OMG !!!!!quote:Op woensdag 16 juni 2021 17:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het zal binnenkort wel druk worden in de 40+ ..ik lees net dat de VIVA er mee stopt
Hoe hoog staat je verwarming in de winter? Ik moet zeggen dat ik 19/20 wel ok vindtquote:Op woensdag 16 juni 2021 17:12 schreef chufi het volgende:
24,3 binnen.. zal straks nog wel wat oplopen als de zon om de hoek komt kijken..
zo rond de 21 meestal...quote:Op woensdag 16 juni 2021 17:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe hoog staat je verwarming in de winter? Ik moet zeggen dat ik 19/20 wel ok vindt
Ik gebruik de verwarming nooit dat is meestal de temperatuur hier. Het is nu 24 en ik kan koelen maar ik heb er geen last vanquote:
HIer 23 gradenquote:Op woensdag 16 juni 2021 17:12 schreef chufi het volgende:
24,3 binnen.. zal straks nog wel wat oplopen als de zon om de hoek komt kijken..
Hier ook niet echt, sinds de woningen geisoleerd zijn is de warmte er in de zomer bijna niet uit te krijgenquote:Op woensdag 16 juni 2021 17:24 schreef chufi het volgende:
Dat is koelen is wel chill dat lukt me hier niet echt.. maar met 24 valt het idd nog prima uit te houden
Gejank op niks af.quote:Op woensdag 16 juni 2021 17:24 schreef chufi het volgende:
Dat is koelen is wel chill dat lukt me hier niet echt.. maar met 24 valt het idd nog prima uit te houden
Al wat gehoord van je tocht gaten?quote:Op woensdag 16 juni 2021 17:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier ook niet echt, sinds de woningen geisoleerd zijn is de warmte er in de zomer bijna niet uit te krijgen
We sturen ze allemaal naar DTSquote:Op woensdag 16 juni 2021 17:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het zal binnenkort wel druk worden in de 40+ ..ik lees net dat de VIVA er mee stopt
quote:
Nee, ik heb vanmorgen gebeld, maar degene die er over gaat is natuurlijk met vakantie deze week.quote:
Er zit één iemand daar?quote:Op woensdag 16 juni 2021 17:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik heb vanmorgen gebeld, maar degene die er over gaat is natuurlijk met vakantie deze week.
Ben wel heel benieuwd wat ze gaan doen
Nee, maar wel degene die er overgaat.quote:
Maandag gelijk bellen, zal je zien werkt hij pas vanaf dinsdagquote:
Wat stel je voorquote:Op woensdag 16 juni 2021 17:52 schreef chufi het volgende:
Nu dat VIVA stopt .. zou FoK! niet wat servrs over kunnen nemen voor een leuk prijsje
In de slootquote:Op woensdag 16 juni 2021 17:51 schreef mazaru het volgende:
Zand in mijn oren....zand in mijn navel.... zand tussen mijn tenen....Waar ben ik geweest?
In de zandbakquote:Op woensdag 16 juni 2021 17:51 schreef mazaru het volgende:
Zand in mijn oren....zand in mijn navel.... zand tussen mijn tenen....Waar ben ik geweest?
Ik werkte in 40 plus dus jank niet zoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |