Een willekeurig filmpje van een of ander boos Amerikaans huisvrouwtje. Dat is serieus je bron?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben je bitch niet, als ik iets beweer en je bent het er niet mee eens kom JIJ maar met bewijs dat het niet zo is.
Maar ok, ik help de minderbedeelde wel weer hoor :
https://twitter.com/SimoneSays123/status/1403430031288832000
-1 voorspelbaar:quote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:06 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Een willekeurig filmpje van een of ander boos Amerikaans huisvrouwtje. Dat is serieus je bron?
Zo werkt dat niet. Jij roept iets dus jij komt maar met bewijs om je uitspraken te onderbouwen. De coronowappies doen dit ook altijd. "Ga zelf maar googlen." Als je het niet kunt onderbouwen praat je gewoon poep.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben je bitch niet, als ik iets beweer en je bent het er niet mee eens kom JIJ maar met bewijs dat het niet zo is.
Maar ok, ik help de minderbedeelde wel weer hoor :
https://twitter.com/SimoneSays123/status/1403430031288832000
Jij beweert dat er meerdere voorbeelden zijn dat 5-jarige meisjes worden geschoold in anaalneuken. Dus nee, dit is geen bron voor die beweringquote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
-1 voorspelbaar:
Geef eens een bron:
*geeft bron
Nee, die niet bron, die laat zien dat je gelijk hebt, een andere bron.
En dat deed ik dus ook.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:09 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet. Jij roept iets dus jij komt maar met bewijs om je uitspraken te onderbouwen. De coronowappies doen dit ook altijd. "Ga zelf maar googlen." Als je het niet kunt onderbouwen praat je gewoon poep.
Nogmaals. Kom met bewijs.
Dit hysterische wijf is je bron?quote:
Dus die vrouw is een leugenaar? misogynist, #believeallwomen alleen als het je uitkomt uiteraardquote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:09 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Jij beweert dat er meerdere voorbeelden zijn dat 5-jarige meisjes worden geschoold in anaalneuken. Dus nee, dit is geen bron voor die bewering![]()
Het hele boek is niet eens te zien!
Heb je ook de vrijheid on nee te zeggen tegen dit soort onzin ?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:52 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Het gaat om waar begint en start iemands vrijheid. en meestal stopt jou vrijheid waar die van mij begint. Dus ik heb niet de vrijheid om u mijn slaaf te maken.
een democratie heeft een grondwet waarin beperkingen voor de overheid beschreven staan (dus rechten van een burger). dit beschermd de burger juist tege tiranny van de overheid. want de mens (u, ik iedereen), is te beinvloeden en een meerderheid krijgen voor dubieuze dingen is niet moeilijk. doe een ja of nee, en gooi de meest extremen in nee, en allerlei mooie dingen in ja en voeg een kleine neurenborg wet toe wat rechten van een minderheid afneemt. dit gebeurt heel makkelijk.
Tja, dat jij willekeurige onbekenden op Twitter gelooft moet je zelf wetenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus die vrouw is een leugenaar? misogynist, #believeallwomen alleen als het je uitkomt uiteraard.
Een moeder die "hysterisch" is, nadat dr kind is verteld dat ze dr kontje moet laten volblaffen, raar zegquote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:10 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dit hysterische wijf is je bron?![]()
Je zegt dat je meerdere bronnen hebt. Heb je ook wat fatsoenlijks? Of zijn het allemaal van die vage twitterfilmpjes?
Dat jij een moeder niet gelooft omdat je er heilig van overtuigd bent dat kleuters over anale seks moeten weten, moet je ook zelf weten. Maar Martijn is trots op jequote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:12 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Tja, dat jij willekeurige onbekenden op Twitter gelooft moet je zelf weten
Ik weet het maar al te goed daarom ben ik ook een vele tegenstander van hele beweging . Altijd maar op zoek naar steeds jonger en jonger vleesquote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:00 schreef Tengano het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel heteroseksuele jongemannen zelfs ten prooi vallen aan dat type predators. Maar daar wordt vaak nooit over gesproken vanuit schaamte. Die willen helemaal geen onderdeel uitmaken van een soort Me Too beweging oid.
Rare fantasieën heb je. Misschien eens gaan praten met iemand?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een moeder die "hysterisch" is, nadat dr kind is verteld dat ze dr kontje moet laten volblaffen, raar zeg.
-10 voorspelbaar. De dingen die ik afkeur tegen me gebruiken als ik aantoon hoe verwerpelijk ze zijnquote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:15 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Rare fantasieën heb je. Misschien eens gaan praten met iemand?
Kom eens met een voorbeeld van een lesprogramma waar dat in staatquote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een moeder die "hysterisch" is, nadat dr kind is verteld dat ze dr kontje moet laten volblaffen, raar zeg.
https://nationalfile.com/(...)kids-about-anal-sex/quote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:18 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Kom eens met een voorbeeld van een lesprogramma waar dat in staat
Gepromoot?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:34 schreef Cupfighter het volgende:
Het is geen verbod op homo zijn alleen wordt het niet gepromoot, dat is iets anders
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
https://nationalfile.com/(...)kids-about-anal-sex/
En nu een fatsoenlijke bron aub.quote:Overall, we rate National File an extreme right Tin-Foil Hat Conspiracy website based on the promotion of unproven/debunked claims and a Strong Pseudoscience purveyor based on using junk science to support claims.
https://mediabiasfactcheck.com/national-file/
Bull, Niemand beweert hier dat homoseksualiteit niet zou deugen. Men ageert tegen het opdringen van allerlei seksuele zaken waar kinderen gewoonweg te jong voor zijn. Laat dat lekker aan de ouders over.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:22 schreef Momo het volgende:
Wereldvreemd beeld hebben sommigen van homoseksualiteit. Allerlei vage bronnen en uitzonderlijke situaties moeten er worden bijgehaald om maar aan te tonen dat het niet zou deugen. Net als je oma gaat uitleggen wat het internet is.
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:26 schreef Starhopper het volgende:
[..]
[..]
En nu een fatsoenlijke bron aub.
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:22 schreef HeatWave het volgende:
Inb4: nee niet die bron, een waaruit blijkt dat je ongelijk hebt!
Ik vraag om een fatsoenlijke en betrouwbare bron. Blijkbaar heb je die niet. Je praat dus poep.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |