Volop genietenquote:Op woensdag 16 juni 2021 11:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Goedemorgen zit in tuin bij zwembad
Nee hoor, was naar de fysio en de markt. Was nog wel lekker buiten is nog niet zo heet nuquote:
Ja, morgen nog warmer. Het valt hier ook nog wel mee. Het is echt prima zo.quote:Op woensdag 16 juni 2021 12:01 schreef Mrsloveable het volgende:
Valt hier ook nog mee, morgen wordt het hier wel 30 graden
Waait ook nog best welquote:Op woensdag 16 juni 2021 12:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, morgen nog warmer. Het valt hier ook nog wel mee. Het is echt prima zo.
quote:Op woensdag 16 juni 2021 13:13 schreef drakin het volgende:
Koud hier, ik had gewoon de verwarming aangedaan vanmorgen
Waar woon jij dan dat je het zo koud hadquote:Op woensdag 16 juni 2021 13:13 schreef drakin het volgende:
Koud hier, ik had gewoon de verwarming aangedaan vanmorgen
Friesland, we konden hier bijna sneeuwpoppen maken!quote:Op woensdag 16 juni 2021 13:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar woon jij dan dat je het zo koud had
Zat je in een vriezerquote:Op woensdag 16 juni 2021 13:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Friesland, we konden hier bijna sneeuwpoppen maken!
Ja zeg mij wat, de verwarming moest aan!quote:Op woensdag 16 juni 2021 13:20 schreef Mrsloveable het volgende:
Vanmorgen was het inderdaad fris in het noorden
Dat hoeft nu zeker niet meer, man o man wat is het warm.quote:Op woensdag 16 juni 2021 13:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja zeg mij wat, de verwarming moest aan!
Kan je dat niet beter 's ochtends doen en dan tussen de middag warm eten, ik deed dat weleens toen de kinderen nog klein waren en dat beviel toen prima.quote:Op woensdag 16 juni 2021 16:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hoeft nu zeker niet meer, man o man wat is het warm.
ALs je rutig blijft zitten niets aan het handje, maar als je wat moet doen...
Ben aan het koken pppffff warm boven de pannen.
ALs ik alleen ben wel, maar op woensdag kook ik ook voor mijn dochter mee. Dan is Max hier en komt ze hem halen, zorg dan altijd dat ze mee kunnen eten dan hoeft ze zo laat thuis niet meer te koken.quote:Op woensdag 16 juni 2021 17:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan je dat niet beter 's ochtends doen en dan tussen de middag warm eten, ik deed dat weleens toen de kinderen nog klein waren en dat beviel toen prima.
OMG !!!!!quote:Op woensdag 16 juni 2021 17:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het zal binnenkort wel druk worden in de 40+ ..ik lees net dat de VIVA er mee stopt
Hoe hoog staat je verwarming in de winter? Ik moet zeggen dat ik 19/20 wel ok vindtquote:Op woensdag 16 juni 2021 17:12 schreef chufi het volgende:
24,3 binnen.. zal straks nog wel wat oplopen als de zon om de hoek komt kijken..
zo rond de 21 meestal...quote:Op woensdag 16 juni 2021 17:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe hoog staat je verwarming in de winter? Ik moet zeggen dat ik 19/20 wel ok vindt
Ik gebruik de verwarming nooit dat is meestal de temperatuur hier. Het is nu 24 en ik kan koelen maar ik heb er geen last vanquote:
HIer 23 gradenquote:Op woensdag 16 juni 2021 17:12 schreef chufi het volgende:
24,3 binnen.. zal straks nog wel wat oplopen als de zon om de hoek komt kijken..
Hier ook niet echt, sinds de woningen geisoleerd zijn is de warmte er in de zomer bijna niet uit te krijgenquote:Op woensdag 16 juni 2021 17:24 schreef chufi het volgende:
Dat is koelen is wel chill dat lukt me hier niet echt.. maar met 24 valt het idd nog prima uit te houden
Gejank op niks af.quote:Op woensdag 16 juni 2021 17:24 schreef chufi het volgende:
Dat is koelen is wel chill dat lukt me hier niet echt.. maar met 24 valt het idd nog prima uit te houden
Al wat gehoord van je tocht gaten?quote:Op woensdag 16 juni 2021 17:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier ook niet echt, sinds de woningen geisoleerd zijn is de warmte er in de zomer bijna niet uit te krijgen
We sturen ze allemaal naar DTSquote:Op woensdag 16 juni 2021 17:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het zal binnenkort wel druk worden in de 40+ ..ik lees net dat de VIVA er mee stopt
quote:
Nee, ik heb vanmorgen gebeld, maar degene die er over gaat is natuurlijk met vakantie deze week.quote:
Er zit één iemand daar?quote:Op woensdag 16 juni 2021 17:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik heb vanmorgen gebeld, maar degene die er over gaat is natuurlijk met vakantie deze week.
Ben wel heel benieuwd wat ze gaan doen
Nee, maar wel degene die er overgaat.quote:
Maandag gelijk bellen, zal je zien werkt hij pas vanaf dinsdagquote:
Wat stel je voorquote:Op woensdag 16 juni 2021 17:52 schreef chufi het volgende:
Nu dat VIVA stopt .. zou FoK! niet wat servrs over kunnen nemen voor een leuk prijsje
In de slootquote:Op woensdag 16 juni 2021 17:51 schreef mazaru het volgende:
Zand in mijn oren....zand in mijn navel.... zand tussen mijn tenen....Waar ben ik geweest?
In de zandbakquote:Op woensdag 16 juni 2021 17:51 schreef mazaru het volgende:
Zand in mijn oren....zand in mijn navel.... zand tussen mijn tenen....Waar ben ik geweest?
Ik werkte in 40 plus dus jank niet zoquote:
Beter niet, wat lauw zeg maarquote:
Nee sukkelquote:
2007 en nog steeds niet quotenquote:
Gelul zeg maarquote:Op woensdag 16 juni 2021 18:51 schreef chufi het volgende:
Kwooten werkt niet goed.. duurt te lang zeg maar
Het is jouw handelsmerk.quote:
Ik heb dat ook vaak. Fok! Is gewoon traag met quotenquote:Op woensdag 16 juni 2021 19:09 schreef chufi het volgende:
Het is vaak extra werk als je de tekst toch netjes wilt doen lijken ...
Dank je voor je bijval.. sta ik in deze niet alleenquote:Op woensdag 16 juni 2021 19:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb dat ook vaak. Fok! Is gewoon traag met quoten
Lekker tochquote:Op woensdag 16 juni 2021 19:24 schreef chufi het volgende:
37,2 geeft mn buitenthermometer nu aan ....
Ook geen 0.0 bierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |