Zegt meer iets over mensen die uberhaupt met dit soort hersenspinsels komen...quote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Sommige jongetjes vinden meisjes niet leuk, maar vallen op jongetjes, dat is wat je een jong kind uitlegt. Het is nergens gangbaar dat je jonge kinderen gaat uitleggen hoe anale seks werkt.
Waar is de gay gene, zelfverklaarde intellectueel en de beschermerheer van alle minderheden . En kom niet met onderzoeken die claimen dat het elke moment ontdekt kan worden , dat hoor ik meer dan 20 jaar maar echt bewijs leveren, ho maarquote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zijn er hier nog echt lieden die denken dat je homo kunt 'worden'?
Ik zei al, conservatisme blijft stinken, of het nou christelijke, islamitische of liberalen met steentijd ideeën zijn, aan het eind van de rit zoeken ze elkaar gezellig gewoon op.
Dat zou het dus niet moeten zijn ,maar dat gebeurt dus wel, al negeren we de bronnen gewoon, want die staan ons niet aan.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Sommige jongetjes vinden meisjes niet leuk, maar vallen op jongetjes, dat is wat je een jong kind uitlegt. Het is nergens gangbaar dat je jonge kinderen gaat uitleggen hoe anale seks werkt.
Nee, dat er een soort geperverteerde homo-kabal bezig is X-rated lesmateriaal op school te verspreiden en dat zaken kinderen wordt onderwezen waar Kim Holland nog van zou zeggen: nou, dat kan een tikkie minder, dat is wat een beetje opvalt.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Want ik heb laten zien iets tegen homo's te hebben, echt constant.
Dit is (inmiddels) een volwassenen forum, dat jij tiet of billen al vies vind kan ik niet helpen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Laten we ze gewoon jouw ranzige teksten lezen, toch? Dat is in ieder geval wel normaal.
Ik ben geen beschermheer. En ook geen religie-misbruikende onzekere man met kleine piemel symdroom die besloten heeft dat complex bot te vieren op alles van vrouwen en joden tot homo's en tuinflamingo's.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:41 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Waar is de gay gene, zelfverklaarde intellectueel en de beschermerheer van alle minderheden . En kom niet met onderzoeken die claimen dat het elke moment ontdekt kan worden , dat hoor ik meer dan 20 jaar maar echt bewijs leveren, ho maar
Juist; hier een beetje de preutse conservatief uit lopen hangen en straks weer over 'natte kutjes' babbelen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is (inmiddels) een volwassenen forum, dat jij tiet of billen al vies vind kan ik niet helpen.
Je weet wat de term 'gangbaar' inhoudt?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zou het dus niet moeten zijn ,maar dat gebeurt dus wel, al negeren we de bronnen gewoon, want die staan ons niet aan.
Nee je laat zien homo's helemaal niet interessant te vinden, 200 keer per topic, elk topic opnieuwquote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Want ik heb laten zien iets tegen homo's te hebben, echt constant.
En weer heb je het mis. Met aids kan je prima leven deze dagen .quote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Omdat je waarschijnlijk ook denkt dat dit AIDS stimuleert, en derhalve die verfoeilijke flikkers creperen.
Zelden iemand zo religie zien perverteren.
Maar ook gelukkg niet iemand die de meeste weerzinwekkende termen moet gebruiken die nergens van toepassing zijn om maar met shockeffect gelijk te krijgen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik ben geen beschermheer. En ook geen religie-misbruikende onzekere man met kleine piemel symdroom die besloten heeft dat complex bot te vieren op alles van vrouwen en joden tot homo's en tuinflamingo's.
Ja ik geloof zelf dat het bewezen is dat in gebieden waar de homo dichtheid hoog is er veel meer homos geboren worden.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zijn er hier nog echt lieden die denken dat je homo kunt 'worden'?
Ik zei al, conservatisme blijft stinken, of het nou christelijke, islamitische of liberalen met steentijd ideeën zijn, aan het eind van de rit zoeken ze elkaar gezellig gewoon op.
Waarom moedig je het dan aan, zelfverklaarde profeet van de allerhoogste?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:45 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
En weer heb je het mis. Met aids kan je prima leven deze dagen .
Toon mij eens zo'n schoolboek, Heatwave...quote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar ook gelukkg niet iemand die de meeste weerzinwekkende termen moet gebruiken die nergens van toepassing zijn om maar met shockeffect gelijk te krijgen.
Kinderen hoeven niet op hele jonge leeftijd iets te leren over details mbt seks.
En dat heeft geen ene moer te maken met homofobie of andere woketermen.
Nee je hebt geen bron aangeleverd waaruit blijkt dat kinderen wordt geleerd dat anale seks lekker is. Je link is fake news.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zou het dus niet moeten zijn ,maar dat gebeurt dus wel, al negeren we de bronnen gewoon, want die staan ons niet aan.
Die enkele linkjes van vage websites? (Mocht het al waar zijn dus). Dat betekend dat overal jonge kinderen les krijgen in anale seks? Als jij ziet dat er ooit 2 kinderen zijn overleden door een val van een glijbaan, denk jij dat dan overal constant kinderen van de glijbaan vallen en sterven?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja ik geloof zelf dat het bewezen is dat in gebieden waar de homo dichtheid hoog is er veel meer homos geboren worden.
Als je als 3 jarige alle mannen om je heen elkaar ziet pijpen ging jij dat ook gewoon doen.
Net als elkaar slaan, of juist een stabiel en gelukkig huwelijk (kan ook m-m / v-v)
Je moet die extravagantie gewoon bij kinderen weghouden.
Voor hetzelfde geld laat ik me elke week uitwonen door tig homo;s. Wil nog steeds niet zeggen dat ik dat maar aan een kind van 5 wil uitleggen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:45 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee je laat zien homo's helemaal niet interessant te vinden, 200 keer per topic, elk topic opnieuw
Je moet zelf de bronnen zoeken.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Toon mij eens zo'n schoolboek, Heatwave...
Is dat door diezelfde wetenschappelijke juweeltjes die Ali_Boo steeds levert?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja ik geloof zelf dat het bewezen is dat in gebieden waar de homo dichtheid hoog is er veel meer homos geboren worden.
Als je als 3 jarige alle mannen om je heen elkaar ziet pijpen ging jij dat ook gewoon doen.
Net als elkaar slaan, of juist een stabiel en gelukkig huwelijk (kan ook m-m / v-v)
Je moet die extravagantie gewoon bij kinderen weghouden.
Wat wordt uitgelegd, Heatwave...quote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld laat ik me elke week uitwonen door tig homo;s. Wil nog steeds niet zeggen dat ik dat maar aan een kind van 5 wil uitleggen.
Je idiote pogingen slaan nergens op.
Waar en wanneer gebeurt dat dan? We wachten nog steeds op het antwoord.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld laat ik me elke week uitwonen door tig homo;s. Wil nog steeds niet zeggen dat ik dat maar aan een kind van 5 wil uitleggen.
Je idiote pogingen slaan nergens op.
Nee.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Is dat door diezelfde wetenschappelijke juweeltjes die Ali_Boo steeds levert?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |