FOK! kan wel wat nieuwe users gebruiken, anders loopt het over een tijdje net zo af als met het Viva-forum, dus ik denk dat het op zijn minst een kans gegeven kan worden.quote:
Ook weer waar.quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
FOK! kan wel wat nieuwe users gebruiken, anders loopt het over een tijdje net zo af als met het Viva-forum, dus ik denk dat het op zijn minst een kans gegeven kan worden.
Vanmiddag nog wat gefietst. Aan het begin en het was nog net te doen toenquote:Op woensdag 16 juni 2021 21:35 schreef cafca het volgende:
Zo, ben weer binnen....was toch wel warm buiten
Kom maar doorquote:Op woensdag 16 juni 2021 21:34 schreef Laysa het volgende:
Een beetje leven in de brouwerij... Allemaal naar SHOW!
Hoe lokken we die Verweesde VIVA Vrouwen?quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook weer waar.
Over het algemeen zijn we hier ook niet het ruigste subforum natuurlijk
Wij zijn heel lief in 40+, dus ik ga er van uit de de Viva-ers met open armen wordt ontvangenquote:Op woensdag 16 juni 2021 21:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook weer waar.
Over het algemeen zijn we hier ook niet het ruigste subforum natuurlijk
quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Oh, ik had de mijne na het eten al gepakt. Wist niet dat er een speciale tijd voor was
Dan mag je er nog een.quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Oh, ik had de mijne na het eten al gepakt. Wist niet dat er een speciale tijd voor was
Beetje wel hèquote:Op woensdag 16 juni 2021 21:35 schreef cafca het volgende:
Zo, ben weer binnen....was toch wel warm buiten
Ik zit aan mijn tweede ookquote:Op woensdag 16 juni 2021 21:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Zolang je blijft fietsen is het te doen, je moet alleen niet stil gaan staan....quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Vanmiddag nog wat gefietst. Aan het begin en het was nog net te doen toen
Met perenijs, moet lukken toch?quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoe lokken we die Verweesde VIVA Vrouwen?
Ik aan de vierde...quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoe lokken we die Verweesde VIVA Vrouwen?
quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien moet je je even in gaan lezen op het Viva-forum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |