Er hoeft toch ook geen bedoeling achter te zitten? Het is gewoon enthousiasme, net als het Nederlands Elftal scoortquote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat er de bedoeling van is. Maar in principe hoef ik het ook niet te snappen natuurlijk.
Post 301 is altijd de laatste post, keutel.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wel mooi om te zien dat @:ijs_beer zelfs door het slotje post als het zijn eigen lapo is.
Ja, en 302 heb je ook.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:00 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Post 301 is altijd de laatste post, keutel.
DAT HEB IK JE IN VERTROUWEN VERTELD EN NU LOOP JE HET HIER WEER ROND TE BAZUINENquote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron weet ik dat @:Meke altijd wel van confrontaties houdt.
Of NL-er wielrenner etappe wint tijdens Tour de Francequote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:59 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Er hoeft toch ook geen bedoeling achter te zitten? Het is gewoon enthousiasme, net als het Nederlands Elftal scoort
Nee?quote:
Is hij familie van Thomas Cromwell?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
1661
Op 30 januari, de dag waarop hij 12 jaar eerder koning Charles I had laten onthoofden, werd het lichaam van Oliver Cromwell uit de grafkelder van Westminster Abbey gehaald en postuum geëxecuteerd. Zijn hoofd zou ouderwets op een staak gespietst worden en zou tot 1685 tentoongesteld worden bij Westminster Hall.
Je zal er maar naast wonen![]()
Het jaar dat de Franse natuurkundige Melchisédech Thévenot de eerste waterpas zou uitvinden.
Dit jaar voltooid Johannes vermeer misschien wel een van de beroemdste stadsgezichten uit de 17de eeuw: Gezicht op Delft
[ afbeelding ]
Ja, maar er werd gevraagd om een rel he, dus dan lever ik diequote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:01 schreef Meke het volgende:
[..]
DAT HEB IK JE IN VERTROUWEN VERTELD EN NU LOOP JE HET HIER WEER ROND TE BAZUINEN
Nou ik heb laatst wel echt gekeken om iets van de regenboogvlag te kopen voor op m'n tas ofzoquote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ga je mee?dan mag je mijn regenboogvlag boven je hoofd houden, zodat je nog een beetje schaduw hebt. Lief hè.
NU IS ZE ECHT BOOS & GAAN SLACHTOFFERS VALLENquote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:01 schreef Meke het volgende:
[..]
DAT HEB IK JE IN VERTROUWEN VERTELD EN NU LOOP JE HET HIER WEER ROND TE BAZUINEN
Nou kijk maar uit, er zitten nu Russen feest te vieren in het huis hiernaast en de muziek staat keihard dus als je zometeen opeens van alles in het Russisch ziet, dan weet je waaromquote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:59 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Er hoeft toch ook geen bedoeling achter te zitten? Het is gewoon enthousiasme, net als het Nederlands Elftal scoort
Ik heb je anders meerdere keren VANUIT HET NIETS over de bubbels van de F1 zien posten hoorquote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik post alleen hier RACEWEEK en verder op post van anderen over F1, maar tijdens weekend ben ik hier sowieso weinig te vinden.
Daarom ben je chagrijnigquote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou kijk maar uit, er zitten nu Russen feest te vieren in het huis hiernaast en de muziek staat keihard dus als je zometeen opeens van alles in het Russisch ziet, dan weet je waarom
Alleen is het dan waarschijnlijk meer uit frustratie en woede dan vanuit enthousiasme
Ja jeetje zelfs als we ruzie hebben is het hier gezapig, wat een gekut ook allemaalquote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:03 schreef ijs_beer het volgende:
Nu heb ik jullie die 5 minuten gegeven, maar als dit alles durf ik zelfs skysherrif met jullie alleen te laten.
Ach liever RACEWEEK dan RACEKAK moeten we maar denken.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik post alleen hier RACEWEEK en verder op post van anderen over F1, maar tijdens weekend ben ik hier sowieso weinig te vinden.
Hoe voor ESF organisatie kan werkenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb je anders meerdere keren VANUIT HET NIETS over de bubbels van de F1 zien posten hoor
Dan is ie bij jou fout.quote:
Eikel.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, maar er werd gevraagd om een rel he, dus dan lever ik die
Laat ze maar aan mij overquote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:03 schreef ijs_beer het volgende:
Nu heb ik jullie die 5 minuten gegeven, maar als dit alles durf ik zelfs skysherrif met jullie alleen te laten.
Nog niet toegevoegd aan ESF 5g netwerk door middel van vaccinatieprikquote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dat is gewoon omdat ik oud en bitter ben.
Ja maar dan klopt je statement dus nietquote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hoe voor ESF organisatie kan werken
Wat leuk dat je als ally alsnog een regenboogvlag wilde dragenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou ik heb laatst wel echt gekeken om iets van de regenboogvlag te kopen voor op m'n tas ofzoMaar dat bied niet zoveel schaduw als de vlag, dus dan sta ik graag onder de jouwe
![]()
Maar ik wou eigenlijk zo'n pin ofzo met ally erop, maar dat kon ik niet vinden
Al iets bekend over Nattekat z’n mobiele bundel en de grootte van gifjes voor dit seizoen?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
which game you wanna play?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Laat ze maar aan mij over
[ afbeelding ]
Dan gooi ik het op een fout van Strani.quote:
waarom heb je een groen kleurtjequote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:06 schreef ijs_beer het volgende:
[ afbeelding ]
@:roger_epiales
Alles om te bewijzen dat het daadwerkelijk geen 302 is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |