Airco's hebben de neiging uit te vallen net als ze het hardst nodig zijn.quote:Op woensdag 16 juni 2021 07:39 schreef Deisyy het volgende:
Het schijnt hier 30 graden te worden ook, ik hoop dat de airco op kantoor (van staal) het trekt
Dat klinkt hoopvolquote:Op woensdag 16 juni 2021 07:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Airco's hebben de neiging uit te vallen net als ze het hardst nodig zijn.![]()
Was bij ons op werk ook, de climate viel uit, ook met tamelijk warm benauwd weer.
Nou dan is het in een oogwenk al niet meer te doen.
Achja. Je kunt altijd nog naar huis gaan (dat deden mensen toen ook). Maar werkse vandaag.quote:
Ik heb weinig alternatieven, weet je hoe heet Het in dat staal wordt, dan weet ik denk ik meteen hoe een frikadel in een airfryer zich voeltquote:Op woensdag 16 juni 2021 07:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Achja. Je kunt altijd nog naar huis gaan (dat deden mensen toen ook).
Dan hoop ik met je mee.quote:Op woensdag 16 juni 2021 07:39 schreef Deisyy het volgende:
Het schijnt hier 30 graden te worden ook, ik hoop dat de airco op kantoor (van staal) het trekt
Morguh Chanelquote:
Ja nu nis het nog wel even lekker. Heb boven al wel alles dicht maar hier beneden nog lekker alles openquote:Op woensdag 16 juni 2021 08:19 schreef cafca het volgende:
Zo, nog ff de buitendeur open voordat het buiten warmer is dan binnen...
Welkom in mijn wereld.quote:Op woensdag 16 juni 2021 07:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb weinig alternatieven, weet je hoe heet Het in dat staal wordt, dan weet ik denk ik meteen hoe een frikadel in een airfryer zich voelt
Als iemand even een sneetje in je rug zet kan het nog iets speciaals worden.quote:Op woensdag 16 juni 2021 07:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb weinig alternatieven, weet je hoe heet Het in dat staal wordt, dan weet ik denk ik meteen hoe een frikadel in een airfryer zich voelt
quote:Op woensdag 16 juni 2021 10:01 schreef engine het volgende:
Hier mogen de roldeuren een halve meter open. Schijnbaar kun je dan niet naar binnen.
Dan wens ik jou heel veel sterktequote:Op woensdag 16 juni 2021 09:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Welkom in mijn wereld.
Staal, geen airco, en alles moet dicht blijven vanwege geluidsoverlast.
Lekker uitjes in mijn rugquote:Op woensdag 16 juni 2021 10:00 schreef engine het volgende:
[..]
Als iemand even een sneetje in je rug zet kan het nog iets speciaals worden.
Ik heb ook gewoon beeld hoe je ergens gedrapeerd ligt met een streep curry en mayo op je rug en dan die uitjes er over heenquote:
Haar staat ook allesquote:Op woensdag 16 juni 2021 10:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon beeld hoe je ergens gedrapeerd ligt met een streep curry en mayo op je rug en dan die uitjes er over heen
Ik kan hierop reageren, maar ik hou me inquote:Op woensdag 16 juni 2021 10:00 schreef engine het volgende:
[..]
Als iemand even een sneetje in je rug zet kan het nog iets speciaals worden.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |