abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 15 juni 2021 @ 21:17:14 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199902502
quote:
Hongarije verbiedt 'promotie' van homoseksualiteit onder jongeren



In Hongarije wordt het verboden om homoseksualiteit en verandering van sekse te "promoten" onder minderjarigen. Het Hongaarse parlement heeft daartoe een wet aangenomen. Tegen het wetsvoorstel werd gisteren en eerder vandaag nog door duizenden mensen gedemonstreerd.

Boeken, films en andere media met seksuele inhoud die niet heteroseksueel is, worden verboden. Ook reclame-uitingen waarin homo- of transseksualiteit wordt 'genormaliseerd' mag niet meer worden getoond.

Het verbod vertoont grote gelijkenis met de situatie in Rusland, waar sinds 2013 een wet van kracht is die "propaganda voor niet-traditionele seksuele relaties" verbiedt.

'Zo absurd'
Wat de wet in de praktijk zal betekenen, is de Hongaarse lbhti-gemeenschap nog niet helemaal duidelijk. "We weten helemaal niet wat promotie voor homoseksualiteit is", zegt Viktoria Radvanyi van Budapest Pride, een belangenorganisatie voor lbhti'ers. "We begrijpen het gewoon niet. Dit is zo absurd."

Maar waarschijnlijk krijgen vooral media en scholen ermee te maken. Radvanyi: "De bedoeling van de regering is om censuur op te leggen aan de media. Tv-stations zullen te bang zijn om maar iets uit te zenden dat naar homoseksualiteit riekt."

Voor scholen geldt ook een financieel argument. Als er bijvoorbeeld iemand een praatje komt houden over lbhti-onderwerpen, dan kan dat een boete van 100.000 forint (een kleine 300 euro) opleveren. "Mijn moeder werkt in het onderwijs", zegt Radvanyi. "Zij moet zelf krijtjes meenemen om op het schoolbord te schrijven omdat er geen geld voor is." Boetes kunnen scholen zich dus helemaal niet veroorloven.

De positie van jonge lbhti'ers in Hongarije is al behoorlijk moeilijk. Volgens cijfers van Budapest Pride komt depressie buitengewoon veel voor onder die groep; 65 procent zou wel eens hebben overwogen zichzelf van het leven te beroven. 10 procent heeft volgens de cijfers daadwerkelijk een poging daartoe gedaan. "Door dit verbod raakt die groep alleen nog maar verder geïsoleerd", verwacht Radvanyi.

Nog afgezien van het verbod op "promotie" van homoseksualiteit en sekseverandering steekt het organisaties als Budapest Pride dat het onderdeel is van een wet die pedofilie moet tegengaan. Radvanyi: "Dat is heel pijnlijk voor onze gemeenschap, alsof wij voor pedofilie zijn. Dat doen ze alleen om ons te belasteren."

Dat de wetgeving juist nu wordt aangenomen, heeft volgens haar direct te maken met de parlementsverkiezingen die voor begin volgend jaar op het programma staan. Zes oppositiepartijen hebben een coalitie gesmeed om de Fidesz-partij van de populistische premier Viktor Orbán van de overwinning af te houden.

In die coalitie zit ook Jobbik, voorheen een radicaal-nationalistische partij die zich tegenwoordig profileert als gematigd christen-democratisch. Deze partij stemde, zoals verwacht, voor het verbod op "promotie" van homoseksualiteit. "Zo probeert Orbán niet alleen haat te zaaien, maar ook de coalitie uit elkaar te spelen", zegt Radvanyi.

https://nos.nl/artikel/23(...)iteit-onder-jongeren
-------------------------------

Zogenaamd om kinderen te beschermen. Maar het is niets anders dan het normaliseren van discriminatie en het legitimeren van geweld tegen seksuele minderheden.

Herinneren jullie deze nog :T

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_199902550
Als de democratisch gekozen regering in een land homofoob wil zijn dan mag dat niet schijnbaar? Maar de kiezer kan dan toch het hele zooitje weer wegstemmen?
pi_199902806
Als het nou bleef bij het niet overdreven aan de wilgen hangen dat je homo bent en daar enorm op inspelen bij jongeren, okay daar vond ik nog iets voor te zeggen.

In de zin van okay je bent homo, gefeliciteerd, maar dat maakt het verder niet speciaal ofzo dus doe maar normaal en hou gewoon van wat je wil.

Maar dit lijkt een stuk verder te gaan waar als het al over homofilie gaat dat het onmiddellijk taboe is.
En dat slaat inderdaad nergens op vooral omdat je dus in feite er niet eens over zou kunnen praten.
pi_199902828
Het niet tot de norm verheffen van iets wat dat niet is, lijkt me vrij weinig mis mee.
Goed te zien dat niet alle Europese landen slaafs Amerika volgen.

Als iemand homo is, prima, gewoon accepteren. Ook niet discrimineren, maar promoten alsof het het hoogst haalbare mis hoeft niet.

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 15-06-2021 21:29:25 ]
pi_199902891
Eens Orban durft toch wel.
Ik ben eens, excuses hiervoor alvast.
Vakman pur sang
  Spellchecker dinsdag 15 juni 2021 @ 21:30:48 #6
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199902909
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 21:17 schreef Starhopper het volgende:

[..]

-------------------------------


Herinneren jullie deze nog :T

[ twitter ]
Ik dacht dat hij een mondkapje droeg :+
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 15 juni 2021 @ 21:33:13 #7
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199902964
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 21:26 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Als het nou bleef bij het niet overdreven aan de wilgen hangen dat je homo bent en daar enorm op inspelen bij jongeren, okay daar vond ik nog iets voor te zeggen.

In de zin van okay je bent homo, gefeliciteerd, maar dat maakt het verder niet speciaal ofzo dus doe maar normaal en hou gewoon van wat je wil.

Maar dit lijkt een stuk verder te gaan waar als het al over homofilie gaat dat het onmiddellijk taboe is.
En dat slaat inderdaad nergens op vooral omdat je dus in feite er niet eens over zou kunnen praten.
Dit is gewoon een verkapt verbod op homo zijn inderdaad.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_199902986
Het is geen verbod op homo zijn alleen wordt het niet gepromoot, dat is iets anders
  dinsdag 15 juni 2021 @ 21:38:04 #9
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_199903060
Ja maar de wokies als Starhopper zijn alleen voor diversiteit als het op kleur en neukvoorkeur gaat, diversiteit van meningen wordt niet getolereerd.

Nou ben ik het hier ook niet mee eens, al is het idd geen verbod op homo zijn alleen op het promoten, maar als een land daar democratisch voor zou kiezen, wie ben jij dan om dat te veroordelen?

Iedereen heeft recht op mijn mening?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_199903069
Dit is gewoon censuur. Kwalijke zaak.
  dinsdag 15 juni 2021 @ 21:42:46 #11
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_199903169
Ah Orban paait onzekere meneertjes die nog steeds denken dat je mensen kan ompraten om homo te worden.
pi_199903171
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 21:19 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Als de democratisch gekozen regering in een land homofoob wil zijn dan mag dat niet schijnbaar? Maar de kiezer kan dan toch het hele zooitje weer wegstemmen?
Zo kun je als meerderheid alle maatregelen tegen minderheden goedpraten.
Wat volgt? Homo’s uitsluiten van overheidsdienst? Deporteren?
dag
pi_199903177
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 21:19 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Als de democratisch gekozen regering in een land homofoob wil zijn dan mag dat niet schijnbaar? Maar de kiezer kan dan toch het hele zooitje weer wegstemmen?
Dus een democratisch verkozen regering mag wat jou betreft ook antisemitisch zijn? De kiezer kan het zooitje immers wegstemmen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_199903207
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 21:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dus een democratisch verkozen regering mag wat jou betreft ook antisemitisch zijn? De kiezer kan het zooitje immers wegstemmen.
In een vrije samenleving wel ja
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_199903241
Prima beslissing , dat er nog vele landen mogen volgen :)
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  dinsdag 15 juni 2021 @ 21:47:29 #16
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_199903290
Orban is de duivel, maar kritiek op Saudi Arabie waar ze homo's nog van flats flikkeren in islamofobie......

Lastig, waar is die zwetende 2 knoppen meme als je hem nodig hebt? :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_199903305
quote:
11s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 21:44 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

In een vrije samenleving wel ja
Als daar maatregelen uit voortvloeien die beperkend zijn voor een specifieke bevolkingsgroep - zoals het geval lijkt te zijn in Hongarije - is er natuurlijk niet langer sprake van een daadwerkelijk vrije samenleving.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 15 juni 2021 @ 21:48:30 #18
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_199903310
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 21:47 schreef HeatWave het volgende:
Orban is de duivel, maar kritiek op Saudi Arabie waar ze homo's nog van flats flikkeren in islamofobie......

Lastig, waar is die zwetende 2 knoppen meme als je hem nodig hebt? :').
De grote autoritaire held wordt bekritiseerd. Snel haal de whataboutism erbij!!!
pi_199903311
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 21:47 schreef HeatWave het volgende:
Orban is de duivel, maar kritiek op Saudi Arabie waar ze homo's nog van flats flikkeren in islamofobie......

Lastig, waar is die zwetende 2 knoppen meme als je hem nodig hebt? :').
Leuk he, stropoppen. Wat vind je er eigenlijk zelf van?
pi_199903315
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 21:47 schreef HeatWave het volgende:
Orban is de duivel, maar kritiek op Saudi Arabie waar ze homo's nog van flats flikkeren in islamofobie......

Lastig, waar is die zwetende 2 knoppen meme als je hem nodig hebt? :').
Lekker dubbel he
pi_199903323
Snap het ergens wel wat betreft trannies.
Cindy De Vuyst
pi_199903330
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 21:47 schreef HeatWave het volgende:
Orban is de duivel, maar kritiek op Saudi Arabie waar ze homo's nog van flats flikkeren in islamofobie......

Lastig, waar is die zwetende 2 knoppen meme als je hem nodig hebt? :').
Vreemde stropop. Wie springt precies in de bres voor Saudi-Arabië?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_199903343
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 21:48 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Als daar maatregelen uit voortvloeien die beperkend zijn voor een specifieke bevolkingsgroep - zoals het geval lijkt te zijn in Hongarije - is er natuurlijk niet langer sprake van een daadwerkelijk vrije samenleving.
Als Hongaar heb je daar weinig last volgens mij
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  dinsdag 15 juni 2021 @ 21:50:36 #24
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_199903352
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 21:48 schreef Hexagon het volgende:

[..]

De grote autoritaire held wordt bekritiseerd. Snel haal de whataboutism erbij!!!
nee popje, zoals je al kon lezen ben ik het ook niet met hem eens. Maar wat boeit dat? Waarom is de mening van de heilige heks en hopper de enige waarheid en de juiste weg?

Beetje blanke man syndroom, de arme onderontwikkelden de weg naar verlichting wijzen?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_199903367
Er zijn dus echt mensen zo naïef om te denken dat dit niet bedoeld is om de lhbt-gemeenschap te onderdrukken. Jeetje.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  dinsdag 15 juni 2021 @ 21:53:05 #26
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_199903387
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 21:51 schreef Fascination het volgende:
Er zijn dus echt mensen zo naïef om te denken dat dit niet bedoeld is om de lhbt-gemeenschap te onderdrukken. Jeetje.
Nee, er zijn een hoop mensen die dit wel een goed plan vinden omdat ze ook onzeker worden van homo's.
pi_199903402
Of die om andere redenen van zijn van Orban.
pi_199903407
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 21:50 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Als Hongaar heb je daar weinig last volgens mij
Hongaarse lhbti'ers hebben er natuurlijk last van. En in het geval van hypothetisch institutioneel antisemitisme worden Hongaarse joden daardoor geraakt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 15 juni 2021 @ 21:55:30 #29
8369 speknek
Another day another slay
pi_199903420
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 21:47 schreef HeatWave het volgende:
Orban is de duivel, maar kritiek op Saudi Arabie waar ze homo's nog van flats flikkeren in islamofobie......

Lastig, waar is die zwetende 2 knoppen meme als je hem nodig hebt? :').
Is dit projectie? Vind je homofobie wel of niet goed?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_199903422
Goede zaak. Indoctrinatie onder minderjarigen voor niet-traditionele seksuele relaties hoort niet.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_199903432
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 21:54 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hongaarse lhbti'ers hebben er natuurlijk last van. En in het geval van hypothetisch institutioneel antisemitisme worden Hongaarse joden daardoor geraakt.
Hoezo omdat lgbtiqie boekjes niet zijn toegestaan op scholen voor jonge kinderen?
Vakman pur sang
pi_199903445
Het wordt daar niet z'n doorgeslagen bende zoals hier, dat is toe te juichen
pi_199903484
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 21:56 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Hoezo omdat lgbtiqie boekjes niet zijn toegestaan op scholen voor jonge kinderen?
Nou, om deze reden bijvoorbeeld:

quote:
Boeken, films en andere media met seksuele inhoud die niet heteroseksueel is, worden verboden. Ook reclame-uitingen waarin homo- of transseksualiteit wordt 'genormaliseerd' mag niet meer worden getoond.
Daar komt natuurlijk bij dat het de facto verbieden van homoseksualiteit uit de publieke ruimte leidt tot minder acceptatie van lhbti'ers. Want als de regering al zo krampachtig omgaat met het lhbti-gebeuren, dan is dat voor inwoners een aanmoediging om deze groep te schuwen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_199903504
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nou, om deze reden bijvoorbeeld:
[..]

Daar komt natuurlijk bij dat het de facto verbieden van homoseksualiteit uit de publieke ruimte leidt tot minder acceptatie van lhbti'ers. Want als de regering al zo krampachtig omgaat met het lhbti-gebeuren, dan is dat voor inwoners een aanmoediging om deze groep te schuwen.
Nou goede zaak lijkt me toch, vanaf 16+ mogen ze pas vieze boekjes lezen.
Vakman pur sang
pi_199903508
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 21:54 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hongaarse lhbti'ers hebben er natuurlijk last van. En in het geval van hypothetisch institutioneel antisemitisme worden Hongaarse joden daardoor geraakt.
Zonder toegang tot kwetsbare kinderen discrimineren worden de homo's? Wat wil je hiermee insinueren :D
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_199903553
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:01 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Nou goede zaak lijkt me toch, vanaf 16+ mogen ze pas vieze boekjes lezen.
Er staat in die passage niets over kinderen. Vandaar ook deze verwachting:

quote:
"De bedoeling van de regering is om censuur op te leggen aan de media. Tv-stations zullen te bang zijn om maar iets uit te zenden dat naar homoseksualiteit riekt."
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 15 juni 2021 @ 22:06:12 #37
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_199903562
Lijkt me goed als onze regering eens flink veel geld gaat pompen in het homo-activisme aldaar
  dinsdag 15 juni 2021 @ 22:06:55 #38
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_199903575
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:06 schreef Hexagon het volgende:
Lijkt me goed als onze regering eens flink veel geld gaat pompen in het homo-activisme aldaar
meteen spiegeltjes en kraaltjes sturen voor die onderontwikkelde wilden?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_199903598
Vind er ook wel wat voor te zeggen, na hun 18e hebben ze nog genoeg tijd om te ontdekken of ze homo zijn. Hoeft niet gestimuleerd te worden als ze nog geen flauw benul hebben en overal vatbaar voor zijn (jongeren doen ook de meest domme challenges omdat ze gewoon weinig kunnen overzien tegenwoordig)
  dinsdag 15 juni 2021 @ 22:08:59 #40
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_199903610
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:06 schreef HeatWave het volgende:

[..]

meteen spiegeltjes en kraaltjes sturen voor die onderontwikkelde wilden?
Jij kan zo te zien ook nog wel wat gebruiken gezien je goedpraatgedrag dit hele topic
pi_199903632
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:05 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Er staat in die passage niets over kinderen. Vandaar ook deze verwachting:
[..]

Ja iemand die denkt dat en zegt zomaar wat.
De wet is duidelijk.
Vakman pur sang
  dinsdag 15 juni 2021 @ 22:11:10 #42
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_199903658
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:08 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Jij kan zo te zien ook nog wel wat gebruiken gezien je goedpraatgedrag dit hele topic
Je negeert mijn eigen mening (paar keer gezegd dat ik het oneens ben met hem).

Maar ik ben niet zo enorm vol van mezelf dat ik denk dat wat ik ergens van vind maar de norm moet zijn. Jij hebt een klein beetje een godcomplex, denkende dat iedereen maar moet denken zoals jij :)>
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_199903665
quote:
11s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 21:44 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

In een vrije samenleving wel ja
als de meerheid stemt op hitler is holocaust geoorloofd?
pi_199903670
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 21:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dus een democratisch verkozen regering mag wat jou betreft ook antisemitisch zijn? De kiezer kan het zooitje immers wegstemmen.
Het punt is juist dat ik er geen mening over heb. Dus of ze dat van mij mogen is geen relevante vraag. Een souverein land met een democratische rechtstaat kan op legitieme wijze ook controversiele wetgeving invoeren. Het is niet zo dat we alleen maar democratie toe kunnen juichen als het 'de juiste' wetgeving voortbrengt. Dat is nl geen democratie.

Laat ik het anders zo stellen: waarom denk jij meninkjes te kunnen hebben over democratisch gelegitimeerde wetgeving van een buitenlands, souverein land?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 15-06-2021 22:14:52 ]
pi_199903726
Normaal gesproken zou je ook liever zien dat een democratie geen censuur toepast.
  dinsdag 15 juni 2021 @ 22:14:23 #46
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_199903734
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:11 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Je negeert mijn eigen mening (paar keer gezegd dat ik het oneens ben met hem).

Maar ik ben niet zo enorm vol van mezelf dat ik denk dat wat ik ergens van vind maar de norm moet zijn. Jij hebt een klein beetje een godcomplex, denkende dat iedereen maar moet denken zoals jij :)>
Tja het komt niet zo geloofwaardig over als je er voortdurend allerlei drogargumenten bij moet halen om Orban uit de wind te houden.
  dinsdag 15 juni 2021 @ 22:16:40 #47
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_199903789
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:14 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Tja het komt niet zo geloofwaardig over als je er voortdurend allerlei drogargumenten bij moet halen om Orban uit de wind te houden.
Ach meid, wat vervelend voor je.

Maar waarom zou ik (wat ik niet doe) de wind niet uit zijn zeilen mogen houden? JIj wil verdomme buitenlandse inmenging bij een bevriende natie :').

Want heks zijn mening is de enige juiste mening.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_199903791
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:10 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ja iemand die denkt dat en zegt zomaar wat.
De wet is duidelijk.
Zo vergezocht is dat natuurlijk ook niet. Ook minderjarigen kijken immers tv. Wat betekent dat voor zenders die een film als Brokeback Mountain vertonen (ik noem maar wat)?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 15 juni 2021 @ 22:17:44 #49
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_199903820
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:16 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zo vergezocht is dat natuurlijk ook niet. Ook minderjarigen kijken immers tv. Wat betekent dat voor zenders die een film als Brokeback Mountain vertonen (ik noem maar wat)?
Want wij hebben geen leeftijdsbeperkingen op films, hier kunnen 11 jarigen ook gewoon porno kopen?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_199903835
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:17 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Want wij hebben geen leeftijdsbeperkingen op films, hier kunnen 11 jarigen ook gewoon porno kopen?
Wie heeft het over porno?
  dinsdag 15 juni 2021 @ 22:18:25 #51
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_199903840
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:16 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ach meid, wat vervelend voor je.

Maar waarom zou ik (wat ik niet doe) de wind niet uit zijn zeilen mogen houden? JIj wil verdomme buitenlandse inmenging bij een bevriende natie :').

Want heks zijn mening is de enige juiste mening.
Ik heb inderdaad graag dat onze regering opkomst voor mensen die onder dubieuze regimes monddood gemaakt worden.
pi_199903877
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:11 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

Laat ik het anders zo stellen: waarom denk jij meninkjes te kunnen hebben over democratisch gelegitimeerde wetgeving van een buitenlands, souverein land?
Omdat we hier in een vrij land leven waar iedereen zijn mening mag uiten. Waarom zou ik geen 'meninkje' mogen hebben over 'democratisch gelegitimeerde wetgeving van een buitenlands, soeverein land'?

Als we in 1933 zouden leven hadden we volgens jou dus ook geen mening mogen hebben over de Neurenberg-wetten?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_199903897
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:16 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zo vergezocht is dat natuurlijk ook niet. Ook minderjarigen kijken immers tv. Wat betekent dat voor zenders die een film als Brokeback Mountain vertonen (ik noem maar wat)?
Ja die is toch voor 16+
Vakman pur sang
pi_199903900
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:17 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Want wij hebben geen leeftijdsbeperkingen op films, hier kunnen 11 jarigen ook gewoon porno kopen?
We hebben het over tv-zenders, dat staat ook duidelijk aangegeven in de OP. Het lijkt erop dat die beperkt dreigen te worden in hun programmeringskeuzes.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_199903908
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:14 schreef MoreDakka het volgende:
Normaal gesproken zou je ook liever zien dat een democratie geen censuur toepast.
Geen censuur is onmogelijk. Ook dit thema is lastig, want wat is normaal en wat wil je dat normaal is.

Als ik naar mezelf kijk:

wil ik dat mijn kinderen op de basisschool al dood gegooid worden met homostellen, transeksualiteit etc... "Nee" , kan ik volmondig zeggen.

Wil ik dat mijn kind als ze 13 jaar zijn, erg in de put raken mochten ze homosexuele gevoelens hebben en denken dat ze minder zijn andere.... Nee, kan ik volmondig zeggen.

Maar waar ligt de balans.

Bij een van mijn kidneren (kleuterschool), zijn de ouders gescheiden, dan is het goed als het wordt besproken, aansluitend op de belevingswereld van de kinderen, maar ook passend binnen (protestant ned. hervormde christelijke normen en waarden). zonder daar de kinderen ocer af te vallen. Zelfde zou zijn als de een van de kinderen hun ouders homo_sexueel zouden zijn.
pi_199903936
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:21 schreef Korenfok het volgende:

[..]

Geen censuur is onmogelijk.
Nee hoor. Gewoon geen censuur toepassen. Dat is iets heel anders dan een curriculum bepalen voor kinderen.
  dinsdag 15 juni 2021 @ 22:22:30 #57
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_199903938
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Omdat we hier in een vrij land leven waar iedereen zijn mening mag uiten. Waarom zou ik geen 'meninkje' mogen hebben over 'democratisch gelegitimeerde wetgeving van een buitenlands, soeverein land'?

Als we in 1933 zouden leven hadden we volgens jou dus ook geen mening mogen hebben over de Neurenberg-wetten?
Sowieso, als we de de naam Orban omruilen voor zijn soortgenoot Erdogan dan gaan enkele figuren in dit topic ineens iets heel anders roepen. De onderdrukking moet natuurlijk wel uit het juiste boekje komen.
  dinsdag 15 juni 2021 @ 22:23:03 #58
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_199903951
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:18 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ik heb inderdaad graag dat onze regering opkomst voor mensen die onder dubieuze regimes monddood gemaakt worden.
Maar wel stemmen voor Kaag, die mensen niet monddood, maar gewoon dood heeft gemaakt :').

Er wordt niemand monddood gemaakt per se, alleen is er een (net als hier) een beperking aan hoe oud je moet zijn voor je blootgesteld mag worden aan homoseks, net als heteroseks.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_199903977
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Omdat we hier in een vrij land leven waar iedereen zijn mening mag uiten. Waarom zou ik geen 'meninkje' mogen hebben over 'democratisch gelegitimeerde wetgeving van een buitenlands, soeverein land'?

Als we in 1933 zouden leven hadden we volgens jou dus ook geen mening mogen hebben over de Neurenberg-wetten?
hij wil alleen dat je geen mening (discussie) hebt over conservatieve regeringen. over progessieven dan mag helemaal los gaan. want dat moet bestreden worden.
  dinsdag 15 juni 2021 @ 22:23:58 #60
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_199904002
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:21 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

We hebben het over tv-zenders, dat staat ook duidelijk aangegeven in de OP. Het lijkt erop dat die beperkt dreigen te worden in hun programmeringskeuzes.
Hier mag Turks Fruit ook niet om 15:00 uitgezonden worden.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_199904036
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:23 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Maar wel stemmen voor Kaag, die mensen niet monddood, maar gewoon dood heeft gemaakt :').

Er wordt niemand monddood gemaakt per se, alleen is er een (net als hier) een beperking aan hoe oud je moet zijn voor je blootgesteld mag worden aan homoseks, net als heteroseks.
Nee, promotie omvat natuurlijk veel meer dan dat. Er zijn ook al lhbti-vrije zones in Hongarije.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_199904037
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:23 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Hier mag Turks Fruit ook niet om 15:00 uitgezonden worden.
Wat een domme post :')
  dinsdag 15 juni 2021 @ 22:25:12 #63
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_199904044
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:23 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Maar wel stemmen voor Kaag, die mensen niet monddood, maar gewoon dood heeft gemaakt :').

Er wordt niemand monddood gemaakt per se, alleen is er een (net als hier) een beperking aan hoe oud je moet zijn voor je blootgesteld mag worden aan homoseks, net als heteroseks.
Ah nog meer drogargumentatie en ook nog laster

Hoe dan ook is alweer duidelijk hoe jij in de wedstrijd staat. Autoritair conservatieve regimes zijn geweldig, zolang ze maar uit het christelijke vaatje tappen.
pi_199904056
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:22 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Nee hoor. Gewoon geen censuur toepassen. Dat is iets heel anders dan een curriculum bepalen voor kinderen.
dat is censuur. het a of b. het bestaat, al milenia's en het bij wet verbieden om te bespreken is censuur. dus stel een kind heeft een lesbisische moeder, dan mag dat niet besproken worden van de wet. ookal hebben kinderen er vragen over of wil het kind er iets over vertellen in een spreekbeurt etc.
  dinsdag 15 juni 2021 @ 22:25:41 #65
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_199904057
Ik snap dit wel. Het is een reactie op hoe het Westen (vooral Amerika) die LHBTQ-agenda weer tot in het uiterste doortrekt met travestieten die op kleuterscholen komen 'lesgeven' en boekjes voor kinderen van 8 die over anale seks tussen mannen gaan.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_199904060
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:20 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ja die is toch voor 16+
Ook minderjarigen kijken 's avonds tv. Je televisie springt niet uit als er een 15-jarige in de kamer zit.

Het is dus even de vraag hoe de Hongaarse regering invulling geeft aan deze wet.

Verder heb je natuurlijk ook tienerfilms en series met daarin personages die lhbti'er zijn. Als ik het goed begrijp mogen tv-zenders die niet langer vertonen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_199904076
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:25 schreef Korenfok het volgende:

[..]

dat is censuur. het a of b. het bestaat, al milenia's en het bij wet verbieden om te bespreken is censuur. dus stel een kind heeft een lesbisische moeder, dan mag dat niet besproken worden van de wet. ookal hebben kinderen er vragen over of wil het kind er iets over vertellen in een spreekbeurt etc.
Dat klopt. Daarom is dat in Nederland niet verboden.
pi_199904089
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:23 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Hier mag Turks Fruit ook niet om 15:00 uitgezonden worden.
Films en series met daarin lhbti'ers zijn niet per se neukfestijnen, beste Heatwave.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_199904119
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Omdat we hier in een vrij land leven waar iedereen zijn mening mag uiten. Waarom zou ik geen 'meninkje' mogen hebben over 'democratisch gelegitimeerde wetgeving van een buitenlands, soeverein land'?

Als we in 1933 zouden leven hadden we volgens jou dus ook geen mening mogen hebben over de Neurenberg-wetten?
Ik weet dat het erg verleidelijk is om met godwins te strooien maar het is een beetje smakeloos om plannen tot het systematisch uitmoorden van 6 miljoen joden te vergelijken met films die wat later op tv mogen komen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-06-2021 22:28:56 ]
  dinsdag 15 juni 2021 @ 22:28:44 #70
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_199904128
Het is natuurlijk ook niet de bedoeling dat kindertjes niet tot volwaardige homofoben kunnen worden opgevoed door interventie van buitenaf. Al die voorlichting en feiten over homoseksualiteit zijn dan natuurlijk maar lastig. Meteen de mond snoeren!!!!!
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 15 juni 2021 @ 22:28:59 #71
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199904137
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:23 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Hier mag Turks Fruit ook niet om 15:00 uitgezonden worden.
En daar mag een film waar toevallig een homostel in voor komt helemaal niet.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 15 juni 2021 @ 22:29:36 #72
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_199904152
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Films en series met daarin lhbti'ers zijn niet per se neukfestijnen, beste Heatwave.
Nee, maar wij hebben dus net zo goed beperkingen op wat wel en niet geschikt is voor minderjarigen. Maar omdat het nu de heilige lqbtq+ betreft is het opeens walgelijk?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 15 juni 2021 @ 22:30:39 #73
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_199904178
quote:
16s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:28 schreef Starhopper het volgende:

[..]

En daar mag een film waar toevallig een homostel in voor komt helemaal niet.
En dat heb je even uit je neus getrokken, dat mag prima, maar niet voor minderjarigen.

Of gaan we peggen maar uitleggen in Sesamstraat?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_199904187
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:28 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Ik weet dat het erg verleidelijk is om met godwins te strooien maar het is een beetje smakeloos om plannen tot het systematisch uitmoorden van 6 miljoen joden te vergelijken met films die wat later op tv mogen komen.
Nee, ik maak een vergelijking met de discriminatoire Neurenberg-wetten, niet met de Holocaust. Ken je geschiedenis.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_199904195
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:29 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee, maar wij hebben dus net zo goed beperkingen op wat wel en niet geschikt is voor minderjarigen. Maar omdat het nu de heilige lqbtq+ betreft is het opeens walgelijk?
Geef dan eens een goed argument waarom het zien van homo's op tv ( :o ) niet geschikt is voor minderjarigen.
pi_199904233
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:29 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee, maar wij hebben dus net zo goed beperkingen op wat wel en niet geschikt is voor minderjarigen. Maar omdat het nu de heilige lqbtq+ betreft is het opeens walgelijk?
Dat ligt er natuurlijk aan hoe ver die beperkingen gaan. Als Hongaarse tv-zenders niet langer (tiener)series uit mogen zenden waarin lhbti'ers voorkomen (zoals de meneer in het nieuwsbericht lijkt te vrezen), gaat het natuurlijk te ver.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 15 juni 2021 @ 22:33:36 #77
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199904243
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:30 schreef HeatWave het volgende:

[..]

En dat heb je even uit je neus getrokken, dat mag prima, maar niet voor minderjarigen.

Of gaan we peggen maar uitleggen in Sesamstraat?
Waar lees je dat het wel mag?

Heb je het bericht in de OP wel gelezen?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 15 juni 2021 @ 22:33:37 #78
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_199904244
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:31 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Geef dan eens een goed argument waarom het zien van homo's op tv ( :o ) niet geschikt is voor minderjarigen.
Als die homo's normaal doen (zoals bjvoorbeeld Andre van Duin) dan is daar niks mis mee. Maar het is nergens voor nodig om kinderen onder de 12 ongevraagd te confronteren met de meest bizarre seksuele afwijkingen en dan doen alsof dat normaal is. (in de hoop dat ze dat ook gaan geloven). Ik vind het ook niet goed wanneer hetero-ouders voor de klas over hun seksleven gaan vertellen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_199904245
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:30 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee, ik maak een vergelijking met de discriminatoire Neurenberg-wetten, niet met de Holocaust. Ken je geschiedenis.
De ene godwin is niet beter dan de andere hoor. Ze verwijzen uiteindelijk allemaal naar de holocaust en dat maakt het een zwaktebod

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 15-06-2021 22:36:28 ]
  dinsdag 15 juni 2021 @ 22:33:45 #80
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_199904253
Als er corona uitbreekt dan moet er heel snel een vaccin komen en iedereen basisregels :M volgen, maar als er mensen zijn die hun best doen dat er geen uitbraak van homoseksualiteit komt (en we nog meer mensen als Paul de Leeuw krijgen), dan gaan de mensen gelijk weer met de hakken in het zand :o
pi_199904255
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:25 schreef LXIV het volgende:
Ik snap dit wel. Het is een reactie op hoe het Westen (vooral Amerika) die LHBTQ-agenda weer tot in het uiterste doortrekt met travestieten die op kleuterscholen komen 'lesgeven' en boekjes voor kinderen van 8 die over anale seks tussen mannen gaan.
[ afbeelding ]
Precies, een goed voorbeeld van promotie die je wilt voorkomen.
Vakman pur sang
pi_199904265
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:33 schreef LXIV het volgende:

[..]

Als die homo's normaal doen (zoals bjvoorbeeld Andre van Duin) dan is daar niks mis mee.
Volgens deze wet wel. Dus je bent het er niet mee eens.
  dinsdag 15 juni 2021 @ 22:35:15 #83
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_199904295
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:33 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat ligt er natuurlijk aan hoe ver die beperkingen gaan. Als Hongaarse tv-zenders niet langer (tiener)series uit mogen zenden waarin lhbti'ers voorkomen (zoals de meneer in het nieuwsbericht lijkt te vrezen), gaat het natuurlijk te ver.
Eens, maar dat is voorlopig een aanname. Ik heb echt geen enkele moeite met bepaalde dingen nog niet aan kleuters vertellen. Zal wel conservatief zijn, ofzo.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 15 juni 2021 @ 22:36:13 #84
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_199904323
Laat de EU maar een pot maken om illegale homopropaganda landen als Hongarije te financieren
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 15 juni 2021 @ 22:36:23 #85
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199904330
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:33 schreef LXIV het volgende:

[..]

Als die homo's normaal doen (zoals bjvoorbeeld Andre van Duin) dan is daar niks mis mee.
Maar het is nergens voor nodig om kinderen onder de 12 ongevraagd te confronteren met de meest bizarre seksuele afwijkingen en dan doen alsof dat normaal is. (in de hoop dat ze dat ook gaan geloven). Ik vind het ook niet goed wanneer hetero-ouders voor de klas over hun seksleven gaan vertellen.
Wat is normaal? En waarom zou iemand zichzelf niet mogen zijn?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_199904332
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:35 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Eens, maar dat is voorlopig een aanname. Ik heb echt geen enkele moeite met bepaalde dingen nog niet aan kleuters vertellen. Zal wel conservatief zijn, ofzo.
Het idee in de wat meer beschaafde landen is dat scholen en ouders dat dan zelf kunnen bepalen en de staat daar geen censuur voor hoeft toe te passen.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 15 juni 2021 @ 22:36:55 #87
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199904340
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:36 schreef Hexagon het volgende:
Laat de EU maar een pot maken om illegale homopropaganda landen als Hongarije te financieren
Beter trappen we dit soort shitlanden uit de EU. En elke vorm van handel met dit soort landen verbieden.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 15 juni 2021 @ 22:37:27 #88
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_199904358
quote:
16s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:36 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Wat is normaal? En waarom zou iemand zichzelf niet mogen zijn?
Ik heb het over normaal doen. Dat is je normaal gedragen.

Iemand mag gerust zichzelf zijn, maar het is nergens goed voor om kinderen zo jong al met dat soort fratsen lastig te gaan vallen. Of om kinderen van 10 al aan te praten dat ze travestiet zijn. Wacht daar minstens mee tot de middelbare school.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_199904384
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:33 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

De ene godwin is niet beter dan de andere hoor. Ze verwijzen uiteindelijk allemaal naar de holocaust en dat maakt het een zwaktebod
Nee, de Neurenberg-wetten verbood joden bijvoorbeeld om met Duitsers te trouwen. Dat heeft niets van doen met de Holocaust.

Bovendien mis je het punt (althans, je snapt het wel, maar je houdt je bewust van de domme). Wanneer mag je volgens jou een mening hebben over wetgeving in andere landen? Pas als er doden vallen?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 15 juni 2021 @ 22:38:42 #90
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_199904394
Het wordt almaar weer duidelijk hoeveel mannen hier onzeker zijn over hun geaardheid dat ze denken dat je kinderen een seksuele voorkeur kan aanpraten. :')
pi_199904403
quote:
11s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 21:44 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

In een vrije samenleving wel ja
In een vrije samenleving mag de overheid discrimineren? Hoe is het dan nog een vrije samenleving?
"Pools are perfect for holding water"
  dinsdag 15 juni 2021 @ 22:39:30 #92
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_199904413
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:36 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Het idee in de wat meer beschaafde landen is dat scholen en ouders dat dan zelf kunnen bepalen en de staat daar geen censuur voor hoeft toe te passen.
Vast, maar er zijn, inmiddels ook in NL voorbeelden van pissige ouders die er achter kwamen dat hun koter van 5 op school heeft geleerd wat anale seks is.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_199904428
quote:
5s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:33 schreef Tengano het volgende:
Als er corona uitbreekt dan moet er heel snel een vaccin komen en iedereen basisregels :M volgen, maar als er mensen zijn die hun best doen dat er geen uitbraak van homoseksualiteit komt (en we nog meer mensen als Paul de Leeuw krijgen), dan gaan de mensen gelijk weer met de hakken in het zand :o
Het is gewoon een middel om nieuwe leden te rekruteren onder de motto van tolerantie en acceptatie

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_199904432
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:39 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Vast, maar er zijn, inmiddels ook in NL voorbeelden van pissige ouders die er achter kwamen dat hun koter van 5 op school heeft geleerd wat anale seks is.
Dat zal. Maar ben je nu voor censuur of tegen?
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 15 juni 2021 @ 22:40:46 #95
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199904446
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:37 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik heb het over normaal doen. Dat is je normaal gedragen.

Iemand mag gerust zichzelf zijn, maar het is nergens goed voor om kinderen zo jong al met dat soort fratsen lastig te gaan vallen. Of om kinderen van 10 al aan te praten dat ze travestiet zijn. Wacht daar minstens mee tot de middelbare school.
En wat nou als er op de basisschool een kindje zit die twee mama's heeft. Of twee papa's. Dan zou de juf of meester dus geen uitleg mogen geven dat twee vrouwen of twee mannen elkaar leuk kunnen vinden? Of denk je nou serieus dat de juf dan een keiharde homopornofilm opzet? :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 15 juni 2021 @ 22:42:15 #96
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_199904494
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:38 schreef Hexagon het volgende:
Het wordt almaar weer duidelijk hoeveel mannen hier onzeker zijn over hun geaardheid dat ze denken dat je kinderen een seksuele voorkeur kan aanpraten. :')
Flikker toch op met je slappe van twitter gejatte mening :'),

Als je het niet meer weet is zijn je tegenstanders opeens weer kasthomo's ofzo.

Niemand beweert dat je kinderen homo kan maken, maar ik ga iig geen anale seks met een kind bespreken. En iedereen die dat wel doet is iig niet onzeker over zijn geaardheid nee :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 15 juni 2021 @ 22:42:23 #97
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_199904499
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:39 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Het is gewoon een middel om nieuwe leden te rekruteren onder de motto van tolerantie en acceptatie

[ afbeelding ]
Hongarije lijkt mij in ieder geval niet een land waar ze homogenezing zullen verbieden. Daar zouden wij in onze dictatuur nog iets van kunnen leren.
pi_199904516
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:39 schreef probeer het volgende:

[..]

In een vrije samenleving mag de overheid discrimineren? Hoe is het dan nog een vrije samenleving?
Waarom zou je een kleine minderheid laten dicteren hoe je je samenleving moet runnen ?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  dinsdag 15 juni 2021 @ 22:45:35 #99
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_199904606
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:40 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Dat zal. Maar ben je nu voor censuur of tegen?
Ik ben tegen op scholen zonder dat ouders het weten allerlei seksuele dingen aan kinderen op te dringen waar ze nog helemaal niet aan toe zijn, in het kader van 'progressief zijn"

Dit is geen censuur, of was het toen ik 12 was en geen playboy mocht kopen bij de sigarenboer ook censuur?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 15 juni 2021 @ 22:47:11 #100
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_199904657
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:42 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Flikker toch op met je slappe van twitter gejatte mening :'),

Als je het niet meer weet is zijn je tegenstanders opeens weer kasthomo's ofzo.

Niemand beweert dat je kinderen homo kan maken, maar ik ga iig geen anale seks met een kind bespreken. En iedereen die dat wel doet is iig niet onzeker over zijn geaardheid nee :').
Deze wetgeving is simpelweg bedoeld om te voorkomen dat kinderen leren dat homo's niet eng en raar zijn maar gewoon medemensen waar tegen je normaal moet doen. Want straks worden ze nog homo en dat mag niet!

Dat over anale seks moeten hebben verzin je er gewoon bij.
pi_199904703
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:45 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dit is geen censuur, of was het toen ik 12 was en geen playboy mocht kopen bij de sigarenboer ook censuur?
Volgens mij heb je geen idee waar het over gaat.

quote:
Boeken, films en andere media met seksuele inhoud die niet heteroseksueel is, worden verboden.
Dit is pure censuur.
  dinsdag 15 juni 2021 @ 22:49:33 #102
117098 Hathor
Effe niet
pi_199904755
De Hongaren krijgen waar ze voor gekozen hebben.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 15 juni 2021 @ 22:49:51 #103
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_199904766
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:47 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Deze wetgeving is simpelweg bedoeld om te voorkomen dat kinderen leren dat homo's niet eng en raar zijn maar gewoon medemensen waar tegen je normaal moet doen. Want straks worden ze nog homo en dat mag niet!

Dat over anale seks moeten hebben verzin je er gewoon bij.
Waarom gedragen ze zich dan zo bizar met rare kleding en rare verhalen die kinderen in verwarring brengen? En ik vind de leeftijd veel te jong, daar zijn ze nog helemaal niet aan toe.
De kinderen snappen er ook helemaal niks van (weet ik uit eigen ervaring). Dan zeggen ze (acht jaar) dat ze lesbisch zijn omdat ze hun vriendinnetje heel aardig vinden. Want zo hebben ze het op school geleerd.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_199904768
Nou ja hoe dan ook:
Gewoon kunnen vertellen over iemand met 2 mama’s moet gewoon kunnen en idd normaal zijn

Dat een stel Travos op school komen of andere promoties van lhbtqi moet idd niet kunnen bij jonge kinderen.
Lijkt me voor iedereen wel gelden toch?
Vakman pur sang
  dinsdag 15 juni 2021 @ 22:50:12 #105
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_199904777
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:49 schreef Hathor het volgende:
De Hongaren krijgen waar ze voor gekozen hebben.
Ja, en dat is dan geen anale seks als ik het goed begrepen heb.
pi_199904789
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Nou ja hoe dan ook:
Gewoon kunnen vertellen over iemand met 2 mama’s moet gewoon kunnen en idd normaal zijn

En dat is volgens deze wet 'promotie' en dus verboden. Weer iemand die het dus eens is dat deze wet niet moet kunnen ^O^
  dinsdag 15 juni 2021 @ 22:51:58 #107
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_199904812
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:47 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Deze wetgeving is simpelweg bedoeld om te voorkomen dat kinderen leren dat homo's niet eng en raar zijn maar gewoon medemensen waar tegen je normaal moet doen. Want straks worden ze nog homo en dat mag niet!

Dat over anale seks moeten hebben verzin je er gewoon bij.
Nee, dat is hij niet.

Er is niets mis met "als 2 mensen elkaar lief vinden dan gaan ze speciaal knuffelen, en soms is het niet een mama en een papa, maar een papa en een papa"

Maar wel met, je kan he harde pipi ook in het poepgaatje steken, dat is heel erg lekker.

En dat verzin ik niet, met je klagen over laster, daar zijn inmiddels meerdere voorbeelden van, enge progressieven die achter de rug van de ouders wel even beslissing nemen dat kleine Sterre van 5 nu wel eens over anaalneuken op de hoogte moet worden gebracht :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_199904821
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:50 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

En dat is volgens deze wet 'promotie' en dus verboden. Weer iemand die het dus eens is dat deze wet niet moet kunnen ^O^
Nee dat lijkt me niet, ken jij de wet dan?
Vakman pur sang
  dinsdag 15 juni 2021 @ 22:52:41 #109
117098 Hathor
Effe niet
pi_199904837
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:50 schreef Tengano het volgende:

[..]

Ja, en dat is dan geen anale seks als ik het goed begrepen heb.

[ afbeelding ]
Best vreemd in een land dat zoveel pr0nsterren levert. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_199904840
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:42 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Waarom zou je een kleine minderheid laten dicteren hoe je je samenleving moet runnen ?
Het gaat om waar begint en start iemands vrijheid. en meestal stopt jou vrijheid waar die van mij begint. Dus ik heb niet de vrijheid om u mijn slaaf te maken.

een democratie heeft een grondwet waarin beperkingen voor de overheid beschreven staan (dus rechten van een burger). dit beschermd de burger juist tege tiranny van de overheid. want de mens (u, ik iedereen), is te beinvloeden en een meerderheid krijgen voor dubieuze dingen is niet moeilijk. doe een ja of nee, en gooi de meest extremen in nee, en allerlei mooie dingen in ja en voeg een kleine neurenborg wet toe wat rechten van een minderheid afneemt. dit gebeurt heel makkelijk.
pi_199904861
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:52 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Nee dat lijkt me niet, ken jij de wet dan?
Staat gewoon in het nieuwsbericht.

quote:
Voor scholen geldt ook een financieel argument. Als er bijvoorbeeld iemand een praatje komt houden over lbhti-onderwerpen, dan kan dat een boete van 100.000 forint (een kleine 300 euro) opleveren.
  dinsdag 15 juni 2021 @ 22:55:16 #112
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_199904900
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:51 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee, dat is hij niet.

Er is niets mis met "als 2 mensen elkaar lief vinden dan gaan ze speciaal knuffelen, en soms is het niet een mama en een papa, maar een papa en een papa"
Mag niet van Orban

quote:
Maar wel met, je kan he harde pipi ook in het poepgaatje steken, dat is heel erg lekker.
Dat krijgen ze dan ook niet te horen in seksuele voorlichting.

quote:
En dat verzin ik niet, met je klagen over laster, daar zijn inmiddels meerdere voorbeelden van, enge progressieven die achter de rug van de ouders wel even beslissing nemen dat kleine Sterre van 5 nu wel eens over anaalneuken op de hoogte moet worden gebracht :').
Nog meer van die verzinsels om het monddood maken van homo-voorlichting goed te praten
pi_199904906
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:53 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Staat gewoon in het nieuwsbericht.
[..]

Ja als er iemand speciaal wordt aangerukt daarvoor.
Precies wat je niet wil dus.
Vakman pur sang
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 15 juni 2021 @ 22:55:56 #114
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199904919
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:51 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee, dat is hij niet.

Er is niets mis met "als 2 mensen elkaar lief vinden dan gaan ze speciaal knuffelen, en soms is het niet een mama en een papa, maar een papa en een papa"

Dan ben je het dus ook niet eens met deze wet. Goed om te horen.
quote:
Maar wel met, je kan he harde pipi ook in het poepgaatje steken, dat is heel erg lekker.

En dat doen ze ook niet
quote:
En dat verzin ik niet, met je klagen over laster, daar zijn inmiddels meerdere voorbeelden van, enge progressieven die achter de rug van de ouders wel even beslissing nemen dat kleine Sterre van 5 nu wel eens over anaalneuken op de hoogte moet worden gebracht :').
Dat verzin je wel. Kom maar met voorbeelden met een fatsoenlijke bron.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_199904922
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:42 schreef Tengano het volgende:

[..]

Hongarije lijkt mij in ieder geval niet een land waar ze homogenezing zullen verbieden. Daar zouden wij in onze dictatuur nog iets van kunnen leren.
Hexagon wil geld toesturen om daar pro lgbt propaganda te voeren . Ik zeg geef ze geld om de conversian therapie op te starten :+

Grooming is helaas een fundamentele recht hier in het westen. :Y
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  dinsdag 15 juni 2021 @ 22:56:36 #116
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_199904941
Scholen moeten dan ook gewoon lekker rekenen en taal blijven onderwijzen.

Koters opvoeden, op welk vlak dan ook, is niet aan de "staat".
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_199904946
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:51 schreef HeatWave het volgende:

[..]

daar zijn inmiddels meerdere voorbeelden van, enge progressieven die achter de rug van de ouders wel even beslissing nemen dat kleine Sterre van 5 nu wel eens over anaalneuken op de hoogte moet worden gebracht :').
Geef er eens één dan?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-06-2021 22:57:39 ]
pi_199904973
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:56 schreef HeatWave het volgende:
Scholen moeten dan ook gewoon lekker rekenen en taal blijven onderwijzen.

Koters opvoeden, op welk vlak dan ook, is niet aan de "staat".
Dus ben je tegen censuur en tegen deze wet. Zo zijn we het toch allemaal eens ^O^
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 15 juni 2021 @ 22:58:00 #119
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199904978
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:55 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ja als er iemand speciaal wordt aangerukt daarvoor.
Precies wat je niet wil dus.
Waarom zou dat niet mogen? In de 1e klas van de middelbare school kwam er bij mij in de klas iemand van het COC langs om eea te vertellen en vragen te beantwoorden.

Dat ging echt niet over kontebonken hoor als je dat soms denkt.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_199904994
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:55 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ja als er iemand speciaal wordt aangerukt daarvoor.
Precies wat je niet wil dus.
Dat is een voorbeeld. Maar goed, als je het niet wil zien dan doe je dat niet.
  dinsdag 15 juni 2021 @ 23:00:02 #121
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_199905033
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:56 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Hexagon wil geld toesturen om daar pro lgbt propaganda te voeren . Ik zeg geef ze geld om de conversian therapie op te starten :+

Grooming is helaas een fundamentele recht hier in het westen. :Y
Je wilt niet weten hoeveel heteroseksuele jongemannen zelfs ten prooi vallen aan dat type predators. Maar daar wordt vaak nooit over gesproken vanuit schaamte. Die willen helemaal geen onderdeel uitmaken van een soort Me Too beweging oid.
  dinsdag 15 juni 2021 @ 23:00:44 #122
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_199905051
quote:
16s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:55 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Dan ben je het dus ook niet eens met deze wet. Goed om te horen.
[..]

En dat doen ze ook niet
[..]

Dat verzin je wel. Kom maar met voorbeelden met een fatsoenlijke bron.
Ik ben je bitch niet, als ik iets beweer en je bent het er niet mee eens kom JIJ maar met bewijs dat het niet zo is B-).

Maar ok, ik help de minderbedeelde wel weer hoor :
https://twitter.com/SimoneSays123/status/1403430031288832000
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_199905066
quote:
16s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:58 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Waarom zou dat niet mogen? In de 1e klas van de middelbare school kwam er bij mij in de klas iemand van het COC langs om eea te vertellen en vragen te beantwoorden.

Dat ging echt niet over kontebonken hoor als je dat soms denkt.
Tot 12 is basisschool
Vakman pur sang
  dinsdag 15 juni 2021 @ 23:04:14 #124
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_199905108
quote:
16s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:58 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Waarom zou dat niet mogen? In de 1e klas van de middelbare school kwam er bij mij in de klas iemand van het COC langs om eea te vertellen en vragen te beantwoorden.

Dat ging echt niet over kontebonken hoor als je dat soms denkt.
Ja maar het COC zegt dat homo's niet eng en raar zijn en dat je normaal tegen ze moet doen.

Dat mogen die kindertjes niet horen van onze onzekere meneertjes. Straks worden ze nog homo. Ze moeten beschermd opgevoed worden tot brave homofoobjes.
  dinsdag 15 juni 2021 @ 23:06:04 #125
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_199905149
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:04 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ja maar het COC zegt dat homo's niet eng en raar zijn en dat je normaal tegen ze moet doen.

Dat mogen die kindertjes niet horen van onze onzekere meneertjes. Straks worden ze nog homo. Ze moeten beschermd opgevoed worden tot brave homofoobjes.
Wederom totale onzin.

Maar het is wel jammer dan jouw vader geen homo was :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_199905151
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:00 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik ben je bitch niet, als ik iets beweer en je bent het er niet mee eens kom JIJ maar met bewijs dat het niet zo is B-).

Maar ok, ik help de minderbedeelde wel weer hoor :
https://twitter.com/SimoneSays123/status/1403430031288832000
Een willekeurig filmpje van een of ander boos Amerikaans huisvrouwtje. Dat is serieus je bron? :')
  dinsdag 15 juni 2021 @ 23:07:21 #127
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_199905168
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:06 schreef Heph844 het volgende:

[..]

Een willekeurig filmpje van een of ander boos Amerikaans huisvrouwtje. Dat is serieus je bron? :')
-1 voorspelbaar:

Geef eens een bron:

*geeft bron

Nee, die niet bron, die laat zien dat je gelijk hebt, een andere bron :(.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 15 juni 2021 @ 23:09:15 #128
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199905204
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:00 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik ben je bitch niet, als ik iets beweer en je bent het er niet mee eens kom JIJ maar met bewijs dat het niet zo is B-).

Maar ok, ik help de minderbedeelde wel weer hoor :
https://twitter.com/SimoneSays123/status/1403430031288832000
Zo werkt dat niet. Jij roept iets dus jij komt maar met bewijs om je uitspraken te onderbouwen. De coronowappies doen dit ook altijd. "Ga zelf maar googlen." Als je het niet kunt onderbouwen praat je gewoon poep.

Nogmaals. Kom met bewijs.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_199905208
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:07 schreef HeatWave het volgende:

[..]

-1 voorspelbaar:

Geef eens een bron:

*geeft bron

Nee, die niet bron, die laat zien dat je gelijk hebt, een andere bron :(.
Jij beweert dat er meerdere voorbeelden zijn dat 5-jarige meisjes worden geschoold in anaalneuken. Dus nee, dit is geen bron voor die bewering :')

Het hele boek is niet eens te zien! _O- Wat staat er in dan??

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-06-2021 23:10:16 ]
  dinsdag 15 juni 2021 @ 23:09:44 #130
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_199905214
quote:
16s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:09 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Zo werkt dat niet. Jij roept iets dus jij komt maar met bewijs om je uitspraken te onderbouwen. De coronowappies doen dit ook altijd. "Ga zelf maar googlen." Als je het niet kunt onderbouwen praat je gewoon poep.

Nogmaals. Kom met bewijs.
En dat deed ik dus ook.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 15 juni 2021 @ 23:10:37 #131
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199905230
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:09 schreef HeatWave het volgende:

[..]

En dat deed ik dus ook.
Dit hysterische wijf is je bron? :')

Je zegt dat je meerdere bronnen hebt. Heb je ook wat fatsoenlijks? Of zijn het allemaal van die vage twitterfilmpjes?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 15 juni 2021 @ 23:10:56 #132
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_199905240
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:09 schreef Heph844 het volgende:

[..]

Jij beweert dat er meerdere voorbeelden zijn dat 5-jarige meisjes worden geschoold in anaalneuken. Dus nee, dit is geen bron voor die bewering :')

Het hele boek is niet eens te zien! _O-
Dus die vrouw is een leugenaar? misogynist, #believeallwomen alleen als het je uitkomt uiteraard :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_199905248
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:52 schreef Korenfok het volgende:

[..]

Het gaat om waar begint en start iemands vrijheid. en meestal stopt jou vrijheid waar die van mij begint. Dus ik heb niet de vrijheid om u mijn slaaf te maken.

een democratie heeft een grondwet waarin beperkingen voor de overheid beschreven staan (dus rechten van een burger). dit beschermd de burger juist tege tiranny van de overheid. want de mens (u, ik iedereen), is te beinvloeden en een meerderheid krijgen voor dubieuze dingen is niet moeilijk. doe een ja of nee, en gooi de meest extremen in nee, en allerlei mooie dingen in ja en voeg een kleine neurenborg wet toe wat rechten van een minderheid afneemt. dit gebeurt heel makkelijk.
Heb je ook de vrijheid on nee te zeggen tegen dit soort onzin ?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_199905259
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:10 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dus die vrouw is een leugenaar? misogynist, #believeallwomen alleen als het je uitkomt uiteraard :').
Tja, dat jij willekeurige onbekenden op Twitter gelooft moet je zelf weten :')
  dinsdag 15 juni 2021 @ 23:12:15 #135
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_199905266
quote:
16s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:10 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Dit hysterische wijf is je bron? :')

Je zegt dat je meerdere bronnen hebt. Heb je ook wat fatsoenlijks? Of zijn het allemaal van die vage twitterfilmpjes?
Een moeder die "hysterisch" is, nadat dr kind is verteld dat ze dr kontje moet laten volblaffen, raar zeg :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 15 juni 2021 @ 23:13:39 #136
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_199905297
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:12 schreef Heph844 het volgende:

[..]

Tja, dat jij willekeurige onbekenden op Twitter gelooft moet je zelf weten :')
Dat jij een moeder niet gelooft omdat je er heilig van overtuigd bent dat kleuters over anale seks moeten weten, moet je ook zelf weten. Maar Martijn is trots op je :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_199905324
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:00 schreef Tengano het volgende:

[..]

Je wilt niet weten hoeveel heteroseksuele jongemannen zelfs ten prooi vallen aan dat type predators. Maar daar wordt vaak nooit over gesproken vanuit schaamte. Die willen helemaal geen onderdeel uitmaken van een soort Me Too beweging oid.
Ik weet het maar al te goed daarom ben ik ook een vele tegenstander van hele beweging . Altijd maar op zoek naar steeds jonger en jonger vlees

Ze kunnen zich niet reproduceren dus moeten ze op zon vroeg mogelijke leeftijd rekruteren
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_199905330
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:12 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Een moeder die "hysterisch" is, nadat dr kind is verteld dat ze dr kontje moet laten volblaffen, raar zeg :').
Rare fantasieën heb je. Misschien eens gaan praten met iemand?
  dinsdag 15 juni 2021 @ 23:16:52 #139
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_199905344
quote:
15s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:15 schreef Heph844 het volgende:

[..]

Rare fantasieën heb je. Misschien eens gaan praten met iemand?
-10 voorspelbaar. De dingen die ik afkeur tegen me gebruiken als ik aantoon hoe verwerpelijk ze zijn :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 15 juni 2021 @ 23:18:25 #140
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199905358
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:12 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Een moeder die "hysterisch" is, nadat dr kind is verteld dat ze dr kontje moet laten volblaffen, raar zeg :').
Kom eens met een voorbeeld van een lesprogramma waar dat in staat
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 15 juni 2021 @ 23:20:47 #141
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_199905386
quote:
16s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:18 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Kom eens met een voorbeeld van een lesprogramma waar dat in staat
https://nationalfile.com/(...)kids-about-anal-sex/
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_199905395
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 21:34 schreef Cupfighter het volgende:
Het is geen verbod op homo zijn alleen wordt het niet gepromoot, dat is iets anders
Gepromoot? :')

Stel je voor dat pure hetero's ineens homo worden door al die homo "promotie"...
  dinsdag 15 juni 2021 @ 23:22:01 #143
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_199905404
Inb4: nee niet die bron, een waaruit blijkt dat je ongelijk hebt!
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Moderator dinsdag 15 juni 2021 @ 23:22:21 #144
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_199905410
Wereldvreemd beeld hebben sommigen van homoseksualiteit. Allerlei vage bronnen en uitzonderlijke situaties moeten er worden bijgehaald om maar aan te tonen dat het niet zou deugen. Net als je oma gaat uitleggen wat het internet is.
pi_199905445
Misschien is zo’n wet echt niet goed, voor het klimaat in het land, spanningen enz.
Maar de andere kant is ook niet goed. De WHO die rapporten opstelt dat je kinderen tot 4 en 5-8 moet leren masturberen, genderfluide en andere flauwekul:

https://www.bzga-whocc.de(...)tandards_English.pdf
Vakman pur sang
  dinsdag 15 juni 2021 @ 23:25:12 #146
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_199905451
https://nationalfile.com/(...)kids-about-anal-sex/

Jongens, ik geloof niet dat we dit soort dingen moeten willen.

  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 15 juni 2021 @ 23:26:24 #147
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199905476
quote:
quote:
Overall, we rate National File an extreme right Tin-Foil Hat Conspiracy website based on the promotion of unproven/debunked claims and a Strong Pseudoscience purveyor based on using junk science to support claims.

https://mediabiasfactcheck.com/national-file/
En nu een fatsoenlijke bron aub.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 15 juni 2021 @ 23:26:28 #148
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_199905479
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:22 schreef Momo het volgende:
Wereldvreemd beeld hebben sommigen van homoseksualiteit. Allerlei vage bronnen en uitzonderlijke situaties moeten er worden bijgehaald om maar aan te tonen dat het niet zou deugen. Net als je oma gaat uitleggen wat het internet is.
Bull, Niemand beweert hier dat homoseksualiteit niet zou deugen. Men ageert tegen het opdringen van allerlei seksuele zaken waar kinderen gewoonweg te jong voor zijn. Laat dat lekker aan de ouders over.

Of mag ik morgen kleine kinderen op scholen gaan overtuigen dat de beste carriere hoer is?

Er is gewoon niets mis met een leeftijdsgrens voor sommige dingen.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 15 juni 2021 @ 23:27:10 #149
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_199905494
quote:
16s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:26 schreef Starhopper het volgende:

[..]

[..]

En nu een fatsoenlijke bron aub.
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:22 schreef HeatWave het volgende:
Inb4: nee niet die bron, een waaruit blijkt dat je ongelijk hebt!
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 15 juni 2021 @ 23:28:09 #150
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199905508
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:27 schreef HeatWave het volgende:

[..]

[..]

Ik vraag om een fatsoenlijke en betrouwbare bron. Blijkbaar heb je die niet. Je praat dus poep.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_199905523
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Misschien is zo’n wet echt niet goed, voor het klimaat in het land, spanningen enz.
Maar de andere kant is ook niet goed. De WHO die rapporten opstelt dat je kinderen tot 4 en 5-8 moet leren masturberen, genderfluide en andere flauwekul:

https://www.bzga-whocc.de(...)tandards_English.pdf
Ik zie de excuses al van mijlenver aankomen

Je bron staat me niet aan
het gaat om masturberen
anale seks word hier niet genoemd
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_199905526
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Misschien is zo’n wet echt niet goed, voor het klimaat in het land, spanningen enz.
Maar de andere kant is ook niet goed. De WHO die rapporten opstelt dat je kinderen tot 4 en 5-8 moet leren masturberen, genderfluide en andere flauwekul:

https://www.bzga-whocc.de(...)tandards_English.pdf
Leren of informeren? Daar zit nogal een verschil tussen. Homoseksualiteit is niet aan te leren.
pi_199905527
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:42 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Waarom zou je een kleine minderheid laten dicteren hoe je je samenleving moet runnen ?
Aan welke waanideeën leid jij, dat je denkt dat een kleine homoseksuele minderheid daar de samenleving dicteert?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Pools are perfect for holding water"
  Beste debater 2022 dinsdag 15 juni 2021 @ 23:30:24 #154
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_199905543
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 21:27 schreef Hamzoef het volgende:
Het niet tot de norm verheffen van iets wat dat niet is, lijkt me vrij weinig mis mee.
Goed te zien dat niet alle Europese landen slaafs Amerika volgen.

Als iemand homo is, prima, gewoon accepteren. Ook niet discrimineren, maar promoten alsof het het hoogst haalbare mis hoeft niet.
Nieuwtje: er valt niets te promoten, je bent het of je bent het niet
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 15 juni 2021 @ 23:30:25 #155
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_199905544
quote:
16s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:28 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Ik vraag om een fatsoenlijke en betrouwbare bron. Blijkbaar heb je die niet. Je praat dus poep.
Jij hebt helemaal niets. Dus kom jij eerst maar met een tegenbron dan, tot die tijd geloof ik de moeders van deze wereld.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_199905551
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Beste debater 2022 dinsdag 15 juni 2021 @ 23:31:25 #157
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_199905555
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 21:47 schreef HeatWave het volgende:
Orban is de duivel, maar kritiek op Saudi Arabie waar ze homo's nog van flats flikkeren in islamofobie......

Lastig, waar is die zwetende 2 knoppen meme als je hem nodig hebt? :').
Nee hoor; ik acht het allebei middeleeuwse landen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 15 juni 2021 @ 23:31:50 #158
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_199905559
quote:
Kom eens met een fatsoenlijke bron.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Beste debater 2022 dinsdag 15 juni 2021 @ 23:33:02 #159
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_199905579
Zijn er hier nog echt lieden die denken dat je homo kunt 'worden'?

Ik zei al, conservatisme blijft stinken, of het nou christelijke, islamitische of liberalen met steentijd ideeën zijn, aan het eind van de rit zoeken ze elkaar gezellig gewoon op.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator dinsdag 15 juni 2021 @ 23:33:05 #160
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_199905582
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:26 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Bull, Niemand beweert hier dat homoseksualiteit niet zou deugen. Men ageert tegen het opdringen van allerlei seksuele zaken waar kinderen gewoonweg te jong voor zijn. Laat dat lekker aan de ouders over.

Of mag ik morgen kleine kinderen op scholen gaan overtuigen dat de beste carriere hoer is?

Er is gewoon niets mis met een leeftijdsgrens voor sommige dingen.
Een van mijn klasgenootjes van de basisschool was als jongen altijd met de meiden aan het spelen, en wou ook met de poppen spelen en niet met de knex om zo te zeggen. Dat hoeft niks te zeggen over seksuele voorkeur maar hij wist het al toen hij 8/9 jaar was dat hij niet op meisjes viel. Vaak zit zoiets er al vanaf vroeg in, het is iets wat je bent. (Bij sommigen ook later pas kan ook). Dit was in de jaren 90, toen er nog geen internet was in de huishoudens. Maar het is iets wat je bent of niet. Hopelijk kunnen dat soort dingen juist normaal worden. Die jongen is zijn hele basisschool/middelbare school tijd gepest door onzekere mannetjes. Nee, laten we er een nog grotere zonde van maken!
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 15 juni 2021 @ 23:34:08 #161
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199905596
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:31 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Kom eens met een fatsoenlijke bron.
Homofobe sukkel ben je.

En nu ga ik afsluiten. Doei.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Beste debater 2022 dinsdag 15 juni 2021 @ 23:34:44 #162
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_199905599
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:33 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Precies, een goed voorbeeld van promotie die je wilt voorkomen.
Laten we ze gewoon jouw ranzige teksten lezen, toch? Dat is in ieder geval wel normaal.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_199905603
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:29 schreef probeer het volgende:

[..]

Aan welke waanideeën leid jij, dat je denkt dat een kleine homoseksuele minderheid daar de samenleving dicteert?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geloof het of niet maar ik zou gay gedrag aanmoedigen ^O^
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Beste debater 2022 dinsdag 15 juni 2021 @ 23:36:11 #164
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_199905615
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:51 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee, dat is hij niet.

Er is niets mis met "als 2 mensen elkaar lief vinden dan gaan ze speciaal knuffelen, en soms is het niet een mama en een papa, maar een papa en een papa"

Maar wel met, je kan he harde pipi ook in het poepgaatje steken, dat is heel erg lekker.

En dat verzin ik niet, met je klagen over laster, daar zijn inmiddels meerdere voorbeelden van, enge progressieven die achter de rug van de ouders wel even beslissing nemen dat kleine Sterre van 5 nu wel eens over anaalneuken op de hoogte moet worden gebracht :').
... de tandjes...

:')

Waar oh waar is dit lesmateriaal, Heatwave?

Conservatieven :') :') :')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_199905628
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:36 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

... de tandjes...

:')

Waar oh waar is dit lesmateriaal, Heatwave?

Conservatieven :') :') :')
Van het kaliber “heb op Facebook gestaan”
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  dinsdag 15 juni 2021 @ 23:38:01 #166
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_199905637
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:33 schreef Momo het volgende:

[..]

Een van mijn klasgenootjes van de basisschool was als jongen altijd met de meiden aan het spelen en wou ook met de poppen spelen en niet met de knex om zo te zeggen. Dat hoeft niks te zeggen over seksuele voorkeur maar hij wist het al toen hij 8/9 jaar was dat hij niet op meisjes viel. Vaak zit zoiets er al vanaf vroeg in, het is iets wat je bent. (Bij sommigen ook later pas kan ook). Dit was in de jaren 90, toen er nog geen internet was in de huishoudens. Maar het is iets wat je bent of niet. Hopelijk kunnen dat soort dingen juist normaal worden. Die jongen is zijn hele basisschool/middelbare school tijd gepest door onzekere mannetjes. Nee, laten we er een nog grotere zonde van maken!
Daar heb ik dan ook op geen enkele manier laten zien problemen mee te hebben,

Ik ga al sinds mijn 14e uit, en begonnen in de "rosse buurt" omdat daar het bier betaalbaar was voor een scholier. Ik heb alles voorbij zien komen, er nog nooit een probleem mee gehad ofzo. Later in mijn leven voor veel media bedrijven gewerkt waar homo's de meerderheid waren, supertijden gehad.

Wil nog steeds niet zeggen dat ik het normaal zou vinden om mijn oppaskind van 7 morgen voorlichting te geven over wie een ander waarin wil neuken.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Beste debater 2022 dinsdag 15 juni 2021 @ 23:38:15 #167
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_199905642
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:35 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Geloof het of niet maar ik zou gay gedrag aanmoedigen ^O^
Omdat je waarschijnlijk ook denkt dat dit AIDS stimuleert, en derhalve die verfoeilijke flikkers creperen.

Zelden iemand zo religie zien perverteren.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 15 juni 2021 @ 23:38:25 #168
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_199905645
quote:
16s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:34 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Homofobe sukkel ben je.

En nu ga ik afsluiten. Doei.
Teringmongool ben je.

Log nooit meer in.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Beste debater 2022 dinsdag 15 juni 2021 @ 23:38:42 #169
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_199905653
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:38 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Daar heb ik dan ook op geen enkele manier laten zien problemen mee te hebben,

Ik ga al sinds mijn 14e uit, en begonnen in de "rosse buurt" omdat daar het bier betaalbaar was voor een scholier. Ik heb alles voorbij zien komen, er nog nooit een probleem mee gehad ofzo. Later in mijn leven voor veel media bedrijven gewerkt waar homo's de meerderheid waren, supertijden gehad.

Wil nog steeds niet zeggen dat ik het normaal zou vinden om mijn oppaskind van 7 morgen voorlichting te geven over wie een ander waarin wil neuken.
Waar gebeurt dat, Heatwave... :') :') :')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator dinsdag 15 juni 2021 @ 23:39:33 #170
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_199905665
Typisch weer hoor, je kan je zelf niet inleven hoe is het om niet standaard op het andere geslacht te vallen want je bent zelf hetero. Of die haat er nou in is geslopen door je religieuze opvoeding of ik weet niet hoe, maar het laat zien dat je niet empathisch of begripvol bent naar anderen.

En van die vage linkjes kun je toch niks mee man, dan kan ik ook wel linkjes opvissen van allerlei conservatieve groeperingen die kinderen leren dat je homo's, ongelovigen etc. op de brandstapel moet gooien.
  Beste debater 2022 dinsdag 15 juni 2021 @ 23:39:48 #171
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_199905667
Misschien moeten sommigen mensen eerst zelf nog eens even langs een goeie psycho c.q. seksuoloog...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 15 juni 2021 @ 23:40:36 #172
8369 speknek
Another day another slay
pi_199905683
Het zou echt zoveel beter voor iedereen zijn als Heatwave gewoon een keer uit de kast kwam.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Beste debater 2022 dinsdag 15 juni 2021 @ 23:41:15 #173
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_199905692
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:10 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dus die vrouw is een leugenaar? misogynist, #believeallwomen alleen als het je uitkomt uiteraard :').
Misschien wat minder projecteren... hoe haal je het allemaal bij elkaar man... :')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator dinsdag 15 juni 2021 @ 23:41:15 #174
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_199905693
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:38 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Daar heb ik dan ook op geen enkele manier laten zien problemen mee te hebben,

Ik ga al sinds mijn 14e uit, en begonnen in de "rosse buurt" omdat daar het bier betaalbaar was voor een scholier. Ik heb alles voorbij zien komen, er nog nooit een probleem mee gehad ofzo. Later in mijn leven voor veel media bedrijven gewerkt waar homo's de meerderheid waren, supertijden gehad.

Wil nog steeds niet zeggen dat ik het normaal zou vinden om mijn oppaskind van 7 morgen voorlichting te geven over wie een ander waarin wil neuken.
Sommige jongetjes vinden meisjes niet leuk, maar vallen op jongetjes, dat is wat je een jong kind uitlegt. Het is nergens gangbaar dat je jonge kinderen gaat uitleggen hoe anale seks werkt.
  dinsdag 15 juni 2021 @ 23:41:29 #175
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_199905696
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:40 schreef speknek het volgende:
Het zou echt zoveel beter voor iedereen zijn als Heatwave gewoon een keer uit de kast kwam.
Want ik heb laten zien iets tegen homo's te hebben, echt constant.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Beste debater 2022 dinsdag 15 juni 2021 @ 23:41:47 #176
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_199905701
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:41 schreef Momo het volgende:

[..]

Sommige jongetjes vinden meisjes niet leuk, maar vallen op jongetjes, dat is wat je een jong kind uitlegt. Het is nergens gangbaar dat je jonge kinderen gaat uitleggen hoe anale seks werkt.
Zegt meer iets over mensen die uberhaupt met dit soort hersenspinsels komen...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_199905703
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zijn er hier nog echt lieden die denken dat je homo kunt 'worden'?

Ik zei al, conservatisme blijft stinken, of het nou christelijke, islamitische of liberalen met steentijd ideeën zijn, aan het eind van de rit zoeken ze elkaar gezellig gewoon op.
Waar is de gay gene, zelfverklaarde intellectueel en de beschermerheer van alle minderheden . En kom niet met onderzoeken die claimen dat het elke moment ontdekt kan worden , dat hoor ik meer dan 20 jaar maar echt bewijs leveren, ho maar
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  dinsdag 15 juni 2021 @ 23:42:40 #178
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_199905717
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:41 schreef Momo het volgende:

[..]

Sommige jongetjes vinden meisjes niet leuk, maar vallen op jongetjes, dat is wat je een jong kind uitlegt. Het is nergens gangbaar dat je jonge kinderen gaat uitleggen hoe anale seks werkt.
Dat zou het dus niet moeten zijn ,maar dat gebeurt dus wel, al negeren we de bronnen gewoon, want die staan ons niet aan.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Beste debater 2022 dinsdag 15 juni 2021 @ 23:42:47 #179
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_199905719
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:41 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Want ik heb laten zien iets tegen homo's te hebben, echt constant.
Nee, dat er een soort geperverteerde homo-kabal bezig is X-rated lesmateriaal op school te verspreiden en dat zaken kinderen wordt onderwezen waar Kim Holland nog van zou zeggen: nou, dat kan een tikkie minder, dat is wat een beetje opvalt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_199905721
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:34 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Laten we ze gewoon jouw ranzige teksten lezen, toch? Dat is in ieder geval wel normaal.
Dit is (inmiddels) een volwassenen forum, dat jij tiet of billen al vies vind kan ik niet helpen.
Vakman pur sang
  Beste debater 2022 dinsdag 15 juni 2021 @ 23:43:36 #181
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_199905734
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:41 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Waar is de gay gene, zelfverklaarde intellectueel en de beschermerheer van alle minderheden . En kom niet met onderzoeken die claimen dat het elke moment ontdekt kan worden , dat hoor ik meer dan 20 jaar maar echt bewijs leveren, ho maar
Ik ben geen beschermheer. En ook geen religie-misbruikende onzekere man met kleine piemel symdroom die besloten heeft dat complex bot te vieren op alles van vrouwen en joden tot homo's en tuinflamingo's.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 dinsdag 15 juni 2021 @ 23:44:26 #182
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_199905748
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:42 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Dit is (inmiddels) een volwassenen forum, dat jij tiet of billen al vies vind kan ik niet helpen.
Juist; hier een beetje de preutse conservatief uit lopen hangen en straks weer over 'natte kutjes' babbelen.

Sterk.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_199905749
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:42 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat zou het dus niet moeten zijn ,maar dat gebeurt dus wel, al negeren we de bronnen gewoon, want die staan ons niet aan.
Je weet wat de term 'gangbaar' inhoudt?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 15 juni 2021 @ 23:45:10 #184
8369 speknek
Another day another slay
pi_199905761
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:41 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Want ik heb laten zien iets tegen homo's te hebben, echt constant.
Nee je laat zien homo's helemaal niet interessant te vinden, 200 keer per topic, elk topic opnieuw
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_199905773
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:38 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Omdat je waarschijnlijk ook denkt dat dit AIDS stimuleert, en derhalve die verfoeilijke flikkers creperen.

Zelden iemand zo religie zien perverteren.
En weer heb je het mis. Met aids kan je prima leven deze dagen .
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  dinsdag 15 juni 2021 @ 23:46:04 #186
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_199905776
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:43 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ik ben geen beschermheer. En ook geen religie-misbruikende onzekere man met kleine piemel symdroom die besloten heeft dat complex bot te vieren op alles van vrouwen en joden tot homo's en tuinflamingo's.
Maar ook gelukkg niet iemand die de meeste weerzinwekkende termen moet gebruiken die nergens van toepassing zijn om maar met shockeffect gelijk te krijgen.

Kinderen hoeven niet op hele jonge leeftijd iets te leren over details mbt seks.

En dat heeft geen ene moer te maken met homofobie of andere woketermen.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_199905780
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zijn er hier nog echt lieden die denken dat je homo kunt 'worden'?

Ik zei al, conservatisme blijft stinken, of het nou christelijke, islamitische of liberalen met steentijd ideeën zijn, aan het eind van de rit zoeken ze elkaar gezellig gewoon op.
Ja ik geloof zelf dat het bewezen is dat in gebieden waar de homo dichtheid hoog is er veel meer homos geboren worden.
Als je als 3 jarige alle mannen om je heen elkaar ziet pijpen ging jij dat ook gewoon doen.

Net als elkaar slaan, of juist een stabiel en gelukkig huwelijk (kan ook m-m / v-v)
Je moet die extravagantie gewoon bij kinderen weghouden.
Vakman pur sang
  Beste debater 2022 dinsdag 15 juni 2021 @ 23:46:23 #188
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_199905785
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:45 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

En weer heb je het mis. Met aids kan je prima leven deze dagen .
Waarom moedig je het dan aan, zelfverklaarde profeet van de allerhoogste?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 15 juni 2021 @ 23:46:43 #189
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199905791
Heeft @Dven de reacties in dit topic al gezien?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Beste debater 2022 dinsdag 15 juni 2021 @ 23:46:49 #190
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_199905793
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:46 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Maar ook gelukkg niet iemand die de meeste weerzinwekkende termen moet gebruiken die nergens van toepassing zijn om maar met shockeffect gelijk te krijgen.

Kinderen hoeven niet op hele jonge leeftijd iets te leren over details mbt seks.

En dat heeft geen ene moer te maken met homofobie of andere woketermen.
Toon mij eens zo'n schoolboek, Heatwave...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_199905796
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:42 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat zou het dus niet moeten zijn ,maar dat gebeurt dus wel, al negeren we de bronnen gewoon, want die staan ons niet aan.
Nee je hebt geen bron aangeleverd waaruit blijkt dat kinderen wordt geleerd dat anale seks lekker is. Je link is fake news.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Moderator dinsdag 15 juni 2021 @ 23:47:11 #192
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_199905798
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:42 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat zou het dus niet moeten zijn ,maar dat gebeurt dus wel, al negeren we de bronnen gewoon, want die staan ons niet aan.
Die enkele linkjes van vage websites? (Mocht het al waar zijn dus). Dat betekend dat overal jonge kinderen les krijgen in anale seks? Als jij ziet dat er ooit 2 kinderen zijn overleden door een val van een glijbaan, denk jij dat dan overal constant kinderen van de glijbaan vallen en sterven?
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 15 juni 2021 @ 23:47:20 #193
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199905800
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:46 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ja ik geloof zelf dat het bewezen is dat in gebieden waar de homo dichtheid hoog is er veel meer homos geboren worden.
Als je als 3 jarige alle mannen om je heen elkaar ziet pijpen ging jij dat ook gewoon doen.

Net als elkaar slaan, of juist een stabiel en gelukkig huwelijk (kan ook m-m / v-v)
Je moet die extravagantie gewoon bij kinderen weghouden.
:|W
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_199905807
quote:
16s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:47 schreef Starhopper het volgende:

[..]

:|W
Jij ging uitloggen.
Vakman pur sang
  dinsdag 15 juni 2021 @ 23:47:49 #195
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_199905808
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:45 schreef speknek het volgende:

[..]

Nee je laat zien homo's helemaal niet interessant te vinden, 200 keer per topic, elk topic opnieuw
Voor hetzelfde geld laat ik me elke week uitwonen door tig homo;s. Wil nog steeds niet zeggen dat ik dat maar aan een kind van 5 wil uitleggen.

Je idiote pogingen slaan nergens op.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 15 juni 2021 @ 23:48:00 #196
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199905811
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:46 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Toon mij eens zo'n schoolboek, Heatwave...
Je moet zelf de bronnen zoeken.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Beste debater 2022 dinsdag 15 juni 2021 @ 23:48:03 #197
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_199905813
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:46 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ja ik geloof zelf dat het bewezen is dat in gebieden waar de homo dichtheid hoog is er veel meer homos geboren worden.
Als je als 3 jarige alle mannen om je heen elkaar ziet pijpen ging jij dat ook gewoon doen.

Net als elkaar slaan, of juist een stabiel en gelukkig huwelijk (kan ook m-m / v-v)
Je moet die extravagantie gewoon bij kinderen weghouden.
Is dat door diezelfde wetenschappelijke juweeltjes die Ali_Boo steeds levert?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 dinsdag 15 juni 2021 @ 23:48:33 #198
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_199905820
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:47 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Voor hetzelfde geld laat ik me elke week uitwonen door tig homo;s. Wil nog steeds niet zeggen dat ik dat maar aan een kind van 5 wil uitleggen.

Je idiote pogingen slaan nergens op.
Wat wordt uitgelegd, Heatwave...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator dinsdag 15 juni 2021 @ 23:48:45 #199
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_199905822
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:47 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Voor hetzelfde geld laat ik me elke week uitwonen door tig homo;s. Wil nog steeds niet zeggen dat ik dat maar aan een kind van 5 wil uitleggen.

Je idiote pogingen slaan nergens op.
Waar en wanneer gebeurt dat dan? We wachten nog steeds op het antwoord.
pi_199905827
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:48 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Is dat door diezelfde wetenschappelijke juweeltjes die Ali_Boo steeds levert?
Nee.
Vakman pur sang
  Beste debater 2022 dinsdag 15 juni 2021 @ 23:49:47 #201
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_199905834
De homo-dichtheid.

Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 dinsdag 15 juni 2021 @ 23:51:09 #202
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_199905843
Stel jezelf eens de vraag Heatwave: hoeveel promotie, reclame en gepush is er precies nodig die ervoor zorgen dat jij en ik, hetero-mannen, alsnog 'bekeerd' worden?

Ik kan je namelijk zeggen dat die campagne op een faliekante mislukking zal uitlopen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 15 juni 2021 @ 23:52:08 #203
8369 speknek
Another day another slay
pi_199905859
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Als je als 3 jarige alle mannen om je heen elkaar ziet pijpen ging jij dat ook gewoon doen.
Nouja we weten in ieder geval waar je zit met je seksuele fantasieën, maar volgende keer mag je het voor je houden.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_199905860
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:43 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ik ben geen beschermheer. En ook geen religie-misbruikende onzekere man met kleine piemel symdroom die besloten heeft dat complex bot te vieren op alles van vrouwen en joden tot homo's en tuinflamingo's.
Links zuigt, conservatieven zuigen maar jij staat daar boven verheven met het verlichte wereldbeeld van je . Je bent de hedendaagse messiah die alles beter weet . Zelfs voor de homo's waar je claim voor op te komen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  dinsdag 15 juni 2021 @ 23:52:37 #205
8369 speknek
Another day another slay
pi_199905864
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
Stel jezelf eens de vraag Heatwave: hoeveel promotie, reclame en gepush is er precies nodig die ervoor zorgen dat jij en ik, hetero-mannen, alsnog 'bekeerd' worden?

Ik kan je namelijk zeggen dat die campagne op een faliekante mislukking zal uitlopen.
HeatWave? Een aai over zijn arm.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 15 juni 2021 @ 23:52:52 #206
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_199905868
Vrouwen worden ook niet als hoer geboren, en toch zijn ze er.
pi_199905876
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:40 schreef speknek het volgende:
Het zou echt zoveel beter voor iedereen zijn als Heatwave gewoon een keer uit de kast kwam.
Behalve voor de homoseksuele gemeenschap.
"Pools are perfect for holding water"
  Beste debater 2022 dinsdag 15 juni 2021 @ 23:53:54 #208
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_199905877
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:52 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Links zuigt, conservatieven zuigen maar jij staat daar boven verheven met het verlichte wereldbeeld van je . Je bent de hedendaagse messiah die alles beter weet . Zelfs voor de homo's waar je claim voor op te komen
Ik kom voor niemand op; ik reageer op je achterlijke complotdenken, leugens, pseudo-wetenschap en misbruik van spiritualiteit. Toe, gooi er nog eens wat 'wetenschappelijke bronnen' tegenaan, zelfverklaarde profeet van de allerhoogste...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 15 juni 2021 @ 23:55:03 #209
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199905886
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:52 schreef Tengano het volgende:
Vrouwen worden ook niet als hoer geboren, en toch zijn ze er.
En dat komt zeker omdat ze op de school lesgeven hoe je je kutje kan verkopen? :') Ipv scheikunde heb je het vak hoer?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 15 juni 2021 @ 23:56:35 #210
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_199905890
quote:
16s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:55 schreef Starhopper het volgende:

[..]

En dat komt zeker omdat ze op de school lesgeven hoe je je kutje kan verkopen? :') Ipv scheikunde heb je het vak hoer?
Het heeft idd wel te maken met welke mensen je omgaat, wat voor ideeen die hebben, en hoe ze die ideeen in jou kunnen planten. Allemaal voor jouw bestwil, zodat jij kunt uitvinden wie je werkelijk bent.
  Moderator dinsdag 15 juni 2021 @ 23:57:38 #211
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_199905895
quote:
16s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:55 schreef Starhopper het volgende:

[..]

En dat komt zeker omdat ze op de school lesgeven hoe je je kutje kan verkopen? :') Ipv scheikunde heb je het vak hoer?
Dat komt door alle moderne linkse lessen!

Oh wacht, er waren al hoeren voor Christus
  dinsdag 15 juni 2021 @ 23:57:43 #212
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_199905897
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
Stel jezelf eens de vraag Heatwave: hoeveel promotie, reclame en gepush is er precies nodig die ervoor zorgen dat jij en ik, hetero-mannen, alsnog 'bekeerd' worden?

Ik kan je namelijk zeggen dat die campagne op een faliekante mislukking zal uitlopen.
Je draait constant om mijn punt heen.

Ik heb nog steeds nergens laten blijken dat ik iets tegen, of met homo's heb, Mijn enige standpunt is dat het "promoten" van homoseks aan kleuters in mijn ogen ongewenst is. Niet omdat het homoseks is, maar omdat het seks is.

Mag je het mee oneens zijn, maar als er morgen een vreemde tegen mijn oppaskind een verhaal gaat ophangen over seks, welke versie dan ook, dat ie al zijn tanden kan oprapen.

En als mij dat een ist, foob of whatever maakt, helemaal prima, dan maar. Met trots zelfs.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Beste debater 2022 dinsdag 15 juni 2021 @ 23:58:18 #213
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_199905904
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:57 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Je draait constant om mijn punt heen.

Ik heb nog steeds nergens laten blijken dat ik iets tegen, of met homo's heb, Mijn enige standpunt is dat het "promoten" van homoseks aan kleuters in mijn ogen ongewenst is. Niet omdat het homoseks is, maar omdat het seks is.

Mag je het mee oneens zijn, maar als er morgen een vreemde tegen mijn oppaskind een verhaal gaat ophangen over seks, welke versie dan ook, dat ie al zijn tanden kan oprapen.


En als mij dat een ist, foob of whatever maakt, helemaal prima, dan maar. Met trots zelfs.
................. wie is het daar mee oneens?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 15 juni 2021 @ 23:59:07 #214
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_199905908
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:58 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

................. wie is het daar mee oneens?
Velen hier, blijkbaar.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_199905909
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
De homo-dichtheid.

[ afbeelding ]
Ja dat is toch gewoon zo?
San Fransisco zit op 30% , Gemiddeld 10-12% bv
Vakman pur sang
  Beste debater 2022 dinsdag 15 juni 2021 @ 23:59:23 #216
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_199905911
Nou ja, in ieder geval nog genoeg volk om de Westboro Baptist Church nog een paar generaties te geven
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 dinsdag 15 juni 2021 @ 23:59:43 #217
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_199905915
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:59 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Velen hier, blijkbaar.
Oh? Ik zie nergens users die dat wel toejuichen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 woensdag 16 juni 2021 @ 00:00:24 #218
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_199905918
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:59 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ja dat is toch gewoon zo?
San Fransisco zit op 30% , Gemiddeld 10-12% bv
Dus als je naar San Francisco gáát... is de kans hoger dat je als homo terugkomt dan wanneer je naar Krabbedijke verkast?

Ja, nee, ben om.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_199905927
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 00:00 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Dus als je naar San Francisco gáát... is de kans hoger dat je als homo terugkomt dan wanneer je naar Krabbedijke verkast?

Ja, nee, ben om.
@Isdatzo Wanneer gaan we?
"Pools are perfect for holding water"
pi_199905938
N
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 00:00 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Dus als je naar San Francisco gáát... is de kans hoger dat je als homo terugkomt dan wanneer je naar Krabbedijke verkast?

Ja, nee, ben om.
Nee als je er geboren wordt. Is wel redelijk correct bewezen, aangezien men aan genen na jaren studie niks kan vinden.

Lees: https://www.sciencedirect(...)ii/S0277953612007952

Hier ook de homodichtheid per land in een tabel,
Grappig feitje: Scandinavië 5,7% west EU 27,9%
Vrouwen overschot in Scandinavië.
Gewoon kansspreiding dus.
Vakman pur sang
  woensdag 16 juni 2021 @ 00:05:39 #221
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_199905941
Het zou mooi zijn als we na de Corona ook hier eens een goed vaccin voor ontwikkelen.
pi_199905956
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:11 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Heb je ook de vrijheid on nee te zeggen tegen dit soort onzin ?
zolang je er mijn vrijheid niet meebeperkt.

en wat vind je er onzin aan?
  woensdag 16 juni 2021 @ 00:10:31 #223
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_199905963
Orbán is een clown met zuurstoftekort.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  woensdag 16 juni 2021 @ 00:16:47 #224
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_199905979
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juni 2021 00:05 schreef Lospedrosa het volgende:
N
[..]

Nee als je er geboren wordt. Is wel redelijk correct bewezen, aangezien men aan genen na jaren studie niks kan vinden.

Lees: https://www.sciencedirect(...)ii/S0277953612007952

Hier ook de homodichtheid per land in een tabel,
Grappig feitje: Scandinavië 5,7% west EU 27,9%
Vrouwen overschot in Scandinavië.
Gewoon kansspreiding dus.
Ik weet niet waar je het over hebt maar het onderzoek dat je aanhaalt gaat over negatieve gevoelens met betrekking tot de eigen homoseksualiteit.
We have always been at war with Eastasia.
  woensdag 16 juni 2021 @ 00:18:10 #225
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_199905982
OK, even onder voorbehoud, want ik ben maar alleen, heb geen team om me heen om alles helemaal door te lezen. Maar de links geven iig aan dat ik niet achterlijk ben en niet de enige ben die vraagtekens zet bij sommige onderwijsinstellingen. Er zullen een paar dingen tussen zitten die niet helemaal kloppen, maar er is weldegelijk een stroming (weliswaar in de VS, maar dit topic gaat ook niet over NL) bezig die dit soort zaken aan kinderen wil opdringen:

https://texasscorecard.co(...)k-sex-ed-curriculum/
https://www.lifenews.com/(...)ortion-to-pre-teens/
https://nypost.com/2021/0(...)eos-for-1st-graders/
https://www.californiasch(...)fornia_sex_education
https://www.latimes.com/l(...)-20190510-story.html
https://www.dailysignal.c(...)w-sex-ed-curriculum/
https://www.prisonplanet.(...)in-sex-ed-class.html
https://www1.cbn.com/cbnn(...)how-to-have-anal-sex
https://www.tapinto.net/t(...)nj-school-curriculum

Mijn punt is voornamelijk dat er dus heel veel mensen, progressieven, zijn die vinden dat ze het recht hebben om andermans kinderen "voor te lichten" over zaken waar conservatievere ouders gewoon niet van gediend zijn

En kom niet aan met "dat is alleen maar goed, kinderen moeten worden opgevoed zoals "ik" het wil" want dat recht heb je gewoon niet. Je gaat ook niet op een islamitische school prediken over LGBTQ, dus doe het ook niet op scholen waar je niet bang bent voor klappen :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Beste debater 2022 woensdag 16 juni 2021 @ 00:18:14 #226
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_199905983
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 00:05 schreef Tengano het volgende:
Het zou mooi zijn als we na de Corona ook hier eens een goed vaccin voor ontwikkelen.
waarvoor
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 woensdag 16 juni 2021 @ 00:20:10 #227
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_199905990
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 00:18 schreef HeatWave het volgende:
OK, even onder voorbehoud, want ik ben maar alleen, heb geen team om me heen om alles helemaal door te lezen. Maar de links geven iig aan dat ik niet achterlijk ben en niet de enige ben die vraagtekens zet bij sommige onderwijsinstellingen. Er zullen een paar dingen tussen zitten die niet helemaal kloppen, maar er is weldegelijk een stroming (weliswaar in de VS, maar dit topic gaat ook niet over NL) bezig die dit soort zaken aan kinderen wil opdringen:

https://texasscorecard.co(...)k-sex-ed-curriculum/
https://www.lifenews.com/(...)ortion-to-pre-teens/
https://nypost.com/2021/0(...)eos-for-1st-graders/
https://www.californiasch(...)fornia_sex_education
https://www.latimes.com/l(...)-20190510-story.html
https://www.dailysignal.c(...)w-sex-ed-curriculum/
https://www.prisonplanet.(...)in-sex-ed-class.html
https://www1.cbn.com/cbnn(...)how-to-have-anal-sex
https://www.tapinto.net/t(...)nj-school-curriculum

Mijn punt is voornamelijk dat er dus heel veel mensen, progressieven, zijn die vinden dat ze het recht hebben om andermans kinderen "voor te lichten" over zaken waar conservatievere ouders gewoon niet van gediend zijn

En kom niet aan met "dat is alleen maar goed, kinderen moeten worden opgevoed zoals "ik" het wil" want dat recht heb je gewoon niet. Je gaat ook niet op een islamitische school prediken over LGBTQ, dus doe het ook niet op scholen waar je niet bang bent voor klappen :').
Ja en in die lessen worden dus zaken gebracht zoals jij ze voorstelt, correct?

Fijn dat je zelf voorts aangeeft dat jullie niet zo veel verschillen van de doorsnee orthodoxe moslim. Verder: dat conservatieven zeker in de VS wel proberen hun religie op te dringen in public schools is dan wat, precies?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_199906003
Orban heeft blijkbaar weer een vijand nodig (na vluchtelingen, moslims, Soros...), zijn er misschien verkiezingen in aantocht in Hongarije?
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_199906044
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 21:47 schreef HeatWave het volgende:
Orban is de duivel, maar kritiek op Saudi Arabie waar ze homo's nog van flats flikkeren in islamofobie......
Oh, doen ze dat in Saoedi-Arabië. Ik denk dat jouw beeld van dat land niet helemaal klopt.
pi_199906179
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:06 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Wederom totale onzin.

Maar het is wel jammer dan jouw vader geen homo was :').
Echt, gast, lul niet zo dom... :')

Wat wil je precies zeggen? Dat als zijn vader homo zou zijn, hij nooit geboren was? Weet je wat draagmoederschap is?

Precies...
pi_199906660
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nou ja, in ieder geval nog genoeg volk om de Westboro Baptist Church nog een paar generaties te geven
Kijk, het is precies dit soort framen dat zo kenmerkend is.
  woensdag 16 juni 2021 @ 08:16:09 #232
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199906788
quote:
17s.gif Op woensdag 16 juni 2021 00:02 schreef probeer het volgende:

[..]

@:isdatzo Wanneer gaan we?
Momentje, even aan @Fugue vragen hoor
Huilen dan.
  woensdag 16 juni 2021 @ 08:25:38 #233
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199906852
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 21:27 schreef Hamzoef het volgende:
Het niet tot de norm verheffen van iets wat dat niet is, lijkt me vrij weinig mis mee.
Goed te zien dat niet alle Europese landen slaafs Amerika volgen.

Als iemand homo is, prima, gewoon accepteren. Ook niet discrimineren, maar promoten alsof het het hoogst haalbare mis hoeft niet.
Lol wat is dit nu weer voor parodie op de werkelijkheid? Wáár wordt homoseksualiteit dan gepresenteerd als Het Hoogst Haalbare?

Gewoon weer een middel om een groep mensen die Orban niet bevalt te onderdrukken. Dit goedpraten :') .
Huilen dan.
pi_199906884
quote:
7s.gif Op woensdag 16 juni 2021 08:25 schreef Isdatzo het volgende:
Lol wat is dit nu weer voor parodie op de werkelijkheid? Wáár wordt homoseksualiteit dan gepresenteerd als Het Hoogst Haalbare?
Dat is toch echt het gevoel dat mij bekruipt als ik die massahysterie rondom pride-evenementen zie. Of wat te denken van de Pride-maand waar multinationals geen mogelijkheid onbenut laten om aan te geven hoe geweldig het is om homo te zijn. Dat draait al lang niet meer om emancipatie.

Ja er zijn nog gebieden waar dat anders ligt, maar in het westen zijn we die emancipatie echt al lang voorbij.
pi_199906904
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 00:53 schreef intellectuele_user het volgende:

[..]

Oh, doen ze dat in Saoedi-Arabië. Ik denk dat jouw beeld van dat land niet helemaal klopt.
Wat klopt er niet dan ? :?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_199906947
Goed zo. Ik hoorde niemand hier wat roepen toen het over Islam ging maar over de verspreiding van Cultureel Marxisme, aka ondergang der Westen, hoor je niemand wat over.

Bolsanaro in Brazilie is ook goed bezig en altijd maar frappant homohater wordne genoemd :') Alsof je homo's haat als je degeneratieve troep niet wilt zien.
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_199906954
Aan de andere kant een goed excuus voor de EU om deze criminele boevenbende in 1 keer uit te trappen.
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
  woensdag 16 juni 2021 @ 08:36:47 #238
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199906966
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 08:28 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Dat is toch echt het gevoel dat mij bekruipt
Komt de aap uit de mouw.
quote:
als ik die massahysterie rondom pride-evenementen zie. Of wat te denken van de Pride-maand waar multinationals geen mogelijkheid onbenut laten om aan te geven hoe geweldig het is om homo te zijn. Dat draait al lang niet meer om emancipatie.
Inderdaad: dat draait om keiharde euro's. Diezelfde multinationals laten doorgaans vooral zien hoe geweldig het is om heteroseksueel te zijn. Of hoe geweldig het is om bejaard te zijn. Of hoe geweldig het is om jong te zijn. Of hoe geweldig het is om kinderen te hebben. Of hoe geweldig het is om... Heb je daar ook problemen mee?
quote:
Ja er zijn nog gebieden waar dat anders ligt, maar in het westen zijn we die emancipatie echt al lang voorbij.
Waar zijn we nu dan?
Huilen dan.
pi_199907007
Doodenge vent en nog doodenger dat er nog een flinke groep hier met hem en zijn mentaliteit dweept.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
When Tiësto was Tiësto
pi_199907017
Dit moet Hongarije zelf weten want het is hun land.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_199907032
quote:
7s.gif Op woensdag 16 juni 2021 08:36 schreef Isdatzo het volgende:
Waar zijn we nu dan?
Bij het verheffen van bepaalde geaardheden tot een moreel superieur iets.

Voor wat betreft de witte man begrijp ik het ook wel een beetje hoor. De afgelopen jaren is in de media steeds vaker het beeld geschetst dat de witte heteroseksuele man het een beetje afgedaan heeft met al zijn privileges.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 16-06-2021 08:46:00 ]
pi_199907104
hoog tijd dat de EU wat duidelijke regels gaat maken over dit soort achterlijk anti-homo gedoe.
pi_199907112
quote:
7s.gif Op woensdag 16 juni 2021 08:16 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Momentje, even aan @:fugue vragen hoor
Ik laat de keuze aan jou maar de daaraan hangende consequenties ook.
pi_199907126
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 08:50 schreef pokkerdepok het volgende:
hoog tijd dat de EU wat duidelijke regels gaat maken over dit soort achterlijk anti-homo gedoe.
Wat stel je voor? Een verplicht quotum van hoeveel procent van de bevolking homoseksueel moet zijn? :o
pi_199907149
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 08:51 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Wat stel je voor? Een verplicht quotum van hoeveel procent van de bevolking homoseksueel moet zijn? :o
50% zou mooi zijn

maar serieus, als landen moedwillig gelijkheid tegen werken, moeten ze gewoon financieel aangepakt kunnen worden binnen de EU. of anders flikker je maar op.
pi_199907173
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 08:54 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

50% zou mooi zijn

maar serieus, als landen moedwillig gelijkheid tegen werken, moeten ze gewoon financieel aangepakt kunnen worden binnen de EU. of anders flikker je maar op.
Ah, jij wil dus soevereiniteit bij landen wegnemen, en dat afdwingen door afpersing?
pi_199907185
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 08:56 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Ah, jij wil dus soevereiniteit bij landen wegnemen, en dat afdwingen door afpersing?
ja.
gebeurt dat niet sowieso als je EU lid bent?
pi_199907204
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 08:57 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

ja.
gebeurt dat niet sowieso als je EU lid bent?
Tot op zekere hoogte wel inderdaad.
Maar dat is dan ook een van de redenen dat tegen dat ondemocratische moloch ben.
pi_199907215
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 08:56 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Ah, jij wil dus soevereiniteit bij landen wegnemen, en dat afdwingen door afpersing?
Jij mag ook homo's in elkaar slaan, maar dan pakken we je wel op en geven we je een gratis onvrijwillige vakantie. Wat jij ziet als soevereiniteit afpakken is vrijheid aan de bewoners van Hongarije geven.
pi_199907216
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 09:00 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Tot op zekere hoogte wel inderdaad.
Maar dat is dan ook een van de redenen dat tegen dat ondemocratische moloch ben.
valt genoeg op aan te merken hoor, daar niet van.
maar regels opleggen en handhaven, dat is toch niet raar. dat doen alle landen afzonderlijk ook naar de bevolking, en de bevolking stemt voor wat ze willen. en als heel europa dit absurd vind, dan is het best democratisch om er wat aan te doen.
  woensdag 16 juni 2021 @ 09:05:57 #251
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_199907241
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 08:54 schreef pokkerdepok het volgende:
maar serieus, als landen moedwillig gelijkheid tegen werken, moeten ze gewoon financieel aangepakt kunnen worden binnen de EU. of anders flikker je maar op.
#wokemaarlekkerop
pi_199907280
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 09:05 schreef Tengano het volgende:

[..]

#wokemaarlekkerop
pi_199907296
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 08:56 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Ah, jij wil dus soevereiniteit bij landen wegnemen, en dat afdwingen door afpersing?
Achter de mooie woorden van acceptatie, tolerantie en gelijke rechten zit er een intolerante , haatvolle groep die iedereen die anders denkt haar wil , wil opdringen

Ze zijn geen haar beter dan de religieuze extremisten die ze zo verafschuwen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_199907336
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 09:12 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Achter de mooie woorden van acceptatie, tolerantie en gelijke rechten zit er een intolerante , haatvolle groep die iedereen die anders denkt haar wil , wil opdringen

Ze zijn geen haar beter dan de religieuze extremisten die ze zo verafschuwen
intolerantie verdient intolerant behandeld te worden.
pi_199907347
De laatste keer dat de NOS alarm sloeg over een Hongaarse wet bleek die aanzienlijk rechtsstatelijker, democratischer, minder ingrijpend en veel sneller weer ingetrokken dan onze eigen machtswellustige coronawet. Dus de soep zal wel weer zo heet mogeljik opgediend worden.

Het is echter wel gevaarlijk. Er is een aanval op het traditionele gezin gaande en de trend om kinderen al heel jong te leren dat ze gewoon kunnen kiezen of ze jongetje of meisje willen zijn en dan omgebouwd worden lijkt me best een idee dat bestreden mag worden. Maar nou dreigen de homo's het slachtoffer te worden, ook omdat ze zich voor het karretje van het transgenderisme hebben laten spannen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 16 juni 2021 @ 09:21:04 #256
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_199907362
Het enthousiast cultiveren van de LHBTG gemeentschap en het verheerlijken van de homostatus komt bij mij alles behalve evenwichtig en natuurlijk over. Het doet mij meer denken aan uitingen van hysterie, het overschreeuwen van onzekerheid en de behoefte aan grenzeloze en bodemloze erkenning; waarschijnlijk omdat mensen hun eigen status niet kunnen accepteren en daarom die acceptatie van buiten henzelf nodig hebben.

Ik ken dan ook geen evenementen waarbij mensen hun hetero status op vergelijkbare wijze wensen te verheerlijken, of uitschreeuwen of op andere wijze behoefte tonen om eventueel gerelateerde hysterie hieromtrent te uiten.

#wokemaarlekkerop
  woensdag 16 juni 2021 @ 09:31:06 #257
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_199907455
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 09:12 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Achter de mooie woorden van acceptatie, tolerantie en gelijke rechten zit er een intolerante , haatvolle groep die iedereen die anders denkt haar wil , wil opdringen

Ze zijn geen haar beter dan de religieuze extremisten die ze zo verafschuwen
Precies dit. Een club die geen respect heeft voor de rechten en de grenzen van anderen. Die de illusie heeft alleen 'zichzelf' te kunnen zijn als de ander zich aan hen aanpast en ze geeft wat zij nodig hebben; iets wat nooit klopt. Ik heb niet van iemand iets nodig om mezelf te willen zijn, maar dat geldt voor dit type dwingelant niet. Ze willen graag de situatie domineren en afdwingen vanuit de illusie dat zij dan 'vrij' en geaccepteerd zullen zijn.

#woke-ernietin :{w

Accepteren doe je zelf ;)
pi_199907494
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 09:21 schreef Tengano het volgende:
Het enthousiast cultiveren van de LHBTG gemeentschap en het verheerlijken van de homostatus komt bij mij alles behalve evenwichtig en natuurlijk over. Het doet mij meer denken aan uitingen van hysterie, het overschreeuwen van onzekerheid en de behoefte aan grenzeloze en bodemloze erkenning; waarschijnlijk omdat mensen hun eigen status niet kunnen accepteren en daarom die acceptatie van buiten henzelf nodig hebben.

Ik ken dan ook geen evenementen waarbij mensen hun hetero status op vergelijkbare wijze wensen te verheerlijken, of uitschreeuwen of op andere wijze behoefte tonen om eventueel gerelateerde hysterie hieromtrent te uiten.

#wokemaarlekkerop
de hele maatschappij is hetero dominant, het is de norm. homosexualiteit vecht voor een plekje daarin, erkenning van gelijkheid, en acceptatie. hetero hoeft daarvoor niet te vechten; die heeft het.

denk je dat homos het leuk vinden om generatie na generatie zochzelf constant in het voetlicht te moeten zetten, zodat de wereld niet terugvalt in wat je nu in hongarije ziet? die mensen willen veel liever gewoon hand in hand over straat kunnen lopen en verder met rust gelaten worden. maar zo bereik je niets. acceptatie komt na gewenning.
  woensdag 16 juni 2021 @ 09:42:17 #259
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_199907575
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 09:34 schreef pokkerdepok het volgende:
denk je dat homos het leuk vinden om generatie na generatie zochzelf constant in het voetlicht te moeten zetten
Precies deze narcistische uiting is wat dit fenomeen zo onnatuurlijk maakt en waardoor je die weerstand zelf creeert en in stand houdt. Het geeft ook aan waar die strijd, onvrede en het niet accepteren vandaan komt. Ga het eens bij jezelf zoeken dus.

Nogmaals ik ben hetero met mijn eigen ideeen, gedachten, normen en waarden. Maar het verschil tusssen jou en mij is alleen dat ik jouw gelijk en erkenning niet nodig heb, om mezelf en mijn waarden te accepteren omdat ik happy met mezelf ben en derhalve geen erkenning van buiten nodig heb; dat is mijn taak namelijk.

Wordt zelf maar gelukkig dus; daar heb je niemand anders voor nodig.

Lao Tse: vrede ontstaat met vrede

[ Bericht 0% gewijzigd door Tengano op 16-06-2021 09:50:57 ]
pi_199907628
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 09:34 schreef pokkerdepok het volgende:
. homosexualiteit vecht voor een plekje daarin, erkenning van gelijkheid, en acceptatie. hetero hoeft daarvoor niet te vechten; die heeft het.

Die acceptatie is er toch al lang? :?
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 16 juni 2021 @ 09:59:24 #261
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199907730
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 09:19 schreef Weltschmerz het volgende:
Er is een aanval op het traditionele gezin gaande
Manmanman _O- _O- _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_199907746
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 09:49 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Die acceptatie is er toch al lang? :?
Zelfs in de westerse wereld nog niet, kijk bv maar naar de voetbalwereld.

Dus opkomen voor gelijke rechten en acceptatie is nog steeds nodig.

Ze moeten het alleen niet willen afdwingen via overdreven (media) acties, of mee willen liften op dat hele woke identiteitsgebeuren. Teveel LBTQIwhatever in your face! Dat werkt m.i. alleen maar averechts en wekt mogelijk ook aversie op.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  woensdag 16 juni 2021 @ 10:02:16 #263
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199907762
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 08:43 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Bij het verheffen van bepaalde geaardheden tot een moreel superieur iets.
Waar zie je dat dan in?
quote:
Voor wat betreft de witte man begrijp ik het ook wel een beetje hoor. De afgelopen jaren is in de media steeds vaker het beeld geschetst dat de witte heteroseksuele man het een beetje afgedaan heeft met al zijn privileges.
Die arme witte mannen ook :'( .
Huilen dan.
  woensdag 16 juni 2021 @ 10:10:38 #264
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_199907855
Of mensen homo of lesbisch zijn moeten ze lekker zelf weten.
Als een man besluit een vrouw te worden of andersom ook prima (mits ze zelf betalen).
Als de man dan mevrouw genoemd wilt worden of andersom prima ga ik nog in mee.

Maar geslachtsloos en panseksueel en alle andere 566 geslachten en seksualiteiten onzin en gender neutrale toiletten die ze ons nu al jaren door die "woke progressievelingen" aangeluld worden is om te kotsen.
Je bent of man of vrouw klaar.

Ook die hele onzin met vrouwen op hoge functies de meeste vrouwen kiezen er gewoon voor parttime te werken iets met een dagje met hun kinderen willen zijn of met mams winkelen etc.
Prima als dat binnen het gezin mogelijk is maar met een parttime baan krijg je vaak geen manager functies.

Net als de diversiteit onzin geneuzel.
Je neemt de beste man/vrouw aan voor de job.
Is dit een blanke man/vrouw prima is dit een donkere man/vrouw ook prima.
Maar je gaat niet een islamitische homofiele transgender aannemen die ongeschikt is alleen maar om lekker te deugen.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_199907875
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 10:00 schreef Montagui het volgende:

Zelfs in de westerse wereld nog niet, kijk bv maar naar de voetbalwereld.
Ik ben niet zo thuis in de voetbalwereld, wat is het probleem dat homo's daar ervaren?

In mijn ogen zijn homo's in Nederland al lang geaccepteerd.
pi_199907906
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 10:12 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Ik ben niet zo thuis in de voetbalwereld
Homo.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 16 juni 2021 @ 10:20:08 #267
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_199907944
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 10:00 schreef Montagui het volgende:

[..]

Zelfs in de westerse wereld nog niet, kijk bv maar naar de voetbalwereld.

Dus opkomen voor gelijke rechten en acceptatie is nog steeds nodig.

Ze moeten het alleen niet willen afdwingen via overdreven (media) acties, of mee willen liften op dat hele woke identiteitsgebeuren. Teveel LBTQIwhatever in your face! Dat werkt m.i. alleen maar averechts en wekt mogelijk ook aversie op.
In de voetbalwereld zijn gewoon niet veel homo's.
Homo's hebben een andere motoriek en vaak andere interesses.
Zo werken in showbizz/mode er weer meer homo's.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  woensdag 16 juni 2021 @ 10:21:39 #268
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199907956
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 10:20 schreef Nicksanders het volgende:

Homo's hebben een andere motoriek
Kan je hierover wat meer vertellen?
Huilen dan.
  woensdag 16 juni 2021 @ 10:26:24 #269
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_199908008
quote:
7s.gif Op woensdag 16 juni 2021 10:21 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Kan je hierover wat meer vertellen?
https://www.ad.nl/nederla(...)a-sportief~af35fa31/
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  woensdag 16 juni 2021 @ 10:27:58 #270
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199908026
quote:
En wat precies maakt Frank de Boer een autoriteit op het gebied van de motoriek van homo's :? .
Huilen dan.
  woensdag 16 juni 2021 @ 10:29:09 #271
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199908040
'Als je de homo bekijkt, denk ik, die is wat minder...a-sportief, meestal denk ik. De motoriek, normaal gesproken, dat valt toch meestal wel op bij homo's. Misschien is dat het'

Denk ik.
Meestal.
Denk ik.
Normaal gesproken.
Meestal.
Misschien.

Hij lijkt me ook niet heel zeker van z'n zaak hè :') . Ben nog niet overtuigd. Heb je meer informatie?
Huilen dan.
pi_199908067
Nick de simpele pik vliegt weer lekker uit de bocht.
  woensdag 16 juni 2021 @ 10:31:48 #274
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_199908071
quote:
11s.gif Op woensdag 16 juni 2021 10:27 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

En wat precies maakt Frank de Boer een autoriteit op het gebied van de motoriek van homo's :? .
Niks maar strikt genomen is het gewoon zo dat in bepaalde beroepen meer homo's voor komen dan in andere beroepen.
In de bouw zie je ze ook minder.
Is dat erg nee waarom is dat erg.

Een homo heeft toch ook zijn eigen talenten en interesse en die zijn vaak iets anders dan van hetero mannen.
Kijk maar hoeveel homo's gigantisch veel interesse hebben in de modewereld in vergelijking met de hetero mannen daar is verder helemaal niks mis mee.

Ik heb verder ook niks tegen homo's.
Alleen gay pride is niet mijn ding al die gestoorde pakken etc. en homo's die elkaar in openbaar aflebberen maar ja dit geld ook voor hetero stellen.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  woensdag 16 juni 2021 @ 10:35:25 #275
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_199908123
quote:
14s.gif Op woensdag 16 juni 2021 10:31 schreef Document1 het volgende:
Nick de simpele pik vliegt weer lekker uit de bocht.
Tja je kan het leven ook moeiteloos ingewikkeld maken of bepaalde dingen gewoon accepteren zoals ze zijn.
En nee ben dus niet voor discriminatie.

Maar om geforceerd meer homo's meer donkere mensen of alle andere mensen van die regenboog op functies of plekken te krijgen terwijl het gewoon om talenten en capaciteiten zou moeten gaan.

Beste man/vrouw voor de baan.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  woensdag 16 juni 2021 @ 10:35:41 #276
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199908131
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 10:31 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

Niks
Dus hoe zit het dan met die motoriek? Of zou het kunnen dat het wel meevalt met die motoriek en dat homoseksuele (prof)voetballers er wel zijn alleen niet zo snel uit de kast durven te komen...
Huilen dan.
  woensdag 16 juni 2021 @ 10:36:36 #277
496418 naardepalestijnen
Naar de gallemiezen
pi_199908142
Geweldig 🙌🏼
Kinderen moeten kind zijn, in onze tijden lijkt het alsof het eerder normaal is om gay te zijn dan straigt. Kinderen worden continu gebombardeerd met deze indoctrinatie.
So you think you can dance?
  woensdag 16 juni 2021 @ 10:37:18 #278
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_199908152
quote:
7s.gif Op woensdag 16 juni 2021 10:35 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Dus hoe zit het dan met die motoriek? Of zou het kunnen dat het wel meevalt met die motoriek maar dat homoseksuele (prof)voetballers er wel zijn alleen niet zo snel uit de kast durven te komen...
Maar heb je bewijs dat ze er zijn en nu allemaal in de kast zitten dan?
Om het huidige Nederlands elftal maar even te nemen volgens mij hebben ze allemaal een vrouw/vriendin dus dit is schijn relatie volgens jouw bij sommige?

Zou kunnen uiteraard.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_199908164
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 10:36 schreef naardepalestijnen het volgende:
Geweldig 🙌🏼
Kinderen moeten kind zijn, in onze tijden lijkt het alsof het eerder normaal is om gay te zijn dan straigt. Kinderen worden continu gebombardeerd met deze indoctrinatie.
Echt een aanslag op hun jeugd inderdaad, een lesprogramma over anders geaarde mensen.
  woensdag 16 juni 2021 @ 10:45:37 #280
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_199908260
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juni 2021 10:38 schreef Fugue het volgende:

[..]

Echt een aanslag op hun jeugd inderdaad, een lesprogramma over anders geaarde mensen.
Het draait zeker wel door bij sommige groepen/mensen.

Er zijn zelfs mensen die hun kinderen genderneutraal opvoeden zodat hij/zij later kan kiezen wat hij/zij wil worden.
Dit is gewoon kindermishandeling.
Meer dan 99% van de mensen is gewoon tevreden man of vrouw.

Het is niet voor niets dat alle minderheden op een grote regenboog vlag gegooid is omdat het allemaal kleine marginale groepen zijn die overal schreeuwen om aandacht en hoe speciaal ze wel niet zijn.

En nogmaals als je homo bent ga lekker je gang.
Je mag zelfs trouwen van mij leef je uit.

Whatever makes you happy.


Daarbij is de grootste homohater groep in Nederland van een bepaalde afkomst.
Maar dat mag ook niet gezegd worden want discriminatie.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  woensdag 16 juni 2021 @ 10:47:40 #281
8369 speknek
Another day another slay
pi_199908291
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 10:45 schreef Nicksanders het volgende:
Er zijn zelfs mensen die hun kinderen genderneutraal opvoeden zodat hij/zij later kan kiezen wat hij/zij wil worden.
Dit is gewoon kindermishandeling.
Nee dat is het niet.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_199908326
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 21:17 schreef Starhopper het volgende:

[..]

-------------------------------

Zogenaamd om kinderen te beschermen. Maar het is niets anders dan het normaliseren van discriminatie en het legitimeren van geweld tegen seksuele minderheden.

Herinneren jullie deze nog :T

[ twitter ]
Laat me dneken aan de 2e WO toen joden elkaar gingn snitchen
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_199908335
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 10:47 schreef speknek het volgende:

[..]

Nee dat is het niet.
Ja dat is het wel
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
  Moderator woensdag 16 juni 2021 @ 10:50:20 #284
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_199908341
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 10:45 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

Daarbij is de grootste homohater groep in Nederland van een bepaalde afkomst.
Maar dat mag ook niet gezegd worden want discriminatie.
Wel een soort van gemoedelijk dat die groep en Nederlandse conservatievelingen hier het een keer eens zijn nu.
  woensdag 16 juni 2021 @ 10:52:13 #285
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_199908372
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 10:47 schreef speknek het volgende:

[..]

Nee dat is het niet.
Dat is het wel.
Daar godzijdank de meeste mensen het niet doen.
En het kind speelt met andere kinderen en raakt totaal verward als die telkens te horen krijgt ja jij bent geen jongen of meisje of je moet later zelf kiezen blablabla.

Je hebt dus zelfs mensen die een jongen als meisje opvoeden omdat ze liever een meisje hadden en ja tegenwoordig is niks te gek toch lekker progressief.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  woensdag 16 juni 2021 @ 10:52:24 #286
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199908373
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 10:37 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

Maar heb je bewijs dat ze er zijn
Heb jij argumenten die het niveau van 'andere interesses' en 'andere motoriek' ontstijgen om te kunnen verklaren waarom er in het hedendaagse Nederlandse profvoetbal welgeteld nul homo's zouden rondlopen? Let wel: de eredivisie telt zo'n 500 spelers, en gemiddeld is ongeveer 1 op de 30 mannen homoseksueel.

Overigens is het wel netjes om eerst je eigen stellingen van 'bewijs' te voorzien voordat je van anderen verwacht bewijzen aan te leveren.
Huilen dan.
pi_199908381
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 08:42 schreef HSG het volgende:
Dit moet Hongarije zelf weten want het is hun land.
Waarom betalen wij dan nog hun subsidie?

opflikkeren uit Europa
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
  woensdag 16 juni 2021 @ 10:54:20 #288
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_199908400
quote:
9s.gif Op woensdag 16 juni 2021 10:50 schreef Momo het volgende:

[..]

Wel een soort van gemoedelijk dat die groep en Nederlandse conservatievelingen hier het een keer eens zijn nu.
Er zijn inderdaad ook Nederlanders die het er mee eens zijn maar die komen minder vaak in het nieuws dat ze weer een homo in elkaar geschopt hebben?

Daarbij beschouw ik mijzelf niet als conservatief maar ook niet progressief.

Homo's bijvoorbeeld prima. Net als het homo huwelijk.
Ook ben ik voor voltooid leven.

Redelijk progressief.

Maar genderneutraal is echte zulke onzin tja dan ben je weer conservatief
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  woensdag 16 juni 2021 @ 10:55:53 #289
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_199908418
quote:
7s.gif Op woensdag 16 juni 2021 10:52 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Heb jij argumenten die het niveau van 'andere interesses' en 'andere motoriek' ontstijgen om te kunnen verklaren waarom er in het hedendaagse Nederlandse profvoetbal welgeteld nul homo's zouden rondlopen? Let wel: de eredivisie telt zo'n 500 spelers, en gemiddeld is ongeveer 1 op de 30 mannen homoseksueel.

Overigens is het wel netjes om eerst je eigen stellingen van 'bewijs' te voorzien voordat je van anderen verwacht bewijzen aan te leveren.
Tja ik ken meer dan 30 mannen maar toevallig geen homo's niet dat ik dat bewust heb gedaan maar het is nou gewoon eenmaal zo.

Dus dat er bij 500 geen homo's tussen zitten zou best kunnen.
Misschien is in de mode van de 500 mannen wel weer 250 homo hé dat is 1 op de 2.
Zegt dat wat voor de rest van de maatschappij?
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_199908438
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 10:52 schreef ZeventiendeEtage het volgende:

[..]

Waarom betalen wij dan nog hun subsidie?

opflikkeren uit Europa
Wij handelen en betalen ook subsidie aan landen die homo's aan een kraan ophangen dus waarom zou Hongarije dit niet mogen doen.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  woensdag 16 juni 2021 @ 10:57:02 #291
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199908439
Ja nee nu ben ik overtuigd: er is daadwerkelijk geen enkele homoseksuele profvoetballer in Nederland. Is nu eenmaal zo.
Huilen dan.
  Beste debater 2022 woensdag 16 juni 2021 @ 10:57:46 #292
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_199908443
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 10:45 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

Het draait zeker wel door bij sommige groepen/mensen.

Er zijn zelfs mensen die hun kinderen genderneutraal opvoeden zodat hij/zij later kan kiezen wat hij/zij wil worden.
Dit is gewoon kindermishandeling.
Meer dan 99% van de mensen is gewoon tevreden man of vrouw.

Het is niet voor niets dat alle minderheden op een grote regenboog vlag gegooid is omdat het allemaal kleine marginale groepen zijn die overal schreeuwen om aandacht en hoe speciaal ze wel niet zijn.

En nogmaals als je homo bent ga lekker je gang.
Je mag zelfs trouwen van mij leef je uit.

Whatever makes you happy.

Daarbij is de grootste homohater groep in Nederland van een bepaalde afkomst.
Maar dat mag ook niet gezegd worden want discriminatie.
Heb ik al een paar keer gezegd hoor: de islam en conservatisme gaan hand in hand. Puntje bij paaltje kruipen lieden met steentijdideeën altijd wel bij elkaar. Gaat ook hier deze kant op.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_199908449
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 10:56 schreef HSG het volgende:

[..]

Wij handelen en betalen ook subsidie aan landen die homo's aan een kraan ophangen dus waarom zou Hongarije dit niet mogen doen.
Homo's die aan kinderen zitten mogen inderdaad wordne opgehangen, vele beter dan ene taakstraf in Nederland ja.

Wat dat met de EU-subsidie te maken heeft snap ik niet.
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
  Beste debater 2022 woensdag 16 juni 2021 @ 10:59:10 #294
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_199908459
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 08:02 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Kijk, het is precies dit soort framen dat zo kenmerkend is.
Een beetje zoals homoseksualiteit vereenzelvigen met perversiteit en 'een aanval op het traditionele gezin'?

Dat soort spul?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_199908460
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 10:57 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Heb ik al een paar keer gezegd hoor: de islam en conservatisme gaan hand in hand. Puntje bij paaltje kruipen lieden met steentijdideeën altijd wel bij elkaar. Gaat ook hier deze kant op.
Niets mis met conservatisme. Stekrer nog de moslims zijn de enigen die de komende 5 jaar tegen het cultureel mnarxisme van verderf en degenartie kunnen opkomen maar daarna gaat het bij hen ook bergafwaarts met de verdorven jeugd.
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
  Beste debater 2022 woensdag 16 juni 2021 @ 11:01:38 #296
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_199908485
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 09:05 schreef Tengano het volgende:

[..]

#wokemaarlekkerop
Anti-homo vaccins... :')

Maar fijn dat je een nieuw stopwoordje hebt ontdekt op facebook.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_199908489
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 10:37 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

Maar heb je bewijs dat ze er zijn en nu allemaal in de kast zitten dan?
Om het huidige Nederlands elftal maar even te nemen volgens mij hebben ze allemaal een vrouw/vriendin dus dit is schijn relatie volgens jouw bij sommige?

Zou kunnen uiteraard.
Verscheidene coaches en spelers hebben verklaard ze te kennen. Voorbeeld: Louis van Gaal
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Beste debater 2022 woensdag 16 juni 2021 @ 11:06:22 #298
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_199908542
quote:
14s.gif Op woensdag 16 juni 2021 10:59 schreef ZeventiendeEtage het volgende:

[..]

Niets mis met conservatisme. Stekrer nog de moslims zijn de enigen die de komende 5 jaar tegen het cultureel mnarxisme van verderf en degenartie kunnen opkomen maar daarna gaat het bij hen ook bergafwaarts met de verdorven jeugd.
Een religie die leert dat er een plek is waar je voor eeuwig gemarteld wordt in vuur, en dat je huid elke weer aangroeit zodat de pijn gegarandeerd door blijft gaan, vind ik nu niet echt het rolmodel voor 'moraal' en 'het goede'. Laat staan dat het 'gezond' is zoiets te leren. Of dat het schappelijk is om kapot gestenigd te worden of de strot af te snijden omdat iemand een cartoon heeft getekend. Allemaal wat ongezonder in ieder geval dan aangeven dat er niets mis is met het liefhebben van een ander wanneer deze misschien van hetzelfde geslacht is.

Maar daar zijn conservatieven altijd al een kei in geweest: de meest gruwelijke denkbeelden en praktijken presenteren als morele hoogstandjes van fatsoen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 16 juni 2021 @ 11:06:36 #299
8369 speknek
Another day another slay
pi_199908545
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 10:52 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

Dat is het wel.
Daar godzijdank de meeste mensen het niet doen.
En het kind speelt met andere kinderen en raakt totaal verward als die telkens te horen krijgt ja jij bent geen jongen of meisje of je moet later zelf kiezen blablabla.

Je hebt dus zelfs mensen die een jongen als meisje opvoeden omdat ze liever een meisje hadden en ja tegenwoordig is niks te gek toch lekker progressief.
Nee je hebt een soort gekscherende fantasie bedacht van hoe mensen genderneutraal opvoeden zodat je tegen die stropop kan ageren, omdat je duidelijk geen ervaring hebt met empathie of met kinderen.

Heb je gekkies? Ja die heb je overal. Is een kinderbijbelverhaal voorlezen kindermishandeling omdat in ruinerwold kinderen in een kelder opgesloten zaten? Nee.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 16 juni 2021 @ 11:07:23 #300
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_199908561
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 10:57 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Heb ik al een paar keer gezegd hoor: de islam en conservatisme gaan hand in hand. Puntje bij paaltje kruipen lieden met steentijdideeën altijd wel bij elkaar. Gaat ook hier deze kant op.
Maar toch zie ik weinig bible belt gekkies homo's in elkaar schoppen in vergelijking met onze islamitische broerders.
Verder heb je gelijk elk geloof is ontzettend achterhaald.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  Redactie Sport woensdag 16 juni 2021 @ 11:08:20 #301
274204 crew  Mexicanobakker
pi_199908580
quote:
9s.gif Op woensdag 16 juni 2021 10:50 schreef Momo het volgende:

[..]

Wel een soort van gemoedelijk dat die groep en Nederlandse conservatievelingen hier het een keer eens zijn nu.
Tsja, het enige verschil is dat er in die boekjes net een paar andere regeltjes staan he.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')