Ik heb liever deze:quote:
Ja. Daar ben ik niet zo’n fan van.quote:
Er staat me vaag iets van hem bij van de Engelse lessen op school. Maar ken hem verder niet.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zeg Domni ken jij Robert Graves ?
Nou ik ben in een boek van hem begonnen... en toen ik hem op zocht.. kwam ik wat controverse tegen, dus ik vroeg me af of jij hem kende. En misschien zoiets had van.. ohnee! of...ohw.. Nice!!quote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er staat me vaag iets van hem bij van de Engelse lessen op school. Maar ken hem verder niet.
Maar vertel...
Ik heb geen mening over hem, niet positief, niet negatiefquote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nou ik ben in een boek van hem begonnen... en toen ik hem op zocht.. kwam ik wat controverse tegen, dus ik vroeg me af of jij hem kende. En misschien zoiets had van.. ohnee! of...ohw.. Nice!!
( In het kader van: Ken je klassiekers )
LOL.. nou, dat was het dan weerquote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb geen mening over hem, niet positief, niet negatief
Ik had je graag geholpenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
LOL.. nou, dat was het dan weer
The Greek Mythsquote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:41 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik had je graag geholpen![]()
Wat lees je?
Ah, interessant. Daar heb ik ook een paar boeken over.quote:
Ik heb een speciaal soort interesse in boeken en kennis van voor de tweede wereld oorlog.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:41 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik had je graag geholpen![]()
Wat lees je?
Zekerquote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ah, interessant. Daar heb ik ook een paar boeken over.
Ik heb een speciaal soort interesse in boeken en kennis van ver voor de tweede wereld oorlog.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb een speciaal soort interesse in boeken en kennis van voor de tweede wereld oorlog.
Okequote:Na ww2 zijn er teveel agenda's zegt mijn alu hoedje
"ver" is ook "voor" dus dat delen wequote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:52 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb een speciaal soort interesse in boeken en kennis van ver voor de tweede wereld oorlog.
Cheers!quote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
"ver" is ook "voor" dus dat delen we
Ik kan nog steeds de "epic of Gilgamesh" aanraden ... veel ouder ga je het niet vinden ; )quote:
Ik heb er al drie op.quote:
Als Lavenderr opduikt zet ik mijn hoedje weer op.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hahaha goede ava ook
Ik duik er in Adios allen
Perenijsjesquote:
Heb net nr. 4 gepakt.quote:
quote:
Ja, dat is lang geleden. Ze gaan er goed in ja.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Domnivoor. Long time!
En ja, daar kun je van blijven eten he? Zo lekker
De andere politieke partijen zijn net zo, ze hebben alleen geen Omtzigt die dingen bloot legt.quote:Op woensdag 16 juni 2021 00:55 schreef chufi het volgende:
Ben blij dat ik iig nooit CDA fan ben geweest
Hier gaat het nog meevallen zo te zienquote:Op woensdag 16 juni 2021 06:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mogge, op naar een hete lange dag
26 is prima te doen, hier geeft hij 30 aan. Op zich kan ik de temps prima hebben.. maar waar ik werk is het meestal geen pretje met deze temps.quote:Op woensdag 16 juni 2021 06:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Hier gaat het nog meevallen zo te zien
26 graden vind ik prima te doen
Perenijsjes ftwquote:Op woensdag 16 juni 2021 06:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
26 is prima te doen, hier geeft hij 30 aan. Op zich kan ik de temps prima hebben.. maar waar ik werk is het meestal geen pretje met deze temps.
Afijn.. we overleven het wel .. Tussendoor ff wat perenijsjes scoren
Ik haal ze niet meer in huis. Te lekker blijf er in eten.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Domnivoor. Long time!
En ja, daar kun je van blijven eten he? Zo lekker
Wat een verwennerij vanmorgen.quote:Op woensdag 16 juni 2021 06:08 schreef pullup het volgende:
Margay cat, often confused with ocelot. This is the only cat whose hind legs rotate 180 degrees, allowing them to run headfirst down trees.
[ afbeelding ]
Morgen wordt het nog warmer...quote:Op woensdag 16 juni 2021 06:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mogge, op naar een hete lange dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |