Nouja we weten in ieder geval waar je zit met je seksuele fantasieën, maar volgende keer mag je het voor je houden.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Als je als 3 jarige alle mannen om je heen elkaar ziet pijpen ging jij dat ook gewoon doen.
Links zuigt, conservatieven zuigen maar jij staat daar boven verheven met het verlichte wereldbeeld van je . Je bent de hedendaagse messiah die alles beter weet . Zelfs voor de homo's waar je claim voor op te komenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik ben geen beschermheer. En ook geen religie-misbruikende onzekere man met kleine piemel symdroom die besloten heeft dat complex bot te vieren op alles van vrouwen en joden tot homo's en tuinflamingo's.
HeatWave? Een aai over zijn arm.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
Stel jezelf eens de vraag Heatwave: hoeveel promotie, reclame en gepush is er precies nodig die ervoor zorgen dat jij en ik, hetero-mannen, alsnog 'bekeerd' worden?
Ik kan je namelijk zeggen dat die campagne op een faliekante mislukking zal uitlopen.
Behalve voor de homoseksuele gemeenschap.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:40 schreef speknek het volgende:
Het zou echt zoveel beter voor iedereen zijn als Heatwave gewoon een keer uit de kast kwam.
Ik kom voor niemand op; ik reageer op je achterlijke complotdenken, leugens, pseudo-wetenschap en misbruik van spiritualiteit. Toe, gooi er nog eens wat 'wetenschappelijke bronnen' tegenaan, zelfverklaarde profeet van de allerhoogste...quote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:52 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Links zuigt, conservatieven zuigen maar jij staat daar boven verheven met het verlichte wereldbeeld van je . Je bent de hedendaagse messiah die alles beter weet . Zelfs voor de homo's waar je claim voor op te komen
En dat komt zeker omdat ze op de school lesgeven hoe je je kutje kan verkopen?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:52 schreef Tengano het volgende:
Vrouwen worden ook niet als hoer geboren, en toch zijn ze er.
Het heeft idd wel te maken met welke mensen je omgaat, wat voor ideeen die hebben, en hoe ze die ideeen in jou kunnen planten. Allemaal voor jouw bestwil, zodat jij kunt uitvinden wie je werkelijk bent.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:55 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En dat komt zeker omdat ze op de school lesgeven hoe je je kutje kan verkopen?Ipv scheikunde heb je het vak hoer?
Dat komt door alle moderne linkse lessen!quote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:55 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En dat komt zeker omdat ze op de school lesgeven hoe je je kutje kan verkopen?Ipv scheikunde heb je het vak hoer?
Je draait constant om mijn punt heen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
Stel jezelf eens de vraag Heatwave: hoeveel promotie, reclame en gepush is er precies nodig die ervoor zorgen dat jij en ik, hetero-mannen, alsnog 'bekeerd' worden?
Ik kan je namelijk zeggen dat die campagne op een faliekante mislukking zal uitlopen.
................. wie is het daar mee oneens?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je draait constant om mijn punt heen.
Ik heb nog steeds nergens laten blijken dat ik iets tegen, of met homo's heb, Mijn enige standpunt is dat het "promoten" van homoseks aan kleuters in mijn ogen ongewenst is. Niet omdat het homoseks is, maar omdat het seks is.
Mag je het mee oneens zijn, maar als er morgen een vreemde tegen mijn oppaskind een verhaal gaat ophangen over seks, welke versie dan ook, dat ie al zijn tanden kan oprapen.
En als mij dat een ist, foob of whatever maakt, helemaal prima, dan maar. Met trots zelfs.
Velen hier, blijkbaar.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
................. wie is het daar mee oneens?
Dus als je naar San Francisco gáát... is de kans hoger dat je als homo terugkomt dan wanneer je naar Krabbedijke verkast?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat is toch gewoon zo?
San Fransisco zit op 30% , Gemiddeld 10-12% bv
@Isdatzo Wanneer gaan we?quote:Op woensdag 16 juni 2021 00:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dus als je naar San Francisco gáát... is de kans hoger dat je als homo terugkomt dan wanneer je naar Krabbedijke verkast?
Ja, nee, ben om.
Nee als je er geboren wordt. Is wel redelijk correct bewezen, aangezien men aan genen na jaren studie niks kan vinden.quote:Op woensdag 16 juni 2021 00:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dus als je naar San Francisco gáát... is de kans hoger dat je als homo terugkomt dan wanneer je naar Krabbedijke verkast?
Ja, nee, ben om.
zolang je er mijn vrijheid niet meebeperkt.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:11 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Heb je ook de vrijheid on nee te zeggen tegen dit soort onzin ?
Ik weet niet waar je het over hebt maar het onderzoek dat je aanhaalt gaat over negatieve gevoelens met betrekking tot de eigen homoseksualiteit.quote:Op woensdag 16 juni 2021 00:05 schreef Lospedrosa het volgende:
N
[..]
Nee als je er geboren wordt. Is wel redelijk correct bewezen, aangezien men aan genen na jaren studie niks kan vinden.
Lees: https://www.sciencedirect(...)ii/S0277953612007952
Hier ook de homodichtheid per land in een tabel,
Grappig feitje: Scandinavië 5,7% west EU 27,9%
Vrouwen overschot in Scandinavië.
Gewoon kansspreiding dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |