beach, was je 16 ofzo?Wel lekker goedkoop.
650 Kč is 25 euroquote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:16 schreef spinazieruiker het volgende:
@:Meeleesbraddie Er komen dit jaar nog track days aan op het circuit van Brno. Misschien leuk voor je road trip!
https://www.automotodrombrno.cz/en/car-track-daysi/
Zou leuk zijn voor de ervaring als ze je dan een auto meegeven waar één wiel niet van is vastgemaakt, of dat er met aftanken iets niet goed is gegaan.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:18 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
650 Kč is 25 euro
Daarvoor mag je 25 minuten de baan op. Koopje!
Meegeven?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:20 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Zou leuk zijn voor de ervaring als ze je dan een auto meegeven waar één wiel niet van is vastgemaakt, of dat er met aftanken iets niet goed is gegaan.
Jaaahaaaa had je research moeten doen
Dat zal vast spectaculair worden ja, zo'n 1.4 16vquote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:22 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Meegeven?
Het is de bedoeling dat je zelf je auto meeneemt.
Dus even de Clio flink de sporen geven!
Of hij kan daar in de buurt een andere leuke auto huren maar dan moeten er wel wat donaties komen schat ik.
Dan is met de Opel Astra door een Duits winkelcentrum crossen toch een stuk leuker.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:29 schreef spinazieruiker het volgende:
Als fan van racegames moet dit toch tot de verbeelding spreken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag in de Antwerpen vlog dat hij tijdens een weekendje Antwerpen graag naar Frankrijk rijdt.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:14 schreef Tlaloc het volgende:
Wat zou Braddie eigenlijk in Tsjechië willen doen? Hij heeft nergens geld voor en kan amper 100m lopen.
Roemenië voor een bezoekje aan de Dacia fabriekquote:Op dinsdag 6 juli 2021 07:18 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Ik zag in de Antwerpen vlog dat hij tijdens een weekendje Antwerpen graag naar Frankrijk rijdt.
Misschien wil hij op vakantie naar Tsjechië om naar Slowakije te tijden
Met zoveel kilo downforce in die auto kunnen die wielen niet eens de kans krijgen om te spinnen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:25 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Dat zal vast spectaculair worden ja, zo'n 1.4 16v
Goedemorgen rozevla hahahaatjes!quote:Op dinsdag 6 juli 2021 07:26 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Met zoveel kilo downforce in die auto kunnen die wielen niet eens de kans krijgen om te spinnen.
vergeet de kip nietquote:Op dinsdag 6 juli 2021 07:40 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Een XXXL shoarma Pizza gaat er wel in nu met 2 patatjes en een coke zero
Niet gekeken maar de knust dit in de buurt komt:quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:06 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Gisteren 6 uur en 10 minuten aan livestreams. Wie heeft er notulen gemaakt?
O dacht dat je zou stoppen, modusquote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:33 schreef Solotovski het volgende:
weer wat gemist zie ik![]()
hadden z'n 'vrienden' hem er alleen bij betrokken omdat ze dronken waren? hahaha
hou lekker je smoel johquote:
Hij gaat zich dus fulltime met YouTube bezighouden, zodat hij een excuus heeft om geen echte baan te zoeken.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:31 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Niet gekeken maar de knust dit in de buurt komt:
- Braad wil meer autovlogs dus gaat meer proefritten plannen.
- krijgt aangeboden om auto’s van zijn trollsquad te reviewen
- fikt een paar vrienden af want eurotrip gaat niet door
- wil alsnog wel naar Tsjechië zonder geld
- laatste livestream tot 2k subs
- wordt weer eten besteld
Fixedquote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:00 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Hij gaat zich dus fulltime met YouTube bezighouden, zodat hij een excuus heeft om geen echte baan te zoeken binnenkort kan rondkomen van vloggen en een garage kan ombouwen naar een studio voor muzikanten die online willen streamen
Zeker nu het zo lekker gaat met donaties en gratis eten is er natuurlijk vanavond gewoon weer een livestream.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:31 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Niet gekeken maar de knust dit in de buurt komt:
- Braad wil meer autovlogs dus gaat meer proefritten plannen.
- krijgt aangeboden om auto’s van zijn trollsquad te reviewen
- fikt een paar vrienden af want eurotrip gaat niet door
- wil alsnog wel naar Tsjechië zonder geld
- laatste livestream tot 2k subs
- wordt weer eten besteld
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 06:39 schreef Makrelis het volgende:
Slordige PhotoShop trouwens aan de rechterkant. Merk je niks van in bed.
Dima? Deze wel geefbaar voor jou? Je komt het land nog niet eens in. Dat houden ze graag zo.
godverdommequote:Op dinsdag 6 juli 2021 07:26 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Met zoveel kilo downforce in die auto kunnen die wielen niet eens de kans krijgen om te spinnen.
https://www.tiktok.com/@TheBradgeTVquote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:52 schreef spinazieruiker het volgende:
Op Tiktok is geen account meer te vinden met de naam TheBradgeTV. Alleen nog een paar andere fake account met weinig volgers. Heeft het rapporteren van de bedrieger geholpen?
Ah toch nog. Die komt bij mij niet naar voren als ik op de naam zoek.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:06 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
https://www.tiktok.com/@:thebradgetv
Deze is het toch? Die views en donaties.Tamelijk schofterig om zo geld te verdienen.
Omdat je hem gerapporteerd hebt waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:08 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Ah toch nog. Die komt bij mij niet naar voren als ik op de naam zoek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou kunnenquote:
volgens mij moet je bij het rapporteren het originele tiktok account vermelden waar filmpjes van worden gejat maar omdat Braddie die weigert te maken valt er weinig te doenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:52 schreef spinazieruiker het volgende:
Op Tiktok is geen account meer te vinden met de naam TheBradgeTV. Alleen nog een paar andere fake account met weinig volgers. Heeft het rapporteren van de bedrieger geholpen?
6 uur streamen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:06 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Gisteren 6 uur en 10 minuten aan livestreams. Wie heeft er notulen gemaakt?
12k followers, 122k likes?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:06 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
https://www.tiktok.com/@:thebradgetv
Deze is het toch? Die views en donaties.Tamelijk schofterig om zo geld te verdienen.
en kip uit de frituurquote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:43 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Een pizza met dubbel friet/patat.
Waarom koop hij ook altijd blikjes drinken erbij, of doet iedereen dat altijd? Als ik misschien niet aan het bedrag kom maar anders...
verbaasd het je? hij duwt ook 3 pizzas in zijn nek op een avond (terwijl hij ze voor ontbijt en lunch zou gebruiken)quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:46 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Oh zo ver was ik nog niet, maar fucking hey...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |