quote:
Ja, dat is lang geleden. Ze gaan er goed in ja.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Domnivoor. Long time!
En ja, daar kun je van blijven eten he? Zo lekker
De andere politieke partijen zijn net zo, ze hebben alleen geen Omtzigt die dingen bloot legt.quote:Op woensdag 16 juni 2021 00:55 schreef chufi het volgende:
Ben blij dat ik iig nooit CDA fan ben geweest
Hier gaat het nog meevallen zo te zienquote:Op woensdag 16 juni 2021 06:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mogge, op naar een hete lange dag
26 is prima te doen, hier geeft hij 30 aan. Op zich kan ik de temps prima hebben.. maar waar ik werk is het meestal geen pretje met deze temps.quote:Op woensdag 16 juni 2021 06:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Hier gaat het nog meevallen zo te zien
26 graden vind ik prima te doen
Perenijsjes ftwquote:Op woensdag 16 juni 2021 06:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
26 is prima te doen, hier geeft hij 30 aan. Op zich kan ik de temps prima hebben.. maar waar ik werk is het meestal geen pretje met deze temps.
Afijn.. we overleven het wel .. Tussendoor ff wat perenijsjes scoren
Ik haal ze niet meer in huis. Te lekker blijf er in eten.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Domnivoor. Long time!
En ja, daar kun je van blijven eten he? Zo lekker
Wat een verwennerij vanmorgen.quote:Op woensdag 16 juni 2021 06:08 schreef pullup het volgende:
Margay cat, often confused with ocelot. This is the only cat whose hind legs rotate 180 degrees, allowing them to run headfirst down trees.
[ afbeelding ]
Morgen wordt het nog warmer...quote:Op woensdag 16 juni 2021 06:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mogge, op naar een hete lange dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |