Ach, wansmaak is ook smaak.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:14 schreef Coco het volgende:
Wisten jullie dat @:Paul fan is van Grueter?
Dan ben je ook gewoon een debiel.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:14 schreef vaarsuvius het volgende:
wel slecht voor mijn pool, ik had 0-1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
Goedenavond Chevyquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zo, league race dit erop, ik kijk nu ook mee
Ik ben geen fan van Paul.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:14 schreef Coco het volgende:
Wisten jullie dat @:Paul fan is van Grueter?
ditquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zo, league race dit erop, ik kijk nu ook mee
nee, ik ben heel slim, dit is een win-win situatie of we winnen, of ik winquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan ben je ook gewoon een debiel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:16 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Wat is er erger dan Marten de Roon?
Antwoord:Nee, we willen tegen Italia spielenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Atléti heeft weer een koopje binnengesleept met De Paul.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:16 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van Paul.
Wel van De Paul.
Loopt ook achterquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:16 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Beeld loopt daar helaas achter. Dan maar de Belg.
quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Malen daar had gestaan was hetIk wist wat hier stond maar toch klikte ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
hmm inderdaadquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:16 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Beeld loopt daar helaas achter. Dan maar de Belg.
Hoezo niet?quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:17 schreef -XOR- het volgende:
Zouden er bij andere landen ook Rene van der Gijpen zijn die opmerken dat een aantal spelers van Nederland voetballend toch wel vrij matig zijn?
Kwam deze klassieker tegenquote:Op zondag 17 september 2017 19:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb ooit een post geplaatst dat als Weghorst ooit oranje haalt ik stop met het kijken van voetbal
Je snapt dat ik hem aardig begin te knijpen Ties
Jack van Gelder?quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
NPO1 beeld stream & Radio 1 geluid stream... Is heel goed te synchroniseren
De Belg noemt net de Roon en Weghorst slechtquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:17 schreef -XOR- het volgende:
Zouden er bij andere landen ook Rene van der Gijpen zijn die opmerken dat een aantal spelers van Nederland voetballend toch wel vrij matig zijn?
Volgens mij hebben we in 1996 een keer een Nederlands elftal gehad dat uitsluitend uit spelers van Ajax bestond.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Half Ajax speelt bij Nederlands elftal. Best logisch.
Ok.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:18 schreef Karina het volgende:
[..]
best wel veel acties niet van dat slome afwachtende.
Geen clubgenuil nu thxquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:14 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Waarom deze Ajax liederen, donder toch op man.
Echt een heerlijke aankoop.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:17 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Atléti heeft weer een koopje binnengesleept met De Paul.
Begin 80 ook een team van 9 AZ spelers.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we in 1996 een keer een Nederlands elftal gehad dat uitsluitend uit spelers van Ajax bestond.
Jammer dat die Milanees toen een penalty miste (of was het Sampdoriaan?)quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we in 1996 een keer een Nederlands elftal gehad dat uitsluitend uit spelers van Ajax bestond.
dan moet je wel ex- ajacieden meetellenquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:19 schreef golfer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:20 schreef Mani89 het volgende:
Zonder ArnautoGod is hier geen fuck aan.
Daarom meteen een 8k OLED tv kopenquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:20 schreef Watashiwa het volgende:
4K tv schijnt ruk te zijn op dit moment, heb je net die tv gekocht
Leuke speler totaan driekwart veld.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Frenkie is wel het mannetje hoor.
Kanonnen.
Met polderjongens die meer kregen dan de negersquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Schijnt zich enigszins racistisch geuit te hebbenquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:20 schreef Mani89 het volgende:
Zonder ArnautoGod is hier geen fuck aan.
Cocu en Numan waren in die tijd de enige vaste spelers die niet bij Ajax speelden, ook in '98/'00 (Zenden speelde ook nog wel geregeld en Stam had toen nog niet bij Ajax gespeeld, naturlijk)quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Jammer dat die Milanees toen een penalty miste (of was het Sampdoriaan?)
Er staat Caland, niet GGMM.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die doet net alsof hij met vrienden aan het kijken is.
Scholletje geregeld.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Met polderjongens die meer kregen dan de negers
Onjuistquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Schijnt zich enigszins racistisch geuit te hebben
Wouter heeft niet echt een functie neequote:Op donderdag 17 juni 2021 21:21 schreef byah het volgende:
Nogmaals, 5-3-2 speel je met twee snelle spitsen
Ronald de Boer die weer eens hypocriet riep dat de negers dat ook moesten verdienenquote:
NL moet in de achtste finales toch tegen een ploeg uit poule F? Duitsland, Italië of Portugal? Dus dan is het sowieso einde verhaal toch.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Helaas (nog) niet. Denk vanaf kwart finales, indien Nederland dat haalt
Barnabygodquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:19 schreef -XOR- het volgende:
Ik kijk nu ook op de Beeb. Nu nog wel Midsomer Murders maar met De Belg kun je in mijn kringen nu ook niet meer aankomen.
Schoonpaps Rob Cohen zich nog gratis ingezet op Ronalds verzoek maar die wist toen nog niet dat die stieken de nanny neukte.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ronald de Boer die weer eens hypocriet riep dat de negers dat ook moesten verdienen
HaJeetje hier.quote:
Alaba heeft juist normaal meer moeite met een speler zoals Weghorst dan een speler zoals Malen. Maar goed.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:23 schreef Harveo het volgende:
Weghorst heeft niks te vertellen tegen Alaba, Malen moet er in met snelheid.
Was ook zeker de afspraak met Van Os aidsquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:23 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Schoonpaps Rob Cohen zich nog gratis ingezet op Ronalds verzoek maar die wist toen nog niet dat die stieken de nanny neukte.
van Duitsland kunnen we wel winnen, maar Italie of Portugal is exit.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:23 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
NL moet in de achtste finales toch tegen een ploeg uit poule F? Duitsland, Italië of Portugal? Dus dan is het sowieso einde verhaal toch.
Oekraine was tot de goals ook niet veel.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:24 schreef Kriegel het volgende:
Ik maakte me vooraf nog een soort van zorgen maar Oostenrijk is wel heeeel matig hoor.
Ik heb ook moeite met Weghorst.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alaba heeft juist normaal meer moeite met een speler zoals Weghorst dan een speler zoals Malen. Maar goed.
Eens, maar wonderen schijnen nog niet de wereld uit te zijn of zoquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:23 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
NL moet in de achtste finales toch tegen een ploeg uit poule F? Duitsland, Italië of Portugal? Dus dan is het sowieso einde verhaal toch.
Inderdaad!quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:22 schreef Koffieplanter het volgende:
Blind en Frenkie is een fenomenaal duo.
Dan moet Wout wel aanvoer vanaf de zijkanten krijgen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alaba heeft juist normaal meer moeite met een speler zoals Weghorst dan een speler zoals Malen. Maar goed.
Tegen Duitsland moet je mijns inziens altijd uitgaan van verlies. Tegen Italië natuurlijk ook. Tegen Portugal hoef je er niet eens van uit te gaan, dat wordt verlies.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:24 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
van Duitsland kunnen we wel winnen, maar Italie of Portugal is exit.
Precies, Nederland werd ooit 3e op het WK met een flop elftal.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Eens, maar wonderen schijnen nog niet de wereld uit te zijn of zo
@Mexicanobakker weet daar alles vanquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Eens, maar wonderen schijnen nog niet de wereld uit te zijn of zo
Dat zeiden ze in 40-45 ook.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:25 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Tegen Duitsland moet je mijns inziens altijd uitgaan van verlies.
Italië en Portugal ook.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:25 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Tegen Duitsland moet je mijns inziens altijd uitgaan van verlies.
Die kwamen er tenminste nog af en toe gevaarlijk doorheen. Dit is een beetje alsof je tegen Estland speelt. Dus of we staan nu beter georganiseerd bij balverlies of Oostenrijk kan er in aanvallend opzicht even geen zak van.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Oekraine was tot de goals ook niet veel.
Zag het ook meer dan 90 minuten naar uit trouwens.quote:
Nederland speelt waarschijnlijk tegen Duitsland/Portugal als die 3e worden en Zwitserland wint.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:26 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
@:Mexicanobakker weet daar alles van
Wel flink hardquote:
als is het een klote wedstrijd , als ze maar winnenquote:
Er zijn zoveel mogelijkheden dat dit vrijwel niet te zeggen is.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:23 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat ze binnenkort bij het CDA weer ledenvergaderingen met motiestemmingen krijgen. Ben jij dan ook beschikbaar voor uitleg?quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nederland speelt waarschijnlijk tegen Duitsland/Portugal als die 3e worden en Zwitserland wint.
Als er gewonnen wordt natuurlijk.
hha dat jong is nog steeds bezig zeker?quote:
Jaquote:
Oké, maar dan moet je dus niet dit gaan doen, Van Aanholt...quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:26 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Die kwamen er tenminste nog af en toe gevaarlijk doorheen. Dit is een beetje alsof je tegen Estland speelt. Dus of we staan nu beter georganiseerd bij balverlies of Oostenrijk kan er in aanvallend opzicht even geen zak van.
Het leek er meer op dat de bal tegen zijn zak stuiterde.quote:
auw dat is nog pijnlijker.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het leek er meer op dat de bal tegen zijn zak stuiterde.
Dat is zelfs voor mij niet te begrijpenquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:28 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat ze binnenkort bij het CDA weer ledenvergaderingen met motiestemmingen krijgen. Ben jij dan ook beschikbaar voor uitleg?
Dat is nou net het probleem bij hem.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:28 schreef HansCojona het volgende:
Wat een lul is die Arnautovic dan, sta je daar toe te kijken, omdat je een schorsing krijgt bij het "vieren" van je goal. Dan moet je toch een keer gaan nadenken.
Ja.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:28 schreef Revanches het volgende:
Groep F zit toch aan de andere kant van het schema?
Hij is gestopt over Robben maar is nu boos op een ander moment. Wel een enorme ACT op dit momentquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hha dat jong is nog steeds bezig zeker?
quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:28 schreef HansCojona het volgende:
Wat een lul is die Arnautovic dan, sta je daar toe te kijken, omdat je een schorsing krijgt bij het "vieren" van je goal. Dan moet je toch een keer gaan nadenken.
hier in de flat ook een die er op stond te blazenquote:
Leuk!quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb keuze uit deze zenders om het EK te kijken
ZDF (De Duits)
BBC one (De Engelsman)
Sporza (De Belg)
NOS (De Nederlander)
Rai1 (De Italiaan?)
Tip!k (De Waal)
Met F ben je wel echt royally fucked, wordt je daar dan eerste voor.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:29 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ja.
Eerste van groep C (Nederland dus) speelt tegen de derde van groep D/E/F
Jouw probleemquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
ZDF (De Duits)
BBC one (De Engelsman)
Sporza (De Belg)
NOS (De Nederlander)
Rai1 (De Italiaan?)
Tip!k (De Waal)
Hoort de NPO niet 'Den Hollander' te zijn?quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
ZDF (De Duits)
BBC one (De Engelsman)
Sporza (De Belg)
NOS (De Nederlander)
Rai1 (De Italiaan?)
Tip!k (De Waal)
nee maar ik kan wel begrijpen dat dat pijn doet het. bal in je kut lijkt me ook niet zo lekker.quote:
Malta was dat. Die gast was ook de hele wedstrijd vervelend aan het doen.quote:
Die schorsing is net zo achterlijk als de gele kaart voor van Nistelrooij destijds omdat ie demonstratief ging juichen in het gezicht van een Andorra speler die hem al steeds aan het zieken was.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:28 schreef HansCojona het volgende:
Daar denkt @Siswet anders over.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
nee maar ik kan wel begrijpen dat dat pijn doet het. bal in je kut lijkt me ook niet zo lekker.
Lijkt me afhankelijk van het formaat en in welke hoedanigheid...quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
nee maar ik kan wel begrijpen dat dat pijn doet het. bal in je kut lijkt me ook niet zo lekker.
Dat heet plompzakken.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Pingpongbal gaat nog wel heb ik gehoord van een vriend.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Tikkie breed tikkie teruggenotquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:31 schreef raptorix het volgende:
We gaan weer wandel wandel, schuiffie schuiffie voetballen
Gras is groen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De Roon speelt niet zo sterk.
Nee, Andorra.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Malta was dat. Die gast was ook de hele wedstrijd vervelend aan het doen.
quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Malta was dat. Die gast was ook de hele wedstrijd vervelend aan het doen.
Kom dan vriendquote:
ja, dr werd hier al vanuit gegaan dat je sws tegen dld/por/it speelde, maar is nog lang niet zeker.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:29 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ja.
Eerste van groep C (Nederland dus) speelt tegen de derde van groep D/E/F
Die gast vroeg er echt om.quote:
Tussen de lakens kunnen rare dingen gebeuren.quote:
Alleen indien fatsoenlijk Frans de Waal, maar anders kijk ik net zo lief in het Duits.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
ZDF (De Duits)
BBC one (De Engelsman)
Sporza (De Belg)
NOS (De Nederlander)
Rai1 (De Italiaan?)
Tip!k (De Waal)
Heb je geen waaier ouwe reus?quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:32 schreef Bolasie het volgende:
Het is warm en de wedstrijd is kut.
Niet zo mooi.
corrected, I losequote:
Mijn EK pool gaat uit van Nederland-Duitsland.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:32 schreef Revanches het volgende:
[..]
ja, dr werd hier al vanuit gegaan dat je sws tegen dld/por/it speelde, maar is nog lang niet zeker.
Henk Fraser vierde ook een keer zijn doelpunt was tegen Volendam en deed superman strike op iemand zijn kaakquote:
Net als Zidanegodquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:33 schreef Hankster het volgende:
[..]
Hoe stom ook, toch vond ik het een begrijpelijke bazenactie
Nee. Niets.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:33 schreef Oriente het volgende:
[..]
Heb je geen waaier ouwe reus?
(ik niet)
Zuiden des lands? Dan wel ja.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:33 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Nee. Niets.
Gelukkig gaat het over een paar uur regenen.
Barry Opdam in Oranje!quote:
ik heb ook nog een tenorvuvu trouwens. Welke toon is dat denk je?quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:33 schreef Stichting_NoFap het volgende:
Ik
[..]
herken het meteen aan de toonhoogte bes
[ afbeelding ]
Materazziquote:
KNVB +quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:34 schreef TLC het volgende:
Oostenrijk domineert, het is dat van Gaal nog leeft anders zou hij zich in zn graf omdraaien.
Gaat langs ons heen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:33 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Nee. Niets.
11 tegen 11quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:34 schreef Lothiriel het volgende:
Hoe is de wedstrijd zover? Ik schakel net in
Die kerel lachte Van the Man toch eerst uit om iets? Dit was echt een mooie comebackquote:
Dat laten we aan de belgen over.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jullie mogen van me winnen, maar aub begin geen dikke nek te krijgen
Je had net zo goed niet hoeven inschakelen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:34 schreef Lothiriel het volgende:
Van mij nietquote:
Moet je maar niet met onze voeten spelen he.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat was er nou belangrijker dan deze EK wedstrijd?quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:34 schreef Lothiriel het volgende:
We staan voor en Astronautovic zit te pruilen op de tribunequote:Op donderdag 17 juni 2021 21:34 schreef Lothiriel het volgende:
Ik heb een stijve nek. Komt van hele tijd achter een scherm zitten zegt mijn dokter.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Blauwe banden om!quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:33 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Nee. Niets.
Gelukkig, zou jammer zijn als Dumfries al rood had gevangenquote:
Light weight baby!quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zou een documentaire over het leven van de wombat nu toch prefereren als het zo blijft.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:35 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Wat was er nou belangrijker dan deze EK wedstrijd?
De afwasquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:35 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Wat was er nou belangrijker dan deze EK wedstrijd?
He se, dat is d'r over he.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Moet je maar niet met onze voeten spelen he.
lijkt wel een vogel die op een tak aanvliegtquote:
Oh ja... Die doet mee... Depay ook... Hmm...quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:36 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Gelukkig, zou jammer zijn als Dumfries al rood had gevangen
Niet slecht, Arnautovic is echt een debiel hahaquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We staan voor en Astronautovic zit te pruilen op de tribune
Snel het dak dicht in de Kuip!quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:37 schreef Bolasie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Komt gelukkig een stuk nog over Zuid-Holland
Esquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik heb ook nog een tenorvuvu trouwens. Welke toon is dat denk je?
We spelen niet eens tegen jullie beebquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het is dan ook Ronnie Coleman, meervoudig kampioen bodybuildingquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:37 schreef Ufupiloot het volgende:
[..]
Fake weights. Geloof niet dat jij zo veel gewicht kan optillen met barbell row.
Dan liggen we te slapen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:37 schreef Bolasie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Komt gelukkig een stuk nog over Zuid-Holland
Mwha, bij de BBC vinden het ook niet een overtreding.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Matige scheids trouwens. Beetje een thuisfluiter.
Alleen als je tegen Nederland bentquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Matige scheids trouwens. Beetje een thuisfluiter.
Onder de plak liggen doet dat met jequote:
YEAH BUDDYYYYquote:
Waarom die je dan eerst alsof jij het bent.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het is dan ook Ronnie Coleman, meervoudig kampioen bodybuilding
Fixed.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nederland speelt overigens weer dramatisch nu
Ruud miste daarvoor een pingel ja. Vond die kerel grappig. Ruud niet. Ruud schiet hem er even later in. Kerel vond dát weer niet grappig.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:35 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Die kerel lachte Van the Man toch eerst uit om iets? Dit was echt een mooie comeback
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |