zonder Camp VLNT is het niet hetzelfdequote:Op maandag 5 juli 2021 21:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zonde. Camp vlnt is toch een beetje zijn trademark geworden.
ja maar hij klinkt gewoon zoals ik klink als ik sportquote:Op maandag 5 juli 2021 21:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat verwacht je als er 50 kilo extra op je longen ligt.
hij wil het dus met youtube maken en straks gaat het hem ook nog lukkenquote:Op maandag 5 juli 2021 21:15 schreef datismijnmening het volgende:
Lol het hebben over situaties die veranderen![]()
![]()
Iedereen en zijn moeder weet dat hij over een jaar 25 kilo is aangekomen en nog steeds in de wajong zit.
Zelfs als ik sport met mijn astma en COPD hijg ik nog niet zo. Verontrustend.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:15 schreef Boze_Eend het volgende:
ja maar hij klinkt gewoon zoals ik klink als ik sport
Zou ie in een zweefvlieger passen?quote:Op maandag 5 juli 2021 21:15 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dan heb je dus serieus een schoenlepel nodig om hem er in te krijgen.
maar bij hoeveel kilo overgewicht krijg je echt problemen zeg maar?quote:Op maandag 5 juli 2021 21:17 schreef praadje het volgende:
[..]
Zelfs als ik sport met mijn astma en COPD hijg ik nog niet zo. Verontrustend.
Nee. Echt niet. Kisten hebben een maximum cockpitgewicht.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:17 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Zou ie in een zweefvlieger passen?
20 kilo geledenquote:Op maandag 5 juli 2021 21:18 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
maar bij hoeveel kilo overgewicht krijg je echt problemen zeg maar?
Ja. Dit gaat echt gebeuren. Échtquote:Op maandag 5 juli 2021 19:11 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Hijheeft twee andere vrienden gevraag voor Portugal Spanje roadtrip zei die in stream
Nou ja, vanaf het moment dat je obese bent ga je al klachten krijgen. Dus bij morbide obesitas is het levensgevaarlijk. Morbide betekent dodelijk (Latijnse benaming)quote:Op maandag 5 juli 2021 21:18 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
maar bij hoeveel kilo overgewicht krijg je echt problemen zeg maar?
En heeft dat dan te maken met dat de constructie er werkelijk van beschadigd kan raken (ze zijn immers zo licht mogelijk gebouwd) of omdat hij niet meer veilig bestuurbaar is met een passagier van 150+ kilo?quote:Op maandag 5 juli 2021 21:18 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nee. Echt niet. Kisten hebben een maximum cockpitgewicht.
oh hij is denk ik wel morbide toch?quote:Op maandag 5 juli 2021 21:21 schreef praadje het volgende:
[..]
Nou ja, vanaf het moment dat je obese bent ga je al klachten krijgen. Dus bij morbide obesitas is het levensgevaarlijk. Morbide betekent dodelijk (Latijnse benaming)
Hij is morbide obese. Zeker en vast. Zou leuk zijn om hem te zien koken van zijn donaties, gezonde en leuke content.quote:
Dat laatste. Vliegtuigen hebben een weight and balance tabel.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:23 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
En heeft dat dan te maken met dat de constructie er werkelijk van beschadigd kan raken (ze zijn immers zo licht mogelijk gebouwd) of omdat hij niet meer veilig bestuurbaar is met een passagier van 150+ kilo?
denk dat iedereen wil zien hoeveel dikker hij kan wordenquote:Op maandag 5 juli 2021 21:28 schreef praadje het volgende:
[..]
Hij is morbide obese. Zeker en vast. Zou leuk zijn om hem te zien koken van zijn donaties, gezonde en leuke content.
Interessant!quote:Op maandag 5 juli 2021 21:28 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat laatste. Vliegtuigen hebben een weight and balance tabel.
Dat houdt in dat ze aan de voorkant altijd iets zwaarder moeten zijn dan aan de achterkant. Zodat in geval van overtrekken de neus altijd naar beneden zal willen waardoor je weer in een vliegstand komt.
Daar zit naast een minimum gewicht, ook een maximum aan.
Ik zou liever zien dat hij op een gezond gewicht komt en iets van zijn leven kan maken.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:30 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
denk dat iedereen wil zien hoeveel dikker hij kan worden
Dit dus. En dan leuke content over zijn ruzie met de potten en pannen om een maaltijd in elkaar te flansen. Denk dat dat best leuk is om te zien.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:30 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik zou liever zien dat hij op een gezond gewicht komt en iets van zijn leven kan maken.
En even voor de duidelijkheid, ik kijk ook uit ramptoerisme hoor. Maar dan wel met in mijn achterhoofd, jongen toch. Ze nemen je allemaal in de zeik, laat zien dat ze het mis hebben. Het is net als kijken naar een ongeluk, je wil niet kijken en je doet het toch.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:33 schreef praadje het volgende:
[..]
Dit dus. En dan leuke content over zijn ruzie met de potten en pannen om een maaltijd in elkaar te flansen. Denk dat dat best leuk is om te zien.
het gaat fout als je hoort hoe die ademd jezus...quote:Op maandag 5 juli 2021 21:35 schreef praadje het volgende:
[..]
En even voor de duidelijkheid, ik kijk ook uit ramptoerisme hoor. Maar dan wel met in mijn achterhoofd, jongen toch. Ze nemen je allemaal in de zeik, laat zien dat ze het mis hebben. Het is net als kijken naar een ongeluk, je wil niet kijken en je doet het toch.
Dat is het ook. Ramptoerisme.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:35 schreef praadje het volgende:
[..]
En even voor de duidelijkheid, ik kijk ook uit ramptoerisme hoor. Maar dan wel met in mijn achterhoofd, jongen toch. Ze nemen je allemaal in de zeik, laat zien dat ze het mis hebben. Het is net als kijken naar een ongeluk, je wil niet kijken en je doet het toch.
ik mis hem welquote:Op maandag 5 juli 2021 21:46 schreef Rozevla het volgende:
Haha lachen
Gaat nog steeds over die vette pad.
Ik denk nog steeds dat hij helemaal moet stoppen met vloggen/streamen etc. Het is iets waar hij helemaal niet mee om kan gaan.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:33 schreef praadje het volgende:
[..]
Dit dus. En dan leuke content over zijn ruzie met de potten en pannen om een maaltijd in elkaar te flansen. Denk dat dat best leuk is om te zien.
Veel inwoners in dat land, een kijkersgroep die erop wacht aangeboord te worden. Ik adviseer meeleesbraddie om ook een jurk aan te trekken en muziek vanuit zijn bed te spelen, omgeven door andere mannen in jurken.quote:
Dan mogen de donaties ook wel fors omhoog. Ze moeten allemaal wel eten natuurlijk.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:52 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Veel inwoners in dat land, een kijkersgroep die erop wacht aangeboord te worden. Ik adviseer meeleesbraddie om ook een jurk aan te trekken en muziek vanuit zijn bed te spelen, omgeven door andere mannen in jurken.
quote:Op maandag 5 juli 2021 22:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dan mogen de donaties ook wel fors omhoog. Ze moeten allemaal wel eten natuurlijk.
Die vent heeft net een vette pizza, patat en kip achter de kiezen. Ik denk dat nog een keer eten zelfs voor hem teveel wordt.quote:Op maandag 5 juli 2021 22:29 schreef Duveldrinker het volgende:
Ik verwacht nog wel een nachtelijke foodreview. Ff wat donaties bij elkaar pingelen en hij kan weer bestellen.
Dat is voor hem een licht ontbijtje.quote:Op maandag 5 juli 2021 22:35 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Die vent heeft net een vette pizza, patat en kip achter de kiezen. Ik denk dat nog een keer eten zelfs voor hem teveel wordt.
Dat hij "er niet mee om kan gaan" is ook waarom hij "succes" heeft.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:48 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat hij helemaal moet stoppen met vloggen/streamen etc. Het is iets waar hij helemaal niet mee om kan gaan.
Daarnaast komt de ommekeer pas als hij gezond gaat leven voor zichzelf, niet om zich beter voor te doen in een vlog.
Nu ga ik weer ramptoerist spelen en grappen maken over de Bradge
Wat heeft deze meneer een lieve lachquote:
Nou ja, het begint met momenten wel echt een beetje obsessief te wordenquote:Op maandag 5 juli 2021 22:40 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Als je wilt dat er naar je geluisterd wordt, neem dan een hond.
De één kijkt de video's van Braddie, een ander is fan van Feyenoord, niks om je voor te schamenquote:Op maandag 5 juli 2021 21:35 schreef praadje het volgende:
[..]
hij gooit zijn hele leven gewoon online denk dat mensen dat interesseertquote:Op maandag 5 juli 2021 22:39 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Dat hij "er niet mee om kan gaan" is ook waarom hij "succes" heeft.
Als hij niet kan stoppen, laat hem er dan in elk geval wat vruchten van plukken in de vorm van (ook positieve) aandacht en een zakcentje. Zeker zo lang er geen echte baan is.
Kanaalverwijdering is het stomste dat hij nu kan doen. Dan hebben de trollen hun zin. Ze zullen hem blijven lastigvallen en alle content bewerken en heruploaden. Waarna hij toch wel weer opnieuw zal beginnen met een nieuw kanaal maar dan zonder reclameinkomsten en zonder het archief van het vorig kanaal dat zijn kanaal kan helpen groeien.
hij is liefquote:Op maandag 5 juli 2021 22:41 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Wat heeft deze meneer een lieve lach
Wel jammer dat hij zijn tanden niet laat zien. Zou daar iets aan mankeren?
als jij nog drie minuten te leven had wat zou je dan doen?quote:Op maandag 5 juli 2021 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, het begint met momenten wel echt een beetje obsessief te worden
quote:Op maandag 5 juli 2021 21:23 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
En heeft dat dan te maken met dat de constructie er werkelijk van beschadigd kan raken (ze zijn immers zo licht mogelijk gebouwd) of omdat hij niet meer veilig bestuurbaar is met een passagier van 150+ kilo?
Dus als Het Marc een vliegbrevet heeft moet het kunnen?quote:Op maandag 5 juli 2021 21:28 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat laatste. Vliegtuigen hebben een weight and balance tabel.
Dat houdt in dat ze aan de voorkant altijd iets zwaarder moeten zijn dan aan de achterkant. Zodat in geval van overtrekken de neus altijd naar beneden zal willen waardoor je weer in een vliegstand komt.
Wat een serieuze vraag zo ineensquote:Op maandag 5 juli 2021 22:44 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
als jij nog drie minuten te leven had wat zou je dan doen?
ja dan niet habibo probeer ik ook eens wat nieuws is dat ook niet welkomquote:
quote:Op maandag 5 juli 2021 22:46 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ja dan niet habibo probeer ik ook eens wat nieuws is dat ook niet welkom
dan praten we over braddie
Hangt van het gewicht van Het Marc af.quote:Op maandag 5 juli 2021 22:45 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
[..]
Dus als Het Marc een vliegbrevet heeft moet het kunnen?
als ik nog drie minuten had zou ik mijn ex bellen en zeggen dat ik spijt had van bepaalde dingen maar dat ik van haar hou.quote:
morbide obesitas hahatjesquote:Op maandag 5 juli 2021 22:47 schreef Fok-it het volgende:
Zit wel een klein verschil tussen Braddie en morbide gespreksonderwerpen
Waarom zou je je familie niet bellen?quote:Op maandag 5 juli 2021 22:48 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
als ik nog drie minuten had zou ik mijn ex bellen en zeggen dat ik spijt had van bepaalde dingen maar dat ik van haar hou.
kijk ik weet precies wat ik moet doen habibo ik zou ook nog gauw een goeie vriend bellen en hem nog bedanken voor alles.
en als ik nog kan misschien reep chocolade wegwerken snap je? maar als je niet kan antwoorden is het ook niet zo belangrijk kan je net zo goed over bradge praten habibo
Ik zou dit nummer opzetten en hopen dat ik nog 6 seconden extra krijg:quote:Op maandag 5 juli 2021 22:44 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Maar dan zijn de laatste stemmen die je gehoord hebt niet van diegene die je het dierbaarst zijn geweestquote:Op maandag 5 juli 2021 22:50 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
omdat die weten dat ik van ze heb gehouden en ik het langst bij hun ben geweest
geen slechte keus habibquote:Op maandag 5 juli 2021 22:50 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Ik zou dit nummer opzetten en hopen dat ik nog 6 seconden extra krijg:
familie heb je allang in het hart gesloten en zij jou dat hoeft niet meer denk ik dat zijn stemmen die ik zo ook voor de geest kan halenquote:Op maandag 5 juli 2021 22:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dan zijn de laatste stemmen die je gehoord hebt niet van diegene die je het dierbaarst zijn geweest
Of die moeten minder dierbaar zijn dan je ex of je vriend natuurlijk
quote:Op maandag 5 juli 2021 19:11 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Hijheeft twee andere vrienden gevraag voor Portugal Spanje roadtrip zei die in stream
Prima materiaal om je daarop voor te bereiden dit:quote:
Als ik 3 minuten naar die kutherrie moest luisteren zou ik na 1 minuut voor de trein springenquote:Op maandag 5 juli 2021 22:50 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Ik zou dit nummer opzetten en hopen dat ik nog 6 seconden extra krijg:
Ik had gedacht dat jij ook een Abidder was, habibo.quote:Op maandag 5 juli 2021 22:56 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Als ik 3 minuten naar die kutherrie moest luisteren zou ik na 1 minuut voor de trein springen
Ik geef je nog een laatste kans. Als je nu excuses aanbiedt laat ik het gaanquote:Op maandag 5 juli 2021 22:40 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Waar in italie ben je nu?quote:Op maandag 5 juli 2021 22:57 schreef Tlaloc het volgende:
@:datismijnmening is Florence in één dag te doen of is twee dagen wel aan te raden? Ga er volgende week heen, nu in Italië.
Ik bijt nog liever mijn tanden kapot op een stuk chocoladequote:Op maandag 5 juli 2021 22:57 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat jij ook een Abidder was, habibo.
kijk uit met je tanden habiboquote:Op maandag 5 juli 2021 22:59 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Ik bijt nog liever mijn tanden kapot op een stuk chocolade
Zou sigaretje opsteken, biertje openmaken en achterover leunenquote:Op maandag 5 juli 2021 22:44 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Of een Google Home Speaker.quote:Op maandag 5 juli 2021 22:40 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Lekker hoorquote:
quote:Op maandag 5 juli 2021 22:59 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Ik bijt nog liever mijn tanden kapot op een stuk chocolade
Nee, schijnt ook best moeilijk te zijn als NLerquote:Op maandag 5 juli 2021 23:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Al een Italiaanse aan de haak geslagen?
Ik bedoel om de hoogtepunten van de stad te kunnen zien.quote:Op maandag 5 juli 2021 23:08 schreef spinazieruiker het volgende:
Vanaf Comomeer naar Firenze is in één dag is goed te doen.
Mits je genoeg brandstof in je auto hebt moet het zelfs op één tank kunnen.
Besef wel dat je voor een lekkere spaghetti beter naar een steegje in Frankrijk kunt gaan.quote:Op maandag 5 juli 2021 23:08 schreef spinazieruiker het volgende:
Vanaf Comomeer naar Firenze is in één dag is goed te doen.
Mits je genoeg brandstof in je auto hebt moet het zelfs op één tank kunnen.
Je kan al hele dag doorbrengen in Uffiziquote:Op maandag 5 juli 2021 23:10 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Ik bedoel om de hoogtepunten van de stad te kunnen zien.
quote:Op maandag 5 juli 2021 23:11 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Besef wel dat je voor een lekkere spaghetti beter naar een steegje in Frankrijk kunt gaan.
Een dag is vaak veel te kort om de hoogtepunten van een stad te kunnen zien. Geldt ook voor de meeste Nederlandse steden. Je kunt misschien de typische plekken bezoeken waar de meeste toeristen zich ophouden maar dat geeft je nog geen goede indruk van een stad.quote:Op maandag 5 juli 2021 23:10 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Ik bedoel om de hoogtepunten van de stad te kunnen zien.
Ja, worden twee dagen denk ik.quote:Op maandag 5 juli 2021 23:17 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Een dag is vaak veel te kort om de hoogtepunten van een stad te kunnen zien. Geldt ook voor de meeste Nederlandse steden. Je kunt misschien de typische plekken bezoeken waar de meeste toeristen zich ophouden maar dat geeft je nog geen goede indruk van een stad.
Een stad als Florence heeft genoeg te bieden om een dag prima te vermaken. Heb je meer tijd dan zou ik wat langer blijven. En anders later nog eens terugkomen.
Leuk! Het is één van de steden in Italië waar ik nog nooit ben geweest, mede vanwege het massatoerisme. Wat de drukte betreft is dit jaar nog een mooi moment om er naar toe te gaan.quote:
Ja ik wil dolgraag de hoogtepunten van Hilversum, Kortenhoef, Loosdrecht en Vreeland waarvan al 15x dezelfde video is gemaakt graag een keer in het echt aanschouwenquote:Gaan jullie nog op vakantie eigenlijk? Roadtrip Hilversum?
Of gewoon buiten het hoogseizoen gaan. Heb je wel vaker slechter weerquote:Op maandag 5 juli 2021 23:33 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Leuk! Het is één van de steden in Italië waar ik nog nooit ben geweest, mede vanwege het massatoerisme. Wat de drukte betreft is dit jaar nog een mooi moment om er naar toe te gaan.
[..]
Ja ik wil dolgraag de hoogtepunten van Hilversum, Kortenhoef, Loosdrecht en Vreeland waarvan al 15x dezelfde video is gemaakt graag een keer in het echt aanschouwen
Heb je het nu over Florence of over het Gooi?quote:Op maandag 5 juli 2021 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of gewoon buiten het hoogseizoen gaan. Heb je wel vaker slechter weer
Je zal maar echt gebonden zijn aan hetzelfde kutommetje elke keer weer. Waardeloos.quote:Op maandag 5 juli 2021 23:33 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Leuk! Het is één van de steden in Italië waar ik nog nooit ben geweest, mede vanwege het massatoerisme. Wat de drukte betreft is dit jaar nog een mooi moment om er naar toe te gaan.
[..]
Ja ik wil dolgraag de hoogtepunten van Hilversum, Kortenhoef, Loosdrecht en Vreeland waarvan al 15x dezelfde video is gemaakt graag een keer in het echt aanschouwen
quote:Op maandag 5 juli 2021 23:38 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Heb je het nu over Florence of over het Gooi?![]()
Mijn ervaring met steden als Rome en Venetië is dat het loont om na wat verplichte bezoekjes aan wat toeristische uithangborden de wat rustiger straatjes en pleintjes op te zoeken. Kun je veel beter de sfeer van de stad proeven. Een hapje of drankje wordt dan ook betaalbaar.
Of Sienaquote:Op maandag 5 juli 2021 23:45 schreef spinazieruiker het volgende:
Een stad hoeft niet super bekend te zijn om een leuke tijd te hebben met mooie bezienswaardigheden. Ik heb op vakanties in Italië dagen rondgeslenterd in bergdorpjes en meer genoten van kerken, musea en pleinen dan bijvoorbeeld de keren dat ik in Venetië was.
Voor een dagje naar een Toscaanse stad zou ik misschien eerder naar Lucca gaan dan naar Firenze.
Sienna is ook leuk en veel rustiger dan Florencequote:Op maandag 5 juli 2021 23:45 schreef spinazieruiker het volgende:
Een stad hoeft niet super bekend te zijn om een leuke tijd te hebben met mooie bezienswaardigheden. Ik heb op vakanties in Italië dagen rondgeslenterd in bergdorpjes en meer genoten van kerken, musea en pleinen dan bijvoorbeeld de keren dat ik in Venetië was.
Voor een dagje naar een Toscaanse stad zou ik misschien eerder naar Lucca gaan dan naar Firenze.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op maandag 5 juli 2021 23:49 schreef Fok-it het volgende:
Of PisaKun je een foto maken zodat het lijkt alsof je die toren om duwtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 juli 2021 23:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kun je een foto maken zodat het lijkt alsof je die toren om duwt
Ik moet zeggen dat Praag een toffe stad isquote:Op maandag 5 juli 2021 23:50 schreef spinazieruiker het volgende:
Wie het massatoerisme wil vermijden kan beter naar Tsjechië gaan
Praaggodquote:Op maandag 5 juli 2021 23:52 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat Praag een toffe stad is
Stukje extra motivering om van je luie reet af te komen. Als je met een uitkering prima kunt leven en op vakantie kan gaan, waarom dan voor minimumloon werken?quote:Op maandag 5 juli 2021 23:39 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Je zal maar echt gebonden zijn aan hetzelfde kutommetje elke keer weer. Waardeloos.
Is het ookquote:Op maandag 5 juli 2021 23:52 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat Praag een toffe stad is
Kijk een kennerquote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:09 schreef Fok-it het volgende:
Vond Budapest minder dan Praag tbh. Maar dat badhuis in Budapest is wel onwijs tof om een dagje te vertoeven
Verder nog niet echt veel oostelijker geweestquote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:11 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Kijk een kennerheerlijk groot en lekker een middagje ontspannen.
Tallinn was om erg mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |