Billenkoek voor enginequote:
Nee verkeerde film. 😉quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:09 schreef SolidasRock het volgende:
* SolidasRock ziet Dotteke rennen naar de supermarkt.
quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:10 schreef Domnivoor het volgende:
Voor het eerst perenijsjes gekocht. Dit topic is slecht voor de lijn
quote:
FTFYquote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:10 schreef Domnivoor het volgende:
Voor het eerst perenijsjes gekocht. Dit topic Engine is slecht voor de lijn
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:11 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Kan ik iets doen om het goed te maken? IJsje misschien?
Scheeuwerd 😛quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
GEEF!! GEEEEEEEEEEEEFFF!! GEEEF HIER DAT IJSJE!!
Je hebt er nog 23quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
GEEF!! GEEEEEEEEEEEEFFF!! GEEEF HIER DAT IJSJE!!
quote:
Of ik heb gewoon goeie ideeën 😆quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je klinkt best wel wijs, ik zou je bijna boven de 40 schatten.
Nah, dat dan weer nietquote:
Wordt nog best spannend de laatste afleveringquote:
Deiss jat gewoon mijn ideequote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:13 schreef engine het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe de DIY perenijsjes gaan bevallen @:deisyy
Voortaan eerst koepiewrait regelen en dan pas je ideeën spuien.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Deiss jat gewoon mijn idee
Begin het nu al een beetje langdradig te vinden. Maar ik hou vol. Welke kijk jij nu?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Of ik heb gewoon goeie ideeën 😆
[..]
Nah, dat dan weer niet
[..]
Wordt nog best spannend de laatste aflevering
Ik kijk nu een andere serie
koepiewrait en patenten zijn het kwaat van de wereldquote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Voortaan eerst koepiewrait regelen en dan pas je ideeën spuien.
Is ook een tactiekquote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
koepiewrait en patenten zijn het kwaat van de wereld
Ik doe wel gewoon guerrilla marketing
Heb Netflix inmiddels weer opgezegd, heb al Prime en Disney+ en daarnaast nog 1 jaar gratis Apple tv. Ik heb niet zoveel tijd om ze alle 4 te bekijken.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Begin het nu al een beetje langdradig te vinden. Maar ik hou vol. Welke kijk jij nu?
Fate: The winx sagaquote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Begin het nu al een beetje langdradig te vinden. Maar ik hou vol. Welke kijk jij nu?
Prime heb ik ook... maar dat was meer een bonus bij Amazon voor het bestellen...quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb Netflix inmiddels weer opgezegd, heb al Prime en Disney+ en daarnaast nog 1 jaar gratis Apple tv. Ik heb niet zoveel tijd om ze alle 4 te bekijken.
O dat is wel veel, ik heb netflix en videoland kijk eigenlijk niet zo veel. Meestal een uurtje of twee in de avond en af en toe als ik niets te doen hebt smiddags even.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb Netflix inmiddels weer opgezegd, heb al Prime en Disney+ en daarnaast nog 1 jaar gratis Apple tv. Ik heb niet zoveel tijd om ze alle 4 te bekijken.
Zegt mij zo niets. Straks even kijken.quote:
Ja geldt ook voor mij. Denk voor iedereen wel eigenlijk? Ben lid geworden op een blackfriday jaren terug en nog steeds lid. Koop regelmatig daar wat. Wel slimme tactiek om een streamaanbod gratis bij te doen, zo ben je geneigd te blijven en omdat je toch al lid bent koop je eerder daar wat dan elders.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Prime heb ik ook... maar dat was meer een bonus bij Amazon voor het bestellen...
Zoals eerder gezegd streamaanbod is aardig, en kosteloos verzenden vaak (moet wel Prime op de advertentie staan), en je kan letterlijk van alles kopen op Amazon, alhoewel mijn spullen altijd in een pakketje passen. Oa screenprotector, rolletje tape, kwaliteits oplaadsnoer voor mijn ipad van 3 meter lang en een hoesje, draadloze oplader voor in de auto, en nog 1 voor op mijn nachtkastje. Krijg ook maandelijks kattenzand wat daar goedkoper is dan bij de plaatselijke dierenwinkel enzovoorts. Onlangs 1 kilo koffiebonen gekocht ook, ben benieuwd of dat wat is. En nog veel meer.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:36 schreef engine het volgende:
Waarvoor moet je op Amazon zijn? Nog nooit iets gekocht daar.
Als ‘een uurtje of twee’ niet veel is, ben ik benieuwd wat wčl veel is.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel veel, ik heb netflix en videoland kijk eigenlijk niet zo veel. Meestal een uurtje of twee in de avond en af en toe als ik niets te doen hebt smiddags even.
Die zijn wel handig die drie meter snoeren. Hee. Er twee een voor de tel en een voor de ipad.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zoals eerder gezegd streamaanbod is aardig, en kosteloos verzenden vaak (moet wel Prime op de advertentie staan), en je kan letterlijk van alles kopen op Amazon, alhoewel mijn spullen altijd in een pakketje passen. Oa screenprotector, rolletje tape, kwaliteits oplaadsnoer voor mijn ipad van 3 meter lang en een hoesje, draadloze oplader voor in de auto, en nog 1 voor op mijn nachtkastje. Krijg ook maandelijks kattenzand wat daar goedkoper is dan bij de plaatselijke dierenwinkel enzovoorts. Onlangs 1 kilo koffiebonen gekocht ook, ben benieuwd of dat wat is. En nog veel meer.
Er zijn er die zetten in de ochtend de tv al aan.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als ‘een uurtje of twee’ niet veel is, ben ik benieuwd wat wčl veel is.
Oke. Ieder zijn ding.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn er die zetten in de ochtend de tv al aan.
Heb jarenlang 2x 3 meter snoeren voor mijn iPhone en iPad gehad (=andere stekker dan ik nu gekocht heb) op 1 oplader. Nog zo goed als nieuw, aantal van mijn vrienden hebben hetzelfde setje gekocht en 1 zelfs 5x voor hun 5 kinderen, allemaal erg tevreden. Had ik aandelen gehad in dat merk (Anker), dan was ik nu rijk en eigenaar van FOK! en moesten jullie nu knielen voor mij.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die zijn wel handig die drie meter snoeren. Hee. Er twee een voor de tel en een voor de ipad.
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb jarenlang 2x 3 meter snoeren voor mijn iPhone en iPad gehad (=andere stekker dan ik nu gekocht heb) op 1 oplader. Nog zo goed als nieuw, aantal van mijn vrienden hebben hetzelfde setje gekocht en 1 zelfs 5x voor hun 5 kinderen, allemaal erg tevreden. Had ik aandelen gehad in dat merk (Anker), dan was ik nu rijk en eigenaar van FOK! en moesten jullie nu knielen voor mij.
Gemiste kans wel...
interesseert me geen moerquote:
Ik heb liever deze:quote:
Ja. Daar ben ik niet zo’n fan van.quote:
Er staat me vaag iets van hem bij van de Engelse lessen op school. Maar ken hem verder niet.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zeg Domni ken jij Robert Graves ?
Nou ik ben in een boek van hem begonnen... en toen ik hem op zocht.. kwam ik wat controverse tegen, dus ik vroeg me af of jij hem kende. En misschien zoiets had van.. ohnee! of...ohw.. Nice!!quote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er staat me vaag iets van hem bij van de Engelse lessen op school. Maar ken hem verder niet.
Maar vertel...
Ik heb geen mening over hem, niet positief, niet negatiefquote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nou ik ben in een boek van hem begonnen... en toen ik hem op zocht.. kwam ik wat controverse tegen, dus ik vroeg me af of jij hem kende. En misschien zoiets had van.. ohnee! of...ohw.. Nice!!
( In het kader van: Ken je klassiekers )
LOL.. nou, dat was het dan weerquote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb geen mening over hem, niet positief, niet negatief
Ik had je graag geholpenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
LOL.. nou, dat was het dan weer
The Greek Mythsquote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:41 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik had je graag geholpen![]()
Wat lees je?
Ah, interessant. Daar heb ik ook een paar boeken over.quote:
Ik heb een speciaal soort interesse in boeken en kennis van voor de tweede wereld oorlog.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:41 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik had je graag geholpen![]()
Wat lees je?
Zekerquote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ah, interessant. Daar heb ik ook een paar boeken over.
Ik heb een speciaal soort interesse in boeken en kennis van ver voor de tweede wereld oorlog.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb een speciaal soort interesse in boeken en kennis van voor de tweede wereld oorlog.
Okequote:Na ww2 zijn er teveel agenda's zegt mijn alu hoedje
"ver" is ook "voor" dus dat delen wequote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:52 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb een speciaal soort interesse in boeken en kennis van ver voor de tweede wereld oorlog.
Cheers!quote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
"ver" is ook "voor" dus dat delen we
Ik kan nog steeds de "epic of Gilgamesh" aanraden ... veel ouder ga je het niet vinden ; )quote:
Ik heb er al drie op.quote:
Als Lavenderr opduikt zet ik mijn hoedje weer op.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hahaha goede ava ook
Ik duik er in Adios allen
Perenijsjesquote:
Heb net nr. 4 gepakt.quote:
quote:
Ja, dat is lang geleden. Ze gaan er goed in ja.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Domnivoor. Long time!
En ja, daar kun je van blijven eten he? Zo lekker
De andere politieke partijen zijn net zo, ze hebben alleen geen Omtzigt die dingen bloot legt.quote:Op woensdag 16 juni 2021 00:55 schreef chufi het volgende:
Ben blij dat ik iig nooit CDA fan ben geweest
Hier gaat het nog meevallen zo te zienquote:Op woensdag 16 juni 2021 06:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mogge, op naar een hete lange dag
26 is prima te doen, hier geeft hij 30 aan. Op zich kan ik de temps prima hebben.. maar waar ik werk is het meestal geen pretje met deze temps.quote:Op woensdag 16 juni 2021 06:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Hier gaat het nog meevallen zo te zien
26 graden vind ik prima te doen
Perenijsjes ftwquote:Op woensdag 16 juni 2021 06:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
26 is prima te doen, hier geeft hij 30 aan. Op zich kan ik de temps prima hebben.. maar waar ik werk is het meestal geen pretje met deze temps.
Afijn.. we overleven het wel .. Tussendoor ff wat perenijsjes scoren
Ik haal ze niet meer in huis. Te lekker blijf er in eten.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Domnivoor. Long time!
En ja, daar kun je van blijven eten he? Zo lekker
Wat een verwennerij vanmorgen.quote:Op woensdag 16 juni 2021 06:08 schreef pullup het volgende:
Margay cat, often confused with ocelot. This is the only cat whose hind legs rotate 180 degrees, allowing them to run headfirst down trees.
[ afbeelding ]
Morgen wordt het nog warmer...quote:Op woensdag 16 juni 2021 06:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mogge, op naar een hete lange dag
Airco's hebben de neiging uit te vallen net als ze het hardst nodig zijn.quote:Op woensdag 16 juni 2021 07:39 schreef Deisyy het volgende:
Het schijnt hier 30 graden te worden ook, ik hoop dat de airco op kantoor (van staal) het trekt
Dat klinkt hoopvolquote:Op woensdag 16 juni 2021 07:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Airco's hebben de neiging uit te vallen net als ze het hardst nodig zijn.![]()
Was bij ons op werk ook, de climate viel uit, ook met tamelijk warm benauwd weer.
Nou dan is het in een oogwenk al niet meer te doen.
Achja. Je kunt altijd nog naar huis gaan (dat deden mensen toen ook). Maar werkse vandaag.quote:
Ik heb weinig alternatieven, weet je hoe heet Het in dat staal wordt, dan weet ik denk ik meteen hoe een frikadel in een airfryer zich voeltquote:Op woensdag 16 juni 2021 07:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Achja. Je kunt altijd nog naar huis gaan (dat deden mensen toen ook).
Dan hoop ik met je mee.quote:Op woensdag 16 juni 2021 07:39 schreef Deisyy het volgende:
Het schijnt hier 30 graden te worden ook, ik hoop dat de airco op kantoor (van staal) het trekt
Morguh Chanelquote:
Ja nu nis het nog wel even lekker. Heb boven al wel alles dicht maar hier beneden nog lekker alles openquote:Op woensdag 16 juni 2021 08:19 schreef cafca het volgende:
Zo, nog ff de buitendeur open voordat het buiten warmer is dan binnen...
Welkom in mijn wereld.quote:Op woensdag 16 juni 2021 07:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb weinig alternatieven, weet je hoe heet Het in dat staal wordt, dan weet ik denk ik meteen hoe een frikadel in een airfryer zich voelt
Als iemand even een sneetje in je rug zet kan het nog iets speciaals worden.quote:Op woensdag 16 juni 2021 07:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb weinig alternatieven, weet je hoe heet Het in dat staal wordt, dan weet ik denk ik meteen hoe een frikadel in een airfryer zich voelt
quote:Op woensdag 16 juni 2021 10:01 schreef engine het volgende:
Hier mogen de roldeuren een halve meter open. Schijnbaar kun je dan niet naar binnen.
Dan wens ik jou heel veel sterktequote:Op woensdag 16 juni 2021 09:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Welkom in mijn wereld.
Staal, geen airco, en alles moet dicht blijven vanwege geluidsoverlast.
Lekker uitjes in mijn rugquote:Op woensdag 16 juni 2021 10:00 schreef engine het volgende:
[..]
Als iemand even een sneetje in je rug zet kan het nog iets speciaals worden.
Ik heb ook gewoon beeld hoe je ergens gedrapeerd ligt met een streep curry en mayo op je rug en dan die uitjes er over heenquote:
Haar staat ook allesquote:Op woensdag 16 juni 2021 10:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon beeld hoe je ergens gedrapeerd ligt met een streep curry en mayo op je rug en dan die uitjes er over heen
Ik kan hierop reageren, maar ik hou me inquote:Op woensdag 16 juni 2021 10:00 schreef engine het volgende:
[..]
Als iemand even een sneetje in je rug zet kan het nog iets speciaals worden.
quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2021 10:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon beeld hoe je ergens gedrapeerd ligt met een streep curry en mayo op je rug en dan die uitjes er over heen
Tot het moment dat mijn voeten of kop er af gevroten wordenquote:
Niets opkroppen... gooi het eruitquote:Op woensdag 16 juni 2021 10:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik kan hierop reageren, maar ik hou me in![]()
Ik houd me wijselijk even in nuquote:Op woensdag 16 juni 2021 10:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tot het moment dat mijn voeten of kop er af gevroten worden
Bedankt oma, veel te warm om ook maar iets te draperen.quote:Op woensdag 16 juni 2021 10:38 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Met deze warmte draperen we er maar geen broodje omheen
Het scheelt, er zit nog een veiligheidsscherm tussenquote:Op woensdag 16 juni 2021 10:42 schreef espri het volgende:
Ik vind het steeds enger worden hier, de hitte doet jullie geen goed hoor..
The horrorquote:Op woensdag 16 juni 2021 10:42 schreef espri het volgende:
Ik vind het steeds enger worden hier, de hitte doet jullie geen goed hoor..
Een veilig spatscherm.quote:Op woensdag 16 juni 2021 10:43 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Het scheelt, er zit nog een veiligheidsscherm tussen
De slowchat wordt wel erg slow als iedereen zich in gaat houden.quote:
Nu gaat iedereen zich waarschijnlijk weer wijselijk inhoudenquote:
quote:Op woensdag 16 juni 2021 10:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu gaat iedereen zich waarschijnlijk weer wijselijk inhouden
quote:Op woensdag 16 juni 2021 10:51 schreef oma-Nijn het volgende:
In de tuin zitten is niet te doen.![]()
[ afbeelding ]
Ik sleep zo mijn ligbed (waar ik voor het eerst zelf uit kan komenquote:Op woensdag 16 juni 2021 10:52 schreef espri het volgende:
[..]Ik wilde net de tuin in gaan maar het is zo lekker bij de airco..
![]()
Ik hang zo de was buiten, dan voel ik of het veilig is voor me
Jij ook alquote:Op woensdag 16 juni 2021 10:50 schreef espri het volgende:
Solly, ik hou me wel in met commentaar nu...
Ik kan, me al inhoudend, gewoon doorchatten hoorquote:Op woensdag 16 juni 2021 10:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De slowchat wordt wel erg slow als iedereen zich in gaat houden.
ik ben net weer binnenquote:
Volop genietenquote:Op woensdag 16 juni 2021 11:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Goedemorgen zit in tuin bij zwembad
Nee hoor, was naar de fysio en de markt. Was nog wel lekker buiten is nog niet zo heet nuquote:
Ja, morgen nog warmer. Het valt hier ook nog wel mee. Het is echt prima zo.quote:Op woensdag 16 juni 2021 12:01 schreef Mrsloveable het volgende:
Valt hier ook nog mee, morgen wordt het hier wel 30 graden
Waait ook nog best welquote:Op woensdag 16 juni 2021 12:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, morgen nog warmer. Het valt hier ook nog wel mee. Het is echt prima zo.
quote:Op woensdag 16 juni 2021 13:13 schreef drakin het volgende:
Koud hier, ik had gewoon de verwarming aangedaan vanmorgen
Waar woon jij dan dat je het zo koud hadquote:Op woensdag 16 juni 2021 13:13 schreef drakin het volgende:
Koud hier, ik had gewoon de verwarming aangedaan vanmorgen
Friesland, we konden hier bijna sneeuwpoppen maken!quote:Op woensdag 16 juni 2021 13:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar woon jij dan dat je het zo koud had
Zat je in een vriezerquote:Op woensdag 16 juni 2021 13:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Friesland, we konden hier bijna sneeuwpoppen maken!
Ja zeg mij wat, de verwarming moest aan!quote:Op woensdag 16 juni 2021 13:20 schreef Mrsloveable het volgende:
Vanmorgen was het inderdaad fris in het noorden
Dat hoeft nu zeker niet meer, man o man wat is het warm.quote:Op woensdag 16 juni 2021 13:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja zeg mij wat, de verwarming moest aan!
Kan je dat niet beter 's ochtends doen en dan tussen de middag warm eten, ik deed dat weleens toen de kinderen nog klein waren en dat beviel toen prima.quote:Op woensdag 16 juni 2021 16:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hoeft nu zeker niet meer, man o man wat is het warm.
ALs je rutig blijft zitten niets aan het handje, maar als je wat moet doen...
Ben aan het koken pppffff warm boven de pannen.
ALs ik alleen ben wel, maar op woensdag kook ik ook voor mijn dochter mee. Dan is Max hier en komt ze hem halen, zorg dan altijd dat ze mee kunnen eten dan hoeft ze zo laat thuis niet meer te koken.quote:Op woensdag 16 juni 2021 17:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan je dat niet beter 's ochtends doen en dan tussen de middag warm eten, ik deed dat weleens toen de kinderen nog klein waren en dat beviel toen prima.
OMG !!!!!quote:Op woensdag 16 juni 2021 17:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het zal binnenkort wel druk worden in de 40+ ..ik lees net dat de VIVA er mee stopt
Hoe hoog staat je verwarming in de winter? Ik moet zeggen dat ik 19/20 wel ok vindtquote:Op woensdag 16 juni 2021 17:12 schreef chufi het volgende:
24,3 binnen.. zal straks nog wel wat oplopen als de zon om de hoek komt kijken..
zo rond de 21 meestal...quote:Op woensdag 16 juni 2021 17:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe hoog staat je verwarming in de winter? Ik moet zeggen dat ik 19/20 wel ok vindt
Ik gebruik de verwarming nooit dat is meestal de temperatuur hier. Het is nu 24 en ik kan koelen maar ik heb er geen last vanquote:
HIer 23 gradenquote:Op woensdag 16 juni 2021 17:12 schreef chufi het volgende:
24,3 binnen.. zal straks nog wel wat oplopen als de zon om de hoek komt kijken..
Hier ook niet echt, sinds de woningen geisoleerd zijn is de warmte er in de zomer bijna niet uit te krijgenquote:Op woensdag 16 juni 2021 17:24 schreef chufi het volgende:
Dat is koelen is wel chill dat lukt me hier niet echt.. maar met 24 valt het idd nog prima uit te houden
Gejank op niks af.quote:Op woensdag 16 juni 2021 17:24 schreef chufi het volgende:
Dat is koelen is wel chill dat lukt me hier niet echt.. maar met 24 valt het idd nog prima uit te houden
Al wat gehoord van je tocht gaten?quote:Op woensdag 16 juni 2021 17:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier ook niet echt, sinds de woningen geisoleerd zijn is de warmte er in de zomer bijna niet uit te krijgen
We sturen ze allemaal naar DTSquote:Op woensdag 16 juni 2021 17:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het zal binnenkort wel druk worden in de 40+ ..ik lees net dat de VIVA er mee stopt
quote:
Nee, ik heb vanmorgen gebeld, maar degene die er over gaat is natuurlijk met vakantie deze week.quote:
Er zit één iemand daar?quote:Op woensdag 16 juni 2021 17:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik heb vanmorgen gebeld, maar degene die er over gaat is natuurlijk met vakantie deze week.
Ben wel heel benieuwd wat ze gaan doen
Nee, maar wel degene die er overgaat.quote:
Maandag gelijk bellen, zal je zien werkt hij pas vanaf dinsdagquote:
Wat stel je voorquote:Op woensdag 16 juni 2021 17:52 schreef chufi het volgende:
Nu dat VIVA stopt .. zou FoK! niet wat servrs over kunnen nemen voor een leuk prijsje
In de slootquote:Op woensdag 16 juni 2021 17:51 schreef mazaru het volgende:
Zand in mijn oren....zand in mijn navel.... zand tussen mijn tenen....Waar ben ik geweest?
In de zandbakquote:Op woensdag 16 juni 2021 17:51 schreef mazaru het volgende:
Zand in mijn oren....zand in mijn navel.... zand tussen mijn tenen....Waar ben ik geweest?
Ik werkte in 40 plus dus jank niet zoquote:
Beter niet, wat lauw zeg maarquote:
Nee sukkelquote:
2007 en nog steeds niet quotenquote:
Gelul zeg maarquote:Op woensdag 16 juni 2021 18:51 schreef chufi het volgende:
Kwooten werkt niet goed.. duurt te lang zeg maar
Het is jouw handelsmerk.quote:
Ik heb dat ook vaak. Fok! Is gewoon traag met quotenquote:Op woensdag 16 juni 2021 19:09 schreef chufi het volgende:
Het is vaak extra werk als je de tekst toch netjes wilt doen lijken ...
Dank je voor je bijval.. sta ik in deze niet alleenquote:Op woensdag 16 juni 2021 19:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb dat ook vaak. Fok! Is gewoon traag met quoten
Lekker tochquote:Op woensdag 16 juni 2021 19:24 schreef chufi het volgende:
37,2 geeft mn buitenthermometer nu aan ....
Ook geen 0.0 bierquote:
quote:
En ik moest Googlen welke Pogba deze dan weer wasquote:Op woensdag 16 juni 2021 19:41 schreef engine het volgende:
[..]
Ken het niet eens. Moest eerst google vragen.
Ja, voldoet aan het Reinheitsgebot.quote:Op woensdag 16 juni 2021 19:59 schreef marcb1974 het volgende:
Duits bier mag dus wel, dat is schoon?
Ben wel haags maar ken het niet. Ken Fahrenheitsstraat wel en zo en nu dan wel daar geweest. Meestal voor de computerzaak PCL net om de hoek.quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Heeeee... onze favo snackbar in Den Haag op YT.
Gisteren toevallig na lange tijd weer eens geweest
Gat!!!quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:28 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Zo even pauze en tijd voor een ijs.
Solquote:
Peren ijsjequote:
Die zaak is nu ter ziele. Paar jaartjes alweer.quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:28 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ben wel haags maar ken het niet. Ken Fahrenheitsstraat wel en zo en nu dan wel daar geweest. Meestal voor de computerzaak PCL net om de hoek.
Ben er alweer klaar meequote:Op woensdag 16 juni 2021 20:58 schreef Pearlbitch het volgende:
Zijn er nog Netflixers die de serie 'Lupin 2021' hebben gevolgd?
Zou leuk voor FOK! zijn als ze hun heil hier komen zoekenquote:Op woensdag 16 juni 2021 17:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nog vaker overbelasting van de serversquote:Op woensdag 16 juni 2021 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zou leuk voor FOK! zijn als ze hun heil hier komen zoeken
Wij moeten nog beginnen met serie 2.quote:
kijkplezierquote:Op woensdag 16 juni 2021 21:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wij moeten nog beginnen met serie 2.
Hm 🤔quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zou leuk voor FOK! zijn als ze hun heil hier komen zoeken
quote:Op woensdag 16 juni 2021 17:27 schreef pullup het volgende:
[..]
We sturen ze allemaal naar DTS
Opgelost slotje
Het zou inderdaad wel fijn zijn als de servers het tegen die tijd aan kunnen ja.quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog vaker overbelasting van de servers
Mutsjes, iedereen gaat gewoon lief doen tegen de nieuwe mensenquote:
Ik beloof niks hoorquote:Op woensdag 16 juni 2021 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mutsjes, iedereen gaat gewoon lief doen tegen de nieuwe mensen
FOK! kan wel wat nieuwe users gebruiken, anders loopt het over een tijdje net zo af als met het Viva-forum, dus ik denk dat het op zijn minst een kans gegeven kan worden.quote:
Ook weer waar.quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
FOK! kan wel wat nieuwe users gebruiken, anders loopt het over een tijdje net zo af als met het Viva-forum, dus ik denk dat het op zijn minst een kans gegeven kan worden.
Vanmiddag nog wat gefietst. Aan het begin en het was nog net te doen toenquote:Op woensdag 16 juni 2021 21:35 schreef cafca het volgende:
Zo, ben weer binnen....was toch wel warm buiten
Kom maar doorquote:Op woensdag 16 juni 2021 21:34 schreef Laysa het volgende:
Een beetje leven in de brouwerij... Allemaal naar SHOW!
Hoe lokken we die Verweesde VIVA Vrouwen?quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook weer waar.
Over het algemeen zijn we hier ook niet het ruigste subforum natuurlijk
Wij zijn heel lief in 40+, dus ik ga er van uit de de Viva-ers met open armen wordt ontvangenquote:Op woensdag 16 juni 2021 21:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook weer waar.
Over het algemeen zijn we hier ook niet het ruigste subforum natuurlijk
quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Oh, ik had de mijne na het eten al gepakt. Wist niet dat er een speciale tijd voor was
Dan mag je er nog een.quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Oh, ik had de mijne na het eten al gepakt. Wist niet dat er een speciale tijd voor was
Beetje wel hčquote:Op woensdag 16 juni 2021 21:35 schreef cafca het volgende:
Zo, ben weer binnen....was toch wel warm buiten
Ik zit aan mijn tweede ookquote:Op woensdag 16 juni 2021 21:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Zolang je blijft fietsen is het te doen, je moet alleen niet stil gaan staan....quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Vanmiddag nog wat gefietst. Aan het begin en het was nog net te doen toen
Met perenijs, moet lukken toch?quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoe lokken we die Verweesde VIVA Vrouwen?
Ik aan de vierde...quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoe lokken we die Verweesde VIVA Vrouwen?
quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien moet je je even in gaan lezen op het Viva-forum.
quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ach... als ze kunnen typen... zijn ze doelgroep
Leer toch eens quoten !quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:42 schreef chufi het volgende:
Viva be
[..]
staat zo'n 50 jaar dus reken uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Leer toch eens quoten !Ik heb daar geen tijd voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmmm, jij bent hier goed in denk ikquote:Op woensdag 16 juni 2021 21:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Misschien gaan ze wel googlen, we moeten wat packende oneliners typen zodat ze die vinden
"Zijn geraniums bevorderlijk voor opvliegers?"
quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:49 schreef pullup het volgende:
We staan al bij de serieuze suggesties als Forum.
Het kan inkoppen worden Gast![]()
Check die linkquote:
Nein!!quote:
Hij kan nu het welkomsttopic openenquote:Op woensdag 16 juni 2021 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij kan straks het welkomsttopic openen
Ja, wellicht beter. Dat ze integreren tussen de bestaande users hier.quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Neeeee, we hebben besloten dat ze er gewoon hier bij kunnen
We maken ze wel wegwijs en waarschuwen ze tegen de boze VBL subfora hierquote:Op woensdag 16 juni 2021 21:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, wellicht beter. Dat ze integreren tussen de bestaande users hier.
Juist! En dat DTS besmettelijk isquote:Op woensdag 16 juni 2021 21:53 schreef pullup het volgende:
[..]
We maken ze wel wegwijs en waarschuwen ze tegen de boze VBL subfora hier
quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Neeeee, we hebben besloten dat ze er gewoon hier bij kunnen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |