Ach, wansmaak is ook smaak.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:14 schreef Coco het volgende:
Wisten jullie dat @:Paul fan is van Grueter?
Dan ben je ook gewoon een debiel.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:14 schreef vaarsuvius het volgende:
wel slecht voor mijn pool, ik had 0-1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
Goedenavond Chevyquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zo, league race dit erop, ik kijk nu ook mee
Ik ben geen fan van Paul.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:14 schreef Coco het volgende:
Wisten jullie dat @:Paul fan is van Grueter?
ditquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zo, league race dit erop, ik kijk nu ook mee
nee, ik ben heel slim, dit is een win-win situatie of we winnen, of ik winquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan ben je ook gewoon een debiel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:16 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Wat is er erger dan Marten de Roon?
Antwoord:Nee, we willen tegen Italia spielenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Atléti heeft weer een koopje binnengesleept met De Paul.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:16 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van Paul.
Wel van De Paul.
Loopt ook achterquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:16 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Beeld loopt daar helaas achter. Dan maar de Belg.
quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Malen daar had gestaan was hetIk wist wat hier stond maar toch klikte ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
hmm inderdaadquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:16 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Beeld loopt daar helaas achter. Dan maar de Belg.
Hoezo niet?quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:17 schreef -XOR- het volgende:
Zouden er bij andere landen ook Rene van der Gijpen zijn die opmerken dat een aantal spelers van Nederland voetballend toch wel vrij matig zijn?
Kwam deze klassieker tegenquote:Op zondag 17 september 2017 19:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb ooit een post geplaatst dat als Weghorst ooit oranje haalt ik stop met het kijken van voetbal
Je snapt dat ik hem aardig begin te knijpen Ties
Jack van Gelder?quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
NPO1 beeld stream & Radio 1 geluid stream... Is heel goed te synchroniseren
De Belg noemt net de Roon en Weghorst slechtquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:17 schreef -XOR- het volgende:
Zouden er bij andere landen ook Rene van der Gijpen zijn die opmerken dat een aantal spelers van Nederland voetballend toch wel vrij matig zijn?
Volgens mij hebben we in 1996 een keer een Nederlands elftal gehad dat uitsluitend uit spelers van Ajax bestond.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Half Ajax speelt bij Nederlands elftal. Best logisch.
Ok.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:18 schreef Karina het volgende:
[..]
best wel veel acties niet van dat slome afwachtende.
Geen clubgenuil nu thxquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:14 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Waarom deze Ajax liederen, donder toch op man.
Echt een heerlijke aankoop.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:17 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Atléti heeft weer een koopje binnengesleept met De Paul.
Begin 80 ook een team van 9 AZ spelers.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we in 1996 een keer een Nederlands elftal gehad dat uitsluitend uit spelers van Ajax bestond.
Jammer dat die Milanees toen een penalty miste (of was het Sampdoriaan?)quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we in 1996 een keer een Nederlands elftal gehad dat uitsluitend uit spelers van Ajax bestond.
dan moet je wel ex- ajacieden meetellenquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:19 schreef golfer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:20 schreef Mani89 het volgende:
Zonder ArnautoGod is hier geen fuck aan.
Daarom meteen een 8k OLED tv kopenquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:20 schreef Watashiwa het volgende:
4K tv schijnt ruk te zijn op dit moment, heb je net die tv gekocht
Leuke speler totaan driekwart veld.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Frenkie is wel het mannetje hoor.
Kanonnen.
Met polderjongens die meer kregen dan de negersquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Schijnt zich enigszins racistisch geuit te hebbenquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:20 schreef Mani89 het volgende:
Zonder ArnautoGod is hier geen fuck aan.
Cocu en Numan waren in die tijd de enige vaste spelers die niet bij Ajax speelden, ook in '98/'00 (Zenden speelde ook nog wel geregeld en Stam had toen nog niet bij Ajax gespeeld, naturlijk)quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Jammer dat die Milanees toen een penalty miste (of was het Sampdoriaan?)
Er staat Caland, niet GGMM.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die doet net alsof hij met vrienden aan het kijken is.
Scholletje geregeld.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Met polderjongens die meer kregen dan de negers
Onjuistquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Schijnt zich enigszins racistisch geuit te hebben
Wouter heeft niet echt een functie neequote:Op donderdag 17 juni 2021 21:21 schreef byah het volgende:
Nogmaals, 5-3-2 speel je met twee snelle spitsen
Ronald de Boer die weer eens hypocriet riep dat de negers dat ook moesten verdienenquote:
NL moet in de achtste finales toch tegen een ploeg uit poule F? Duitsland, Italië of Portugal? Dus dan is het sowieso einde verhaal toch.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Helaas (nog) niet. Denk vanaf kwart finales, indien Nederland dat haalt
Barnabygodquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:19 schreef -XOR- het volgende:
Ik kijk nu ook op de Beeb. Nu nog wel Midsomer Murders maar met De Belg kun je in mijn kringen nu ook niet meer aankomen.
Schoonpaps Rob Cohen zich nog gratis ingezet op Ronalds verzoek maar die wist toen nog niet dat die stieken de nanny neukte.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ronald de Boer die weer eens hypocriet riep dat de negers dat ook moesten verdienen
HaJeetje hier.quote:
Alaba heeft juist normaal meer moeite met een speler zoals Weghorst dan een speler zoals Malen. Maar goed.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:23 schreef Harveo het volgende:
Weghorst heeft niks te vertellen tegen Alaba, Malen moet er in met snelheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |