Daarom ben je chagrijnigquote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou kijk maar uit, er zitten nu Russen feest te vieren in het huis hiernaast en de muziek staat keihard dus als je zometeen opeens van alles in het Russisch ziet, dan weet je waarom
Alleen is het dan waarschijnlijk meer uit frustratie en woede dan vanuit enthousiasme
Ja jeetje zelfs als we ruzie hebben is het hier gezapig, wat een gekut ook allemaalquote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:03 schreef ijs_beer het volgende:
Nu heb ik jullie die 5 minuten gegeven, maar als dit alles durf ik zelfs skysherrif met jullie alleen te laten.
Ach liever RACEWEEK dan RACEKAK moeten we maar denken.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik post alleen hier RACEWEEK en verder op post van anderen over F1, maar tijdens weekend ben ik hier sowieso weinig te vinden.
Hoe voor ESF organisatie kan werkenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb je anders meerdere keren VANUIT HET NIETS over de bubbels van de F1 zien posten hoor
Dan is ie bij jou fout.quote:
Eikel.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, maar er werd gevraagd om een rel he, dus dan lever ik die
Laat ze maar aan mij overquote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:03 schreef ijs_beer het volgende:
Nu heb ik jullie die 5 minuten gegeven, maar als dit alles durf ik zelfs skysherrif met jullie alleen te laten.
Nog niet toegevoegd aan ESF 5g netwerk door middel van vaccinatieprikquote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dat is gewoon omdat ik oud en bitter ben.
Ja maar dan klopt je statement dus nietquote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hoe voor ESF organisatie kan werken
Wat leuk dat je als ally alsnog een regenboogvlag wilde dragenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou ik heb laatst wel echt gekeken om iets van de regenboogvlag te kopen voor op m'n tas ofzoMaar dat bied niet zoveel schaduw als de vlag, dus dan sta ik graag onder de jouwe
![]()
Maar ik wou eigenlijk zo'n pin ofzo met ally erop, maar dat kon ik niet vinden
Al iets bekend over Nattekat z’n mobiele bundel en de grootte van gifjes voor dit seizoen?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik post alleen hier RACEWEEK en verder op post van anderen over F1, maar tijdens weekend ben ik hier sowieso weinig te vinden.
which game you wanna play?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Laat ze maar aan mij over
[ afbeelding ]
Dan gooi ik het op een fout van Strani.quote:
waarom heb je een groen kleurtjequote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:06 schreef ijs_beer het volgende:
[ afbeelding ]
@:roger_epiales
Alles om te bewijzen dat het daadwerkelijk geen 302 is.
En jij de catalyst, in dit gevalquote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:06 schreef Meke het volgende:
Is het al tijd voor de atoombom om het relletje écht goed op gang te helpen?
@:strani is een catalaan
Nou wel heeeeel veel met gewoon regenboogvlag natuurlijkquote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat leuk dat je als ally alsnog een regenboogvlag wilde dragenJammer dat dat soort pins er niet zijn!
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:06 schreef Meke het volgende:
Is het al tijd voor de atoombom om het relletje écht goed op gang te helpen?
@:strani is een catalaan
Verre familie wel, maar ik weet niet precies in welke lijn.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Is hij familie van Thomas Cromwell?
Ik moet hier nog even op reageren. Echt lief Billquote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:42 schreef BillDauterive het volgende: [..] Fijn dat je erop terug komt, want nu ben ik er wel en kan ik mijn mening wel geven. Vanmiddag voelde dat als mosterd na de maaltijd
Ik baalde van je post. En eigenlijk ook van de post van een andere user, een paar dagen eerder. Tot vanavond had ik GeorgeM niet meer in dit topic gezien, nadat haar gevraagd was minder van de Q music Foute 1500 te posten. Fijn dat ze er weer is! Mjah, ik werd wel enthousiast van de vrolijke posts en de leuke - vaak niet zo - foute liedjes. Er komen hier allerlei onderwerpen voorbij waar ik niets mee heb en soms post ik ook wel iets over een onderwerp waarvan ik weet dat anderen er niets mee hebben. Tja, dat hoort erbij toch? Het was niet dat de rest van de discussie ondergesneeuwd werd. Het zijn vaak ook kleine posts waar je zo doorheen scrollt. Jammer dat mensen er last van hadden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |