Voortaan eerst koepiewrait regelen en dan pas je ideeën spuien.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Deiss jat gewoon mijn idee
Begin het nu al een beetje langdradig te vinden. Maar ik hou vol. Welke kijk jij nu?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Of ik heb gewoon goeie ideeën 😆
[..]
Nah, dat dan weer niet
[..]
Wordt nog best spannend de laatste aflevering
Ik kijk nu een andere serie
koepiewrait en patenten zijn het kwaat van de wereldquote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Voortaan eerst koepiewrait regelen en dan pas je ideeën spuien.
Is ook een tactiekquote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
koepiewrait en patenten zijn het kwaat van de wereld
Ik doe wel gewoon guerrilla marketing
Heb Netflix inmiddels weer opgezegd, heb al Prime en Disney+ en daarnaast nog 1 jaar gratis Apple tv. Ik heb niet zoveel tijd om ze alle 4 te bekijken.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Begin het nu al een beetje langdradig te vinden. Maar ik hou vol. Welke kijk jij nu?
Fate: The winx sagaquote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Begin het nu al een beetje langdradig te vinden. Maar ik hou vol. Welke kijk jij nu?
Prime heb ik ook... maar dat was meer een bonus bij Amazon voor het bestellen...quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb Netflix inmiddels weer opgezegd, heb al Prime en Disney+ en daarnaast nog 1 jaar gratis Apple tv. Ik heb niet zoveel tijd om ze alle 4 te bekijken.
O dat is wel veel, ik heb netflix en videoland kijk eigenlijk niet zo veel. Meestal een uurtje of twee in de avond en af en toe als ik niets te doen hebt smiddags even.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb Netflix inmiddels weer opgezegd, heb al Prime en Disney+ en daarnaast nog 1 jaar gratis Apple tv. Ik heb niet zoveel tijd om ze alle 4 te bekijken.
Zegt mij zo niets. Straks even kijken.quote:
Ja geldt ook voor mij. Denk voor iedereen wel eigenlijk? Ben lid geworden op een blackfriday jaren terug en nog steeds lid. Koop regelmatig daar wat. Wel slimme tactiek om een streamaanbod gratis bij te doen, zo ben je geneigd te blijven en omdat je toch al lid bent koop je eerder daar wat dan elders.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Prime heb ik ook... maar dat was meer een bonus bij Amazon voor het bestellen...
Zoals eerder gezegd streamaanbod is aardig, en kosteloos verzenden vaak (moet wel Prime op de advertentie staan), en je kan letterlijk van alles kopen op Amazon, alhoewel mijn spullen altijd in een pakketje passen. Oa screenprotector, rolletje tape, kwaliteits oplaadsnoer voor mijn ipad van 3 meter lang en een hoesje, draadloze oplader voor in de auto, en nog 1 voor op mijn nachtkastje. Krijg ook maandelijks kattenzand wat daar goedkoper is dan bij de plaatselijke dierenwinkel enzovoorts. Onlangs 1 kilo koffiebonen gekocht ook, ben benieuwd of dat wat is. En nog veel meer.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:36 schreef engine het volgende:
Waarvoor moet je op Amazon zijn? Nog nooit iets gekocht daar.
Als ‘een uurtje of twee’ niet veel is, ben ik benieuwd wat wèl veel is.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel veel, ik heb netflix en videoland kijk eigenlijk niet zo veel. Meestal een uurtje of twee in de avond en af en toe als ik niets te doen hebt smiddags even.
Die zijn wel handig die drie meter snoeren. Hee. Er twee een voor de tel en een voor de ipad.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zoals eerder gezegd streamaanbod is aardig, en kosteloos verzenden vaak (moet wel Prime op de advertentie staan), en je kan letterlijk van alles kopen op Amazon, alhoewel mijn spullen altijd in een pakketje passen. Oa screenprotector, rolletje tape, kwaliteits oplaadsnoer voor mijn ipad van 3 meter lang en een hoesje, draadloze oplader voor in de auto, en nog 1 voor op mijn nachtkastje. Krijg ook maandelijks kattenzand wat daar goedkoper is dan bij de plaatselijke dierenwinkel enzovoorts. Onlangs 1 kilo koffiebonen gekocht ook, ben benieuwd of dat wat is. En nog veel meer.
Er zijn er die zetten in de ochtend de tv al aan.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als ‘een uurtje of twee’ niet veel is, ben ik benieuwd wat wèl veel is.
Oke. Ieder zijn ding.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn er die zetten in de ochtend de tv al aan.
Heb jarenlang 2x 3 meter snoeren voor mijn iPhone en iPad gehad (=andere stekker dan ik nu gekocht heb) op 1 oplader. Nog zo goed als nieuw, aantal van mijn vrienden hebben hetzelfde setje gekocht en 1 zelfs 5x voor hun 5 kinderen, allemaal erg tevreden. Had ik aandelen gehad in dat merk (Anker), dan was ik nu rijk en eigenaar van FOK! en moesten jullie nu knielen voor mij.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die zijn wel handig die drie meter snoeren. Hee. Er twee een voor de tel en een voor de ipad.
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb jarenlang 2x 3 meter snoeren voor mijn iPhone en iPad gehad (=andere stekker dan ik nu gekocht heb) op 1 oplader. Nog zo goed als nieuw, aantal van mijn vrienden hebben hetzelfde setje gekocht en 1 zelfs 5x voor hun 5 kinderen, allemaal erg tevreden. Had ik aandelen gehad in dat merk (Anker), dan was ik nu rijk en eigenaar van FOK! en moesten jullie nu knielen voor mij.
Gemiste kans wel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |